Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/68742-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Jasieniec: Odbiór odpadów komunalnych od Urzędu Gminy w Jasieńcu , placówek oświatowych, budynków komunalnych oraz od właścicieli nieruchomości nie realizujących obowiązku ustawowego.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 68742 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, faks 048 6613581.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.Jasieniecgw.e-bip.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych od Urzędu Gminy w Jasieńcu , placówek oświatowych, budynków komunalnych oraz od właścicieli nieruchomości nie realizujących obowiązku ustawowego..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych i odpadów segregowanych: 1. od Urzędu Gminy w Jasieńcu, Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieńcu, Publicznego Gimnazjum w Jasieńcu, Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbroszy Dużej oraz 5 budynków komunalnych. 2. od właścicieli nieruchomości nie posiadających podpisanych umów na wywóz odpadów komunalnych ze swoich posesji, w wyniku realizacji przez gminę w takich przypadkach, obowiązku zorganizowania i odebrania odpadów komunalnych. Urząd Gminy i wymienione wyżej placówki wykonawca wyposaży w pojemniki na odpady komunalne (pojemność nie mniejsza niż 1100l) oraz na odpady segregowane (zestaw o pojemności minimalnej 1000l) w ilości zapewniającej opróżnianie ich przynajmniej dwa razy w miesiącu. Zamawiający przewiduje około 45m3 odpadów komunalnych w ciągu miesiąca. Jeśli będzie zachodzić potrzeba odbioru odpadów od właścicieli wskazanych nieruchomości wykonawca zaopatrzy ich w pojemniki na odpady o pojemności od 110l do 140l i przynajmniej zestaw worków na odpady segregowane, o pojemności od 110l do 140 l, poprzez umożliwienie zakupu lub dzierżawy pojemników..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia Wójta Gminy Jasieniec na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - wykazał/niewykazał</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów .</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie maksymalnej wartości zamówienia w przypadku wystąpienia, w czasie realizacji zamówienia, okoliczności powodujących wzrost ilości odpadów w stosunku do ilości szacowanej przez zamawiającego.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jasieniecgw.e-bip.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 11.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 14.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>