Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/77365-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Miechów: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 77365 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miechow.eu</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów Zamówienie niniejsze obejmuje: Zadanie częściowe Nr 1: Przebudowa drogi gminnej Zarogów Zagaje do lasu dł. 400 mb, odc. od km 0+000 do km 0+400 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,40 km 2. Roboty ziemne: - oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej z ziemi śr. gr. 10 cm 70,40 m3 - Wykonanie koryta pod obustronne utwardzenie poboczy 400 m2 - Roboty ziemne z transportem urobku, nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi z wykopów na odl. do 4 km 110,40 m3 - obustronne plantowanie poboczy na szer. 0,50m do wymaganego spadku 400 m2 3. Podbudowa: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni tłuczniem do wymaganego profilu śr. gr. 10 cm 57,60 m3 - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia 40/80mm 704 m2 - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm, gr. 10 cm 704 m2 - wykonanie utwardzenia poboczy z kruszyw łamanych, śr. gr. 15 cm 400 m2 4. Nawierzchnia: - Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1240 m2 Zadanie częściowe Nr 2: Przebudowa drogi gminnej - ul. Bolesława Prusa w Miechowie, dł. 0,603 km, odcinek od km 0+669 do km 1+272 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,603 km 2. Roboty ziemne: - Wykonanie koryta pod obustronne utwardzenie poboczy 603 m2 - Roboty ziemne z transportem urobku, nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi z wykopów na odl. do 4 km 60,30 m3 3. Podbudowa: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką żużlową do wymaganego profilu śr. gr. 8 cm 207,88 m3 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką żużlową, śr. gr. 12 cm 603 m2 4. Nawierzchnia: - Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2356m2 Zadanie częściowe Nr 3: Przebudowa drogi gminnej Jaksice Góry od E-7, dł. 0,500 km, odcinek od km 0+000 do km 0+500 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,500 km 2. Roboty ziemne: - Wykonanie koryta pod obustronne utwardzenie poboczy 500 m2 - Roboty ziemne z transportem urobku, nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi z wykopów na odl. do 4 km 50 m3 - obustronne plantowanie poboczy na szer. 0,90m do wymaganego spadku 900 m2 3. Podbudowa: - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym do wymaganego profilu śr. gr. 8 cm 164 m3 - wykonanie utwardzenia poboczy z kruszyw łamanych, śr. gr. 12 cm 500 m2 4. Nawierzchnia: - Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2040 m2 Zadanie częściowe Nr 4: Przebudowa drogi gminnej Bukowska Wola Parcela II, dł. 0,550 km, odcinek od km 0+500 do km 0+1050 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,550 km - oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni tłuczniowej z ziemi 825 m2 2. Roboty ziemne i odwodnieniowe: - plantowanie poboczy do wymaganego spadku na szer. śr. 0,50 m 550 m2 - wykonanie koryta pod utwardzenie poboczy, na szer. 0,30 m, gł. 10 cm 16,50 m3 - wykonanie robót ziemnych mechanicznie z transportem ziemi z dokopu - uzupełnienie skarp 75 m3 3. Podbudowa: - Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 1650 m2 - utwardzenie obustronne poboczy na szer. 0,30 m 330 m2 4. Nawierzchnia: - Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1540 m2 Zadanie częściowe Nr 5 Przybudowa drogi gminnej Szczepanowice Parcela, dł. 0,850 km, odcinek od km 0+000 do km 0+850 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,850 km 2. Roboty ziemne: - oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej z ziemi śr. gr. 5 cm 34,43 - wykonanie koryta pod obustronne utwardzenie poboczy gł. 10 cm 510 m2 - roboty ziemne z transportem urobku, nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi z wykopów na odl. do 4 km 85,43 m3 - obustronne utwardzenie poboczy na szer. 0,50m do wymaganego spadku 850 m2 3. Podbudowa: - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych 0/63mm gr. 10 cm 2416,50 m2 - wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm 885 m2 4. Nawierzchnia: - Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2386 m2 Ponadto do obowiązków Wykonawcy: 1. Zabezpieczenie terenu budowy 2. Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośredniego otoczenia , a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania ofert, koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca 3. Wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania robót wraz z wykonaniem oznakowania i zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego. 4. Przywróceniu do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium. Wadium należy wnieść w wysokości : 1) dla zadania częściowego nr 1 - 1.000 zł 2) dla zadania częściowego nr 1 - 2.000 zł 3) dla zadania częściowego nr 1 - 1.900 zł 4) dla zadania częściowego nr 1 - 1.700 zł 5) dla zadania częściowego nr 1 - 1.800 zł 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>a) W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: jednej roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia . W POSTĘPOWANIU Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>a) W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. Kierownik Robót Drogowych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa W POSTĘPOWANIU Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miechow.eu<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicz 25 32-200 Miechów.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicz 25 32-200 Miechów dzienniki podawczy- parter budynku.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>